Ik nu ook, en alhoewel het een SC is, mag het wel wat minder wat bagger betreft.quote:Op dinsdag 30 maart 2010 19:50 schreef Flodder450 het volgende:
[..]
en jij post erin!
EINZWEIPOLIZEI!!!!!!!!!1111!!!!!!11!!!!!!1!!!!!1!!!!
ach muziek als 50 cent en films als twilight worden ook al kwaliteit beschouwd, toch zijn het geen juweeltjes omdat je je er op kan rukken met een leuke special effects erbij.quote:
dat is een mening natuurlijk! Maar dacht dat het wel te merken was dat het sarcasme wasquote:Op dinsdag 30 maart 2010 19:59 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
ach muziek als 50 cent en films als twilight worden ook al kwaliteit beschouwd, toch zijn het geen juweeltjes omdat je je er op kan rukken met een leuke special effects erbij.
Ja, echt he.quote:Op dinsdag 30 maart 2010 20:02 schreef Sigmund666 het volgende:
Wat een literaire kanker met uitjes staat hier ook weer
cliniclowns zijn er ook alleen maar om lol te maken als je je naar voelt.quote:Op dinsdag 30 maart 2010 20:02 schreef Sigmund666 het volgende:
Wat een literaire kanker met uitjes staat hier ook weer
Die heeft een mooie kinquote:Op dinsdag 30 maart 2010 20:10 schreef Charlie_Waffles het volgende:
Kinders! Genoeg!
Tijd voor een plaatje om het niveau wat op te krikken (hihi, hij zei krikken!)
[ afbeelding ]
Als zo een plaatje het niveau al opkrikt moet ik echt vaker meedoen in deze SC.quote:Op dinsdag 30 maart 2010 20:10 schreef Charlie_Waffles het volgende:
Kinders! Genoeg!
[ afbeelding ]
Jij bent een pauper bakaapquote:Op dinsdag 30 maart 2010 19:23 schreef CraniuM het volgende:
Er posten meteen 2 paupers die moeten oprotten uit de sc
Doe mij deze Nicolette maarquote:Op dinsdag 30 maart 2010 20:10 schreef Charlie_Waffles het volgende:
Kinders! Genoeg!
[ afbeelding ]
zelfs ik heb meer tietquote:Op dinsdag 30 maart 2010 20:15 schreef Charlie_Waffles het volgende:
Extra spare-ribs voor Nick!
[ afbeelding ]
te kleine tieten IMOquote:Op dinsdag 30 maart 2010 20:15 schreef Charlie_Waffles het volgende:
Extra spare-ribs voor Nick!
[ afbeelding ]
Blazblue : Calamity Trigger? een hele toffe 2d fighter(ook op de PS3 verkrijgbaar trouwens)quote:Op dinsdag 30 maart 2010 20:17 schreef AQuila360 het volgende:
Paro wat is dat bazzblos ofzoiets?
Game op de 360 :S
Nooit van gehoord ga ff filmpje kijken.quote:Op dinsdag 30 maart 2010 20:18 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Blazblue : Calamity Trigger? een hele toffe 2d fighter(ook op de PS3 verkrijgbaar trouwens)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |