Die is nog niet eens zo erg, maar jij stuurde zoiets:quote:
quote:Op zondag 11 april 2010 23:03 schreef CelinoPino het volgende:
Omdat Xantalien me weer dit vreselijk valse lied stuurde.
Fals?quote:
hij is oud,quote:Op zondag 11 april 2010 23:10 schreef drumminggod het volgende:
[..]
treden dit soort mensen ook echt op?
ik zou me doodschamenquote:Op zondag 11 april 2010 23:12 schreef Xantalien het volgende:
[..]
hij is oud,
geen idee of ze toen ook al zulke concerten gaven.
Er is nog een valsere. Over een meisje dat na haar school haar vader altijd helpt op het platte land. En daarna gaat ze jodelen.quote:
post het dan evenquote:Op zondag 11 april 2010 23:16 schreef Xantalien het volgende:
[..]
Er is nog een valsere. Over een meisje dat na haar school haar vader altijd helpt op het platte land. En daarna gaat ze jodelen.
Daarvan krijg ik echt de slappe lach, zo vals.
Ja, analfabeet!quote:
Dat is nou juist het probleem, ik weet niet hoe hij heet. Ik zal morgen wel even mijn harde schijf afzoeken.quote:Op zondag 11 april 2010 23:17 schreef drumminggod het volgende:
[..]
post het dan even. Kan ik ook lekker lachen
haha, is goed. Of plant het even in het topic: help! Ik zoek.... In MUZ.quote:Op zondag 11 april 2010 23:22 schreef Xantalien het volgende:
[..]
Dat is nou juist het probleem, ik weet niet hoe hij heet. Ik zal morgen wel even mijn harde schijf afzoeken.
Ik dacht dat jij ging slapen!quote:Op zondag 11 april 2010 23:22 schreef Xantalien het volgende:
[..]
Dat is nou juist het probleem, ik weet niet hoe hij heet. Ik zal morgen wel even mijn harde schijf afzoeken.
Oh, ik zie het.quote:
En ik ook zo denk ik.quote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |