Plast hij dan echt de luier tot overstromen vol, of plast hij er ook naast?quote:Op zondag 4 april 2010 08:17 schreef freecell het volgende:
Hier 23:00-5:45En kléddernat
van knietje tot oksel en de hele co-sleeper.... Zijn er ook speciale luiers voor nachtplassertjes?
We hebben nu nr1, maar nr2 plast hij langs omdat ze te groot zijn...
Die hebben wij ook, precies dezelfde! We hebben tot nu toe nog geen doorlekken gehad, dus als ik dit van jou lees gaat zoiets denk ik ook wel goed bij een wat eerdere verschoning.quote:Op zondag 4 april 2010 10:43 schreef lily het volgende:
Leah heeft gisteren haar laatste luier om 21.00 uur gehad en ik heb haar pas verschoond om 9 uur vanochtend.
Toen was hij wel zwaar ja maar nog steeds afdoende. Ik gebruik de babydry van pampers (mt 3).
Jah, ik denk dat het daar vermoeiender is voor hem als thuis. De dag na het KDV is hij ook altijd huileriger en slaperiger.. En ja, datte! Dat hadden wij ook bedacht, hij slaapt nu doorgaans van ongeveer 22.30 tot een uur of half 9, dus dat is best een flinke ruk in één keer enzoquote:Op zaterdag 3 april 2010 21:16 schreef Poppejans het volgende:
Incantrix, haha wat gek dat Stef meer slaapt op het KDV dan thuis,omgekeerde van wat je vaak hoort.
Hier ook zo'n man van de hazeslaapjes.Ik vermoed ook dat het komt omdat hij 's nachts helemaal door slaapt.
Fijn!!quote:Op zaterdag 3 april 2010 13:54 schreef lily het volgende:
[..]
wat lief dat je het vraagt
Heel goed
Ik kreeg een hartelijke ontvangst van de heren en ik bleek echt gemist te zijn. Mailtjes met een welkom terug van collega's buiten mijn directe team en meteen afspraken maken voor komende week omdat er zonder mij dingen niet goed liepen.
Goed voor mijn ego en leuk om weer iets anders te zijn dan alleen moeder
Ik kreeg ook reacties van mensen in de lift (ik werk in een heel groot bedrijf): hee, was jij niet laatst zwanger?
Leah was die dag bij mijn ouders en ook dat ging prima. Ze was superlief geweest en mijn ouders zijn dolgelukkig dat ze weer een dag in de week op een kleinkind mogen passen. Mijn moeder is ook verliefd nu
Jeumig, dan is hij wel behoorlijk van slag!Zullen jullie ook lekkerquote:Op zondag 4 april 2010 12:17 schreef Twinkly het volgende:
Fijne Pasen allemaal![]()
BJ heel begrijpelijk dat je je zo voelt, er is een deel van jezelf weg!
Niels is super humeurig en wil niet slapen, al sinds 3 uur vannachtGeen idee wat er is...
Hij heeft wel eventjes op mijn buik geslapen vannacht zodat hij en mijn Lief nog wel eventjes konden rusten.
En babydry mt2 (dus ''mini'' de groene pakken) is echt nog te groot? Met dat verstelbare klitteband bij de sluitingen kun je die luiers ook vrij strak krijgen. Maar dan kan het onder bij zijn beentjes misschien nog te los zitten bedenk ik me nu...quote:Op zondag 4 april 2010 13:51 schreef freecell het volgende:
Volgens mij loopt de luier echt gewoon overLijkt wel goed aan te sluiten... Ik heb new baby maat 1....
Weet niet, ik heb van mt 2. ook 'new baby' en die zijn te groot bij de beentjes....quote:Op zondag 4 april 2010 13:54 schreef Poppejans het volgende:
[..]
En babydry mt2 (dus ''mini'' de groene pakken) is echt nog te groot? Met dat verstelbare klitteband bij de sluitingen kun je die luiers ook vrij strak krijgen. Maar dan kan het onder bij zijn beentjes misschien nog te los zitten bedenk ik me nu...
Hmm lastig probleem!
Sowwwhé, wat doet jouw meissie het góéd!!!quote:
quote:Op maandag 5 april 2010 07:44 schreef Beessie-Jen het volgende:
Het was overigens hartstikke goed gegaan het logeren hoor. ook daar de hele nacht doorgeslapen; mijn moeder heeft haar om 9 uur wakker gemaakt voor de fles omdat ze het toch wel erg lang vond duren![]()
Ja, hij lijkt enorm op zijn papaquote:Op maandag 5 april 2010 21:25 schreef freecell het volgende:
Knappe baby Leonieke![]()
Mooi koppie ook wat daar zo stoer omhoog gaat
quote:Op dinsdag 6 april 2010 12:07 schreef Lijnloos het volgende:
Tja... heb niet echt iets te vertellen, maar om nou overal op te reageren... Ben Trix niet![]()
Maar uhm, oh ja... Leo, waarom heeft Thomas altijd handschoentjes aan eigenlijk?
En dan maar even eenvoor iedereen die het kan gebruiken!
Ik zeg of schrijf dus ook niets meer hardop. Ook wel een beetje de reden dat ik zo weinig post.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |