waarom wil je altijd records breken en het nieuwe topic openen en meer van dat soort grappenquote:
Stats zijn coolquote:Op woensdag 31 maart 2010 00:18 schreef julian6 het volgende:
[..]
waarom wil je altijd records breken en het nieuwe topic openen en meer van dat soort grappen
het is maar fok hoor
Hoe koning zou dat zijnquote:Op woensdag 31 maart 2010 01:55 schreef julian6 het volgende:
Hoor zonet dat niemand minder dan Zanger Rinus ons wellicht op lowlands komt verblijden met een bliksemoptreden![]()
Kijk en beluister zijn laatste megahit:
Denk eerder Grolsch of Alpha..quote:Op woensdag 31 maart 2010 02:27 schreef rubbereend het volgende:
30 seconds to marsLima bandje neem ik aan
ik snap ook niet zo goed hoezo ze op lowlands staan. niet dat ik er problemen mee heb, maar vind ze toch een stuk beter op PP passen.quote:Op woensdag 31 maart 2010 02:27 schreef rubbereend het volgende:
30 seconds to marsLima bandje neem ik aan
Ik hoop nog op Jonsi, The Flaming Lips en Four Tet (in de X-Rayquote:Op dinsdag 30 maart 2010 20:33 schreef thedeedster het volgende:
[..]
Check. Als je kijkt naar de line up in Belgie dan komen daar veel dezelfde bands als bij LL. Maar ik verwacht het niet.
zijn er meer dan genoeg nuquote:Op woensdag 31 maart 2010 09:49 schreef conobram het volgende:
Wanneer komen er weer naaamen, ik wil naaamen
Zeg, anders ga je gewoon naar 1 van de 3 Nederlandse gigs die ze volgende maand doen? Ze staan in Rotterdam, Sneek en Nijmegen. Zijn wij ook van het gezeur af.quote:
Rinus zou idd goed passen tussen het lowlandspubliek, check in de 'hey marloes' clip zijn hippe groene skinny jeans met een retro fotoshirt erboven.quote:Op woensdag 31 maart 2010 01:55 schreef julian6 het volgende:
Hoor zonet dat niemand minder dan Zanger Rinus ons wellicht op lowlands komt verblijden met een bliksemoptreden![]()
Kijk en beluister zijn laatste megahit:
Ga ik al heen maar hoop dat ze doorbreken in nlquote:Op woensdag 31 maart 2010 10:15 schreef Grobbel het volgende:
[..]
Zeg, anders ga je gewoon naar 1 van de 3 Nederlandse gigs die ze volgende maand doen? Ze staan in Rotterdam, Sneek en Nijmegen. Zijn wij ook van het gezeur af.![]()
http://www.myspace.com/cancerbats
quote:Op woensdag 31 maart 2010 12:07 schreef Reckoner het volgende:
Ja ik ga ook..2e keer
Wel beetje tegenvallende namen gister, als dit de "grote namen" moeten zijn dan legt Lowlands het wel af tegen alle buitenlandse festivals.
Dat is wel riskant idd... Ze zouden nu gewoon weg kunnen komen met de goedkoopste shit die er beschikbaar is. Dan hebben ze misschien volgend jaar een probleempje, maar misschien ook niet...quote:Op woensdag 31 maart 2010 12:33 schreef Big-Ern het volgende:
[..]
Waarom zou de organisatie zich druk maken over een goed programma? Immers, de kaarten zijn al lichtjaren uitverkocht.
Goedkoop hoeft natuurlijk niet shit te zien, ik denk dat een bandje zoals late of the pier of midnight juggernauts lang niet zo duur zijn als een grote band, terwijl ik die toch veel liever zie verschijnen.quote:Op woensdag 31 maart 2010 12:41 schreef Lemans24 het volgende:
[..]
Dat is wel riskant idd... Ze zouden nu gewoon weg kunnen komen met de goedkoopste shit die er beschikbaar is. Dan hebben ze misschien volgend jaar een probleempje, maar misschien ook niet...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |