quote:
Nee, ik wissel gewoon af.quote:Op dinsdag 30 maart 2010 11:59 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ja maar ik dacht dat jij wel de ultieme combo hadWissel je zelf of heb je niet iets vast wat je erbij maakt?
quote:Op dinsdag 30 maart 2010 12:34 schreef Greys het volgende:
Mijn collega heeft net mijn lievelingsbroodje voor me meegenomen uit de stad.
Met rosbief, bacon, pijnboompitjes, gebakken uitjes, sla en een sausje. Whaaaaaaa
Dat klinkt goed.quote:Op dinsdag 30 maart 2010 12:34 schreef Greys het volgende:
Mijn collega heeft net mijn lievelingsbroodje voor me meegenomen uit de stad.
Met rosbief, bacon, pijnboompitjes, gebakken uitjes, sla en een sausje. Whaaaaaaa
quote:Op dinsdag 30 maart 2010 12:35 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Dat klinkt goed.![]()
Ik heb net eigengemaakte pilav met rijst achter de kiesjes. Straks een hard broodje halen zodat ik vanavond een snel diner kan doen onderweg naar het werk.
quote:Op dinsdag 30 maart 2010 12:38 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja doe ik. Van elk hapje![]()
Heb jij ook lekker gegeten?
Nee zeg!quote:Op dinsdag 30 maart 2010 12:37 schreef Dirkh het volgende:
[..]Dat krijg je nog even weg nadat je een broodje met eiersalade op hebt?
Dat regel je goed.quote:Op dinsdag 30 maart 2010 12:42 schreef Loveless85 het volgende:
Zo.
Volgende week donderdag gaat Mips haar zojuist verworven vrouwelijkheid weer verliezen
Ik had ook maar 1 (één!) broodje als lunch hoor. Maar wel een lekkerequote:
Zo. Wie heeft die aardbeien shake gedingesd dan?quote:Op dinsdag 30 maart 2010 12:41 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
jaa pompoenbroodje filet american
en een bammetje met home -made eiersalade en 1 met komkommerschijfjes en dressing
en dan nog als klap op de vuurpijl
home -made shake aardbeien
Arm Mipsjequote:Op dinsdag 30 maart 2010 12:42 schreef Loveless85 het volgende:
Zo.
Volgende week donderdag gaat Mips haar zojuist verworven vrouwelijkheid weer verliezen
Iemand in het restaurantquote:Op dinsdag 30 maart 2010 12:44 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik had ook maar 1 (één!) broodje als lunch hoor. Maar wel een lekkere
En jij hoort ook tot de vreetwolven, want jij hebt het ook vaak over etenDus. Pluh.
[..]
Zo. Wie heeft die aardbeien shake gedingesd dan?
4 broodjes dus?quote:Op dinsdag 30 maart 2010 12:41 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
jaa pompoenbroodje filet american
en een bammetje met home -made eiersalade en 1 met komkommerschijfjes en dressing
en dan nog als klap op de vuurpijl
home -made shake aardbeien
Lezen Catquote:Op dinsdag 30 maart 2010 12:45 schreef Cat22 het volgende:
[..]
4 broodjes dus?Dat krijg ik echt niet op. Ik ben met 2 bammetjes of 1 broodje al klaar in het algemeen.
Klinkt allemaal wel erg lekker.
Uiteraard wel zelf gevangen zalm toch? Dolfijnvriendelijk (dus even gelachen naar de dolfijn) en vers.quote:Op dinsdag 30 maart 2010 12:44 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Nee zeg!Die eiersalade is voor het broodje wat ik vanavond ga opeten. I am living on the edge: warm eten in de middag, brood eten in de avond.
![]()
Misschien wordt het trouwens zalmsalade. Heb ik iets minder ui in gedaan.
Ow, niet goed geteld idd.quote:Op dinsdag 30 maart 2010 12:46 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Lezen Cat2 bammetjes en 1 broodje
maar ik eet idd vrij veel
Uiteraard. Dan doe ik Yoko aan een lange lijn en jaag haar het water in.quote:Op dinsdag 30 maart 2010 12:46 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Uiteraard wel zelf gevangen zalm toch? Dolfijnvriendelijk (dus even gelachen naar de dolfijn) en vers.
Aw. Mipsquote:Op dinsdag 30 maart 2010 12:42 schreef Loveless85 het volgende:
Zo.
Ja gaat wel goed. Beetje aanhankelijk en herhaaldelijke pogingen tot verkrachting van schoenen, tassen, danwel de arm van Die Van Mij.quote:Op dinsdag 30 maart 2010 12:44 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Dat regel je goed.![]()
Hoe is het met de Eckte Frau?
Wehehehehe. Arme meid(en).quote:Op dinsdag 30 maart 2010 12:48 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ja gaat wel goed. Beetje aanhankelijk en herhaaldelijke pogingen tot verkrachting van schoenen, tassen, danwel de arm van Die Van Mij.
Goed heur...druk, maar enorm leuk weekend gehad, gister ook haske druk en vandaag bijkomen op het werkquote:
Danku! Moet lukken, ze doen ook meteen graties ff checkupje van hart en longen. En kan er voor kiezen om eerst leverwaardes e.d. te laten meten, passen ze daar evt. narcose op aan. Even kijken hoe nodig dat is en wat het kost, dan is het wss wel het overwegen waard, heeft ze weer dr check-uppie gehadquote:
Mooi zoquote:Op dinsdag 30 maart 2010 13:13 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Goed heur...druk, maar enorm leuk weekend gehad, gister ook haske druk en vandaag bijkomen op het werk![]()
En hoest daar met de Whooperd en je modskills?
Labonderzoek is vaak wel vrij prijzig en m.i. niet nodig bij een jonge, gezonde poezz als Mips.quote:Op dinsdag 30 maart 2010 13:14 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Danku! Moet lukken, ze doen ook meteen graties ff checkupje van hart en longen. En kan er voor kiezen om eerst leverwaardes e.d. te laten meten, passen ze daar evt. narcose op aan. Even kijken hoe nodig dat is en wat het kost, dan is het wss wel het overwegen waard, heeft ze weer dr check-uppie gehad
Ik zag net de hond van Bretlie ook Whoopy heetquote:Op dinsdag 30 maart 2010 13:15 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Mooi zobijkomen @ work hihi ja thuis werken is vaak erger dan @work werken tenzij je een "handjesberoep hebt"
Whooperd doet het goednog soms wat jeuk maar lijkt wat minder te worden, modskills tsja dat mag je zelf beoordelen
Nee... Zit nog steeds beetje te dubben of ik haar wel of niet verzeker. Denk het wel na de sterilisatie (dat word toch zelden vergoed), en dan moet ze volgens mij wel gechipped worden. En verder is het niet heel nodig, mocht ze op de een of andere manier bij mij naar buiten glippen maak ik me meer druk over of ze geen parachute nodig heeft vanaf de 9e verdieping, dan een chipjequote:Op dinsdag 30 maart 2010 13:19 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Labonderzoek is vaak wel vrij prijzig en m.i. niet nodig bij een jonge, gezonde poezz als Mips.
Krijgt ze ook een chip?
Van wie?quote:Op dinsdag 30 maart 2010 13:19 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Labonderzoek is vaak wel vrij prijzig en m.i. niet nodig bij een jonge, gezonde poezz als Mips.
Krijgt ze ook een chip?
[..]
Ik zag net de hond van Bretlie ook Whoopy heet
Ja maar als ik haar nu chip als ze nog niet verzekerd is dan moet ik het 100% zelf betalen. Vaak als je zo'n verzekering afsluit moeten ze gechipped worden en dan betaald de verzekering dat (deels)quote:Op dinsdag 30 maart 2010 13:26 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Van wie?
En inderdaad Ll dan kun je beter meteen chippen dan labonderzoek doen, bij Whoopie (dat is dan wel een hond off course) zeiden ze dat dat pas op latere leeftijd nodig is. En nu heeft ze nog niets afwijkends.
Je hebt je goed ingelezenquote:Op dinsdag 30 maart 2010 13:28 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ja maar als ik haar nu chip als ze nog niet verzekerd is dan moet ik het 100% zelf betalen. Vaak als je zo'n verzekering afsluit moeten ze gechipped worden en dan betaald de verzekering dat (deels)
Klopt, ze word over maandje pas 1, en er is totaal niks aan haar te merken verder. Eet goed, drinkt goed, kattenbak word prima gebruiktquote:Op dinsdag 30 maart 2010 13:32 schreef Ingetje79 het volgende:
Ik zou geen labonderzoek doen idd.
Bij een ouder dier wel (ivm nierfalen, hartklachten e.d.), maar Mipsel is nog geen jaar en kerngezond toch?
Weer werken
*middelvinger*quote:Op dinsdag 30 maart 2010 13:48 schreef Loveless85 het volgende:
Greys, wat denk jij over dat lab-onderzoek? Verstandig of niet Verstandig?
Jij lijkt me nou echt een wijze, Verstandige vrouw
Maar ik ken mezelf, ik heb de discipline niet om iedere maand dan braaf wat apart te leggen, vandaar dat zo'n verzekering dan wel slim is.quote:Op dinsdag 30 maart 2010 13:54 schreef Cat22 het volgende:
Ll, kijk hier es: Dierenverzekeringen - vergelijktopic
Ik heb het uiteindelijk niet gedaan. Het geld wat ik maandelijks zou moeten wegbrengen naar die verzekering spaar ik liever op voor als er eentje ziek wordt. Voor wat ze vergoeden vind ik een dierenverzekering nog steeds echt duur.
Maandelijkse automatische overboeking naar een spaarrekening, 'bekken' erbij zettenquote:Op dinsdag 30 maart 2010 14:00 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Maar ik ken mezelf, ik heb de discipline niet om iedere maand dan braaf wat apart te leggen, vandaar dat zo'n verzekering dan wel slim is.
Maar thanks voor topic. Thuis ff doorlezen
quote:Op dinsdag 30 maart 2010 14:02 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Maandelijkse automatische overboeking naar een spaarrekening, 'bekken' erbij zettenen je bent klaar.
quote:Op dinsdag 30 maart 2010 14:02 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Maandelijkse automatische overboeking naar een spaarrekening, 'bekken' erbij zettenen je bent klaar.
Die heb ik al. Maar die gaat naar Greysquote:Op dinsdag 30 maart 2010 14:02 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Dan verdubbel je dat bedrag en spaart zij voor je.quote:Op dinsdag 30 maart 2010 14:09 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Die heb ik al. Maar die gaat naar Greys
De centjes gaan naar Dierenthuis.quote:Op dinsdag 30 maart 2010 14:09 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Die heb ik al. Maar die gaat naar GreysDierenthuis
Wat doe jij nou met een stuk bot?quote:Op dinsdag 30 maart 2010 14:11 schreef Greys het volgende:
[..]
De centjes gaan naar Dierenthuis.
Het bekken hou ik zelf
Want Greys is Verstandig.quote:Op dinsdag 30 maart 2010 14:10 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Dan verdubbel je dat bedrag en spaart zij voor je.
Is dat een ja?quote:Op dinsdag 30 maart 2010 14:19 schreef JJH het volgende:
[..]
Goeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeedenavond[/gaston]
Welnee, het is sowieso rustig. Volgens mij zijn mensen aan het werkquote:Op dinsdag 30 maart 2010 14:50 schreef JJH het volgende:
Het is wel duidelijk hoor. Ik kom hier wel niet meer....
Pfieuw.quote:Op dinsdag 30 maart 2010 14:54 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Welnee, het is sowieso rustig. Volgens mij zijn mensen aan het werk
Ja hé, regen ookquote:Op dinsdag 30 maart 2010 14:58 schreef Loveless85 het volgende:
LEVEN
Het word hier ff fuckin donker trouwens
Dan ben ik er nietquote:Op dinsdag 30 maart 2010 15:00 schreef Loveless85 het volgende:
Ja.![]()
(morgen ben ik ff een ochtendje youknowwhere... Ik zal zwaaien)
quote:
quote:Op dinsdag 30 maart 2010 15:12 schreef JJH het volgende:
Gaat iedereen zich nou tegenover mij verontschuldigen?
Lekker de tijd om eens hier en daar wat bij te lezen.
Ikke niet. Want ik zwaaide naar je.quote:Op dinsdag 30 maart 2010 15:12 schreef JJH het volgende:
Lekker de tijd om eens hier en daar wat bij te lezen.
Nee, sorryquote:Op dinsdag 30 maart 2010 15:12 schreef JJH het volgende:
quote:Op dinsdag 30 maart 2010 15:15 schreef Dirkh het volgende:
Zit ik op Twitter, kom ik deze tegen:
[ afbeelding ]
http://tubbypaws.blogspot(...)can-has-lolcats.html
Dat moet iets voor Ll zijn.
En wat vind Twitter ervan, dat je er op zit?quote:Op dinsdag 30 maart 2010 15:15 schreef Dirkh het volgende:
[ afbeelding ]
Die hebben wij ook op de overloop hangenquote:Op dinsdag 30 maart 2010 15:15 schreef Dirkh het volgende:
[ afbeelding ]
Wat doe jij/jullie op die overloop danquote:Op dinsdag 30 maart 2010 15:21 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Die hebben wij ook op de overloop hangen
Jij hebt er zo een gemaakt, of is het een echte?quote:Op dinsdag 30 maart 2010 15:21 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Die hebben wij ook op de overloop hangen
quote:
quote:
Centjes teveel en geen verzekering voor de kat.quote:
Oh nou dan wil Greys vast ook wel meequote:Op dinsdag 30 maart 2010 15:27 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Moet de blauwen een beetje te vriend houden hé
quote:Op dinsdag 30 maart 2010 15:41 schreef JJH het volgende:
Ben je op zoek naar Ll?
Gewoon het slijmspoor volgen.
Die url alleen al.quote:Op dinsdag 30 maart 2010 15:42 schreef Dirkh het volgende:
http://hasthelargehadroncolliderdestroyedtheworldyet.com/
http://www.ishetkabinetalgevallen.nl/quote:Op dinsdag 30 maart 2010 15:42 schreef Dirkh het volgende:
http://hasthelargehadroncolliderdestroyedtheworldyet.com/
Staat er 'Yes' en ben je nog net op tijd om uit het raam te kijken en te zien hoe de hele wereld verzwolgen word door een implosie van oerknalkrachtquote:
quote:Op dinsdag 30 maart 2010 15:46 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Staat er 'Yes' en ben je nog net op tijd om uit het raam te kijken en te zien hoe de hele wereld verzwolgen word door een implosie van oerknalkracht
Hij denkt dat ie mij al in the pocket heeft, geloof ikquote:Op dinsdag 30 maart 2010 15:35 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Oh nou dan wil Greys vast ook wel mee
Jij denkt dat ik zomaar 2 euro overmaak...?quote:Op dinsdag 30 maart 2010 15:58 schreef Greys het volgende:
[..]
Hij denkt dat ie mij al in the pocket heeft, geloof ik
quote:Op dinsdag 30 maart 2010 16:01 schreef JJH het volgende:
[..]
Het ging me eigenlijk alleen om de titel.
Tuurlijk niet. Daar moeten Goede Redenen voor zijn.quote:Op dinsdag 30 maart 2010 16:05 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Jij denkt dat ik zomaar 2 euro overmaak...?
quote:
Heb je al cadeau-geshopt? Ciao!quote:Op dinsdag 30 maart 2010 16:09 schreef Dirkh het volgende:
Vandaag maar wat vroeger naar huis, moet nog weg vanavond. Vindt het wel mooi geweest.
Tot straks
Succes op de weg!quote:Op dinsdag 30 maart 2010 16:09 schreef Dirkh het volgende:
Vandaag maar wat vroeger naar huis, moet nog weg vanavond. Vindt het wel mooi geweest.
Tot straks
Werk ze.quote:Op dinsdag 30 maart 2010 16:16 schreef Cat22 het volgende:
Ik zal zwaaien naar de naar huis gaande mensen terwijl ik naar mijn werk rijd.
quote:Op dinsdag 30 maart 2010 16:16 schreef Cat22 het volgende:
Ik zal zwaaien naar de naar huis gaande mensen terwijl ik naar mijn werk rijd.
Tot een uur of 10.quote:
Sadist.quote:Op dinsdag 30 maart 2010 16:19 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Tot een uur of 10.
Maar het is wel leuk, mensen treiteren trainen.
Dat is voor de DTH beestjes, piem0lquote:Op dinsdag 30 maart 2010 16:05 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Jij denkt dat ik zomaar 2 euro overmaak...?
Tot later!quote:Op dinsdag 30 maart 2010 16:09 schreef Dirkh het volgende:
Tot straks
Nee, dat heb ik slinks aan iemand anders toevertrouwdquote:
Me tooquote:Op dinsdag 30 maart 2010 16:52 schreef Greys het volgende:
Ik ga zo ook maar even door de supermarkt rennen
Met ontblote schouderquote:Op dinsdag 30 maart 2010 16:57 schreef JJH het volgende:
*mental image van Greys die verwilderd door de super heenvliegt en lukraak dingen in d'r mandje gooit.
Met dank aan huisfotograaf Barbaaf wel ja.quote:Op dinsdag 30 maart 2010 17:00 schreef Greys het volgende:
[..]
Dat Dierenthuis beeld is je wel bijgebleven he?
Niet waar, daar hangt die sexkalender van jequote:Op dinsdag 30 maart 2010 17:00 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Met dank aan huisfotograaf Barbaaf wel ja.
Je hangt op A1 formaat op de WC-deur
Dat zeg ik; je hangt op A1-formaat op de WC-deurquote:Op dinsdag 30 maart 2010 17:01 schreef Greys het volgende:
[..]
Niet waar, daar hangt die sexkalender van je
Nope moest eerst 7 april maar dan had ik een dubbele afspraak dus nu 14 april..quote:Op dinsdag 30 maart 2010 15:48 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Hebbie nou al nieuwe remblokjes trouwens?
Gezellie we eten wraps.quote:
Tussen denken en hebben zit een groot verschilquote:Op dinsdag 30 maart 2010 15:58 schreef Greys het volgende:
[..]
Hij denkt dat ie mij al in the pocket heeft, geloof ik
quote:Op dinsdag 30 maart 2010 17:03 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Dat zeg ik; je hangt op A1-formaat op de WC-deur
De reden is "My Batteries are dead"quote:Op dinsdag 30 maart 2010 17:06 schreef Greys het volgende:
[..]
Maar ff serieus, wat is de wijsheid van je kalender vandaag?
Nou niet de onzekere vrouw uit gaan hangen.quote:Op dinsdag 30 maart 2010 17:04 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Nope moest eerst 7 april maar dan had ik een dubbele afspraak dus nu 14 april..
En dan mogen ze duimen dat dat het is.
Als een monteur aan mij gaat vragen wat ik denk dat het is gaat het toch niet goed..
[..]
Bovenaan moet staan: Toffifee! 7x (voor de hele week)quote:Hoi allemaal!boodschappenlijstje invullen
quote:Op dinsdag 30 maart 2010 17:09 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
De reden is "My Batteries are dead"
Euhm ja heb ook maar gezegd dat het ieg iets van de remmen moest zijn (duhh) en zijn volgende vraag was "denk je dat het voor of achter is "quote:Op dinsdag 30 maart 2010 17:10 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Nou niet de onzekere vrouw uit gaan hangen.
Je kan gewoon tegen de monteur zeggen dat de dinges van dattus vervangen moet worden zodat je geen geluid meer van daaro hoort.
[..]
Bovenaan moet staan: Toffifee! 7x (voor de hele week)
Je had vanmorgen zo'n mooi recept? Dat is ff snel door de winkel en je hebt alles in huis.quote:Op dinsdag 30 maart 2010 17:15 schreef Greys het volgende:
Ik ben te moelui om boodschappen te doen.
Maar ik ga toch maar ff
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Balorig, niet te verwarren met ballorig!
Assumption is the mother of all mistakes....
Hihi duidelijkquote:Op dinsdag 30 maart 2010 17:17 schreef Greys het volgende:
Helloooooooo doggy!
[ afbeelding ]
Zal ik nog wat dichterbij komen liggen?
[ afbeelding ]
Nee!![]()
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 30 maart 2010 17:17 schreef Ml-etje het volgende:
[..]Wanneer zal die voor het laatst zelf hebben kunnen zien of ze man of vrouw isSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
Op zulke vragen moet je gewoon bijdehand antwoorden.quote:Op dinsdag 30 maart 2010 17:15 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Euhm ja heb ook maar gezegd dat het ieg iets van de remmen moest zijn (duhh) en zijn volgende vraag was "denk je dat het voor of achter is "![]()
Okay, neem dan Toffifee light.quote:Zeg wil je me moddervet hebben ofzo?
Ja ik weet hetquote:Op dinsdag 30 maart 2010 17:16 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Je had vanmorgen zo'n mooi recept? Dat is ff snel door de winkel en je hebt alles in huis.
Luie vrouwquote:Op dinsdag 30 maart 2010 17:19 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja ik weet het
Maar ik ben echt te belazerd om iets te gaan snijden of hakken vandaag
Dat is echt de laatste vraag die in me op zou komen bij zo'n foto.quote:Op dinsdag 30 maart 2010 17:18 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Wanneer zal die voor het laatst zelf hebben kunnen zien of ze man of vrouw is![]()
![]()
Hihi zeg wie wordt er hier nu betaald om dat te verzinnen dan?? * taptaptap met voetjequote:Op dinsdag 30 maart 2010 17:18 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Op zulke vragen moet je gewoon bijdehand antwoorden.
Denkt u dat het voor of achter is? Ja, ik denk het wel.
Klaar
[..]
Okay, neem dan Toffifee light.
Het is dequote:Op dinsdag 30 maart 2010 17:19 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Dat is echt de laatste vraag die in me op zou komen bij zo'n foto.
Gewoon op gewicht blijvenquote:
Non of the abovequote:Op dinsdag 30 maart 2010 17:20 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Het is de
A) Drank
B) Leeftijd
C) Dirty Mind
D) irkh
E) All of the above
quote:
Daar ben ik het wel mee eens ja.quote:Op dinsdag 30 maart 2010 17:23 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Non of the above
Wat vind ik dat soort gevaartes smerig, net zoals die feeders. En waarom laat een vrouw, of hoe je het ook wil noemen zoiets toe?
Greys, vertel eens.
Ja, dat is echt bizar en er zijn er veel van. Teveel.quote:Op dinsdag 30 maart 2010 17:24 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Daar ben ik het wel mee eens ja.
Laatst was er zo'n artikel van een vrouw die had de ambitie (hoe durven ze dat woord te misbruiken) om de dikste vrouw ter wereld te worden![]()
Dat soort mensen moet je toch voor hun eigen bestwil en alle ziektekosten gewoon meteen preventief ruimen![]()
Als je er niks aan kan doen, prima. Maar dat als AMBITIE hebben
quote:Op dinsdag 30 maart 2010 17:25 schreef Greys het volgende:
Nou ik ben ff weg.
Als ik over twintig minuten nog niet terug ben, ben ik in slaap gevallen in het supermarkt pad van het dierenvoer. Of iets dergelijks.
Om geen trek meer te hebben, ga een receptje met zalm zoekenquote:Op dinsdag 30 maart 2010 17:26 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Ja, dat is echt bizar en er zijn er veel van. Teveel.
Goed, zo voor het eten is dit een goed onderwerp.
Snoezig.quote:Op dinsdag 30 maart 2010 17:25 schreef Greys het volgende:
Nou ik ben ff weg.
Als ik over twintig minuten nog niet terug ben, ben ik in slaap gevallen in het supermarkt pad van het dierenvoer. Of iets dergelijks.
In ieder geval uit het ziekenfonds wippen. Laat ze alles maar zelf bekostigen.quote:Op dinsdag 30 maart 2010 17:24 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Daar ben ik het wel mee eens ja.
Laatst was er zo'n artikel van een vrouw die had de ambitie (hoe durven ze dat woord te misbruiken) om de dikste vrouw ter wereld te worden![]()
Dat soort mensen moet je toch voor hun eigen bestwil en alle ziektekosten gewoon meteen preventief ruimen![]()
Als je er niks aan kan doen, prima. Maar dat als AMBITIE hebben
Ja.quote:Op dinsdag 30 maart 2010 17:36 schreef Dirkh het volgende:
JJH, en ga je voor het glazen huis liggen als ie in Zwolle komt?
Je gaat dan toch wel al je fooiengeld alvast opsparen toch?quote:Op dinsdag 30 maart 2010 17:44 schreef JJH het volgende:
[..]
Ja.
Ik was even aan het snoeien in mijn followers. Let eens op!
Gauw gauw. Bel 112!quote:
Huh? Las jij toen al mee in F&F?quote:Op dinsdag 30 maart 2010 17:48 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Je gaat dan toch wel al je fooiengeld alvast opsparen toch?
Dat heb ik inderdaad gedaan.quote:Op dinsdag 30 maart 2010 17:53 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Nee, maar ik zie jou zo enthousiast reageren dus vermoede ik zoiets.
Oh toch pizza's, een liter vet, een paar snickers en drie haantjes?quote:Op dinsdag 30 maart 2010 17:48 schreef Ml-etje het volgende:
Jullie hebben het over twitter?
Ik ga je receptje maken Dirkh
Als je van plan was om gehakt te eten, ja dan is eenquote:Op dinsdag 30 maart 2010 17:57 schreef JJH het volgende:
Over eten gesproken, ik ben vergeten gehakt uit de diepvriezer te halen.
Ik had dat gehakt inderdaad nodig, gelukkig kan ik het ook in de microgolfoven ontdooien.quote:Op dinsdag 30 maart 2010 17:58 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Als je van plan was om gehakt te eten, ja dan is eenwel op z'n plaats
Gooi het anders meteen in de deeltjesversneller, daar komt vast iets heel bijzonders uit.quote:Op dinsdag 30 maart 2010 18:03 schreef JJH het volgende:
[..]
Ik had dat gehakt inderdaad nodig, gelukkig kan ik het ook in de microgolfoven ontdooien.
Zou dat lekker zijn?quote:Op dinsdag 30 maart 2010 18:05 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Gooi het anders meteen in de deeltjesversneller, daar komt vast iets heel bijzonders uit.
Oh, dan had ik nog even 23 bier extra moeten kopenquote:Op dinsdag 30 maart 2010 18:06 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Oh, dus gewoon langzaam gewinkeld, wij maakten ons al zorgen en Ll is al naar je onderweg
Vlees kan je ook eigenlijk niet pingen, zit veel te veel vocht in en de cellen barsten open.quote:Op dinsdag 30 maart 2010 18:06 schreef Greys het volgende:
Dat lukt mij dus nooit he, vlees ontdooien in de magnetron.
Al zet ik het tien keer op de ontdooistand, de randjes worden toch altijd al gaar-achtig
Dus nu vries ik vlees maar gewoon niet meer in
quote:Op dinsdag 30 maart 2010 18:07 schreef Greys het volgende:
[..]
Oh, dan had ik nog even 23 bier extra moeten kopen
Corona's bedoel je.quote:Op dinsdag 30 maart 2010 18:07 schreef Greys het volgende:
[..]
Oh, dan had ik nog even 23 bier extra moeten kopen
Daar heb ik eigenlijk nooit last van, ik doe ook altijd te kort. Dat laatste beetje wat dan aan de binnenkant zit, ontdooit wel in de pan.quote:Op dinsdag 30 maart 2010 18:06 schreef Greys het volgende:
Dat lukt mij dus nooit he, vlees ontdooien in de magnetron.
Al zet ik het tien keer op de ontdooistand, de randjes worden toch altijd al gaar-achtig
Dus nu vries ik vlees maar gewoon niet meer in
Ah fijn, dan ligt het dus niet aan mijn keukenprinsessenspullerige kwaliteiten.quote:Op dinsdag 30 maart 2010 18:08 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Vlees kan je ook eigenlijk niet pingen, zit veel te veel vocht in en de cellen barsten open.
Of was je van plan langer te blijven?quote:
quote:Op dinsdag 30 maart 2010 18:10 schreef Greys het volgende:
[..]
Of was je van plan langer te blijven?
Te weinig dus?
Lekker toch?quote:Op dinsdag 30 maart 2010 18:22 schreef Dirkh het volgende:
Zo, vanavond gaat niet door. Weken vantevoren gezeik dat ik speciaal vanavond langs moest komen om iemand te helpen... voila.
Dat scheelt weer.
Oh lekker is dat, onverwachts niets hebben omdat een afspraak niet doorgaat!quote:Op dinsdag 30 maart 2010 18:22 schreef Dirkh het volgende:
Zo, vanavond gaat niet door. Weken vantevoren gezeik dat ik speciaal vanavond langs moest komen om iemand te helpen... voila.
Dat scheelt weer.
Freddy.quote:Op dinsdag 30 maart 2010 18:25 schreef Greys het volgende:
GB!
[..]
Oh lekker is dat, onverwachts niets hebben omdat een afspraak niet doorgaat!
Ik ben net bijna letterlijk in mijn sinaasappelsapje gestikt
Om deze post:
Snor
En zo heel grappig is ie niet, maar ik heb echt tranen gelachen.
Hoewel de tranen dan weer meer waren van het bijna stikken, maar oke...
Nou in dit geval vreest zij voor haar relatie als hij die snor gaat doorzettenquote:Op dinsdag 30 maart 2010 18:29 schreef JJH het volgende:
[..]
Freddy.
Ik vind zoiets trouwens meer in LIF passen.
quote:Op dinsdag 30 maart 2010 18:38 schreef Ml-etje het volgende:
Tortilla's met home made kruidenboteren straks met groente
Die zag ik vanmiddag ookquote:Op dinsdag 30 maart 2010 18:40 schreef Greys het volgende:
Ook weer zo'n pareltje
Ik zou het moeten uitmaken, maar ik ben te verliefd
quote:Op dinsdag 30 maart 2010 18:37 schreef Greys het volgende:
[..]
Maar zij lijden. Allebei.
Na 2 maanden al dit soort emo-toestanden... Je zou het behang van de muren moeten rozewolken, toch niet dit soort ellende en letterlijk gejank?
quote:Op dinsdag 30 maart 2010 18:37 schreef Greys het volgende:
Je zou het behang van de muren moeten rozewolken
Je hebt gelijk. Gewoon kappen en de groeten.quote:Op dinsdag 30 maart 2010 18:47 schreef Greys het volgende:
Ik kan dat echt niet aanzien hoor, van die tragische toestanden
Ik net zo, ik heb altijd heel erg de neiging om te gaan trollen.quote:Op dinsdag 30 maart 2010 18:50 schreef JJH het volgende:
Ik lees eigenlijk nooit mee in R&P, alleen wat hier voorbij komt.
Neuh kletsmajoor als ik ben sta ik dan ws tegen de auto geleund met iemand te kletsenquote:Op dinsdag 30 maart 2010 19:17 schreef JJH het volgende:
[..]
Moeten we ook achter jou aankomen als je met 20 minuten nog niet terug bent?
Ik had hetzelfde.quote:Op dinsdag 30 maart 2010 19:40 schreef Dirkh het volgende:
Dan zit je naar dwdd te kijken en dan bekruipt je toch een gevoel van schaamte als je Andre van Duin hoort zingen.
Doet ie dat niet goed?quote:Op dinsdag 30 maart 2010 19:40 schreef Dirkh het volgende:
Dan zit je naar dwdd te kijken en dan bekruipt je toch een gevoel van schaamte als je Andre van Duin hoort zingen.
Ik heb hem pas 5 minuten geleden overgezet.quote:Op dinsdag 30 maart 2010 19:45 schreef Greys het volgende:
Oh ruk, is dat fragment van dat commentaar van Van Duin op het rodelen al geweest?
Want dat komt ook vanavond.
Ik hou ook niet van de Andre van Duin humor.quote:Op dinsdag 30 maart 2010 19:47 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik ben helemaal geen Andre van Duin liefhebber. En nu ook nog Bert Visscher
.
Ik vind hem ook wel eens grappig.quote:Op dinsdag 30 maart 2010 19:55 schreef Greys het volgende:
Ron
Ik geloof dat ik de enige in Nederland ben die hem leuk vindt?
Ah, de optredens van 15 mei worden bekendgemaakt!quote:Op dinsdag 30 maart 2010 19:57 schreef JJH het volgende:
[..]
Ik vind hem ook wel eens grappig.
Ik kan trouwens goed zijn lach nadoen.![]()
Oehquote:
Jij krijgt de baddouchequote:Op dinsdag 30 maart 2010 20:06 schreef Greys het volgende:
[..]
Oeh![]()
Dat kunnen we dat Landalweekend ook doen, want we hebben twee badkamers
En dan op 2:25
Een beweging, en plát.quote:Op dinsdag 30 maart 2010 20:06 schreef Greys het volgende:
[..]
Oeh![]()
Dat kunnen we dat Landalweekend ook doen, want we hebben twee badkamers
En dan op 2:25
Goed gemikt dus.quote:Op dinsdag 30 maart 2010 20:08 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Jij krijgt de baddouche
![]()
Meer vanwege het feit dat ik met mijn onhandigheid onderuit zou gaan. Vandaag vier grote bekers koffie/thee op een dienblad laten vallen. Een een enorme sloot op de grond![]()
Niks op mijn kleren, though
![]()
Dat krijg ik nooit weg!quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |