dit is makkelijker (A)quote:Op zondag 4 april 2010 22:16 schreef Xantalien het volgende:
[..]
Daarvoor is msn ook uitgevonden.![]()
Maar, OT;
Sorrry, ik schrijf al niks meer.quote:Op maandag 5 april 2010 00:14 schreef dombo123 het volgende:
Topic wordt nog gesloten door jullie bagger.
Je mag wel posten, als het maar over etherpiraterij gaat. Dussssss.quote:
Je bent te streng.quote:Op maandag 5 april 2010 00:19 schreef Xantalien het volgende:
[..]
Je mag wel posten, als het maar over etherpiraterij gaat. Dussssss.
Als ze maar niet een hele pagina vol baggeren.quote:
Nederlandstalige muziek heeft te maken met etherpiraterij.quote:Op maandag 5 april 2010 10:54 schreef drumminggod het volgende:
Maar hier wordt helemaal niks meer gepost betreft etherpiraterij
dat weet ikquote:Op maandag 5 april 2010 12:16 schreef Xantalien het volgende:
[..]
Nederlandstalige muziek heeft te maken met etherpiraterij.![]()
![]()
quote:Op maandag 5 april 2010 12:16 schreef Xantalien het volgende:
[..]
Nederlandstalige muziek heeft te maken met etherpiraterij.![]()
![]()
Ligt er net aan wat jij fatsoenlijke shit vind.quote:Op maandag 5 april 2010 16:46 schreef defamai het volgende:
Ik vind het concept van etherpiraterij heel tof, maar waarom moet het in vredesnaam samen gaan met immense KUTMUZIEK.
Of zijn er ook stations die wel fatsoenlijke shit uitzenden?
Erhm, mijn muzieksmaak is echt ontzettend breed, met de regel dat het gewoon goed in elkaar moet zitten. Dus mij maakt het niet zoveel uit wat het is, als het maar niet dit soort boerenkampmuziek is.quote:Op maandag 5 april 2010 18:16 schreef Xantalien het volgende:
[..]
Ligt er net aan wat jij fatsoenlijke shit vind.
Ach, ieder zo zijn eigen smaak. Toch wordt er vrij veel van dit soort muziek bij piratenzenders gedraaid.quote:Op dinsdag 6 april 2010 13:59 schreef defamai het volgende:
[..]
Erhm, mijn muzieksmaak is echt ontzettend breed, met de regel dat het gewoon goed in elkaar moet zitten. Dus mij maakt het niet zoveel uit wat het is, als het maar niet dit soort boerenkampmuziek is.
Ow ja, dat is ook zo, maar mijn vraag was gewoon of er ook andere meuk word gedraaid?quote:Op dinsdag 6 april 2010 15:18 schreef Xantalien het volgende:
[..]
Ach, ieder zo zijn eigen smaak. Toch wordt er vrij veel van dit soort muziek bij piratenzenders gedraaid.
quote:Op dinsdag 6 april 2010 13:59 schreef defamai het volgende:
[..]
Erhm, mijn muzieksmaak is echt ontzettend breed, met de regel dat het gewoon goed in elkaar moet zitten. Dus mij maakt het niet zoveel uit wat het is, als het maar niet dit soort boerenkampmuziek is.
Vast wel ergens, ken ze alleen niet.quote:Op dinsdag 6 april 2010 15:38 schreef defamai het volgende:
[..]
Ow ja, dat is ook zo, maar mijn vraag was gewoon of er ook andere meuk word gedraaid?
we moeten meer van zulke antwoorden hebben XDquote:Op dinsdag 6 april 2010 18:52 schreef dombo123 het volgende:
[..]
Vast wel ergens, ken ze alleen niet.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |