Ook een directe oorzaak van het serverpark wat er nu staat waarschijnlijkquote:Op dinsdag 30 maart 2010 16:44 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
Niet indexeren en overdreven zware queries zijn daar een directe oorzaak daarvan
ik zal mijn gebruikelijke bronnen even streng toesprekenquote:Op dinsdag 30 maart 2010 16:37 schreef Rossdale het volgende:
Dat wist je niet?Je roddelcircuit laat je in de steek
De FA's hebben een hele tijd lang de kloonscan niet mogen gebruiken omdat daar de server van op zijn gat ging als er veel mensen online waren. Als ze het al deden was dat 's nachts of 's ochtendsvroeg.
Das te moeilijk voor je Poitquote:Op dinsdag 30 maart 2010 16:56 schreef Poit het volgende:
Ik ben een beetje moe
Denk dat ik vanavond zware regen maar weer op ga pakken..
raccoon marioquote:Op dinsdag 30 maart 2010 15:18 schreef AQuila360 het volgende:
Flodder jouw plaatje is dat mario die een vos is of wat is het?
Fixedquote:
Hij weet veel hoorquote:
Fijn, ik heb weer vertraging en wil ook gaan eten!quote:
Ben jij ook fan van DGVFquote:Op dinsdag 30 maart 2010 18:44 schreef Flodder450 het volgende:
nderdaad!quote:
Dat is overdrevenquote:
een stotterfestijnquote:Op dinsdag 30 maart 2010 19:06 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Dat is overdreven
Kijk deze ff en dan luisteren hoe hij lucifer zegt![]()
Lu-lu-lu-lucifer
Pfff geen kloot aanquote:
deze ook:quote:
Hahahaquote:Op dinsdag 30 maart 2010 19:21 schreef Flodder450 het volgende:
[..]
deze ook:
We're no strangers to love
You know the rules and so do I
A full commitment's what I'm thinking of
You wouldn't get this from any other guy
I just wanna tell you how I'm feeling
Gotta make you understand
CHORUS
Never gonna give you up,
Never gonna let you down,
Never gonna run around and desert you,
Never gonna make you cry,
Never gonna say goodbye,
Never gonna tell a lie and hurt you
We've known each other for so long
Your heart's been aching but you're too shy to say it
Inside we both know what's been going on
We know the game and we're gonna play it
And if you ask me how I'm feeling
Don't tell me you're too blind to see
(CHORUS)
CHORUSCHORUS
(Ooh give you up)
(Ooh give you up)
(Ooh) never gonna give, never gonna give
(give you up)
(Ooh) never gonna give, never gonna give
(give you up)
We've known each other for so long
Your heart's been aching but you're too shy to say it
Inside we both know what's been going on
We know the game and we're gonna play it
I just wanna tell you how I'm feeling
Gotta make you understand
(CHORUS)
Tof jaquote:
Jij haptquote:Op dinsdag 30 maart 2010 19:23 schreef CraniuM het volgende:
Er posten meteen 2 paupers die moeten oprotten uit de sc
kom dan niet meer terug AUBquote:Op dinsdag 30 maart 2010 19:35 schreef Fallen het volgende:
Ik ben pleite.
Meld me weer wel als Flodder/Aqula opgerot zijn.
quote:Op dinsdag 30 maart 2010 19:42 schreef Nick-GizMo het volgende:
Gaat lekker hier! Hebben de tortelduifjes elkaar gevonden
waarom dan?quote:Op dinsdag 30 maart 2010 19:44 schreef Nick-GizMo het volgende:
Wacht maar tot Koei terug is Flodder!
ga zo door vriendjequote:Op dinsdag 30 maart 2010 19:50 schreef Flodder450 het volgende:
[..]
en jij post erin!
EINZWEIPOLIZEI!!!!!!!!!1111!!!!!!11!!!!!!1!!!!!1!!!!
Ik nu ook, en alhoewel het een SC is, mag het wel wat minder wat bagger betreft.quote:Op dinsdag 30 maart 2010 19:50 schreef Flodder450 het volgende:
[..]
en jij post erin!
EINZWEIPOLIZEI!!!!!!!!!1111!!!!!!11!!!!!!1!!!!!1!!!!
ach muziek als 50 cent en films als twilight worden ook al kwaliteit beschouwd, toch zijn het geen juweeltjes omdat je je er op kan rukken met een leuke special effects erbij.quote:
dat is een mening natuurlijk! Maar dacht dat het wel te merken was dat het sarcasme wasquote:Op dinsdag 30 maart 2010 19:59 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
ach muziek als 50 cent en films als twilight worden ook al kwaliteit beschouwd, toch zijn het geen juweeltjes omdat je je er op kan rukken met een leuke special effects erbij.
Ja, echt he.quote:Op dinsdag 30 maart 2010 20:02 schreef Sigmund666 het volgende:
Wat een literaire kanker met uitjes staat hier ook weer
cliniclowns zijn er ook alleen maar om lol te maken als je je naar voelt.quote:Op dinsdag 30 maart 2010 20:02 schreef Sigmund666 het volgende:
Wat een literaire kanker met uitjes staat hier ook weer
Die heeft een mooie kinquote:Op dinsdag 30 maart 2010 20:10 schreef Charlie_Waffles het volgende:
Kinders! Genoeg!
Tijd voor een plaatje om het niveau wat op te krikken (hihi, hij zei krikken!)
[ afbeelding ]
Als zo een plaatje het niveau al opkrikt moet ik echt vaker meedoen in deze SC.quote:Op dinsdag 30 maart 2010 20:10 schreef Charlie_Waffles het volgende:
Kinders! Genoeg!
[ afbeelding ]
Jij bent een pauper bakaapquote:Op dinsdag 30 maart 2010 19:23 schreef CraniuM het volgende:
Er posten meteen 2 paupers die moeten oprotten uit de sc
Doe mij deze Nicolette maarquote:Op dinsdag 30 maart 2010 20:10 schreef Charlie_Waffles het volgende:
Kinders! Genoeg!
[ afbeelding ]
zelfs ik heb meer tietquote:Op dinsdag 30 maart 2010 20:15 schreef Charlie_Waffles het volgende:
Extra spare-ribs voor Nick!
[ afbeelding ]
te kleine tieten IMOquote:Op dinsdag 30 maart 2010 20:15 schreef Charlie_Waffles het volgende:
Extra spare-ribs voor Nick!
[ afbeelding ]
Blazblue : Calamity Trigger? een hele toffe 2d fighter(ook op de PS3 verkrijgbaar trouwens)quote:Op dinsdag 30 maart 2010 20:17 schreef AQuila360 het volgende:
Paro wat is dat bazzblos ofzoiets?
Game op de 360 :S
Nooit van gehoord ga ff filmpje kijken.quote:Op dinsdag 30 maart 2010 20:18 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Blazblue : Calamity Trigger? een hele toffe 2d fighter(ook op de PS3 verkrijgbaar trouwens)
Die stijl is me iets te weirdquote:Op dinsdag 30 maart 2010 20:19 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Nooit van gehoord ga ff filmpje kijken.
Stijl valt opzich wel mee, ik vind hem iig lekkerder wegspelen als SFIV en wat SP betreft krijg je er meer storyline uit dat wat SFIV met meer dan het dubbele aantal charachters presteert.quote:
Ja maar ik zag zo een kattenvrouwtje en een robot iets? Beetje vaag maar ziet er wel leuk uit opzich. Maar hoe ken je dit spel want ik heb er nergens iets over gehoord.quote:Op dinsdag 30 maart 2010 20:24 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Stijl valt opzich wel mee, ik vind hem iig lekkerder wegspelen als SFIV en wat SP betreft krijg je er meer storyline uit dat wat SFIV met meer dan het dubbele aantal charachters presteert.
WOW! ADMIRAL ACKBAR CERIALS!!!!quote:
game is al 8 maanden uit in de VS, en IGN heeft deze zelfs alse beste 2d fighter van 2009 uitgeroepen, maarja als het bijna een jaar duurt voordat zo'n titel in europa uitkomt, zal het wel niet op zo'n hoog pitje gegooid zijn, game is gemaakt door het team dat de Guilty Gear serie maakte.quote:Op dinsdag 30 maart 2010 20:26 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Ja maar ik zag zo een kattenvrouwtje en een robot iets? Beetje vaag maar ziet er wel leuk uit opzich. Maar hoe ken je dit spel want ik heb er nergens iets over gehoord.
quote:Op dinsdag 30 maart 2010 20:30 schreef AQuila360 het volgende:
[ afbeelding ]
Flodder spelen jullie hier flodder na?
Die ma Flodderquote:
De echte wel idd hehequote:Op dinsdag 30 maart 2010 20:45 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Die zit komend halfjaar in de gemeenteraad van Amsterdam
En Keesquote:Op dinsdag 30 maart 2010 20:52 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
eigenlijk zou ze de johnnys en tatjana mee moeten nemen.
die met de C of die met de K?quote:Op dinsdag 30 maart 2010 20:54 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
En Kees![]()
http://img.youtube.com/vi/obiqo40Mz4M/0.jpg
Die ene aflevering dat die gaat boxen ofzo is GEniAAl
Uhm die dude.. Ik weet niet of die met C of K wasquote:
kees was volgens mij tatjanaquote:Op dinsdag 30 maart 2010 21:00 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Uhm die dude.. Ik weet niet of die met C of K was
nee de ene was die mafkees en de andere die pot.quote:Op dinsdag 30 maart 2010 21:01 schreef Flodder450 het volgende:
[..]
kees was volgens mij tatjana
valt het eimand op dat die mannelijke kees het met zn zusje deed?
ja de ene toet(quote:Op dinsdag 30 maart 2010 21:04 schreef AQuila360 het volgende:
Welke pot paro want tatjana was een keer en die gast was ook een kees
die 2 kids heten toet en henkie ofzo meen ik?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |