Nou, kom eens heel snel naar Purmerend dan, dan kook ik voor jullie... (mits ik bier krijgquote:
Ik ben vanaf donderdag in Purmerendquote:Op maandag 29 maart 2010 23:22 schreef 8108139dpths het volgende:
[..]
Nou, kom eens heel snel naar Purmerend dan, dan kook ik voor jullie... (mits ik bier krijg)...
het is UDOWU.quote:
Ez moet alleen wel voor de ingredienten zorgen, ik ben door mijn geld heen...quote:Op maandag 29 maart 2010 23:22 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Ik ben vanaf donderdag in Purmerend
quote:Op maandag 29 maart 2010 23:23 schreef Trollface. het volgende:
Ik vind Users Die Overal Worden Opgegeten toffer eigenlijk.
Zelfde, snap alleen geen bal van Scheikunde en heb overmorgen proefwerkquote:
Ik ben toch meer een persoon die liever eet dan wordt gegetenquote:Op maandag 29 maart 2010 23:23 schreef Trollface. het volgende:
Ik vind Users Die Overal Worden Opgegeten toffer eigenlijk.
Ez heeft het al moeilijk genoeg, hij mag ook mijn terugreis betalen, wat ik ;m nog moet vertellen.quote:Op maandag 29 maart 2010 23:23 schreef 8108139dpths het volgende:
[..]
Ez moet alleen wel voor de ingredienten zorgen, ik ben door mijn geld heen...![]()
Waar gaat het over? Ik heb morgen herkansing scheikunde.quote:Op maandag 29 maart 2010 23:24 schreef Trollface. het volgende:
[..]
Zelfde, snap alleen geen bal van Scheikunde en heb overmorgen proefwerk
Je hebt nog een dag om het te kunnen snappenquote:Op maandag 29 maart 2010 23:24 schreef Trollface. het volgende:
[..]
Zelfde, snap alleen geen bal van Scheikunde en heb overmorgen proefwerk
Dan moet het toch echt een andere keer...quote:Op maandag 29 maart 2010 23:24 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Ez heeft het al moeilijk genoeg, hij mag ook mijn terugreis betalen, wat ik ;m nog moet vertellen.En hij moet zwarte vodka en energydrank voor me halen.
Evenwichtsreacties, chromatografie, stofherkenning door grafieken en stofbouw.quote:Op maandag 29 maart 2010 23:25 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Waar gaat het over? Ik heb morgen herkansing scheikunde.
Hij is rijker dan ik hoor.quote:Op maandag 29 maart 2010 23:25 schreef 8108139dpths het volgende:
[..]
Dan moet het toch echt een andere keer...
Dat heb ik nooit gehadquote:Op maandag 29 maart 2010 23:26 schreef Trollface. het volgende:
[..]
Evenwichtsreacties, chromatografie, stofherkenning door grafieken en stofbouw.
Wat wordt je liever, uitgekotst of opgegeten?quote:Op maandag 29 maart 2010 23:24 schreef Trevland het volgende:
[..]
Ik ben toch meer een persoon die liever eet dan wordt gegeten
Allemaal nietquote:
Om uitgekotst te kunnen worden moet ik eerst opgegeten worden en omdat dat niet gaat gebeurenquote:Op maandag 29 maart 2010 23:27 schreef Trollface. het volgende:
[..]
Wat wordt je liever, uitgekotst of opgegeten?
Opgegeten. Wel de TT lezen hèquote:Op maandag 29 maart 2010 23:28 schreef shadowflash het volgende:
Users Die Overal Worden Uitgewoond ?
Ik doe havoquote:Op maandag 29 maart 2010 23:27 schreef Trollface. het volgende:
[..]
Allemaal niet? Is 5vwo-stof hier
Ahh, vandaarquote:
Doei Trevquote:
How a joke was avoided by a typo - the Trollface. storyquote:
Hoe onthoud jij je eigen nick eigenlijkquote:
Ik onthoud ;m zelfsquote:Op maandag 29 maart 2010 23:39 schreef Trollface. het volgende:
[..]
Hoe onthoud jij je eigen nick eigenlijk
UTFSquote:Op maandag 29 maart 2010 23:39 schreef Trollface. het volgende:
[..]
Hoe onthoud jij je eigen nick eigenlijk
Jij bent speciaal.quote:
Ik heb een goed geheugen voor cijfers.quote:
Jij onthoudt mijn nick toch ook?quote:
Ik ben ook erg goed met cijfers... ik heb vaak een geheugen als een zeef, maar nummers onthoud ik altijd...quote:Op maandag 29 maart 2010 23:43 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Ik heb een goed geheugen voor cijfers.Ik weet ook Ez; nummer uit mijn hoofd
Dat heb ik dus ookquote:Op maandag 29 maart 2010 23:44 schreef 8108139dpths het volgende:
[..]
Ik ben ook erg goed met cijfers... ik heb vaak een geheugen als een zeef, maar nummers onthoud ik altijd...
uiteraardquote:Op maandag 29 maart 2010 23:43 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Jij onthoudt mijn nick toch ook?
Jezus flikker toch eens op met je kinderachtige gedragquote:
Jij komt ook echt deze SC opzoeken om alleen maarquote:
Dat heet een beroepsmatige TVPquote:Op dinsdag 30 maart 2010 08:03 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Jij komt ook echt deze SC opzoeken om alleen maarte posten?
Ja, dat had ik dus ook in de trein een keer. Ik had mijn muziek ook niet zo hard, maar voor mij wel iemand. Kreeg ik de schuld dat mijn muziek te hard stond.quote:Op dinsdag 30 maart 2010 08:06 schreef Huppelmuts het volgende:
Ik zit al een kwartier in de bus met mn mp3 speler aan, nooit heel hard want dat is irritant voor de andere reizigers. Stapt er net een dikke zeug in met mp3 speler die blijkbaar wel heel hard staat. Krijg ik van de chauffeur op mn klote want opeens heeft hij last van harde muziek
sucks! ach ik denk dat de chauffeur zn vrouw last heeft van pms, stuk chagrijnquote:Op dinsdag 30 maart 2010 08:08 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Ja, dat had ik dus ook in de trein een keer. Ik had mijn muziek ook niet zo hard, maar voor mij wel iemand. Kreeg ik de schuld dat mijn muziek te hard stond.
quote:
Ohja, goed hoorquote:Op dinsdag 30 maart 2010 08:34 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Ik heb het gister waarschijnlijk gemist, maar hoe ging het zwemmen?
Goed bezigquote:
quote:
Avé!quote:
Nee dat niet, alleen in Amsterdamquote:Op dinsdag 30 maart 2010 08:58 schreef Ezechielk het volgende:
[..]![]()
Lag je nou ook in het bad van Purmerend eigenlijk?
Beetje jammer weer. Kon ik dat zwemmen eens van onder bekijkenquote:
Hoe bedoel je?quote:Op dinsdag 30 maart 2010 09:02 schreef eNGine10 het volgende:
Tis maar goed dat ik die yvonne niet volg op Twitter. Blegh die blijft maar bezig
quote:Op dinsdag 30 maart 2010 09:02 schreef eNGine10 het volgende:
Tis maar goed dat ik die yvonne niet volg op Twitter. Blegh die blijft maar bezig
Gewoon een diarree aan berichten (zonder iets interessants te meldenquote:Op dinsdag 30 maart 2010 09:02 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Beetje jammer weer. Kon ik dat zwemmen eens van onder bekijken
[..]
Hoe bedoel je?
Welkom in de wereld van Twitterquote:Op dinsdag 30 maart 2010 09:05 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Gewoon een diarree aan berichten (zonder iets interessants te melden)
quote:Op dinsdag 30 maart 2010 07:12 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Jezus flikker toch eens op met je kinderachtige gedrag
Mwah, twitteren kan ook normaal hoor, zoveel hoef je ook niet te twitteren, dat is nergens voor nodig.quote:
WAAR?!quote:
Mee eens, en toch is de manier van Yvonne de manier waarop (te) veel mensen het gebruiken.quote:Op dinsdag 30 maart 2010 09:10 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Mwah, twitteren kan ook normaal hoor, zoveel hoef je ook niet te twitteren, dat is nergens voor nodig.
quote:Op dinsdag 30 maart 2010 09:10 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Mwah, twitteren kan ook normaal hoor, zoveel hoef je ook niet te twitteren, dat is nergens voor nodig.
Inderdaad. Ik vind het leuk om af en toe eens te lezen waar iemand mee bezig is maar hoef dat echt niet 24/7 te weten. Probeer het dan in ieder geval ook af en toe te gebruiken om dingen die je leuk vindt door te sturen. Youtube linkjes oid.quote:Op dinsdag 30 maart 2010 09:12 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
WAAR?!
[..]
Mee eens, en toch is de manier van Yvonne de manier waarop (te) veel mensen het gebruiken.
Waarom volg je dat in hemelsnaam?quote:Op dinsdag 30 maart 2010 09:20 schreef Paul het volgende:
Ik volg een meisje die is echt zwaar twitter verslaafd
http://twitter.com/muisje_eliza
Ik vind mijn twittergedrag best normaalquote:Op dinsdag 30 maart 2010 09:12 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
WAAR?!
[..]
Mee eens, en toch is de manier van Yvonne de manier waarop (te) veel mensen het gebruiken.
Even controlerenquote:Op dinsdag 30 maart 2010 09:23 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Ik vind mijn twittergedrag best normaal
quote:Op dinsdag 30 maart 2010 09:23 schreef DeLuna het volgende:
[..]
[..]
[..]
Goedgekeurd hahaquote:
what up?quote:
Dag lieve pandaquote:
Ik heb wat gemist?quote:Op dinsdag 30 maart 2010 10:52 schreef Trollface. het volgende:
Mijn zaak wordt voorgelegd aan de examencomissie.
Ik krijg een 1 voor Frans omdat mijn buurman bij me had afgekeken.quote:
Ja, datquote:Op dinsdag 30 maart 2010 10:53 schreef Trollface. het volgende:
[..]
Ik krijg een 1 voor Frans omdat mijn buurman bij me had afgekeken.
Ik ga mijn zaak keihard bepleiten daarquote:
Au.quote:Op dinsdag 30 maart 2010 10:55 schreef Trollface. het volgende:
[..]
Ik ga mijn zaak keihard bepleiten daarhelaas bestaat de examencommissie uit de directeur (die me redelijk tot niet mag), mijn teamleider (die me me niet mag) en nog een ander persoon (die me niet kent).
Dankjequote:
Ook van mij succes gewenstquote:
Dankjequote:
Jij ook succes.quote:Op dinsdag 30 maart 2010 11:01 schreef Panda72 het volgende:
Ik ben moe en ik moet nog tot 18:00 uur werken
Gisteren te laat geworden?quote:
Bijwerkingen van mijn medicijnen. Heb tot half 5 ofzo wakker gelegenquote:
Ik moet over een kwartier aan de andere kant van IJlst zijn.quote:
Is IJlst zo groot dan?quote:Op dinsdag 30 maart 2010 11:16 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Bijwerkingen van mijn medicijnen. Heb tot half 5 ofzo wakker gelegen
[..]
Ik moet over een kwartier aan de andere kant van IJlst zijn.
10 minuten fietsen.quote:
Ohhh, valt nog mee dusquote:Op dinsdag 30 maart 2010 11:23 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
10 minuten fietsen.Maar hoef pas de trein van 12 uur te hebben gelukkig
Inderdaadquote:
Dank je wel Maantjequote:
Sterktequote:Op dinsdag 30 maart 2010 11:16 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Bijwerkingen van mijn medicijnen. Heb tot half 5 ofzo wakker gelegen
[..]
bah alleen het woord klinkt al viesquote:Op dinsdag 30 maart 2010 12:29 schreef Huppelmuts het volgende:
Verrek, ik kom er net achter dat ik een lang weekend vrij ben. Nog belangrijker: GEEN URINEHUIS!!
Ja lekker lang weekendquote:Op dinsdag 30 maart 2010 12:29 schreef Huppelmuts het volgende:
Verrek, ik kom er net achter dat ik een lang weekend vrij ben. Nog belangrijker: GEEN URINEHUIS!!
Geloof me het woord klinkt lang niet zo erg als het eigenlijk isquote:Op dinsdag 30 maart 2010 12:34 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
bah alleen het woord klinkt al vies
Lijkt me best pijnlijkquote:Op dinsdag 30 maart 2010 13:10 schreef Panda72 het volgende:
Ik kan de spagaatnou ja iets wat er op lijkt dan. Ik gleed uit in de kantine met een dienblad in mijn hand, kwam daardoor in een soort spagaatstand terecht en mijn broodje kaas vloog naar achteren *hoezo onhandig*
![]()
ja was het ook best wel.quote:
quote:
ja hahaha ik ben wel lekker bezig zo he. Gaat wel goed hoor ben nogal onhandig de laatste tijd tot grote hilariteit van mijn collega'squote:Op dinsdag 30 maart 2010 13:19 schreef Huppelmuts het volgende:
Panda gaat alles wel goed?
Gisteren lag je al in de plantenbak
Ik heb het niet koud maar ik heb toch geen rokje aanquote:
Klonen ftw!quote:Op dinsdag 30 maart 2010 14:57 schreef Panda72 het volgende:
Ik zit hier mij hier achter mijn pc ontiegelijk te vervelen ik wou dat ik 2 panda's was dan konden wij samen spelen
Ik wil wel een pandapak aantrekkken !quote:Op dinsdag 30 maart 2010 14:57 schreef Panda72 het volgende:
Ik zit hier mij hier achter mijn pc ontiegelijk te vervelen ik wou dat ik 2 panda's was dan konden wij samen spelen
pics pleasequote:Op dinsdag 30 maart 2010 15:08 schreef RikKer93 het volgende:
[..]
Ik wil wel een pandapak aantrekkken !
pssst ik heb via google pics van hem gevondenquote:
lolquote:Op dinsdag 30 maart 2010 15:16 schreef Panda72 het volgende:
[ afbeelding ]
[..]
pssst ik heb via google pics van hem gevonden
Tatoeagequote:
tatoeage gok ik. Ik wil anders wel ff een ontwerpje makenquote:Op dinsdag 30 maart 2010 15:22 schreef Psalms het volgende:
lalala hier is huppel ff![]()
Psalms is aan het tekenen voor zn nieuwe tatt
Goed bezigquote:Op dinsdag 30 maart 2010 15:28 schreef DevilsWhore het volgende:
Ik heb mijn scheikunde best goed gemaakt volgens mij
quote:Op dinsdag 30 maart 2010 15:26 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
tatoeage gok ik. Ik wil anders wel ff een ontwerpje maken![]()
* eNGine10 stoepkrijt pakt..
quote:Op dinsdag 30 maart 2010 15:28 schreef DevilsWhore het volgende:
goed zoquote:Op dinsdag 30 maart 2010 15:28 schreef DevilsWhore het volgende:
Ik weet hetquote:
Ik wil ook een nieuwe tatquote:Op dinsdag 30 maart 2010 15:29 schreef Psalms het volgende:
[..]![]()
Wegennet krijten zodat ik er met mn skelter overheen kan rijden![]()
Nee, hij gaat een engeltje en een duiveltje op zn schouders zetten misschien. Beetje graffitistyle poppetjes. Ziet er wel chill uit hoor
quote:Op dinsdag 30 maart 2010 15:19 schreef Panda72 het volgende:
Ik mag niet met vreemde panda's spelen zeggen mijn mamma en mijn pappa
quote:
Hopen dat het uit mijn cijfer ook blijktquote:
Wat wil je dan? Waar wil je een nieuwe tatt? Private place?quote:
Neem een tatoeage van een tatoeage danquote:
Heb je al tatoeages dan? Waar en wat voor iets?quote:
Grapjas jijquote:Op dinsdag 30 maart 2010 15:32 schreef RikKer93 het volgende:
[..]
Neem een tatoeage van een tatoeage dan
DW heeft een lief hartje op dr polsquote:Op dinsdag 30 maart 2010 15:32 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Heb je al tatoeages dan? Waar en wat voor iets?
Amerikaanse draak en feniks, op m;n rug.quote:Op dinsdag 30 maart 2010 15:31 schreef Psalms het volgende:
[..]
Wat wil je dan? Waar wil je een nieuwe tatt? Private place?
Een hartje op de binnenkant van mijn polsquote:Op dinsdag 30 maart 2010 15:32 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Heb je al tatoeages dan? Waar en wat voor iets?
50 cent?quote:
Doe maar duurquote:Op dinsdag 30 maart 2010 15:32 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Amerikaanse draak en feniks, op m;n rug.
Voor een lief persoonquote:
Hij wordt echt zo vaak verward met 50 centquote:
Laatste, of Weird Alquote:
Heel duur, aangezien veel schaduwwerkquote:
maar maar ik mag ook niet met mensen die ik niet ken spelen van mijn mamma en mijn pappaquote:Op dinsdag 30 maart 2010 15:31 schreef RikKer93 het volgende:
[..]
ik had mn pak speciaal gewassen.
Dt betekent dat ik dus mijn pak gewoon 1 uur niet aan heb gehad
Het zou wel een originele tatoeage wordenquote:
Maar maar maar....quote:Op dinsdag 30 maart 2010 15:35 schreef Panda72 het volgende:
[..]
maar maar ik mag ook niet met mensen die ik niet ken spelen van mijn mamma en mijn pappa
Chamillionaire is volgens mij gewoon de zoon van 50quote:Op dinsdag 30 maart 2010 15:33 schreef Psalms het volgende:
[..]
Hij wordt echt zo vaak verward met 50 cent
Jezus dan baal je echt wel.quote:Op dinsdag 30 maart 2010 15:35 schreef RikKer93 het volgende:
[..]
Het zou wel een originele tatoeage worden![]()
Beter als deze": [ afbeelding ]
Ik zou de tattoeerder aanklagen. Die lijnenquote:Op dinsdag 30 maart 2010 15:35 schreef RikKer93 het volgende:
[..]
Het zou wel een originele tatoeage worden![]()
Beter als deze": [ afbeelding ]
Ik zou direct een kaasschaaf pakken ookquote:Op dinsdag 30 maart 2010 15:37 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Ik zou de tattoeerder aanklagen. Die lijnenDie verhoudingen
Die kleuren
Die kwaliteit
quote:Op dinsdag 30 maart 2010 15:36 schreef Psalms het volgende:
[..]
Jezus dan baal je echt wel.
In gorinchem zit een tattdude en die verneukt ook alles en zet er dan foto's van op zn site![]()
Die heeft een tatt gezet met de tekst: Only good can judge me
Net zoals m;n ex die zei dat zo;n gast in Leeuwarden de beste tattoeerder van Friesland isquote:Op dinsdag 30 maart 2010 15:36 schreef Psalms het volgende:
[..]
Jezus dan baal je echt wel.
In gorinchem zit een tattdude en die verneukt ook alles en zet er dan foto's van op zn site![]()
Die heeft een tatt gezet met de tekst: Only good can judge me
Inderdaadquote:Op dinsdag 30 maart 2010 15:38 schreef Psalms het volgende:
[..]
Ik zou direct een kaasschaaf pakken ook
OE OE OE OEquote:Op dinsdag 30 maart 2010 15:38 schreef RikKer93 het volgende:
[..]
![]()
Er staat hier een hele grote doos van de stofzuiger, zal ik er een hut in bouwen?
Ik zou graag even een gesprek willen hebben met jouw ouders jongedamequote:Op dinsdag 30 maart 2010 15:35 schreef Panda72 het volgende:
[..]
maar maar ik mag ook niet met mensen die ik niet ken spelen van mijn mamma en mijn pappa
Nee, geef aan mij, ik wil eindelijk wel eens het huis uit!quote:Op dinsdag 30 maart 2010 15:38 schreef RikKer93 het volgende:
[..]
![]()
Er staat hier een hele grote doos van de stofzuiger, zal ik er een hut in bouwen?
De doos van mn skelter (lang geleden) was een mac donalds geworden dus nu dacht ik aan een raceautoquote:Op dinsdag 30 maart 2010 15:39 schreef Psalms het volgende:
[..]
OE OE OE OE
ik wil ook mee de hut in![]()
hihi dit is goed voor psalms zn postcount ook![]()
Wel met mij?quote:Op dinsdag 30 maart 2010 15:35 schreef Panda72 het volgende:
[..]
Ik moet je helaas wel informeren dat de hond je keuken en badkamer al heeft geslooptquote:Op dinsdag 30 maart 2010 15:39 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Nee, geef aan mij, ik wil eindelijk wel eens het huis uit!
Op mn kuit had ik eerst alleen die chinese tekens staan, die was ook helemaal verneukt. Witte plekken erin, lijnen die niet aansloten, gaten in de tatt.quote:Op dinsdag 30 maart 2010 15:38 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Net zoals m;n ex die zei dat zo;n gast in Leeuwarden de beste tattoeerder van Friesland isNo way, er zitten sowieso al 2 die in de top van Nederland zitten. En m;n ex heeft een tattoeage bij die gast laten zetten, en die is echt verneukt. De lijnen zijn veel te diep gezet, en het inkleuren is slecht gedaan en niet zo diep
Ik deed hardop lachenquote:Op dinsdag 30 maart 2010 15:39 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Nee, geef aan mij, ik wil eindelijk wel eens het huis uit!
Smaken verschillenquote:Op dinsdag 30 maart 2010 15:44 schreef RikKer93 het volgende:
Ik heb geen tatoeages en dat wil ik ook zo houden.
Laat dan maarquote:Op dinsdag 30 maart 2010 15:41 schreef RikKer93 het volgende:
[..]
Ik moet je helaas wel informeren dat de hond je keuken en badkamer al heeft gesloopt
De rest van de doos mag je wel hebben (of ik maak er een race auto in)
Moeilijke keuze
Dat zei je jaquote:Op dinsdag 30 maart 2010 15:42 schreef Psalms het volgende:
[..]
Op mn kuit had ik eerst alleen die chinese tekens staan, die was ook helemaal verneukt. Witte plekken erin, lijnen die niet aansloten, gaten in de tatt.
Die was ook veel te diep gezet![]()
DW kan je behalve zielig kijken ook heel onschuldig kijken? Raph heeft een voorbeeld nodig voor zn duiveltje
Je mag ook onder de trampoline slapen, het is er droog het tocht alleen wel een beetje.quote:
Trampolines lekkenquote:Op dinsdag 30 maart 2010 15:48 schreef RikKer93 het volgende:
[..]
Je mag ook onder de trampoline slapen, het is er droog het tocht alleen wel een beetje.
20 euro huur per maand
Er ligt een afdekhoes opquote:
Oeh dat is wel een goed argumentquote:Op dinsdag 30 maart 2010 15:35 schreef Psalms het volgende:
[..]
Maar maar maar....
hoe leer je dan ooit nieuwe mensjes kennen
Vraag of ik in mijn pandapak mag langskomenquote:Op dinsdag 30 maart 2010 15:51 schreef Panda72 het volgende:
[..]
Oeh dat is wel een goed argument![]()
* Panda72 mamma en pappa bellen gaat
het magquote:Op dinsdag 30 maart 2010 15:55 schreef RikKer93 het volgende:
[..]
Vraag of ik in mijn pandapak mag langskomen
quote:
quote:Op dinsdag 30 maart 2010 16:02 schreef Huppelmuts het volgende:
Na 2 minuten komt celine als verrassing op het podium, let dan vooral op de ogen van de gitarist
Hij schrikt zich een hoedjequote:
dat kan ik hier niet zeggen je weet nooit wie er mee leestquote:
Ik moet het anders ook even verwerken, daarom ga ik nu op een trampoline springen (het regent buiten dus dan maar nietquote:
quote:Op dinsdag 30 maart 2010 16:10 schreef Panda72 het volgende:
[..]
dat kan ik hier niet zeggen je weet nooit wie er mee leest
Veel plezier daarmee danquote:Op dinsdag 30 maart 2010 16:11 schreef RikKer93 het volgende:
[..]
Ik moet het anders ook even verwerken, daarom ga ik nu op een trampoline springen (het regent buiten dus dan maar niet)
Nee dat kan nietquote:Op dinsdag 30 maart 2010 16:13 schreef Panda72 het volgende:
kun je bij een energiebedrijf ook energie voor het lichaam kopen? Doe mij dan maar een kilootje of 5
jammerquote:
Het regent buiten en de regen in brand steken werkt nietquote:Op dinsdag 30 maart 2010 16:14 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Veel plezier daarmee dan![]()
Ik ben niet echt geschrokken want ik zag het hele voorval natuurlijk al lang en breed aankomen.
hmm zonde. Zou toch een creatieve oplossing geweest zijnquote:Op dinsdag 30 maart 2010 16:17 schreef RikKer93 het volgende:
[..]
Het regent buiten en de regen in brand steken werkt niet![]()
Dus dan maar FOKKEN
Daaromquote:Op dinsdag 30 maart 2010 16:19 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
hmm zonde. Zou toch een creatieve oplossing geweest zijn
Ik heb een sexgebrek. Hoe wou je dat oplossen dan?quote:Op dinsdag 30 maart 2010 16:20 schreef RikKer93 het volgende:
[..]
Daarom![]()
Alles valt op te lossen met vuur
Hmmm... Je steekt een bordeel in brand, red dan een hoer. En als dank zal ze je plezierenquote:Op dinsdag 30 maart 2010 16:21 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Ik heb een sexgebrek. Hoe wou je dat oplossen dan?
Simpelweg geniaalquote:Op dinsdag 30 maart 2010 16:23 schreef RikKer93 het volgende:
[..]
Hmmm... Je steekt een bordeel in brand, red dan een hoer. En als dank zal ze je plezieren
Met vuur kijken waar het lek zit. Automatisch word je huis opgeblazen dus de leiding ook. Dan kan hij ook niet meer lekkenquote:Op dinsdag 30 maart 2010 16:25 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Simpelweg geniaal![]()
En de gasleiding in mijn huis lekt?
quote:Op dinsdag 30 maart 2010 16:23 schreef RikKer93 het volgende:
[..]
Hmmm... Je steekt een bordeel in brand, red dan een hoer. En als dank zal ze je plezieren
Ik vond de oplossing van mijn eerste probleem toch een stuk sterkerquote:Op dinsdag 30 maart 2010 16:28 schreef RikKer93 het volgende:
[..]
Met vuur kijken waar het lek zit. Automatisch word je huis opgeblazen dus de leiding ook. Dan kan hij ook niet meer lekken
Dat was hij ookquote:Op dinsdag 30 maart 2010 16:31 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Ik vond de oplossing van mijn eerste probleem toch een stuk sterker
Ik heb nieuwe zomerkleren nodig (als het ooit nog zomer word) maar ik heb geen geldquote:Op dinsdag 30 maart 2010 16:31 schreef RikKer93 het volgende:
Nog meer problemen die ik kan oplossen?
Deze is lastig.quote:Op dinsdag 30 maart 2010 16:33 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Ik heb nieuwe zomerkleren nodig (als het ooit nog zomer word) maar ik heb geen geld
Je hoeft de boom niet in de brand te stekenquote:Op dinsdag 30 maart 2010 16:35 schreef RikKer93 het volgende:
[..]
Deze is lastig.
Ik weet wat: Je gooit een poes in een hoge boom. Je steekt de boom in brand (met vuur). Je belt de krant en natuurlijk ook Hart van Nederland. Je klimt in de brandende boom en red het poesje. Je zult nu een lintje krijgen van de koningin welke je kan verkopen op internet voor flink wat geld
En ik de brandweer moet betalenquote:Op dinsdag 30 maart 2010 16:40 schreef Panda72 het volgende:
[..]
Je hoeft de boom niet in de brand te stekenstel je voor dat de poes haar velletje verbrand. Dus gooi de poes in de boom, bel sbs6, rtl, de telegraaf, nu.nl, het nos journaal en de brandweer. Daarna klim je in de boom en dan als je hoog in de boom zit waar de poes zich heeft verschanst, moet je vervolgens constateren dat de poes naar beneden klimt en dat jij vervolgens vast zit in de boom en niet meer naar beneden durft, waarna de brandweer jou moet redden uit de boom.
En je staat over al in de krantenquote:Op dinsdag 30 maart 2010 16:41 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
En ik de brandweer moet betalenWat is dit voor waardeloze oplossing?
Dus word ik ook nog uitgelachen door mijn vrienden/moederquote:
En door mij ook natuurlijkquote:Op dinsdag 30 maart 2010 16:43 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Dus word ik ook nog uitgelachen door mijn vrienden/moeder
quote:Op dinsdag 30 maart 2010 16:41 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
En ik de brandweer moet betalenWat is dit voor waardeloze oplossing?
zo kan het natuurlijk ookquote:Op dinsdag 30 maart 2010 16:42 schreef RikKer93 het volgende:
[..]
En je staat over al in de kranten
En dan krijg je veel publiciteit en word je btaald om naar feesten te gaan.
Dus kan je alles terug verdienen en zelfs nog geld overhouden om kleding te kopen![]()
maar goed wat vinden jullie van de Navier-Stokes-vergelijkingen???quote:
snap het nietquote:Op dinsdag 30 maart 2010 16:51 schreef RikKer93 het volgende:
[..]
maar goed wat vinden jullie van de Navier-Stokes-vergelijkingen???
Ik snap ook niet wat de vergelijikingen inhoudenquote:
oooooooeeeeeeeehhhhhhhhhhhhhquote:Op dinsdag 30 maart 2010 16:58 schreef naatje_1 het volgende:
INTO THE DANGEEEEEEER, I LIKE TO RUUUUUUUUUUUN
quote:Op dinsdag 30 maart 2010 16:59 schreef RikKer93 het volgende:
[..]
Ik snap ook niet wat de vergelijikingen inhouden![]()
Misschien is het maar beter als we het over panda's gaan hebben
quote:Op dinsdag 30 maart 2010 17:00 schreef Panda72 het volgende:
[..]
nee hoor die zijn absoluut niet intressant
in?quote:
ja die zijn wel liefquote:Op dinsdag 30 maart 2010 17:02 schreef RikKer93 het volgende:
[..]
![]()
hoe kan je dit nou weerstaan
[ afbeelding ]
neequote:
You make panda sadquote:Op dinsdag 30 maart 2010 17:04 schreef Panda72 het volgende:
maar deze is een beetje boos
[ afbeelding ]
Wat een lieverdjequote:
Okeequote:
quote:
en maar beweren dat ze de beste provider zijnquote:Op dinsdag 30 maart 2010 17:15 schreef Pingwingei het volgende:
ik ga een klacht bij ziggo indienen
vandaag de 10e dag overdag geen internet voor 5 uurschaamteloos ook he!
Users Die Overal Waardering Uitlokkenquote:Op dinsdag 30 maart 2010 17:16 schreef BanaanTelefoon het volgende:
Hallo.
Waar staat UDOWU eigenlijk voor?
Groeten.
Kutziggo altijd. Ook last van, misschien heeft rikkert een oplossing..?quote:Op dinsdag 30 maart 2010 17:15 schreef Pingwingei het volgende:
Ziggo doet het hier welquote:Op dinsdag 30 maart 2010 17:15 schreef Pingwingei het volgende:
200e keerquote:Op dinsdag 30 maart 2010 17:16 schreef BanaanTelefoon het volgende:
Hallo.
Waar staat UDOWU eigenlijk voor?
Groeten.
quote:Op dinsdag 30 maart 2010 17:16 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Users Die Overal Waardering Uitlokken
Dan mag ik hier dus posten!quote:Op dinsdag 30 maart 2010 17:16 schreef DeLuna het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 30 maart 2010 17:14 schreef RikKer93 het volgende:
[..]
Okee![]()
Heb je miss een youtubelink???
jeuhquote:
HEUS NIETquote:Op dinsdag 30 maart 2010 17:17 schreef Pingwingei het volgende:
[..]
200e keer
users die overal worden uitgekotst
de oplossing ligt hem hier bij de werklui in de straatquote:Op dinsdag 30 maart 2010 17:16 schreef BanaanTelefoon het volgende:
[..]
Kutziggo altijd. Ook last van, misschien heeft rikkert een oplossing..?
quote:
Zegt iemand die in een turkenbuurt woontquote:Op dinsdag 30 maart 2010 17:18 schreef BanaanTelefoon het volgende:
[..]
Ja maar jij woont in een pauperstraat. Je bent daar de enige met internet toch?
inderdaad niet, het is zoals Luun zegtquote:
Users Die Overal Wat Uitkrijgen?quote:
Naast! Naast een turkenbuurt.quote:Op dinsdag 30 maart 2010 17:19 schreef RikKer93 het volgende:
[..]
Zegt iemand die in een turkenbuurt wonen
Ik hoorde hetquote:Op dinsdag 30 maart 2010 17:18 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
en hij is andersomeerst i like to run en dan into the danger
quote:
quote:Op dinsdag 30 maart 2010 17:16 schreef DeLuna het volgende:
[..]
maar ik ben al overal gewaardeert zonder uitlokkenquote:Op dinsdag 30 maart 2010 17:19 schreef Panda72 het volgende:
[..]
inderdaad niet, het is zoals Luun zegt
Toch komt de politie in de zomer zo'n drie keer per week in je straatquote:Op dinsdag 30 maart 2010 17:19 schreef BanaanTelefoon het volgende:
[..]
Naast! Naast een turkenbuurt.
Boeiend, dan ben ik er toch nietquote:Op dinsdag 30 maart 2010 17:20 schreef RikKer93 het volgende:
[..]
Toch komt de politie in de zomer zo'n drie keer per week in je straat
Maar ik kom zaterdagavond welquote:Op dinsdag 30 maart 2010 17:21 schreef BanaanTelefoon het volgende:
[..]
Boeiend, dan ben ik er toch niet
Oh ja je gaat naar ruraal moldavie verhuizen toch?quote:Op dinsdag 30 maart 2010 17:21 schreef BanaanTelefoon het volgende:
[..]
Boeiend, dan ben ik er toch niet
Okee mooi. Neem pils meequote:Op dinsdag 30 maart 2010 17:22 schreef RikKer93 het volgende:
[..]
Maar ik kom zaterdagavond wel![]()
Ik had het gevraagd en het mocht
Ja, de deal is net rondquote:Op dinsdag 30 maart 2010 17:23 schreef RikKer93 het volgende:
[..]
Oh ja je gaat naar ruraal moldavie verhuizen toch?
Tot hoe laat is de lidl open en hoe laat mag ik komen?quote:
Toch is betekent het dat, en niet dat andere.quote:Op dinsdag 30 maart 2010 17:20 schreef Pingwingei het volgende:
[..]
maar ik ben al overal gewaardeert zonder uitlokken
tevens voer
Schulten Brau was toch bij de Aldi?quote:Op dinsdag 30 maart 2010 17:23 schreef RikKer93 het volgende:
[..]
Tot hoe laat is de lidl open en hoe mag ik komen?
Ja maar lidl heeft ook goedkoop nier en dat ligt naast zijn huisquote:Op dinsdag 30 maart 2010 17:24 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Schulten Brau was toch bij de Aldi?
8 uur en 8 uur? Maar schultenbrau is inderdaad bij de Aldiquote:Op dinsdag 30 maart 2010 17:23 schreef RikKer93 het volgende:
[..]
Tot hoe laat is de lidl open en hoe laat mag ik komen?
Waarom wil iedereen opeens een Blackberryquote:Op dinsdag 30 maart 2010 17:24 schreef DeLuna het volgende:
Was ik maar 18
http://shop.www.hi.nl/hist/mcsmambo.p?M5NextUrl=RAPRD&art_id=TBBC8520wh
Minimeet bij hem ofzo?quote:Op dinsdag 30 maart 2010 17:25 schreef RikKer93 het volgende:
[..]
Ja maar lidl heeft ook goedkoop nier en dat ligt naast zijn huis
Dan kom ik wel 10 minuten eerderquote:Op dinsdag 30 maart 2010 17:25 schreef BanaanTelefoon het volgende:
[..]
8 uur en 8 uur? Maar schultenbrau is inderdaad bij de Aldi![]()
Een witte blackbarry. Mooiquote:Op dinsdag 30 maart 2010 17:24 schreef DeLuna het volgende:
Was ik maar 18
http://shop.www.hi.nl/hist/mcsmambo.p?M5NextUrl=RAPRD&art_id=TBBC8520wh
Nee hij viert de dag dat hij gebaart isquote:Op dinsdag 30 maart 2010 17:26 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Waarom wil iedereen opeens een Blackberry
[..]
Minimeet bij hem ofzo?
Helaas zou jij die nooit kunnen kopenquote:Op dinsdag 30 maart 2010 17:26 schreef BanaanTelefoon het volgende:
[..]
Een witte blackbarry. Mooi..
Rick, je weet best dat ik een mislukt Russisch experiment ben. Ik kom dus uit een reactorvat.quote:Op dinsdag 30 maart 2010 17:27 schreef RikKer93 het volgende:
[..]
Nee hij viert de dag dat hij gebaard is
Omdat de meeste andere telefoons touchscreen hebben, en daar kan ik niet mee omgaan.quote:Op dinsdag 30 maart 2010 17:26 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Waarom wil iedereen opeens een Blackberry
[..]
Minimeet bij hem ofzo?
Daarom geef jij die toch ook aan mij?quote:Op dinsdag 30 maart 2010 17:27 schreef RikKer93 het volgende:
[..]
Helaas zou jij die nooit kunnen kopen
Sterkte aan de nabestaandenquote:Op dinsdag 30 maart 2010 17:27 schreef RikKer93 het volgende:
[..]
Nee hij viert de dag dat hij gebaard is
Omdat het 99% van de tijd niet werktquote:Op dinsdag 30 maart 2010 17:28 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Omdat de meeste andere telefoons touchscreen hebben, en daar kan ik niet mee omgaan.
klopt maar ik heb nu 500 euro in mn zak zittenquote:Op dinsdag 30 maart 2010 17:28 schreef BanaanTelefoon het volgende:
[..]
Rick, je weet best dat ik een mislukt Russisch experiment ben. Ik kom dus uit een reactorvat.
quote:Op dinsdag 30 maart 2010 17:28 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Sterkte aan de nabestaanden
Jullie kennen elkaar IRL ofzo?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |