quote:
Nee, ik wissel gewoon af.quote:Op dinsdag 30 maart 2010 11:59 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ja maar ik dacht dat jij wel de ultieme combo hadWissel je zelf of heb je niet iets vast wat je erbij maakt?
quote:Op dinsdag 30 maart 2010 12:34 schreef Greys het volgende:
Mijn collega heeft net mijn lievelingsbroodje voor me meegenomen uit de stad.
Met rosbief, bacon, pijnboompitjes, gebakken uitjes, sla en een sausje. Whaaaaaaa
Dat klinkt goed.quote:Op dinsdag 30 maart 2010 12:34 schreef Greys het volgende:
Mijn collega heeft net mijn lievelingsbroodje voor me meegenomen uit de stad.
Met rosbief, bacon, pijnboompitjes, gebakken uitjes, sla en een sausje. Whaaaaaaa
quote:Op dinsdag 30 maart 2010 12:35 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Dat klinkt goed.![]()
Ik heb net eigengemaakte pilav met rijst achter de kiesjes. Straks een hard broodje halen zodat ik vanavond een snel diner kan doen onderweg naar het werk.
quote:Op dinsdag 30 maart 2010 12:38 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja doe ik. Van elk hapje![]()
Heb jij ook lekker gegeten?
Nee zeg!quote:Op dinsdag 30 maart 2010 12:37 schreef Dirkh het volgende:
[..]Dat krijg je nog even weg nadat je een broodje met eiersalade op hebt?
Dat regel je goed.quote:Op dinsdag 30 maart 2010 12:42 schreef Loveless85 het volgende:
Zo.
Volgende week donderdag gaat Mips haar zojuist verworven vrouwelijkheid weer verliezen
Ik had ook maar 1 (één!) broodje als lunch hoor. Maar wel een lekkerequote:
Zo. Wie heeft die aardbeien shake gedingesd dan?quote:Op dinsdag 30 maart 2010 12:41 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
jaa pompoenbroodje filet american
en een bammetje met home -made eiersalade en 1 met komkommerschijfjes en dressing
en dan nog als klap op de vuurpijl
home -made shake aardbeien
Arm Mipsjequote:Op dinsdag 30 maart 2010 12:42 schreef Loveless85 het volgende:
Zo.
Volgende week donderdag gaat Mips haar zojuist verworven vrouwelijkheid weer verliezen
Iemand in het restaurantquote:Op dinsdag 30 maart 2010 12:44 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik had ook maar 1 (één!) broodje als lunch hoor. Maar wel een lekkere
En jij hoort ook tot de vreetwolven, want jij hebt het ook vaak over etenDus. Pluh.
[..]
Zo. Wie heeft die aardbeien shake gedingesd dan?
4 broodjes dus?quote:Op dinsdag 30 maart 2010 12:41 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
jaa pompoenbroodje filet american
en een bammetje met home -made eiersalade en 1 met komkommerschijfjes en dressing
en dan nog als klap op de vuurpijl
home -made shake aardbeien
Lezen Catquote:Op dinsdag 30 maart 2010 12:45 schreef Cat22 het volgende:
[..]
4 broodjes dus?Dat krijg ik echt niet op. Ik ben met 2 bammetjes of 1 broodje al klaar in het algemeen.
Klinkt allemaal wel erg lekker.
Uiteraard wel zelf gevangen zalm toch? Dolfijnvriendelijk (dus even gelachen naar de dolfijn) en vers.quote:Op dinsdag 30 maart 2010 12:44 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Nee zeg!Die eiersalade is voor het broodje wat ik vanavond ga opeten. I am living on the edge: warm eten in de middag, brood eten in de avond.
![]()
Misschien wordt het trouwens zalmsalade. Heb ik iets minder ui in gedaan.
Ow, niet goed geteld idd.quote:Op dinsdag 30 maart 2010 12:46 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Lezen Cat2 bammetjes en 1 broodje
maar ik eet idd vrij veel
Uiteraard. Dan doe ik Yoko aan een lange lijn en jaag haar het water in.quote:Op dinsdag 30 maart 2010 12:46 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Uiteraard wel zelf gevangen zalm toch? Dolfijnvriendelijk (dus even gelachen naar de dolfijn) en vers.
Aw. Mipsquote:Op dinsdag 30 maart 2010 12:42 schreef Loveless85 het volgende:
Zo.
Ja gaat wel goed. Beetje aanhankelijk en herhaaldelijke pogingen tot verkrachting van schoenen, tassen, danwel de arm van Die Van Mij.quote:Op dinsdag 30 maart 2010 12:44 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Dat regel je goed.![]()
Hoe is het met de Eckte Frau?
Wehehehehe. Arme meid(en).quote:Op dinsdag 30 maart 2010 12:48 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ja gaat wel goed. Beetje aanhankelijk en herhaaldelijke pogingen tot verkrachting van schoenen, tassen, danwel de arm van Die Van Mij.
Goed heur...druk, maar enorm leuk weekend gehad, gister ook haske druk en vandaag bijkomen op het werkquote:
Danku! Moet lukken, ze doen ook meteen graties ff checkupje van hart en longen. En kan er voor kiezen om eerst leverwaardes e.d. te laten meten, passen ze daar evt. narcose op aan. Even kijken hoe nodig dat is en wat het kost, dan is het wss wel het overwegen waard, heeft ze weer dr check-uppie gehadquote:
Mooi zoquote:Op dinsdag 30 maart 2010 13:13 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Goed heur...druk, maar enorm leuk weekend gehad, gister ook haske druk en vandaag bijkomen op het werk![]()
En hoest daar met de Whooperd en je modskills?
Labonderzoek is vaak wel vrij prijzig en m.i. niet nodig bij een jonge, gezonde poezz als Mips.quote:Op dinsdag 30 maart 2010 13:14 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Danku! Moet lukken, ze doen ook meteen graties ff checkupje van hart en longen. En kan er voor kiezen om eerst leverwaardes e.d. te laten meten, passen ze daar evt. narcose op aan. Even kijken hoe nodig dat is en wat het kost, dan is het wss wel het overwegen waard, heeft ze weer dr check-uppie gehad
Ik zag net de hond van Bretlie ook Whoopy heetquote:Op dinsdag 30 maart 2010 13:15 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Mooi zobijkomen @ work hihi ja thuis werken is vaak erger dan @work werken tenzij je een "handjesberoep hebt"
Whooperd doet het goednog soms wat jeuk maar lijkt wat minder te worden, modskills tsja dat mag je zelf beoordelen
Nee... Zit nog steeds beetje te dubben of ik haar wel of niet verzeker. Denk het wel na de sterilisatie (dat word toch zelden vergoed), en dan moet ze volgens mij wel gechipped worden. En verder is het niet heel nodig, mocht ze op de een of andere manier bij mij naar buiten glippen maak ik me meer druk over of ze geen parachute nodig heeft vanaf de 9e verdieping, dan een chipjequote:Op dinsdag 30 maart 2010 13:19 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Labonderzoek is vaak wel vrij prijzig en m.i. niet nodig bij een jonge, gezonde poezz als Mips.
Krijgt ze ook een chip?
Van wie?quote:Op dinsdag 30 maart 2010 13:19 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Labonderzoek is vaak wel vrij prijzig en m.i. niet nodig bij een jonge, gezonde poezz als Mips.
Krijgt ze ook een chip?
[..]
Ik zag net de hond van Bretlie ook Whoopy heet
Ja maar als ik haar nu chip als ze nog niet verzekerd is dan moet ik het 100% zelf betalen. Vaak als je zo'n verzekering afsluit moeten ze gechipped worden en dan betaald de verzekering dat (deels)quote:Op dinsdag 30 maart 2010 13:26 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Van wie?
En inderdaad Ll dan kun je beter meteen chippen dan labonderzoek doen, bij Whoopie (dat is dan wel een hond off course) zeiden ze dat dat pas op latere leeftijd nodig is. En nu heeft ze nog niets afwijkends.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |