Lieve foto, Wup.
Linda, fijn dat ze zonder tepelhoedje drinkt.

Maar gezien haar gedrag zou ik toch gaan twijfelen of ze wel genoeg binnen krijgt. Lijkt er toch nog op dat ze nog honger heeft. Ik vrees dat er maar één manier is om erachter te komen: toch weer even proberen met het hoedje.
Ik heb nog steeds twee slappe, lege zakjes.

Ik leg Lente elk half uur/uur aan en dat gaat gelukkig weer wat beter nu d'r neusje weer wat open is, maar ik heb 'r nog niet één keer horen slikken. Er lijkt echt geen druppel meer uit te komen. Ik krijg niet eens meer een tsr. Zelfs niet met die oxytocineneusspray... En Lente heeft zo'n honger. Ze huilt alleen maar en heeft maar tien minuten kunnen slapen voordat ze weer wakker werd van de honger.
Dus, hoewel het niet bevordelijk is voor m'n productie, heb ik r net toch maar 100 cc bv uit de vriezer gegeven. Ze dronk als een tierelier, heeft gelukkig weer een half uurtje gelachen en slaapt nu eindelijk.
Hoewel ik altijd veel vertrouwen heb in m'n lichaam, heb ik er nu eerlijkgezegd een hard hoofd in.
Wat ik nog wil proberen is om d'r vannavond geen pyjamapapje te geven en d'r vannacht bij me te houden (N. is er toch niet) zodat ze vannacht bij me kan drinken. Hopelijk schroeft dat m'n productie weer wat op. Andere tips zijn ook welkom.