Funnyquote:Op dinsdag 30 maart 2010 15:10 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Als je er boven op gaat zitten, dan weet je zeker dat er minimaal 1 tjappie zit!
quote:Op dinsdag 30 maart 2010 15:11 schreef AQuila360 het volgende:
Pleur die ook maar in de kloon scan want die is ook niet helemaal zuiver
jij bent een kloon van Rickokun of andersom... Dat is me wel duidelijk....quote:Op dinsdag 30 maart 2010 15:14 schreef badboynova het volgende:
[..]
![]()
, raak ik dan ook me 360 klonen kwijt?
Kan je wel tegen toch?quote:
Een vos kan niet vliegenquote:Op dinsdag 30 maart 2010 15:18 schreef AQuila360 het volgende:
Flodder jouw plaatje is dat mario die een vos is of wat is het?
Hebben ze wel een punt hoor. Natal is gewoon eyetoy 2.0. Move combineert het beste van deze 2 (motion control en eyetoy achtige meuk Red). Ik vind Move dan ook verreweg de meeste potentie hebben. Of het eruit gehaald zal worden betwijfel ik maar potentie heeft het zekerquote:Op dinsdag 30 maart 2010 15:24 schreef Morthill het volgende:
http://www.eurogamer.net/articles/why-sony-passed-on-natal-tech
Natal was niet vernieuwend genoeg voor Sony, gelukkig is de Move een paradijs van innovatie
Alleen ik ben uniekquote:Op dinsdag 30 maart 2010 15:53 schreef Sigmund666 het volgende:
Hahahaha! Ze hebben het nog niet door. Rossdale en Nebo zijn kloontjes van mij, terwijl Sigmund666 en kloontje van Morthill is en Nick een kloontje van Aquila, en Flodder een kloontje van mij!
Wat deze jongen zegt!quote:Op dinsdag 30 maart 2010 15:48 schreef Poit het volgende:
[..]
Hebben ze wel een punt hoor. Natal is gewoon eyetoy 2.0. Move combineert het beste van deze 2 (motion control en eyetoy achtige meuk Red). Ik vind Move dan ook verreweg de meeste potentie hebben. Of het eruit gehaald zal worden betwijfel ik maar potentie heeft het zeker
Wii: shovelwarequote:Op dinsdag 30 maart 2010 15:48 schreef Poit het volgende:
[..]
Hebben ze wel een punt hoor. Natal is gewoon eyetoy 2.0. Move combineert het beste van deze 2 (motion control en eyetoy achtige meuk Red). Ik vind Move dan ook verreweg de meeste potentie hebben. Of het eruit gehaald zal worden betwijfel ik maar potentie heeft het zeker
Jep. Ik heb je het password en de foto's van de Poit-kloon-account gegeven destijdsquote:
Nouja, de meesten die Natal afschrijven, doen dat op basis van gebrek aan rumble/knoppen. Maar er staat MS natuurlijk niets in de weg om daar nog iets aan toe te voegen en alsnog een soort van Move te hebben (met speciale camera).quote:Op dinsdag 30 maart 2010 15:48 schreef Poit het volgende:
[..]
Zoals je zegt, die zit al in de eye en werkt prima. Vangt goed geluid op van een afstandje.quote:Op dinsdag 30 maart 2010 16:02 schreef Fallen het volgende:
[..]
Nouja, de meesten die Natal afschrijven, doen dat op basis van gebrek aan rumble/knoppen. Maar er staat MS natuurlijk niets in de weg om daar nog iets aan toe te voegen en alsnog een soort van Move te hebben (met speciale camera).
Toch denk ik dat Move op zichzelf een betere instap is dan Natal. Vanwege de precisie. Alleen snap ik niet waarom ze er geen mic in hebben gestopt, ook al zit die in de PS-Eye.
Wie was dat vroeger dan?quote:Op dinsdag 30 maart 2010 15:30 schreef SocialDisorder het volgende:
weet je, SC was veel toffer toen er nog maar één bagger-user was. Sinds AQ z'n kutkloontjes hier ook komen is het heul nie tof meer.
quote:Op dinsdag 30 maart 2010 15:57 schreef SocialDisorder het volgende:
http://www.dumpert.nl/med(...)oulette_jackpot.html
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |