abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 2 april 2010 @ 12:36:00 #201
38223 Takkembah
Beetje gek en raar
pi_79865357
Wat een gedoe inderdaad Leonieke!

Die Ivan! Nou ja, als het lekker slaapt wel een aparte zeg (en wat een mooie foto's in het fototopic!!!!)

Keshet wat een mooi verhaal! Heerlijk om te lezen zo!
Alexa en Seth zijn lief
See everything; overlook a great deal; correct a little
  vrijdag 2 april 2010 @ 12:41:44 #202
38223 Takkembah
Beetje gek en raar
pi_79865535
Aahgrrr ik zie net dat ik hier niet meer mag zijn, het is Alexa's verhalfjaardag en dus vertrekken wij naar het grote babietjes topic!!!!

Dat dit klein graag-ophet-buik-liggend-propje,

wat alleen bij mama of papa wilde slapen....

....in een half jaar tijd is gegroeid naar dit sterk zelfstandig dametje

met een eigen willetje dat graag in boekjes bliekt....

Fijne pasen, fijn weekend, en tot ziens allemaal... ik vond het fijn hier te lezen en te beseffen dat ik met veel onzekerhedendat niet "de enige" was, en even mijn hart te luchten. Maar ook om even gezellig te ouwehoeren, openlijk te genieten van Alexa of van andere kindjes..... Jullie zijn allemaal LIEF!
Alexa en Seth zijn lief
See everything; overlook a great deal; correct a little
pi_79865650
quote:
Op vrijdag 2 april 2010 12:41 schreef Takkembah het volgende:
....in een half jaar tijd is gegroeid naar dit sterk zelfstandig dametje
Jij gaat wel heel snel

Alexa (tot over een tijdje)
  vrijdag 2 april 2010 @ 12:52:58 #204
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_79865924
Dag Alexa!

Go Teigetje!
pi_79866050
Wat een lieve ukken allemaal !
Mijn grote heren zijn diep onder de indruk van de kleine Teigetje... Zo klein en toch al zo groot zei de oudste
soms moet je iets achter laten om verder te komen, soms moet je heel veel achter je laten om een ander mens te worden
pi_79866488
Dag Alexa!
♡ Sa fier as de moanne, - en werom ♡
  vrijdag 2 april 2010 @ 13:09:05 #207
259489 mama_papa
Papa en Mama van Tessa
pi_79866491
Meiden bedankt voor jullie advies!

Keshet: Teigetje is 1092 gram!! Wat goed! En lekker een open couveuse Teigetje lacht ook
Spulletjes gekocht en kaartjes op de bus Wat een fijne berichten allemaal!!!

Dag Alexa

Ben weer terug van het ziekenhuis (daarna even naar de h&m geweest ) en had geen afspraak met de fysio maar met een vrouw die gaat over het huilen. Ze heeft een aantal tips gegeven en dacht dat het beter was om Tessa 6 voedingen ipv 5 te geven en nog meer advies (te veel om op te noemen ) over haar slaap/voeding. Nu 2 weken volhouden en dan kijken of Tessa minder huilt
Zal je net zien, zit ik met de mevrouw te praten, word Tessa opeens helemaal rood, trekt een poepbekkie en zit dus lekker te poepen Ging ik haar verschonen (na afloop) zat de luier hélemaal vol
05-02-2010 00:58 is onze dochter Tessa geboren!!!
26-05-2010 gaan we trouwen!!!!!!!
  vrijdag 2 april 2010 @ 14:52:17 #208
64262 DJRandall
zijn vrouw!
pi_79870480
Alexa grote, mooie meid!

Keshet: je blijft me ontroeren met je verhalen. Wat een prachtig Teigetje heb je toch!

Stef: hop, beter worden jongen!

Ik heb al even niet gepost hier, had niet veel te vertellen. Lucas heeft nog steeds krampjes en zuur. Slapen gaat al wel wat beter en de nachten gaan ook super. Maar, met vlagen nog steeds drama. Van het weekend was het toppunt, veel zuur, zodat hij eigenlijk een aantal keer bijna stikte.
Vandaag is de osteopaat geweest, ik ben het zat om af te wachten en niet serieus te worden genomen bij het ConsternatieBureau en de huisarts.
Ja hoor, twee dingen: Spanningen in zijn spijsverteringskanaal (joh ) en zijn schedeltje (bepaalde botjes, is verder niet te zien) zit niet helemaal recht, waarschijnlijk doordat hij aan de verkeerde kant uit het geboortekanaal is getrokken. Hierdoor wordt het zenuwstelsel geprikkeld, wordt Lucas onrustig en kan niet ontspannen en herstellen. Niets wat niet goed zal komen in de loop der tijd, maar dat wil ik eigenlijk ook niet echt afwachten.
Echt alsof ik met iemand zat te praten die mijn kind kent! Alle klachten leken verklaarbaar....
4 of 5 behandelingen zouden het op moeten lossen.

Hij vond het goed dat we meteen zijn voorkeurshouding de kop in hebben gedrukt en hem ook op zijn zij laten slapen. Hij voelde ook dat de spanning in zijn buik dan stukken minder was. Vandaar dus, dat hij nooit op zijn rug wilde liggen.

Lucas vond de behandeling eigenlijk best prettig volgens mij, want hij was moe en huilerig vooraf, maar lag te chillen tijdens de massage....

Komende tijd dus afwachten of het helpt, beetje jammer dat de verzekering amper vergoedt
pi_79874066
Fijn dat het opgelost kan worden Dj!

Mijn kind kan rollen!

McLaura en Thijs waren hier en ik had Rienk op zn buik gelegd en toen rolde hij zomaar om! Omdat het wel erg 'ineens' was legde ik hem weer op zn buik... En deed hij het nog een keer!

*trots is*

Foto's zometeen in het fototopic, McLaura had dr camera er boven op Dus het staat er op!
♡ Sa fier as de moanne, - en werom ♡
  vrijdag 2 april 2010 @ 16:46:51 #210
57497 happyme28
I'm so happy
pi_79874391
quote:
Op vrijdag 2 april 2010 14:52 schreef DJRandall het volgende:
Vandaag is de osteopaat geweest, ik ben het zat om af te wachten en niet serieus te worden genomen bij het ConsternatieBureau en de huisarts.
Ja hoor, twee dingen: Spanningen in zijn spijsverteringskanaal (joh ) en zijn schedeltje (bepaalde botjes, is verder niet te zien) zit niet helemaal recht, waarschijnlijk doordat hij aan de verkeerde kant uit het geboortekanaal is getrokken. Hierdoor wordt het zenuwstelsel geprikkeld, wordt Lucas onrustig en kan niet ontspannen en herstellen. Niets wat niet goed zal komen in de loop der tijd, maar dat wil ik eigenlijk ook niet echt afwachten.
Echt alsof ik met iemand zat te praten die mijn kind kent! Alle klachten leken verklaarbaar....
4 of 5 behandelingen zouden het op moeten lossen.

Hij vond het goed dat we meteen zijn voorkeurshouding de kop in hebben gedrukt en hem ook op zijn zij laten slapen. Hij voelde ook dat de spanning in zijn buik dan stukken minder was. Vandaar dus, dat hij nooit op zijn rug wilde liggen.

Lucas vond de behandeling eigenlijk best prettig volgens mij, want hij was moe en huilerig vooraf, maar lag te chillen tijdens de massage....

Komende tijd dus afwachten of het helpt, beetje jammer dat de verzekering amper vergoedt
Wij gaan met Daan ook naar de osteopaat. Nu 2 keer geweest (voor verborgen reflux) en Daan vindt het ook heerlijk en lijkt er baat bij te hebben. Reflux is nog niet weg, maar hij huilt niet meer en hij lijkt meer ontspannen.

Wij krijgen overigens 75% vergoed van de verzekering. Onderstaande link geeft de vergoedingen per verzekering:
http://www.osteopathie.nl(...)db47749337003a973739

Ik hoop dat het helpt voor jullie!

Oh en een voor Teigetje!

Sorry dat ik weinig reageer, maar kan de tijd en puf echt niet vinden momenteel
pi_79874559
Dag kleine grote Alexa, tot over 2 maandjes

Wow, Teig al ruim over de 1 kilo das toch wel een dikke mijlmaal!

Hier niks bijzonders, alles gaat heerlijk.Elke dag is genieten
“I mean, nobody’s scientifically perfect, but Suzie’s about as close to being perfect as any human could possibly be.”
  vrijdag 2 april 2010 @ 16:55:18 #212
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_79874577
Ik baal dat ik niet eerder naar de osteopaat was gegaan. SInds die 2 sessies heb ik een heel ander kind!
Dames, hoop dat jullie kindjes er ook zo goed op vooruit zullen gaan.
pi_79875277
Alexa alweer een grote meid! Dag en tot snel maar bij de andere babietjes!
Keshet, mooie update weer, en wat fijn dat jullie nu steeds meer kunnen genieten hoor!!!
DJRandall, fijn dat jullie je heil nu gevonden lijken te hebben bij de osteopaat... hoop dat het snel beter gaat met Lucas.

Een kleine ego-jompel, maar na een hele dag rust zowaar minder-vloeibare-poep!!! (waar een mens al gelukkig van kan worden ) En ook een supervrolijk meidje hier dus lekker genieten... Tijd voor een lang weekendje Pasen in Twente/Achterhoek!
pi_79875368
Alexa jij ook al groot?? Tot snel!
Wat fijn dat Minke alweer wat beter is Lijnloos
M_P fijn dat die mevrouw zoveel adviezen had, hopelijk werken ze
Heej Poppejans ik verwachtte een Eftelingverslag!
&lt;a href="http://lb4m.lilypie.com/IMTfp1.png" rel="nofollow" target="_blank"&gt;Niels&lt;/a&gt; en &lt;a href="http://lb1m.lilypie.com/Aonnp2.png" rel="nofollow" target="_blank"&gt;Sam&lt;/a&gt;
  vrijdag 2 april 2010 @ 17:27:57 #215
28677 Beessie-Jen
Meisjesmama!!!
pi_79875428
doei doei lieve Alexa en Takkembam! tot over 2 maanden! veel plezier bij de grote beebs!

en jeeeeeuj Rienk aan het rollen! super! ga zo direct ff naar het fototopic

Ik ben met Evie naar het CB geweest en ze is weer helemaal goedgekeurd.
Precies midden op de meisjescurve: 61,5 cm en 6135 gram Prima dus allemaal...
ook is haar navelbreuk bijna helemaal hersteld En vonden ze dr weer erg sterk
en o ja; we kregen complimenten over dr mooie ronde koppie
(goh dat doet Evie grotendeels zelf voordeel van 2 handig duimen ook denk ik...)

ik zal zo nog even een curve spammen

en de prikjes waren even weer naar , maar ze lijkt er tnt niet zoveel last van te hebben gelukkig!

dit is de curve van de BV-site, bij het CB zit ze precies op die middenlijn:

[ Bericht 8% gewijzigd door Beessie-Jen op 02-04-2010 17:33:53 ]
05-12-2009 is ons lieve meisje geboren! Evie (L)
17-08-2011 Onze 2e prachtige meid maakt het gezinnetje compleet: Liene (L)
pi_79876900
quote:
Op vrijdag 2 april 2010 17:22 schreef Lijnloos het volgende:
Een kleine ego-jompel, maar na een hele dag rust zowaar minder-vloeibare-poep!!! (waar een mens al gelukkig van kan worden )
ja, haha. Als je eenmaal een baby hebt kan je erg blij worden van hele aardse zaken

BJ, fijn
De CB curve is inderdaad net iets anders dan de BV curve.

Hier ook een rond koppie zonder dat we er moeite voor hoeven doen trouwens (en Leah duimt sinds vanmiddag, vind ik stiekum leuk...spenen de deur uit)

[ Bericht 0% gewijzigd door lily op 02-04-2010 18:29:36 ]
pi_79877145
Wat goed trouwens dat de osteopaat veel klachten van jullie babies kan oplossen...
  vrijdag 2 april 2010 @ 22:52:08 #218
64262 DJRandall
zijn vrouw!
pi_79887291
quote:
Op vrijdag 2 april 2010 17:22 schreef Lijnloos het volgende:
Een kleine ego-jompel, maar na een hele dag rust zowaar minder-vloeibare-poep!!! (waar een mens al gelukkig van kan worden ) En ook een supervrolijk meidje hier dus lekker genieten... Tijd voor een lang weekendje Pasen in Twente/Achterhoek!

BJ: mooi hoor, weer alles goed met Evie. Tis een lekker meiske....

Lucas is vandaag voor het eerst bij opa en oma geweest. Ik ben uit eten gegaan en even wat gaan drinken. Heerlijk.....De eerste keer op laten passen is moeilijk, maar met een kindje kun je ineens ook van hele kleine dingen al zo enorm genieten.
Dames, wat is het toch heerlijk om moeder te zijn he!
  vrijdag 2 april 2010 @ 23:21:26 #219
95408 Incantrix
0118 999 88199 9119 725....
pi_79888353
Evie, wat volg jij een net lijntje Ziet er mooi uit, BJ!

Alexa, wat ben je toch een schatje Tot over een maand of 1,7!

Rienk rolt!

En lijnloos, ik hoop voor jullie dat het stijgende lijntje nu even lekker doorzet en dat het nu heel vlot weer als vanouds zal zijn

Stef was vandaag niet geheel in goeden doen, maar koortsig is hij verder niet meer geweest, dus hij komt deze keer weer wat makkelijker over zijn prikjes heen. Hij wilde alleen niet vertellen hoe hij het paaseieren zoeken op het kdv vond en toen lief het later opnieuw vroeg moest hij huilen, dus ik denk dat hij ze niet kon vinden en daarom wat knorrig was

owja, DJ, wat goed zeg, dat zou wel heel fijn zijn als alles met die paar behandelingen beter gaat!

En nu is het tukjestijd, welterusten lieve mensen
3!
pi_79894015
Wat is Alexa een mooie grote meid geworden! Ik moet nog steeds wennen aan baby's met tanden, haha. Daag, en veel plezier gewenst in het grote baby'tjestopic met de eerste hapjes, zitten, optrekken, staan, kruipen en misschien zelfs wel lopen en praten!

BJ, Evie heeft duidelijk haar eigen lijn gevonden. Ziet er goed uit!

Ar-me Stef. Dat belooft wat als hij oud genoeg is om bordspellen met jullie te spelen, Icantrix. Die kan vast niet tegen z'n verlies.
I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
pi_79894041
quote:
Op zaterdag 3 april 2010 07:44 schreef Claudia_x het volgende:
Ar-me Stef. Dat belooft wat als hij oud genoeg is om bordspellen met jullie te spelen, Icantrix. Die kan vast niet tegen z'n verlies.
Dat zou wel eens kunnen ja (ik kan ook niet tegen mijn verlies (en kan dan echt een tijdje bokkig zijn als ik verlies ) en zat ook te wenen als ik geen paaseieren vond). Maar arme Stef ja

En morgen komt mijn zus normaalgezien met haar kinderen en ik ga paaseieren verstoppen voor mijn neefje (en metekind). Ik heb veel te weinig eieren mogen zoeken in mijn leven En heel erg eigenlijk, maar ik kijk er al helemaal naar uit om eieren te verstoppen (en volgens mij komt dat echt door het moederschap want vorig jaar had ik dat eigenlijk helemaal niet).
  zaterdag 3 april 2010 @ 07:56:41 #222
28677 Beessie-Jen
Meisjesmama!!!
pi_79894068
2vlindur; wat fijn dat Rienk niet al teveel last heeft gehad... Evie had gister wel een beetje een jammerperiode, maar lang niet zo als de andere keren.. gelukkig maar! en ze heeft er niets minder om geslapen; ze ging voor 0:00 haar ledikantje in en ligt nu nog te slapen
(en ze had daarvoor ook al 2 uur bij ons in bed liggen slapen....)

Evie gaat vandaag voor de allereerste keer logeren! vind het stiekem wel ff spannend hoor! denk dat ik haar wel ga missen de komende dag. Einde van de middag gaat ze naar mijn ouders en morgenmiddag komen ze haar terugbrengen....
en wij gaan lekker eens weer een keertje samen ergens een hapje eten...
  zaterdag 3 april 2010 @ 08:02:18 #223
95408 Incantrix
pi_79894104
Claudia, haha, inderdaad, wij zijn er ook bang voor.. Dat wordt dus niet wii-en met je kind en al die leuke bordspellen die we hebben kunnen ook naar de kringloop

Leonieke, wat leuk om dan nu lekker paaseieren te kunnen verstoppen voor je neefje Overeen paar jaar zoekt Thomas met zijn grote neef mee!

Stef is weer zijn lieve eigen zelfje vanochtend: we werden wakker van lachgeluidjes door de babyfoon

BJ, wat spannend! Wij overwegen dat voor volgend weekend, want dan is lief jarig en dat vieren we oa met vrienden in de kroeg.. Maar als er een opa en oma zijn die hier willen logeren vind ik dat écht niet erg hoor, haha! Maar het gaat vast goedkomen, je bent een dappere mama
3!
pi_79894213
Hallo!

BJ en Incantrix, fijn dat de prikjes mee zijn gevallen!

Lily, hoe is je eerste werkdag bevallen? Of heb ik daar overheen gelezen?

BJ, spannend zeg!! Uit logeren! Dat gaat vast helemaal goed komen!
  zaterdag 3 april 2010 @ 09:02:33 #225
259489 mama_papa
Papa en Mama van Tessa
pi_79894363
Rienk lekker aan het rollen Knap hoor!

B-J: Wat een mooie curve van Evie
Evie gaat logeren!! Tuurlijk is het spannend Geniet maar lekker saampjes

DjRandall: Wat fijn dat je genoten hebt van je avondje weg en het is zeker heerlijk om moeder te zijn

Hier zijn we gisterenavond begonnen met het nieuwe ritme. Om 19:00 fles op schoot, wakker in bed gelegd. Ander half uur liggen huilen, ondertussen steeds kamer binnen lopen hand op haar hoofd en buik verder niks zeggen. Was ze getroost en ging ik weg, even later weer huilen. Ander half uur lang, de mevrouw had al gezegd dat het eerst erger word, maar na 2 weken zou het juist weer heel goed moeten gaan...dus ik heb volgehouden, hoe moeilijk ook!
Daarna viel ze toch in slaap, om 00:00 wakker gemaakt voor haar fles, IN bedje gegeven. Ze viel direct weer in slaap tot 7:15!!!! weer flesje gehad, opnieuw wakker in bedje leggen, Tessa ging 1 keer huilen, ik troosten en nu ligt ze heerlijk te slapen Dus ben benieuwd hoe de rest van de dag verloopt
  zaterdag 3 april 2010 @ 09:04:48 #226
35189 Troel
scherp en bot
pi_79894377
Jochem heeft vannacht weer goed geslapen
Koorts is weg
Pokken zijn niet vermeerderd
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_79894732
mama-papa, dat noem ik doorslapen

voor Jochem! En nu gauw pokloos worden ventje!

Hier vannacht 23:00 en 5:00. Best luxe En weer niet slapen na de voeding
Uiteindelijk maar tegen me aan gelegd en toen ging hij wel pitten
Hoe kan dat nu? Niet slapen in de co met mijn hand tegen hem aan en mij heel dichtbij, wel slapen bij ons n bed en dan kan het hem weer niks schelen of ik er tegenaan lig
Wij hebben wel een heel lekker zacht bed....
pi_79895661
Jochem koortsvrij en nu nog de pokken weg!
M_p goed volgehouden!!! Wij merkten ook heel snel al verschil, hoe moelijk het ook is...
Free, das een flinke ruk die gemaakt is werd e niet heel raar wakker?

Wij hadden weer een topnacht 22.30 in bed, 23.00 weer wakker en niet willen slapen, 23.30 weer in bed en slapen, 00.15 huilen -> speen erin slapen, 02.00 huilen-> speen slapen, 04.00 huilen -> speen slapen, 05.00 krijsen -> fles erin en slapen... 07.30 -> huilen , man eruit geschopt, lijnloos slapen! 08.30 iedereen wakker... *zucht* inmiddels hebben we het hele huis ingepakt en zijn we onderweg naar het oosten, vanavond en morgen de hele dag bij mijn moeder en man, lekker gezellig! En een beetje bijkomen hopelijk.
...maar: de diarree is weg!!!!
pi_79896527
DJRandall wat heerlijk dat jullie uit eten zijn geweest

Och arme Stef wat gemeen dat ze de eieren te goed verstopt hadden! Fijn dat hij niet zoveel last van de prikjes heeft deze keer.

Grappig dat je van Thomas weer helemaal zin in Pasen krijgt Leonieke, ik had dat met Sinterklaas

BJ wat spannend dat Evie uit logeren gaat! Jullie gaan het vast heel fijn hebben samen

Jochem knapt weer wat op! Strakjes als hij pokjesvrij is moet je wel een foto plaatsen hoor, doe je veel te weinig!!

Free fijn dat je nog best wel een lange ruk gemaakt hebt. Ik denk dat Florian gewoon het liefste tegen zijn mama aanligt zodat hij jouw hartslag kan horen en je goed kan ruiken enzo Groot gelijk!!

Bluh Lijnloos wat een nacht. Maarrrr wel van die ellendige diarree af Hopelijk kunnen jullie nu lekker bijkomen dit weekend!
&lt;a href="http://lb4m.lilypie.com/IMTfp1.png" rel="nofollow" target="_blank"&gt;Niels&lt;/a&gt; en &lt;a href="http://lb1m.lilypie.com/Aonnp2.png" rel="nofollow" target="_blank"&gt;Sam&lt;/a&gt;
  zaterdag 3 april 2010 @ 12:12:31 #230
259489 mama_papa
Papa en Mama van Tessa
pi_79897878
Ben ik nog even een keer Tessa moest ik vannochtend toch nog een paar keer in bedje troosten (Hand op haar hoofdje en hand op haar buik) en na 3 keer sliep ze tot 11 uur! Daarna flesje bij me gedronken, even knuffelen en lachen Toen huilen, dus slaapzak aan en naar bed. Zonder miepen, piepen of klagen slaapt ze nu gewoon al 3 kwartier! Ben wel al een paar keer wezen kijken, want normaal pikte ze dit dus echt niet
Wauw, ik ben nu nóg gelukkiger met mn meisje
Hele huis heb ik alweer schoon kunnen maken, nu nog de strijk en het is weer schoon en opgeruimd
pi_79900558
quote:
Op zaterdag 3 april 2010 08:34 schreef NieuweUser het volgende:
Lily, hoe is je eerste werkdag bevallen? Of heb ik daar overheen gelezen?
wat lief dat je het vraagt

Heel goed
Ik kreeg een hartelijke ontvangst van de heren en ik bleek echt gemist te zijn. Mailtjes met een welkom terug van collega's buiten mijn directe team en meteen afspraken maken voor komende week omdat er zonder mij dingen niet goed liepen.
Goed voor mijn ego en leuk om weer iets anders te zijn dan alleen moeder

Ik kreeg ook reacties van mensen in de lift (ik werk in een heel groot bedrijf): hee, was jij niet laatst zwanger?

Leah was die dag bij mijn ouders en ook dat ging prima. Ze was superlief geweest en mijn ouders zijn dolgelukkig dat ze weer een dag in de week op een kleinkind mogen passen. Mijn moeder is ook verliefd nu
  zaterdag 3 april 2010 @ 13:59:03 #232
95408 Incantrix
pi_79900680
MP, wat fijn dat dat zo voorspoedig loopt zeg!

Lily, leuk zeg, lékker weer aan het werk! Aan het werk gaan/zijn is één ding, maar je ook weer lekker voelen daarbij is een tweede. Mooi zo!

Stef ligt nu te pitten. Hij was moe, ging heel hard klagen en doet nu iets heel zeldzaams: een middagdutje En daarna moeten we boodschappen en ik wilde dat heel graag met de draagdoek doen, maar nu regent het
3!
pi_79900734
Slaapt Stef zo weinig overdag?

Wij moeten ook nog aan de boodschappen....ik heb zo geen zin...
  zaterdag 3 april 2010 @ 14:09:36 #234
95408 Incantrix
pi_79901051
quote:
Op zaterdag 3 april 2010 14:00 schreef lily het volgende:
Slaapt Stef zo weinig overdag?

Wij moeten ook nog aan de boodschappen....ik heb zo geen zin...
Jah, hij is echt bijna onmogelijk in slaap te krijgen overdag.. Soms een hazenslaapje, maar het is 's-nachts al zo'n goede slaper dat hij overdag niet echt moe is volgens mij. Op het KDV was het ze ook al opgevallen, hoewel hij daar wel meer slaapt als hier.

En och ja, boodschappen, één van mijn least favourite bezigheden. Sterkte
3!
  zaterdag 3 april 2010 @ 14:14:49 #235
272309 Groofsken
De goeie ouwe zak.
pi_79901213
Fijn dat het weer beter gaat met Jochem.

En Lily, klinkt goed, het werken weer .
  zaterdag 3 april 2010 @ 14:17:10 #236
259489 mama_papa
Papa en Mama van Tessa
pi_79901286
Lily: Wat fijn dat je eerste werkdag zo goed verlopen is! Fijn ook dat alles goed is gegaan met Leah

Tessa ligt al vanaf half 12 te slapen, nu nóg! Ik ben nog nooit zolang zonder Tessa in mn armen geweest De afgelopen dagen heeft ze heel veel gehuild vooral als ze niet bij me lag, ben dus erg blij dat de nieuwe aanpak nu al zo goed gaat! Heerlijk zeg, huis is weer schoon, strijk is weggewerkt, wasjes gedaan, vaatwasser uitgeruimd... Mijn dag kán niet beter
Heerlijk zo hoor
Kan natuurlijk ook vanmiddag weer heel anders gaan, maar daar denk ik maar niet aan. Nu even lekker genieten van het 'alleen' zijn
pi_79902653
quote:
Op zaterdag 3 april 2010 09:39 schreef freecell het volgende:
mama-papa, dat noem ik doorslapen

voor Jochem! En nu gauw pokloos worden ventje!

Hier vannacht 23:00 en 5:00. Best luxe En weer niet slapen na de voeding
Uiteindelijk maar tegen me aan gelegd en toen ging hij wel pitten
Hoe kan dat nu? Niet slapen in de co met mijn hand tegen hem aan en mij heel dichtbij, wel slapen bij ons n bed en dan kan het hem weer niks schelen of ik er tegenaan lig
Wij hebben wel een heel lekker zacht bed....
Free dat is hetzelfde probleem dat wij ook hebben. Als hij 's nachts moet eten, wil hij niet meer slapen, behalve als hij bij ons in bed ligt. Overdag geen enkel probleem mee. Geen idee aan wat het ligt, maar ik ben best blij dat hij meestal maar rond 5 of 6u wakker wordt
pi_79902707
quote:
Op zaterdag 3 april 2010 13:54 schreef lily het volgende:

[..]

wat lief dat je het vraagt

Heel goed
Ik kreeg een hartelijke ontvangst van de heren en ik bleek echt gemist te zijn. Mailtjes met een welkom terug van collega's buiten mijn directe team en meteen afspraken maken voor komende week omdat er zonder mij dingen niet goed liepen.
Goed voor mijn ego en leuk om weer iets anders te zijn dan alleen moeder

Ik kreeg ook reacties van mensen in de lift (ik werk in een heel groot bedrijf): hee, was jij niet laatst zwanger?

Leah was die dag bij mijn ouders en ook dat ging prima. Ze was superlief geweest en mijn ouders zijn dolgelukkig dat ze weer een dag in de week op een kleinkind mogen passen. Mijn moeder is ook verliefd nu
Zo'n heerlijk gevoel, Lily. Zo zat ik gisteren bijna aan de telefoon te wenen toen mijn collega zei dat ze me echt wel missen op het werk. Niet alleen voor het werk, maar ook voor de sfeer. Ik wou eigenlijk direct terug gaan werken (maar nog 2 maand thuis dus ).
pi_79914836
Fijn dat Jochem weer beter is!

Lekker dat je eerste werkdag goed verliep Lily, en leuk natuurlijk om toch te horen dat je wel gemist bent.
Wat had jij dan trouwens heerlijk lang verlof

Incantrix, haha wat gek dat Stef meer slaapt op het KDV dan thuis,omgekeerde van wat je vaak hoort.
Hier ook zo'n man van de hazeslaapjes.Ik vermoed ook dat het komt omdat hij 's nachts helemaal door slaapt.
“I mean, nobody’s scientifically perfect, but Suzie’s about as close to being perfect as any human could possibly be.”
  zaterdag 3 april 2010 @ 22:03:10 #240
265732 Keshet
Alle kleuren van de regenboog
pi_79916274
Teigetje is sinds vanmiddag 12 uur tot vanavond half 10 aan het oefenen geweest met haar neusbrilletje!
Ze heeft dan twee sprietjes in haar neus (of mond, of oor, of als hippe ketting...) waar wat lucht uitgeblazen wordt. Geen zuurstof, alleen wat lucht! Het is om de overgang van de non-invasieve beademing naar het helemaal zelf ademen makkelijker te maken.
Ze deed het er prima mee, haar saturatie (zuurstofgehalte in haar bloed) bleef gewoon continue tussen de 95 en de 100!

Vannacht is ook de ALGO-gehoortest afgenomen. Voor haar rechteroor heeft ze een 'pass' gekregen. Links kon niet gemeten worden omdat ze er wakker van werd. Vanmiddag mislukte de test bij het linkeroor weer omdat het te rumoerig op de afdeling was. Anyways, de pass voor rechts is binnen en die voor links zal binnenkort wel volgen.

Waarschijnlijk verhuist ze dinsdag naar de High Care afdeling!

Mag ik gewoon even in het algemeen nog een keertje jompelen omdat het zo geweldig gaat met m'n kleine meisje? Ja? Ok!
A grand adventure has begun.
  zaterdag 3 april 2010 @ 22:13:42 #241
12713 trui
enorm aantrekkelijk!
pi_79916560
geweldig keshet, ik vind het op de foto's ook zo goed te zien hoe hard ze vooruit gaat. wat moet dat heerlijk voelen voor jullie! zo'n ontzettend spannende tijd hebben jullie achter de rug met haar. en nog steeds natuurlijk, maar dit moet toch wel een flink stuk verlichting geven. geniet ervan!
in de haak.
pi_79916613
Ow Keshet, wat geweldig zeg! Zo'n klein doorzettertje! Wat is ze toch sterk!
Hoe oud is ze nu in zwangerschapsweken?
wie met beide benen op de grond blijft staan....komt niet ver
pi_79917078
Ohh Teigetje wat gaat het goed met je Super!! Deze week zijn er allemaal hoogtepuntjes he Keshet
pi_79917189
Hipheid

Gefeliciteerd Keshet!
  zaterdag 3 april 2010 @ 22:43:09 #245
265732 Keshet
Alle kleuren van de regenboog
pi_79917444
Inderdaad, allemaal hoogtepunten deze week! (En stemmetjes in je achterhoofd die zich afvragen wanneer/welke terugslag er volgt. Want de regel is: 2 stappen vooruit, 1 achteruit. )

Karin, ze is nu 35+1 in zwangerschapsweken. In het echie is ze nu al weer twee maanden oud. Bizar hoe snel dat allemaal gaat!
A grand adventure has begun.
  zondag 4 april 2010 @ 05:15:31 #246
57497 happyme28
I'm so happy
pi_79924627
Allereerst: Teigetje en Keshet, wat een goed nieuws allemaal (maar ik snap je 'wanneer komt de tegenslag'-gevoel, maar we duimen gewoon dat die niet komt!).

Hier een nachtelijk experiment. Daan besloot ineens vandaag om ineens om de 4 uur te komen en vannacht ineens 6 uur door te slapen. Ik werd dus wakker van een plof-tiet. Hij deed zo'n zeer dat ik echt moest kolven. De spanning eraf kolven was de bedoeling, maar tiet bleef gevoelig. Dus maar hele tiet gekolfd. Had 170cc (en hierbij 4 scheppen Jbpm gedaan) en uiteindelijk heeft ie zo'n 140-150cc op. Ik vind het zo veel maar aan de andere kant: hij heeft natuurlijk ook een stuk minder gedronken de rest van de dag. Het goede nieuws: hij drinkt zonder problemen uit de fles bij Marky (al had ik niet anders verwacht aangezien hij ook moeiteloos het flesje Jbpm drinkt die hij normaal voor het aanleggen krijgt).

Overigens: de eerste regeldagen hebben we niet meegekregen en de 6 weken (dat is hij woensdag) regeldag heb ik ook nog niets van gemerkt. Kan het ook zijn dat je baby ze niet heeft? (die 2e regeldag kan nog komen natuurlijk maar just checking).

Ok, en nu ga ik nog even mijn zoon omhoog houden (doe ik toch nog wat nuttigs deze voeding ) en dan nog even verder slapen
pi_79924960
Happy, hij kan ze ook al gehad hebben? Zo te horen heeft hij nu een hip ritme e jij ploftieten, dat klinkt post-regelen

Hier 23:00-5:45 En kléddernat van knietje tot oksel en de hele co-sleeper.... Zijn er ook speciale luiers voor nachtplassertjes?
We hebben nu nr1, maar nr2 plast hij langs omdat ze te groot zijn...
  zondag 4 april 2010 @ 08:27:25 #248
28677 Beessie-Jen
Meisjesmama!!!
pi_79925006
ooo Happy wat fijn dat het zo goed gaat met jullie kindje! en goed toch dat hij zo'n grote fles leegdrinkt?? BV kan nooit teveel zijn zeggen ze??

en jeeeeeej voor Keshet en Teigetje! super dat het zo goed gaat met minTeigetje! en zelfs uitzicht naar een step-down afdeling! dat is wel een heeeeeeel goed teken! super joh!
en alweer 2 maanden! dat is echt snel gegaan zeg

@lily; wat fijn dat je zo'n hartelijk welkom hebt gehad op je werk!

ik ben een beetje ontdaan; ik mis mijn meisje... ze is maar 1 nachtje weg, maar vind het maar heel erg vreemd dat ze er niet is.. gister was ze 17 weken en sinds haar geboorte heb ik haar nog nooit zo lang niet bij me gehad... (laatste keer een nacht zonder Evie was toen ze 10 dagen was ofzo; toen ik niet meer in het ziekenhuis lag en Evie nog wel.....).
een beetje dubbel gevoel'; het gaat vast en zeker helemaal goed met mijn meisje; wij hebben ook een leuke avond gehad gisteren, maar toch heb ik een beetje een zwaar gevoel in mijn maag....
(jeetje ongelofelijk dat je moederhart zo kan overstromen van liefde voor je kleintje... )
  zondag 4 april 2010 @ 09:54:51 #249
57497 happyme28
I'm so happy
pi_79925657
quote:
Op zondag 4 april 2010 08:17 schreef freecell het volgende:
Happy, hij kan ze ook al gehad hebben? Zo te horen heeft hij nu een hip ritme e jij ploftieten, dat klinkt post-regelen
Ik dacht altijd dat ze met regeldagen heel vaak willen drinken? En hier is het de laatste week alleen maar minder geworden (van om de 3 uur naar om de 3,5 uur naar om de 4 uur). Hij is wel wat jammerig en moe geweest woensdag en donderdag maar dat weet ik aan zijn reflux. Misschien heeft hij ze inderdaad al gehad.

Free, misschien dat de kleinste maat van Babydry beter aansluit dan de 'normale' maat 2? Sneu dat hij zo nat wakker wordt En in zijn slaap verschonen lukt niet? Of word je niet een keer wakker 's nachts?

BJ, kan me voorstellen hoor, dat je je meisje mist. Wij gaan eind mei een avondje naar een concert, kaarten al heel lang geleden besteld, maar eigenlijk zie ik er nu al tegenop. En dan komt er gewoon een oppas hier en zie ik hem weer als we thuiskomen maar toch...
pi_79925919
Wat ontzettend goed, Keshet
Wat een spannend begin van jullie dochters leven hebben jullie achter de rug zeg. Top dat het zo goed gaat!
quote:
Op zaterdag 3 april 2010 21:16 schreef Poppejans het volgende:
Wat had jij dan trouwens heerlijk lang verlof
Ik had 8 dagen langer verlof opgenomen om tot 1 april te komen.
Mijn officiele verlof verliep op 23 maart. Dus in totaal 17 weken en nog iets dus dat valt wel mee eigenlijk.

[ Bericht 2% gewijzigd door lily op 04-04-2010 10:19:52 ]
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')