Jij gaat wel heel snelquote:Op vrijdag 2 april 2010 12:41 schreef Takkembah het volgende:
....in een half jaar tijd is gegroeid naar dit sterk zelfstandig dametje
Wij gaan met Daan ook naar de osteopaat. Nu 2 keer geweest (voor verborgen reflux) en Daan vindt het ook heerlijk en lijkt er baat bij te hebben. Reflux is nog niet weg, maar hij huilt niet meer en hij lijkt meer ontspannen.quote:Op vrijdag 2 april 2010 14:52 schreef DJRandall het volgende:
Vandaag is de osteopaat geweest, ik ben het zat om af te wachten en niet serieus te worden genomen bij het ConsternatieBureau en de huisarts.
Ja hoor, twee dingen: Spanningen in zijn spijsverteringskanaal (joh) en zijn schedeltje (bepaalde botjes, is verder niet te zien) zit niet helemaal recht, waarschijnlijk doordat hij aan de verkeerde kant uit het geboortekanaal is getrokken. Hierdoor wordt het zenuwstelsel geprikkeld, wordt Lucas onrustig en kan niet ontspannen en herstellen. Niets wat niet goed zal komen in de loop der tijd, maar dat wil ik eigenlijk ook niet echt afwachten.
Echt alsof ik met iemand zat te praten die mijn kind kent! Alle klachten leken verklaarbaar....
4 of 5 behandelingen zouden het op moeten lossen.
Hij vond het goed dat we meteen zijn voorkeurshouding de kop in hebben gedrukt en hem ook op zijn zij laten slapen. Hij voelde ook dat de spanning in zijn buik dan stukken minder was. Vandaar dus, dat hij nooit op zijn rug wilde liggen.
Lucas vond de behandeling eigenlijk best prettig volgens mij, want hij was moe en huilerig vooraf, maar lag te chillen tijdens de massage....![]()
Komende tijd dus afwachten of het helpt, beetje jammer dat de verzekering amper vergoedt
ja, haha. Als je eenmaal een baby hebt kan je erg blij worden van hele aardse zakenquote:Op vrijdag 2 april 2010 17:22 schreef Lijnloos het volgende:
Een kleine ego-jompel, maar na een hele dag rust zowaar minder-vloeibare-poep!!!(waar een mens al gelukkig van kan worden
)
quote:Op vrijdag 2 april 2010 17:22 schreef Lijnloos het volgende:
Een kleine ego-jompel, maar na een hele dag rust zowaar minder-vloeibare-poep!!!(waar een mens al gelukkig van kan worden
) En ook een supervrolijk meidje hier dus lekker genieten... Tijd voor een lang weekendje Pasen in Twente/Achterhoek!
Dat zou wel eens kunnen ja (ik kan ook niet tegen mijn verlies (en kan dan echt een tijdje bokkig zijn als ik verliesquote:Op zaterdag 3 april 2010 07:44 schreef Claudia_x het volgende:
Ar-me Stef.Dat belooft wat als hij oud genoeg is om bordspellen met jullie te spelen, Icantrix. Die kan vast niet tegen z'n verlies.
![]()
wat lief dat je het vraagtquote:Op zaterdag 3 april 2010 08:34 schreef NieuweUser het volgende:
Lily, hoe is je eerste werkdag bevallen? Of heb ik daar overheen gelezen?
Jah, hij is echt bijna onmogelijk in slaap te krijgen overdag.. Soms een hazenslaapje, maar het is 's-nachts al zo'n goede slaper dat hij overdag niet echt moe is volgens mij. Op het KDV was het ze ook al opgevallen, hoewel hij daar wel meer slaapt als hier.quote:Op zaterdag 3 april 2010 14:00 schreef lily het volgende:
Slaapt Stef zo weinig overdag?
Wij moeten ook nog aan de boodschappen....ik heb zo geen zin...
Free dat is hetzelfde probleem dat wij ook hebben. Als hij 's nachts moet eten, wil hij niet meer slapen, behalve als hij bij ons in bed ligt. Overdag geen enkel probleem mee. Geen idee aan wat het ligt, maar ik ben best blij dat hij meestal maar rond 5 of 6u wakker wordtquote:Op zaterdag 3 april 2010 09:39 schreef freecell het volgende:
mama-papa, dat noem ik doorslapenvoor Jochem! En nu gauw pokloos worden ventje!
Hier vannacht 23:00 en 5:00. Best luxeEn weer niet slapen na de voeding
Uiteindelijk maar tegen me aan gelegd en toen ging hij wel pitten![]()
Hoe kan dat nu? Niet slapen in de co met mijn hand tegen hem aan en mij heel dichtbij, wel slapen bij ons n bed en dan kan het hem weer niks schelen of ik er tegenaan lig![]()
Wij hebben wel een heel lekker zacht bed....
Zo'n heerlijk gevoel, Lily. Zo zat ik gisteren bijna aan de telefoon te wenen toen mijn collega zei dat ze me echt wel missen op het werk. Niet alleen voor het werk, maar ook voor de sfeer. Ik wou eigenlijk direct terug gaan werkenquote:Op zaterdag 3 april 2010 13:54 schreef lily het volgende:
[..]
wat lief dat je het vraagt
Heel goed
Ik kreeg een hartelijke ontvangst van de heren en ik bleek echt gemist te zijn. Mailtjes met een welkom terug van collega's buiten mijn directe team en meteen afspraken maken voor komende week omdat er zonder mij dingen niet goed liepen.
Goed voor mijn ego en leuk om weer iets anders te zijn dan alleen moeder
Ik kreeg ook reacties van mensen in de lift (ik werk in een heel groot bedrijf): hee, was jij niet laatst zwanger?
Leah was die dag bij mijn ouders en ook dat ging prima. Ze was superlief geweest en mijn ouders zijn dolgelukkig dat ze weer een dag in de week op een kleinkind mogen passen. Mijn moeder is ook verliefd nu
Ik dacht altijd dat ze met regeldagen heel vaak willen drinken? En hier is het de laatste week alleen maar minder geworden (van om de 3 uur naar om de 3,5 uur naar om de 4 uur). Hij is wel wat jammerig en moe geweest woensdag en donderdag maar dat weet ik aan zijn reflux. Misschien heeft hij ze inderdaad al gehad.quote:Op zondag 4 april 2010 08:17 schreef freecell het volgende:
Happy, hij kan ze ook al gehad hebben? Zo te horen heeft hij nu een hip ritme e jij ploftieten, dat klinkt post-regelen
Ik had 8 dagen langer verlof opgenomen om tot 1 april te komen.quote:Op zaterdag 3 april 2010 21:16 schreef Poppejans het volgende:
Wat had jij dan trouwens heerlijk lang verlof
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |