Dat snap ik ja, dat je bang bent om het weer te verpesten. Lastig.quote:Op zaterdag 10 april 2010 15:19 schreef Linda2205 het volgende:
Ik dacht zelf dat ze gewoon nog extra zuigbehoefte heeft ofzo.. omdat ze eerst altijd heel lang aanlag en nu maar heel kort. Ben een beetje bang om het te proberen met hoedje, wil het niet verpesten. Maar misschien even aankijken nog. Omdat vannacht prut wat, is ze ook wel heel erg moe, ze ligt nu al voor de 4e keer vandaag in bed...
Hoe kan dat nou opeens, dat je productie zo terug gelopen? Volgens mij doe je wel al goede dingen, 's nachts aanleggen en extra aanleggen. Misschien nog borstcompressie erbij? Staat op borstvoeding.nl hoe dat moet.voor jullie en voor de komende nacht
Wat fijn dat het goed ging! En stevig is goedquote:Op zondag 11 april 2010 12:08 schreef Ssserpente het volgende:
Da's een goed teken toch, Linda? Zat net nog te denken: als ze er idd minder uit krijgt zonder hoedje, zal ze het toch moeten leren. En dat kan alleen maar door te oefenen. En verhongeren zal ze niet zo snel. Dan nu maar gewoon wat vaker aanleggen zodat ze toch genoeg binnenkrijgt en goed kan oefenen.![]()
Lily, hoe was jouw nacht?
Ik heb Lente gisteravond toch maar een pyjamapapje gegeven. Ik durfde 'r namelijk toch niet naast me in bed te leggen zonder N. als buffer tussen haar en de rand. En eerlijk gezegd was ik zo toe aan een goeie nacht dat ik het echt niet zag zitten... Dr wiegje naast ons bed is opgeruimd, dus dan had ik tig keer naar boven gemoeten om ´r beneden te voeden en weer terug te leggen. Er staat nl nog geen stoel oid in haar kamertje.
Wel heb ik 'r voor d'r papje nog aangelegd. Om 05:00 vanmorgen was ze weer wakker, dus heeft ze ook weer gedronken. En m'n borsten voelen iig weer wat steviger. Ook kreeg ze er echt weer wat uit.
Vandaag ga ik 'r weer elk uur aanleggen.
Vanmorgen een-momentje. We lagen nog ff lekker met z'n tweeen in het grote bed. Dwz: ik lag op mn rug en Lente kroop rond. Ineens zag ze m'n borst, ze kroop er naartoe en begon 'm heel voorzichtig te inspecteren. En toen heeft op dr buik een paar slokjes genomen. En laeter deed ze het nog eens, toen ik op m´n zij en steunend op één arm m´n lenzen aan het indoen was. Ze lijkt nu echt te snappen dat ze d´r eigen melkbar heeft.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Je ziet nog net dat kleine graai-handje, links onderin
Lotte!
Noah!
Groof, hoelang doet hij over een flesje? Als hij lekker binnen de tijd blijft en niet ongeduldig wordt aan de fles omdat het hem te langzaam gaat, dan zou ik het zo laten. Laat het vooral je aan R. over om aan geven of hij een grotere speen wilt en niet door een verpakking.quote:Op zondag 11 april 2010 20:04 schreef Groofsken het volgende:
Weer een vraagje...
R drinkt dus om en om, borstvoeding en kunstvoeding, al vrij lang en dat gaat prima, maar hij drinkt nogsteeds uit een 2-speen van Avent. Moet ik bij hem nu eigenlijk ook al 3+ hebben? Of is het slimmer dat hij, gezien het feit dat hij ook bv krijgt, wat harder blijft werken voor zijn voeding?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |