Vol?quote:Op dinsdag 30 maart 2010 21:31 schreef CelinoPino het volgende:
Ik leef weer, slapen doet wonderen..![]()
-- behalve als mensen je wakker smsen.![]()
und ik zie dat er een nieuw topic is, maar er zijn er 2 geopend?
Ja weet ik, maar er is nog een andere?quote:
Jaja die is al dichtquote:Op dinsdag 30 maart 2010 21:43 schreef dombo123 het volgende:
Etherpiraten #3: Dit maal vanaf de 97.0
Ik had nou niet bepaald verwacht dat er mensen op zouden reageren, dus pleurde ik hem in ONZ.quote:Op dinsdag 30 maart 2010 21:30 schreef Waffle het volgende:
Waarom stond die vorige eigenlijk in ONZ?
Had toch verwacht dat je je verloren liefde had gepostquote:
sorryquote:Op dinsdag 30 maart 2010 21:31 schreef CelinoPino het volgende:
Ik leef weer, slapen doet wonderen..![]()
-- behalve als mensen je wakker smsen.![]()
und ik zie dat er een nieuw topic is, maar er zijn er 2 geopend?
Dat nummer is baas.quote:Op dinsdag 30 maart 2010 22:15 schreef Xantalien het volgende:
[..]
Had toch verwacht dat je je verloren liefde had gepost
Maakt niet uit =Pquote:
Hey die zocht ik nog. Ik wis tmaar nooit van wie die was. Bedankt.quote:
quote:
quote:Op vrijdag 2 april 2010 12:27 schreef Xantalien het volgende:
Een zeer bekende hier:
Speciaal voor CelinoPino:
EN AL HELEMAAAAAAL VOOR CelinoPino!
CelinoPino valt op etherpiraten?quote:Speciaal voor CelinoPino:
EN AL HELEMAAAAAAL VOOR CelinoPino!
quote:Op vrijdag 2 april 2010 12:40 schreef CelinoPino het volgende:
[..]
omg hahaha.![]()
Ik heb een tante in Marokkoooooo lalala, weetje nog. 8D
en die laatsteIk ben niet verliefd op een etherpiraat!
quote:
wat zielig voor jequote:Op vrijdag 2 april 2010 12:58 schreef CelinoPino het volgende:
[..]
Ja ik val op etherpiraten. (volgens xantelien.)
quote:Op vrijdag 2 april 2010 12:58 schreef CelinoPino het volgende:
[..]
Ja ik val op etherpiraten. (volgens Xantelien.)
haal ff mijn naam weg.quote:Op vrijdag 2 april 2010 12:58 schreef CelinoPino het volgende:
[..]
Ja ik val op etherpiraten. (volgens Xantalien..)
Haal mijn naam ff uit die quote. Danku.quote:Op vrijdag 2 april 2010 13:00 schreef drumminggod het volgende:
[..]
wat zielig voor jehele dag piratenmuziek aanhoren
voor even is het leuk...
of voor feesten
maar hele dag door zou ik gek van worden
quote:
Het dus petat.quote:
Omdat Xantalien originele versies zo leuk vind.quote:
90.10 wordt dus ook gebruikt door station Ijsseldijk.quote:Op vrijdag 2 april 2010 13:19 schreef Xantalien het volgende:
Frequenties:
96.50: Drents Kabaal (DKB)
106.60: Combinatie de Buren
95.10: Club liefhebbers
90:10: Milano team
95.40 Station Hajwat
Wist niet dat daar een clip van was.quote:
is het ookquote:Op vrijdag 2 april 2010 15:15 schreef dombo123 het volgende:
[..]
Wist niet dat daar een clip van was.
Edit: Lijkt erop dat het live is.
Zonde.quote:Op vrijdag 2 april 2010 15:19 schreef drumminggod het volgende:
[..]
is het ookmaar is wel nice... op dit moment stopt het eindelijk met dat bier gooien
en daarna gooit iedereen z'n laatste beetje weg
![]()
je wacht gewoon tot iemand een meter bier besteld.. en voordat hij heeft afgerekend heeft iedereen al wat gejatquote:Op vrijdag 2 april 2010 16:54 schreef Waffle het volgende:
Op een Mooi Wark feest is altijd bier genoeg, dus je kan elke keer één weggooien en één opdrinken.
quote:
Hoort hier niet in het topic thuis. Dus als je het even zou willen wijzigen, graag.quote:
quote:Op zaterdag 3 april 2010 21:20 schreef Xantalien het volgende:
[..]
Hoort hier niet in het topic thuis. Dus als je het even zou willen wijzigen, graag.
Hij had muse enzo gepostquote:
quote:Op zondag 4 april 2010 12:43 schreef dombo123 het volgende:
[..]
Wat een topickaper.
Edit: Haha, Xantalien domineert Bjorn.
ik had dat even gepost voor celinopinoquote:Op zondag 4 april 2010 12:43 schreef dombo123 het volgende:
[..]
Wat een topickaper.
Edit: Haha, Xantalien domineert Bjorn.
Daarvoor is msn ook uitgevonden.quote:Op zondag 4 april 2010 19:13 schreef drumminggod het volgende:
[..]
ik had dat even gepost voor celinopinodie wou dat weten. Alleen vergeten weg te halen
dit is makkelijker (A)quote:Op zondag 4 april 2010 22:16 schreef Xantalien het volgende:
[..]
Daarvoor is msn ook uitgevonden.![]()
Maar, OT;
Sorrry, ik schrijf al niks meer.quote:Op maandag 5 april 2010 00:14 schreef dombo123 het volgende:
Topic wordt nog gesloten door jullie bagger.
Je mag wel posten, als het maar over etherpiraterij gaat. Dussssss.quote:
Je bent te streng.quote:Op maandag 5 april 2010 00:19 schreef Xantalien het volgende:
[..]
Je mag wel posten, als het maar over etherpiraterij gaat. Dussssss.
Als ze maar niet een hele pagina vol baggeren.quote:
Nederlandstalige muziek heeft te maken met etherpiraterij.quote:Op maandag 5 april 2010 10:54 schreef drumminggod het volgende:
Maar hier wordt helemaal niks meer gepost betreft etherpiraterij
dat weet ikquote:Op maandag 5 april 2010 12:16 schreef Xantalien het volgende:
[..]
Nederlandstalige muziek heeft te maken met etherpiraterij.![]()
![]()
quote:Op maandag 5 april 2010 12:16 schreef Xantalien het volgende:
[..]
Nederlandstalige muziek heeft te maken met etherpiraterij.![]()
![]()
Ligt er net aan wat jij fatsoenlijke shit vind.quote:Op maandag 5 april 2010 16:46 schreef defamai het volgende:
Ik vind het concept van etherpiraterij heel tof, maar waarom moet het in vredesnaam samen gaan met immense KUTMUZIEK.
Of zijn er ook stations die wel fatsoenlijke shit uitzenden?
Erhm, mijn muzieksmaak is echt ontzettend breed, met de regel dat het gewoon goed in elkaar moet zitten. Dus mij maakt het niet zoveel uit wat het is, als het maar niet dit soort boerenkampmuziek is.quote:Op maandag 5 april 2010 18:16 schreef Xantalien het volgende:
[..]
Ligt er net aan wat jij fatsoenlijke shit vind.
Ach, ieder zo zijn eigen smaak. Toch wordt er vrij veel van dit soort muziek bij piratenzenders gedraaid.quote:Op dinsdag 6 april 2010 13:59 schreef defamai het volgende:
[..]
Erhm, mijn muzieksmaak is echt ontzettend breed, met de regel dat het gewoon goed in elkaar moet zitten. Dus mij maakt het niet zoveel uit wat het is, als het maar niet dit soort boerenkampmuziek is.
Ow ja, dat is ook zo, maar mijn vraag was gewoon of er ook andere meuk word gedraaid?quote:Op dinsdag 6 april 2010 15:18 schreef Xantalien het volgende:
[..]
Ach, ieder zo zijn eigen smaak. Toch wordt er vrij veel van dit soort muziek bij piratenzenders gedraaid.
quote:Op dinsdag 6 april 2010 13:59 schreef defamai het volgende:
[..]
Erhm, mijn muzieksmaak is echt ontzettend breed, met de regel dat het gewoon goed in elkaar moet zitten. Dus mij maakt het niet zoveel uit wat het is, als het maar niet dit soort boerenkampmuziek is.
Vast wel ergens, ken ze alleen niet.quote:Op dinsdag 6 april 2010 15:38 schreef defamai het volgende:
[..]
Ow ja, dat is ook zo, maar mijn vraag was gewoon of er ook andere meuk word gedraaid?
we moeten meer van zulke antwoorden hebben XDquote:Op dinsdag 6 april 2010 18:52 schreef dombo123 het volgende:
[..]
Vast wel ergens, ken ze alleen niet.
Die is nog niet eens zo erg, maar jij stuurde zoiets:quote:
quote:Op zondag 11 april 2010 23:03 schreef CelinoPino het volgende:
Omdat Xantalien me weer dit vreselijk valse lied stuurde.
Fals?quote:
hij is oud,quote:Op zondag 11 april 2010 23:10 schreef drumminggod het volgende:
[..]
treden dit soort mensen ook echt op?
ik zou me doodschamenquote:Op zondag 11 april 2010 23:12 schreef Xantalien het volgende:
[..]
hij is oud,
geen idee of ze toen ook al zulke concerten gaven.
Er is nog een valsere. Over een meisje dat na haar school haar vader altijd helpt op het platte land. En daarna gaat ze jodelen.quote:
post het dan evenquote:Op zondag 11 april 2010 23:16 schreef Xantalien het volgende:
[..]
Er is nog een valsere. Over een meisje dat na haar school haar vader altijd helpt op het platte land. En daarna gaat ze jodelen.
Daarvan krijg ik echt de slappe lach, zo vals.
Ja, analfabeet!quote:
Dat is nou juist het probleem, ik weet niet hoe hij heet. Ik zal morgen wel even mijn harde schijf afzoeken.quote:Op zondag 11 april 2010 23:17 schreef drumminggod het volgende:
[..]
post het dan even. Kan ik ook lekker lachen
haha, is goed. Of plant het even in het topic: help! Ik zoek.... In MUZ.quote:Op zondag 11 april 2010 23:22 schreef Xantalien het volgende:
[..]
Dat is nou juist het probleem, ik weet niet hoe hij heet. Ik zal morgen wel even mijn harde schijf afzoeken.
Ik dacht dat jij ging slapen!quote:Op zondag 11 april 2010 23:22 schreef Xantalien het volgende:
[..]
Dat is nou juist het probleem, ik weet niet hoe hij heet. Ik zal morgen wel even mijn harde schijf afzoeken.
Oh, ik zie het.quote:
En ik ook zo denk ik.quote:
Hij staat niet op youtube,quote:Op zondag 11 april 2010 23:17 schreef drumminggod het volgende:
[..]
post het dan even. Kan ik ook lekker lachen
je hebt hemquote:Op maandag 12 april 2010 15:52 schreef Xantalien het volgende:
[..]
Hij staat niet op youtube,
maar het is Ouwe Bles van Bobby Klein.
groetjes terugquote:Op maandag 12 april 2010 13:31 schreef dombo123 het volgende:
[..]
ja jij kan egt heel geod editten egt heel luek hor nou groetjens.
quote:
ga weg kloon.quote:Op dinsdag 13 april 2010 22:57 schreef dombo124 het volgende:
Goedenavond.
zie MEDquote:
mail naar forum@fok.nl ofzoquote:Op dinsdag 13 april 2010 23:12 schreef dombo124 het volgende:
[..]
Had niet door dat er al 100 lemmings gepost waren, en toen kreeg ik een ban.
quote:Op dinsdag 13 april 2010 23:12 schreef dombo124 het volgende:
[..]
Had niet door dat er al 100 lemmings gepost waren, en toen kreeg ik een ban.
dat dusquote:Op dinsdag 13 april 2010 23:16 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
probeer anders morgen of overmorgen weer te mailen
In zwolle en een klein stukje er om heen is op zaterdagavond zo nu en dan wel eens een Acid piraat te horenquote:Op maandag 5 april 2010 16:46 schreef defamai het volgende:
Ik vind het concept van etherpiraterij heel tof, maar waarom moet het in vredesnaam samen gaan met immense KUTMUZIEK.
Of zijn er ook stations die wel fatsoenlijke shit uitzenden?
Kijk, nu praten we. Ik hang nog wel eens in zwolle, dus, frequentie?quote:Op woensdag 14 april 2010 11:59 schreef mattttPUNTnl het volgende:
[..]
In zwolle en een klein stukje er om heen is op zaterdagavond zo nu en dan wel eens een Acid piraat te horen
quote:Op woensdag 14 april 2010 17:58 schreef defamai het volgende:
[..]
Kijk, nu praten we. Ik hang nog wel eens in zwolle, dus, frequentie?
quote:
Neh, zo bedoel ik het niet, acid vind ik bende. Maar ik vond het alleen raar dat hij niet even de frequentie erbij vertelde.quote:Op donderdag 15 april 2010 16:24 schreef Xantalien het volgende:
[..]
![]()
Jij hoort van normaal enzo te houden.
quote:
quote:Op maandag 26 april 2010 21:55 schreef drumminggod het volgende:
[quote]Op maandag 26 april 2010 20:18 schreef CelinoPino het volgende:
---
[/quote
mooie post
Goeden quote.quote:Op maandag 26 april 2010 21:55 schreef drumminggod het volgende:
[quote]Op maandag 26 april 2010 20:18 schreef CelinoPino het volgende:
---
[/quote
mooie post
quote:
hoe dat?quote:
Oke, niet eens van de dag. Al van de twee dagen.quote:
hahaquote:Op woensdag 28 april 2010 21:48 schreef Xantalien het volgende:
[..]
Oke, niet eens van de dag. Al van de twee dagen.
Ik heb dat stomme irritante ************************** lied al 2 dagen in m'n hoofd.
quote:Op woensdag 28 april 2010 21:48 schreef Xantalien het volgende:
[..]
Ik heb dat stomme irritante ************************** lied al 2 dagen in m'n hoofd.
quote:Op woensdag 28 april 2010 21:48 schreef Xantalien het volgende:
[..]
omdat ik met dit weer buiten benquote:Op woensdag 28 april 2010 22:44 schreef BeunBeunhaas het volgende:
[..]
[..]
@ drumminggod waarom antwoord je niet meer op hyves.
Fokkers komen niet buiten.quote:Op woensdag 28 april 2010 22:54 schreef drumminggod het volgende:
[..]
omdat ik met dit weer buiten ben
Hij weet er alles vanquote:
Vertel ik oe loater wel. Op dit moment even helemaal niet zenden, slechts een zendertje van 200 watt in huis, en een mast van 8 meter.quote:
Met 200 watt kun je met een goede antenne ook nog wel aardig ver komen. Niet met een 8 meter mast natuurlijkquote:Op woensdag 28 juli 2010 10:37 schreef Xantalien het volgende:
[..]
Vertel ik oe loater wel. Op dit moment even helemaal niet zenden, slechts een zendertje van 200 watt in huis, en een mast van 8 meter.![]()
![]()
![]()
Maar wordt wel weer verbeterd. Moeten een beetje oppassen met AT hè..
Daaromquote:Op woensdag 28 juli 2010 12:14 schreef TheKC het volgende:
[..]
Met 200 watt kun je met een goede antenne ook nog wel aardig ver komen. Niet met een 8 meter mast natuurlijk.
Het AT zal nu in de bouwvak wel behoorlijk actief zijn...
Ligt eraan. Als je een richtantenne gebruikt kun je met 10 Watt al heel ver komen. Dit soort antenne's hebben dan ook een behoorlijke versterking. Dan is een hoogte van 8 meter bij vrij zicht genoeg.quote:Op woensdag 28 juli 2010 12:14 schreef TheKC het volgende:
[..]
Met 200 watt kun je met een goede antenne ook nog wel aardig ver komen. Niet met een 8 meter mast natuurlijk.
Geen richt antenne, en vrijwel in de nieuwbouw.quote:Op woensdag 28 juli 2010 21:06 schreef Gillette_M5 het volgende:
[..]
Ligt eraan. Als je een richtantenne gebruikt kun je met 10 Watt al heel ver komen. Dit soort antenne's hebben dan ook een behoorlijke versterking. Dan is een hoogte van 8 meter bij vrij zicht genoeg.
De gebruikelijke 3 meter dipool heeft niet tot nauwelijks versterking. Ligt dacht ik rond de 1.5 dB.
Weet ik, piraten gebruiken allemaal rondstralende dipooltjes. Meestal meerdere gekoppeld. Heel vroeger was het bij het DX'en op de 3 meter zo'n horizontale richtantenne gebruikelijk.quote:Op woensdag 28 juli 2010 21:08 schreef Xantalien het volgende:
[..]
Geen richt antenne, en vrijwel in de nieuwbouw.
Hiervoor hadden we een mast van 25 meter, en die moesten we dan inderdaad omhoog slingeren. Wat ging dat langzaam man.quote:Op woensdag 28 juli 2010 21:13 schreef Gillette_M5 het volgende:
[..]
Weet ik, piraten gebruiken allemaal rondstralende dipooltjes. Meestal meerdere gekoppeld. Heel vroeger was het bij het DX'en op de 3 meter zo'n horizontale richtantenne gebruikelijk.
Een Televes antenne was opzich ook wel een leuke. Ook een rondstraler en gpa, en wat versterking erin.
Maar goed, hang je net gewassen kleren er maar in dan als je 'm omhoog slingert, zijn ze zo droog.
In 2011 meedingen bij de volgende etherveiling.quote:Op woensdag 28 juli 2010 21:34 schreef Xantalien het volgende:
[..]
Hiervoor hadden we een mast van 25 meter, en die moesten we dan inderdaad omhoog slingeren. Wat ging dat langzaam man.Stomme legermasten.
maar dan is de spanning van het verboden zijn van eraf.....quote:Op woensdag 28 juli 2010 21:38 schreef Gillette_M5 het volgende:
[..]
In 2011 meedingen bij de volgende etherveiling.En het hoeft niet eens miljoenen te kosten. Kijk maar naar 100% NL, 8000 euro voor een landelijk dekkend FM net. De gemiddelde piratenteam geeft meer geld uit aan boetes, nieuwe zenders & apparatuur.
Ik ken ze beide.quote:Op woensdag 28 juli 2010 22:54 schreef Gillette_M5 het volgende:
Speciaal voor Xantalien voor een eventuele inbeslagname. Kan je dit opzetten.![]()
Met de groetjes van T. Brouwer.
Deze moet je ook kennen, werd vooral in de jaren '80 door velen als opening gebruikt enof voor 'rapportjes' uitwisselen.
quote:
balen!quote:Op zondag 25 november 2012 20:33 schreef slangpie het volgende:
Jep, locatie enter volgens mij. Weet niet hoe hhog die stond, maar kan incl toppijp 105 meter.
de tammie loekies uit bargercompasquote:
Waar?quote:Op donderdag 20 december 2012 02:34 schreef Waffle het volgende:
Hier in de omgeving zijn ze weer begonnen. De marathon tot oud&nieuw
assink ofniet?quote:Op maandag 24 december 2012 20:02 schreef slangpie het volgende:
weliswaar nog wat opstartprobleempjes, en vanmiddag de eerste dwangsom alplaatselijke cafe had aangifte gedaan
jep.quote:
volgens mij denken ze daar alleen in geld.quote:Op maandag 24 december 2012 21:03 schreef slangpie het volgende:
[..]
jep.
niet de eerste keer dat er problemen zijn met dat cafe. feest van jongens bij ons uit het dorp hebben er ook al problemen mee gehad.
Amsterdam danceradio?quote:Op maandag 24 december 2012 23:05 schreef defamai het volgende:
Ik vraag me oprecht af waarom juist deze vorm eigenlijk altijd gepaard gaat met dit soort muziek. Ik weet dat je vroeger in Amsterdam en Eindhoven nog wel zenders had die lekkere underground acid en punk broadcastten, maar dat lijkt helaas een uitzondering.
Ja ok, maar er zijn heel veel genres natuurlijk ondervertegenwoordigd op de commerciele en publieke radiozenders. Is het een typisch Nederlands fenomeen? Volgens mij valt dat wel mee toch?quote:Op maandag 24 december 2012 23:09 schreef slangpie het volgende:
[..]
Amsterdam danceradio?
En komt vooral omdat je deze muziek niet op de legale zenders hoort.
toch zijn dat andere genres. wat je op piratenzenders hoort, zul je over het algemeen niet op een van de legale zender in nederland horen.quote:Op dinsdag 25 december 2012 13:53 schreef defamai het volgende:
[..]
Ja ok, maar er zijn heel veel genres natuurlijk ondervertegenwoordigd op de commerciele en publieke radiozenders. Is het een typisch Nederlands fenomeen? Volgens mij valt dat wel mee toch?
Ja ok, maar hoe zit dat dan met piraten in het buitenland? Het lijkt me dat die toch niet dat die hetzelfde repertoire draaien...quote:Op dinsdag 25 december 2012 13:55 schreef slangpie het volgende:
[..]
toch zijn dat andere genres. wat je op piratenzenders hoort, zul je over het algemeen niet op een van de legale zender in nederland horen.
en kom niet aan met radionl of 100% NL
klopt. Nederland is wel een land met een van de meeste piratenzenders. In Duitsland, Denemarken,zweden vind je er her en der ook nog wel wat, met ook vooral platen uit de jaren 70/80/90, en dan niet á lá radio veronica.quote:Op dinsdag 25 december 2012 13:58 schreef defamai het volgende:
[..]
Ja ok, maar hoe zit dat dan met piraten in het buitenland? Het lijkt me dat die toch niet dat die hetzelfde repertoire draaien...
Hmja, die Engelse scene is de rave-scene, maar dat vind je dus niet in Nederland, zo blijkt. Bedankt iig voor je antwoorden!quote:Op dinsdag 25 december 2012 14:00 schreef slangpie het volgende:
[..]
klopt. Nederland is wel een land met een van de meeste piratenzenders. In Duitsland, Denemarken,zweden vind je er her en der ook nog wel wat, met ook vooral platen uit de jaren 70/80/90, en dan niet á lá radio veronica.
in engeland ook nog wel eens, maar dat is meer met hardcore e.d. en veel met drugshandel blijkbaar.
no problemquote:Op dinsdag 25 december 2012 14:01 schreef defamai het volgende:
[..]
Hmja, die Engelse scene is de rave-scene, maar dat vind je dus niet in Nederland, zo blijkt. Bedankt iig voor je antwoorden!
haha ben zelf ni van de bak oe 'n ei hoor. vind ik gewoon mooie uitspraak..quote:Op zondag 8 september 2013 11:43 schreef Kleikloeter het volgende:
Kickm. Haha Slangpie, Firma Bak Oe 'N Ei kenk wel. Zit nu op: http://geheimezender.com/ en op: http://etherpiraten.com
Zat net lekker Firma Droadnagel FM uit Haarle te luisteren op de 96.70, en rond 11.30 uur zij 1: Kastje geet uut, en ut ging uut. AT?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |