Doei Trevquote:
How a joke was avoided by a typo - the Trollface. storyquote:
Hoe onthoud jij je eigen nick eigenlijkquote:
Ik onthoud ;m zelfsquote:Op maandag 29 maart 2010 23:39 schreef Trollface. het volgende:
[..]
Hoe onthoud jij je eigen nick eigenlijk
UTFSquote:Op maandag 29 maart 2010 23:39 schreef Trollface. het volgende:
[..]
Hoe onthoud jij je eigen nick eigenlijk
Jij bent speciaal.quote:
Ik heb een goed geheugen voor cijfers.quote:
Jij onthoudt mijn nick toch ook?quote:
Ik ben ook erg goed met cijfers... ik heb vaak een geheugen als een zeef, maar nummers onthoud ik altijd...quote:Op maandag 29 maart 2010 23:43 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Ik heb een goed geheugen voor cijfers.Ik weet ook Ez; nummer uit mijn hoofd
Dat heb ik dus ookquote:Op maandag 29 maart 2010 23:44 schreef 8108139dpths het volgende:
[..]
Ik ben ook erg goed met cijfers... ik heb vaak een geheugen als een zeef, maar nummers onthoud ik altijd...
uiteraardquote:Op maandag 29 maart 2010 23:43 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Jij onthoudt mijn nick toch ook?
Jezus flikker toch eens op met je kinderachtige gedragquote:
Jij komt ook echt deze SC opzoeken om alleen maarquote:
Dat heet een beroepsmatige TVPquote:Op dinsdag 30 maart 2010 08:03 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Jij komt ook echt deze SC opzoeken om alleen maarte posten?
Ja, dat had ik dus ook in de trein een keer. Ik had mijn muziek ook niet zo hard, maar voor mij wel iemand. Kreeg ik de schuld dat mijn muziek te hard stond.quote:Op dinsdag 30 maart 2010 08:06 schreef Huppelmuts het volgende:
Ik zit al een kwartier in de bus met mn mp3 speler aan, nooit heel hard want dat is irritant voor de andere reizigers. Stapt er net een dikke zeug in met mp3 speler die blijkbaar wel heel hard staat. Krijg ik van de chauffeur op mn klote want opeens heeft hij last van harde muziek
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |