abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_79925950
BJ; dat gemis is zeer herkenbaar. Een kind verandert echt alles aan je gevoel.

Wij hebben dat beiden nog steeds als we een keer een weekend weg gaan. Na 1 nacht rennen we zowat terug naar de kinderen (ook al zijn die al lang geen baby meer).
pi_79926391
quote:
Op zondag 4 april 2010 08:17 schreef freecell het volgende:

Hier 23:00-5:45 En kléddernat van knietje tot oksel en de hele co-sleeper.... Zijn er ook speciale luiers voor nachtplassertjes?
We hebben nu nr1, maar nr2 plast hij langs omdat ze te groot zijn...
Plast hij dan echt de luier tot overstromen vol, of plast hij er ook naast?
Misschien dat een ander merk helpt, dat dat hem beter zit? Tocj qua absorptie zit er denk ik niet heel veel verschil in een luier.
Moet zeggen dat de Pampers die ik om 23.30 vernieuw, 's ochtends rond 7.00 ook heel zwaar zijn.
(Ben benieuwd of dat goed gaan als we binnenkort die laaste voeding gaan proberen eraf te halen)
“I mean, nobody’s scientifically perfect, but Suzie’s about as close to being perfect as any human could possibly be.”
pi_79926422
oh BJ ik heb dat ook heel erg hoor, hier wil ik echt geen nachtje weg zonder hem, maar 1x in de maand moet hij naar mijn ouders een nachtje slapen ivm ons werk, vreselijk vind ik dat!
Je hoofd zit dan ook wat minder bij wat je aan het doen bent, tenminste dat heb ik. Ik wil dan extra snel naar huis.
Nachtje voor een feest oid wil ik nog niet van hem weg blijven
“I mean, nobody’s scientifically perfect, but Suzie’s about as close to being perfect as any human could possibly be.”
pi_79926475
Leah heeft gisteren haar laatste luier om 21.00 uur gehad en ik heb haar pas verschoond om 9 uur vanochtend.
Toen was hij wel zwaar ja maar nog steeds afdoende. Ik gebruik de babydry van pampers (mt 3).

Maar veel verschil zal er inderdaad niet in zitten, denk ik. Misschien in pasvorm?
pi_79926568
quote:
Op zondag 4 april 2010 10:43 schreef lily het volgende:
Leah heeft gisteren haar laatste luier om 21.00 uur gehad en ik heb haar pas verschoond om 9 uur vanochtend.
Toen was hij wel zwaar ja maar nog steeds afdoende. Ik gebruik de babydry van pampers (mt 3).

Die hebben wij ook, precies dezelfde! We hebben tot nu toe nog geen doorlekken gehad, dus als ik dit van jou lees gaat zoiets denk ik ook wel goed bij een wat eerdere verschoning.

Dat bedoelde ik ook naar Freecell, misschien dat pasvorm het toch voor hem doet? Kan me voorstellen dat al dat verschoon op een gegeven moment een tikje vervelend wordt, en voor hemzelf is het ook wel sneu
  zondag 4 april 2010 @ 11:12:48 #256
95408 Incantrix
0118 999 88199 9119 725....
pi_79927084
quote:
Op zaterdag 3 april 2010 21:16 schreef Poppejans het volgende:
Incantrix, haha wat gek dat Stef meer slaapt op het KDV dan thuis,omgekeerde van wat je vaak hoort.
Hier ook zo'n man van de hazeslaapjes.Ik vermoed ook dat het komt omdat hij 's nachts helemaal door slaapt.
Jah, ik denk dat het daar vermoeiender is voor hem als thuis. De dag na het KDV is hij ook altijd huileriger en slaperiger.. En ja, datte! Dat hadden wij ook bedacht, hij slaapt nu doorgaans van ongeveer 22.30 tot een uur of half 9, dus dat is best een flinke ruk in één keer enzo

BJ, ik kan me levendig voorstellen dat het toch lastig was. Chapeau dat je het toch hebt gedaan!

En dan nu weer verder met opruimen, misschien nog even tot zo dames!
3!
pi_79927521
quote:
Op zaterdag 3 april 2010 13:54 schreef lily het volgende:

[..]

wat lief dat je het vraagt

Heel goed
Ik kreeg een hartelijke ontvangst van de heren en ik bleek echt gemist te zijn. Mailtjes met een welkom terug van collega's buiten mijn directe team en meteen afspraken maken voor komende week omdat er zonder mij dingen niet goed liepen.
Goed voor mijn ego en leuk om weer iets anders te zijn dan alleen moeder

Ik kreeg ook reacties van mensen in de lift (ik werk in een heel groot bedrijf): hee, was jij niet laatst zwanger?

Leah was die dag bij mijn ouders en ook dat ging prima. Ze was superlief geweest en mijn ouders zijn dolgelukkig dat ze weer een dag in de week op een kleinkind mogen passen. Mijn moeder is ook verliefd nu
Fijn!! Dat klinkt als een hartelijke ontvangst!

BJ, het lijkt mij ook erg moeilijk hoor, een nachtje zonder je kindje! Gelukkig heb je wel een leuke avond gehad gisteren!
pi_79928421
Fijne Pasen allemaal

BJ heel begrijpelijk dat je je zo voelt, er is een deel van jezelf weg!

Niels is super humeurig en wil niet slapen, al sinds 3 uur vannacht Geen idee wat er is...
Hij heeft wel eventjes op mijn buik geslapen vannacht zodat hij en mijn Lief nog wel eventjes konden rusten.
<a href="http://lb4m.lilypie.com/IMTfp1.png" rel="nofollow" target="_blank">Niels</a> en <a href="http://lb1m.lilypie.com/Aonnp2.png" rel="nofollow" target="_blank">Sam</a>
pi_79930212
quote:
Op zondag 4 april 2010 12:17 schreef Twinkly het volgende:
Fijne Pasen allemaal

BJ heel begrijpelijk dat je je zo voelt, er is een deel van jezelf weg!

Niels is super humeurig en wil niet slapen, al sinds 3 uur vannacht Geen idee wat er is...
Hij heeft wel eventjes op mijn buik geslapen vannacht zodat hij en mijn Lief nog wel eventjes konden rusten.
Jeumig, dan is hij wel behoorlijk van slag!Zullen jullie ook lekker van zijn. Vervelend he dat die kleintjes nog niet kunnen aangeven wat er is...
Hopelijk is Niels gauw alsnog op zn Paasbest!

Wij gaan eind van de middag nog even naar schoonmoeder en daarna naar mijn ouders waar we gaan eten.Hopelijk wil Wolf er slapen, zo niet dan gaan we gewoon vroeg naar huis.
pi_79931036
Volgens mij loopt de luier echt gewoon over Lijkt wel goed aan te sluiten... Ik heb new baby maat 1....
pi_79931141
quote:
Op zondag 4 april 2010 13:51 schreef freecell het volgende:
Volgens mij loopt de luier echt gewoon over Lijkt wel goed aan te sluiten... Ik heb new baby maat 1....
En babydry mt2 (dus ''mini'' de groene pakken) is echt nog te groot? Met dat verstelbare klitteband bij de sluitingen kun je die luiers ook vrij strak krijgen. Maar dan kan het onder bij zijn beentjes misschien nog te los zitten bedenk ik me nu...
Hmm lastig probleem!
  zondag 4 april 2010 @ 13:58:40 #262
35189 Troel
scherp en bot
pi_79931293
Jochem heeft eigenlijk nauwelijks 2 luiers aangehad. Die verkopen ze niet in mega-verpakkingen en dus was het goedkoper om hem maar meteen 3 luiers aan te doen, ook al zitten er daar minder van in een verpakking.

Antibiotica slaat heel goed aan voor zijn oren, we merken echt gewoon dat hij beter in zijn vel zit en ook komt er minder troep uit zijn oren. Wel veel van die vieze antibioticapoepluiers, maar hey, dat liever dan een zielig kereltje
En het scheelt echt enorm dat hij niet krabt aan de pokjes, het lijkt sneller over te gaan dan bij Ruben.
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
  zondag 4 april 2010 @ 14:51:10 #263
28677 Beessie-Jen
Meisjesmama!!!
pi_79933269
mijn meisje komt gelukkig bijna weer thuis voel me echt een beetje minnetjes... raar hoor...
05-12-2009 is ons lieve meisje geboren! Evie (L)
17-08-2011 Onze 2e prachtige meid maakt het gezinnetje compleet: Liene (L)
pi_79933387
quote:
Op zondag 4 april 2010 13:54 schreef Poppejans het volgende:

[..]

En babydry mt2 (dus ''mini'' de groene pakken) is echt nog te groot? Met dat verstelbare klitteband bij de sluitingen kun je die luiers ook vrij strak krijgen. Maar dan kan het onder bij zijn beentjes misschien nog te los zitten bedenk ik me nu...
Hmm lastig probleem!
Weet niet, ik heb van mt 2. ook 'new baby' en die zijn te groot bij de beentjes....
Zal eens gaan zoeken naar babydry.
pi_79933644
Hihi wat een spillebeentje die Florian wel lastig hoor dat alles nat is 's morgens Hoe gaat het nu met jullie Freecell?

Fijn dat je je meisje straks weer kunt knuffelen BJ je bent vast de minuten aan het aftellen.

Poppejans veel plezier bij je ouders en schoonouders!

Niels heeft net even in de doek geslapen en nu slaapt hij in zijn bedje, gelukkig want hij werd steeds humeuriger. Lief is poepiechagrijnig, maar die heeft zichzelf opgesloten op zolder met Dragon Age, een PC spel
<a href="http://lb4m.lilypie.com/IMTfp1.png" rel="nofollow" target="_blank">Niels</a> en <a href="http://lb1m.lilypie.com/Aonnp2.png" rel="nofollow" target="_blank">Sam</a>
pi_79934323
Hier gaat het wel wat beter nu
Iedereen is eigenlijk beter en ik bijna geloof ik. Ik weet het niet zo goed. Zodra ik moe ben hakt het er weer verschrikkelijk in, maar als ik uitgerust ben gaat het wel aardig goed
  zondag 4 april 2010 @ 19:10:45 #267
28677 Beessie-Jen
Meisjesmama!!!
pi_79941712
ahhhh mijn lieverdje is lekker weer thuis.... lekker geknuffeld en nu ligt ze een dutje te doen in de box..Fijn dat ze dr weer is!
*fotospam in fototopic *
pi_79943386
Ah wat fijn BJ! Lekker knuffelen!! En wat een leuke fotospam!!!

Twinkly, gaat het alweer wat beter met Niels?

Davinia, hoe gaat het eigenlijk met jou? Lang niets meer over je gelezen volgens mij..?

Hier verder geen nieuws! Alles ok met Isa eigenlijk!
  zondag 4 april 2010 @ 20:16:28 #269
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_79943675
Kwam even fijn pasen wensen. Hier gaat alles zn gangetje.
Ben nu even verstand op nul naar Frans Duijts aan het kijken.
  zondag 4 april 2010 @ 23:03:54 #270
265732 Keshet
Alle kleuren van de regenboog
pi_79950621
1175 gram!
A grand adventure has begun.
  zondag 4 april 2010 @ 23:07:35 #271
143848 huuphuup
Dorksided
pi_79950797
quote:
Op zondag 4 april 2010 23:03 schreef Keshet het volgende:
1175 gram!
[ afbeelding ]
wat goeeeed!!
Zomerkind <3 & Winterkind <3
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_79953079
quote:
Op zondag 4 april 2010 23:03 schreef Keshet het volgende:
1175 gram!
[ afbeelding ]
Sowwwhé, wat doet jouw meissie het góéd!!! Die denkt gewoon "wat nou 2 stapjes vooruit, 1 terug? Ik zal ze ff wat laten zien!" Die wil gewoon mee naar huis op uitgerekende datum!
Hoe zit dat eigenlijk? Moet ze een bepaald minimum gewicht hebben om mee te mogen naar huis? Zitten er meer voorwaarden aan vast? Moet ze dan eerst geopereerd zijn?
  maandag 5 april 2010 @ 00:07:00 #273
265732 Keshet
pi_79953419
Ze moet:
Minstens 2 kilo wegen;
6 volledige voedingen per dag uit een flesje kunnen drinken;
Zelfstandig kunnen ademen.

Op dit moment is ze druk bezig met het zelfstandig ademen. Als dat lukt moet ze uit een flesje leren drinken en dan volgt die twee kilo natuurlijk ook.

Wellicht moet ze ook nog twee keer geopereerd worden, 1 keer aan haar voetje en 1 keer aan haar ductus. Misschien ook niet, dat blijft nog even afwachten.

Gisteren heeft ze 10 uur geoefend met haar neusbril en vandaag 11. Morgen gaan ze het twaalf uur proberen! Misschien wordt er over een paar dagen al met een flesje geoefend! Ze moet dan een bepaalde hoeveelheid binnen een half uur op hebben. Wat ze niet binnenkrijgt via het flesje wordt dan via haar sonde ingebracht.
Eten via de sonde kost natuurlijk minder energie dan het drinken uit een flesje en al haar energie moet eigenlijk naar het ademen en groeien gaan.

Als het drinken uit het flesje écht goed gaat kunnen we ook live drinken aan de borst gaan proberen.
De kans is vrij groot dat dat een redelijk drama gaat worden en dat het bij kolven en flesjes geven blijft, maar dat is nou ook weer niet het einde van de wereld.

Ik vind het allemaal maar spannend.
pi_79953657
Ja, dat kan ik me voorstellen! Dat vind ik al, dus dat moet voor jou helemaal overweldigend zijn! Maar ze doet het nu ook zo lekker dat je er nu ook op durft te vertrouwen dat het allemaal goed komt, neem ik aan!
Blijft het met beide operaties afwachten? Wat was er ook al weer met haar voetje? Klompvoetje of iis er iets anders aan de hand? Gaan ze die operatie zo lang mogelijk uitstellen of moet (willen jullie) die voor ze mee naar huis gaat?
  maandag 5 april 2010 @ 00:27:09 #275
265732 Keshet
pi_79954091
Ja, wij vertrouwen er nu helemaal op dat het goed komt! Vanaf het begin eigenlijk, maar dat was meer vanuit een soort naïeve wanhoop. Nu gaat het gewoon super!

Met beide operaties blijft het idd afwachten. Haar voetje is voor een gedeelte afgestorven (lang verhaal) en het 'slechte' stukje moet er af voor ze naar huis kan. Bij voorkeur op de natuurlijke manier; haar voetje moet dan een korstje vormen tussen het goede en het slechte stukje en zo het slechte stukje afstoten. Duurt dit te lang dan wordt het chirurgisch verwijderd. Als het thuis ineens los zou komen heb je kans dat je met een, in verhouding, vrij grote bloedende wond zit die zou kunnen ontsteken. Ik hoop dus dat het er binnenkort af gaat. Het lijkt trouwens al iets los te laten.

De andere operatie is een gevalletje 'hoe staat de pet van de arts vandaag'. De ene arts is voor direct ingrijpen en de andere voor helemaal niets doen. Het is per kindje verschillend of ze last hebben van een open ductus. Teigetje heeft er nu geen last van en dus wil haar vaste arts ook niks doen. Wij kunnen ons hier helemaal in vinden op dit moment.

Mocht er wel geopereerd worden dan worden de operaties zo lang mogelijk uitgesteld. Hoe groter ze is hoe sterker ze is en hoe beter haar kansen zullen zijn.
Een narcose blijft natuurlijk een vrij groot ding bij zo'n klein mensje.
pi_79954394
Dat is het zeker... Ik moest mijn 1e met 3 maanden de OK inbrengen vanwege een liesbreuk (iets wat ze normaal gesproken ook niet onder een half jaar doen, maar het was te ernstig om zolang te wachten). Dat is niet fijn. En dat was nog een lichte ingreep en jouw meissie is ook nog eens veel kwetsbaarder dan dat natuurlijk. Zou fijn zijn als die operaties haar bespaard blijven, ook voor jullie.
pi_79958862
Wow 1175 gram!!! Het gaat nu écht snel he!!
  maandag 5 april 2010 @ 07:44:42 #278
28677 Beessie-Jen
Meisjesmama!!!
pi_79958905
goedemorgen!

ik kom even weer jompelen voor Keshet haar vechtertje! wat groeit ze heerlijk zeg en wat een lekker vooruitzicht, oefenen met de fles... ben zo blij voor jullie dat jullie meisje het zo goed doet

Evie is vandaag alweer 4 maanden! dat is toch ongelofelijk! gaat ontzettend snel allemaal...ik probeer dan ook bewust te blijven genieten van mijn kleine meisje. Ben zo verliefd en mijn hart zit echt helemaal propvol moederliefde. Was ook zo ontzettend blij toen ze gister weer gewoon lekker veilig thuis in de box lag. Mijn heerlijke dochtertje...

Het was overigens hartstikke goed gegaan het logeren hoor. ook daar de hele nacht doorgeslapen; mijn moeder heeft haar om 9 uur wakker gemaakt voor de fles omdat ze het toch wel erg lang vond duren
Gisteravond was Evie even een poosje wat huilerig; maar of dat kwam omdat ze wat uit haar doen was; of omdat ze 3 poepluiers heeft geproduceerd is even de vraag

nou allemaal een hele fijne 2e paasdag gewenst; en ik ga duimen voor mooier weer vandaag
  maandag 5 april 2010 @ 09:15:43 #279
95408 Incantrix
0118 999 88199 9119 725....
pi_79959257
Keshet, dit klinkt allemaal zó super! Heel erg fijn om te horen!

BJ, hoei, ik word hier toch wel een beetje nerveus van, wij gaan komend weekend naar de kroeg om lief's verjaardag te vieren met vrienden en we hadden eigenlijk bedacht dat uit logeren wel een optie was, maar hmm... Ik kan me jouw gevoel zó goed voorstellen! Nouja, we kijken nog wel even, misschien willen lief's ouders hier wel blijven slapen en hebben we nog even niet die keuze enzo

Niels, heb je vannacht beter geslapen? Ik hoop het wel!

Euhm, ik zag nog iets over lekkende luiers, en wij gebruiken 's-nachts pampers en dat gaat goed. Ben ik wel blij mee, want ik heb nogal een zeikerdje, haha

Stef heeft gisteren weer gerold! Hij had dat echt wéken geleden al eens gedaan op het kdv, maar daarna nooit meer. Met een héél klein zetje lukt het hem vaak wel, maar helemaal zelf loopt hij vaak toch nog te worstelen. Gisteren lukte het dus wél en ja, dan ben je toch weer even trotse mama, haha! En nu ligt hij lekker in slaap te vallen op zijn speelkleed..
3!
  maandag 5 april 2010 @ 10:16:02 #280
259489 mama_papa
Papa en Mama van Tessa
pi_79960010
Even snel:
B-J: Evie weer lekker thuis!

Keshet: Gaat goed he! Fijn hoor

Hier gaat alles geweldig, kan niet anders zeggen. De tips hebben zeker geholpen! Tessa slaapt héérlijk
Brrrr morgen naar het ziekenhuis en gaan ze alle placenta resten weghalen, zie er zo tegenop

Fijne 2de paasdag!!
05-02-2010 00:58 is onze dochter Tessa geboren!!!
26-05-2010 gaan we trouwen!!!!!!!
pi_79960396
MP, wat fijn dat de tips geholpen hebben! En
morgen gaat vast helemaal goedkomen! Succes alvast!

En een rollende Stef, joehoe!!
pi_79960535
Keshet wat gaat het goed zeg. Wat een topmeid hebben jullie zeg Ongelooflijk!

En Stef: wat cool man

MP: veel sterkte voor morgen! Ik kan me voorstellen dat je ertegenop ziet.
pi_79960556
quote:
Op maandag 5 april 2010 07:44 schreef Beessie-Jen het volgende:

Het was overigens hartstikke goed gegaan het logeren hoor. ook daar de hele nacht doorgeslapen; mijn moeder heeft haar om 9 uur wakker gemaakt voor de fles omdat ze het toch wel erg lang vond duren

En alweer 4 maanden!
  maandag 5 april 2010 @ 14:38:04 #284
61183 leonieke
Dan toch?
pi_79967232
Keshet wat een heerlijke berichten om te lezen Ik hoop echt zo erg dat jullie kleine meid die stap achteruit netjes overslaat
pi_79967312
Teigetje

Evie alweer 4 maanden WOAH!

Niels heeft vannacht gelukkig goed geslapen, hij heeft zelfs een ruk van 6 uur gemaakt en nu is hij slaap aan het inhalen: hij slaapt al 2,5 uur dat heeft hi jnog nooit gedaan overdag! Mafkeesje
  maandag 5 april 2010 @ 17:20:08 #286
28677 Beessie-Jen
Meisjesmama!!!
pi_79971860
zal ik hem dan maar dicht gooien of is het nog niet zover???

Evie is idd alweer 4 maanden vandaag
zo was ze: (sinterklaas)

(hahaaa mt 50 veeeeeel te groot)
en dit is Evie vandaag: (pasen)

maandag 5 april 2010 @ 20:04:31 #287
265732 Keshet
pi_79977660
Gefeliciteerd met Evie's 4e ver-maand-dag BJ!
Wat ze is ontzettend veranderd en tegelijkertijd ontzettend hetzelfde gebleven. Leuk die foto's!

Teigetje heeft het groei-trucje helemaal door. 1230 gram vandaag.
Het oefenen met haar neusbrilletje gaat helemaal goed, ze heeft 'm nu zo'n 12 uur per dag op!
Verder geen nieuws.
pi_79978279
hup Teigetje hup!
  maandag 5 april 2010 @ 21:08:09 #289
61183 leonieke
Dan toch?
pi_79981303
Knappe baby Leonieke
Mooi koppie ook wat daar zo stoer omhoog gaat
  maandag 5 april 2010 @ 21:27:42 #291
61183 leonieke
Dan toch?
pi_79981426
quote:
Op maandag 5 april 2010 21:25 schreef freecell het volgende:
Knappe baby Leonieke
Mooi koppie ook wat daar zo stoer omhoog gaat
Ja, hij lijkt enorm op zijn papa (lucky bastard )

En zo rustig gaat het natuurlijk ook
pi_79993652
Leonieke, wat heb je toch een prachtig manneke!
And if I could choose the world around me, the world I'd choose would all revolve 'round you
12/07/2009 om 12:07 kwam de zon op, om nooit meer onder te gaan....
En sinds 23/06/2015 staan er 2 zonnen aan onze hemel!
  dinsdag 6 april 2010 @ 09:10:53 #293
61183 leonieke
Dan toch?
pi_79994027
Thx Maar binnenkort post ik wel eens een foto van een krijsende Thomas of een boos-kijkende Thomas. Hij is namelijk niet altijd zo
pi_79994235
Goedemorgen allemaal.

Ik ga zo even snel bijlezen als het lukt.

Een heerlijk paasweekend achter de rug. Veel bij familie geweest met Isabeau. Een vier-generatiesfoto gemaakt met mijn oma en moeder. Helaas gaat het met mijn oma niet zo goed, dus ik had wel een beetje een 'laatste kans' gevoel

Mijn vader had een dvd gemaakt met allemaal filmpjes van Isabeau. Zo gek om haar weer als superklein frummeltje te zien. Wat een ander kindje! En die exorcistachtige geluidjes, ik was het alweer bijna vergeten. Wat gaat dat snel zeg!

Nu is onze laatste week in dit topic alweer bezig

x fijne dag allemaal!
pi_79999188
Wat is het hier ongezellig zeg
pi_79999378
Tja... heb niet echt iets te vertellen, maar om nou overal op te reageren... Ben Trix niet
Maar uhm, oh ja... Leo, waarom heeft Thomas altijd handschoentjes aan eigenlijk?

En dan maar even een voor iedereen die het kan gebruiken!
  dinsdag 6 april 2010 @ 12:10:36 #297
61183 leonieke
Dan toch?
pi_79999496
Omdat hij zichzelf constant zit te krabben De verpleegster heeft gezegd dat we hem daarom beter handschoentjes kunnen aandoen zolang we zijn nagels niet mogen knippen En soms doe ik ze eens uit omdat hij rustig lijkt en dan gaat alles goed tot hij opeens bedenkt dat hij honger heeft. Dan begint hij altijd wild met zijn armen te slaan en de laatste keer had hij zo vier krabben in zijn gezicht. Wel mooi evenwijdig
pi_79999895
quote:
Op dinsdag 6 april 2010 12:07 schreef Lijnloos het volgende:
Tja... heb niet echt iets te vertellen, maar om nou overal op te reageren... Ben Trix niet
Maar uhm, oh ja... Leo, waarom heeft Thomas altijd handschoentjes aan eigenlijk?

En dan maar even een voor iedereen die het kan gebruiken!

Ik heb ook niet zoveel te melden.. Nou eigenlijk wel, maar als ik dat hardop zeg kan ik het verder wel vergeten natuurlijk

Eens kijken of dit werkt: Rienk.. slapen.. 23:00-5:30-08:30..

Vanaf 04:00 is het speen pluggen, maar das ook maar 2 keer max. Als ie vaker komt voedt ik gewoon. Zo lekker!
♡ Sa fier as de moanne, - en werom ♡
  dinsdag 6 april 2010 @ 12:44:06 #299
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_80000798
quote:
Op dinsdag 6 april 2010 12:18 schreef Vlindur het volgende:

iets met de goden verzoeken enzo
Ik zeg of schrijf dus ook niets meer hardop. Ook wel een beetje de reden dat ik zo weinig post.
Gheghe.

Dat van die handschoentjes vroeg ik me ook af Leonieke maar je hebt al antwoord gegeven zie ik
  dinsdag 6 april 2010 @ 12:47:13 #300
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_80000885
Maar ons schema lijkt ook wel een beetje op dat van Rienk. Dus daar ben ik best tevreden over.
Pluggen is hier meestal rond 2, maar hij gaat dan tevreden slapen tot zeker 5. Dus als hij honger zou hebben zou hij zich wel melden.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')