quote:Op dinsdag 30 maart 2010 14:19 schreef Yi-Long het volgende:
In sommige relaties heb je nu eenmaal gewoon mete nige regelmaat 'botsingen'. Als je verder weet dat de liefde wel aanwezig is van beide kanten, en dat de onzekerheid en ruzies ook redelijk snel weer overgaan, dan kan dat best goed gaan. Is wel vervelend soms, maar aan de andere kant spreek je vervolgens ook weer sneller die liefde voor elkaar uit wanneer je beide beseft dat jullie toch gewoon echt gek zijn op elkaar en met elkaar verder willen.
Wake up and smell the coffee.quote:Op dinsdag 30 maart 2010 14:22 schreef Kerel_25 het volgende:
Ik zit vast in een fantasiewereld en zij ook.
quote:Op dinsdag 30 maart 2010 14:34 schreef Kerel_25 het volgende:
Ik weet het... Maar ... Waarom doet het zo'n pijn? En hoe vaak moet ik het uitmaken? Ik kan niet het niet koud en harteloos zeggen. Meestal barst ik in tranen uit omdat we elkaar zo graag zien.En dan komt het ineens terug goed... Voor een maand...
Na 2 maanden al zelfmoordplannen e.d. als het uitgaatquote:Op dinsdag 30 maart 2010 14:40 schreef Kerel_25 het volgende:
Inderdaad, maar ze is helemaal veranderd in de positieve zin maar soms zijn er momenten dat het gewoon finaal de mist ingaat.
Was ik maar een vriend geworden ipv een geliefde...
Ik vrees voor haar welzijn als ik haar alleen laat, ook al zegt iedereen dat dat mijn zorg niet is.
Na twee maanden. Stel je niet aan en hetzelfde advies geldt voor haar.quote:Op dinsdag 30 maart 2010 14:40 schreef Kerel_25 het volgende:
Inderdaad, maar ze is helemaal veranderd in de positieve zin maar soms zijn er momenten dat het gewoon finaal de mist ingaat.
Was ik maar een vriend geworden ipv een geliefde...
Ik vrees voor haar welzijn als ik haar alleen laat, ook al zegt iedereen dat dat mijn zorg niet is.
quote:Op dinsdag 30 maart 2010 14:48 schreef FB-aight het volgende:
tvp
1 tip, probeer er nu uit te komen..
ik ben nu 3 jaar verder.. same shit, alleen zit er nog dieper in..
Hoe moeilijk is het gewoon ff je ballen op te zoeken in je opslag (ff afstoffen, kennelijk 3 jaar niet gebruikt) op haar af te stappen en haar te vertellen dat het uit is?quote:Op dinsdag 30 maart 2010 14:48 schreef FB-aight het volgende:
tvp
1 tip, probeer er nu uit te komen..
ik ben nu 3 jaar verder.. same shit, alleen zit er nog dieper in..
dan krijg je de situatie dat na enkele jaren die mensen in die relatie blijven zitten om die partner het leven zo zuur mogelijk te maken en vooral bang zijn dat als ze uit elkaar zouden gaan, de ander wel eens 'plezier' in zijn/haar leven kan gaan krijgen.quote:Op dinsdag 30 maart 2010 15:22 schreef Copycat het volgende:
Respect voor een ander tonen door in een dode relatie te blijven zitten. En die ander daar dus ook gevangen in te houden.
Ik heb nu een relatie van meer dan 9 jaar. Dan zijn er ook ruzies om niks. Die waren er in het prille begin ook, en die zijn uiteraard kut. Desondanks is het gewoon een goede relatie waarin we weten dat we niet zonder elkaar willen.quote:Op dinsdag 30 maart 2010 15:28 schreef RM-rf het volgende:
[..]
dan krijg je de situatie dat na enkele jaren die mensen in die relatie blijven zitten om die partner het leven zo zuur mogelijk te maken en vooral bang zijn dat als ze uit elkaar zouden gaan, de ander wel eens 'plezier' in zijn/haar leven kan gaan krijgen.
Spelfout natuurlijk. Je bedoelt dat je haar graag dood ziet!quote:Op dinsdag 30 maart 2010 14:13 schreef Kerel_25 het volgende:
Ik zie haar doodgraag en zij mij, maar we zijn zo verschillend dat het steeds botst van tijd tot tijd.
Ik begrijp wat je bedoelt maar kun je de volgende keer voordat je invoeren indrukt even jequote:Op dinsdag 30 maart 2010 14:31 schreef Copycat het volgende:
[..]
Wake up and smell the coffee.
Als je bewust bent van het 'feit' in een fantasiewereld te zitten in deze relatie, kun je jezelf er ook uit losbreken.
Die zin klopt prima.quote:Op dinsdag 30 maart 2010 16:19 schreef FP128 het volgende:
Ik begrijp wat je bedoelt maar kun je de volgende keer voordat je invoeren indrukt even je
eigen zin nog eens doorlezen want na .... in een fantasiewereld.... klopt het van geen kant meer.
Jawel hoor.quote:Op dinsdag 30 maart 2010 16:19 schreef FP128 het volgende:
Ik begrijp wat je bedoelt maar kun je de volgende keer voordat je invoeren indrukt even je
eigen zin nog eens doorlezen want na .... in een fantasiewereld.... klopt het van geen kant meer.
Maar zij lijden. Allebei.quote:Op dinsdag 30 maart 2010 15:31 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Ik heb nu een relatie van meer dan 9 jaar. Dan zijn er ook ruzies om niks. Die waren er in het prille begin ook, en die zijn uiteraard kut. Desondanks is het gewoon een goede relatie waarin we weten dat we niet zonder elkaar willen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |