Ja lekker lang weekendquote:Op dinsdag 30 maart 2010 12:29 schreef Huppelmuts het volgende:
Verrek, ik kom er net achter dat ik een lang weekend vrij ben. Nog belangrijker: GEEN URINEHUIS!!
Geloof me het woord klinkt lang niet zo erg als het eigenlijk isquote:Op dinsdag 30 maart 2010 12:34 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
bah alleen het woord klinkt al vies
Lijkt me best pijnlijkquote:Op dinsdag 30 maart 2010 13:10 schreef Panda72 het volgende:
Ik kan de spagaatnou ja iets wat er op lijkt dan. Ik gleed uit in de kantine met een dienblad in mijn hand, kwam daardoor in een soort spagaatstand terecht en mijn broodje kaas vloog naar achteren *hoezo onhandig*
![]()
ja was het ook best wel.quote:
quote:
ja hahaha ik ben wel lekker bezig zo he. Gaat wel goed hoor ben nogal onhandig de laatste tijd tot grote hilariteit van mijn collega'squote:Op dinsdag 30 maart 2010 13:19 schreef Huppelmuts het volgende:
Panda gaat alles wel goed?
Gisteren lag je al in de plantenbak
Ik heb het niet koud maar ik heb toch geen rokje aanquote:
Klonen ftw!quote:Op dinsdag 30 maart 2010 14:57 schreef Panda72 het volgende:
Ik zit hier mij hier achter mijn pc ontiegelijk te vervelen ik wou dat ik 2 panda's was dan konden wij samen spelen
Ik wil wel een pandapak aantrekkken !quote:Op dinsdag 30 maart 2010 14:57 schreef Panda72 het volgende:
Ik zit hier mij hier achter mijn pc ontiegelijk te vervelen ik wou dat ik 2 panda's was dan konden wij samen spelen
pics pleasequote:Op dinsdag 30 maart 2010 15:08 schreef RikKer93 het volgende:
[..]
Ik wil wel een pandapak aantrekkken !
pssst ik heb via google pics van hem gevondenquote:
lolquote:Op dinsdag 30 maart 2010 15:16 schreef Panda72 het volgende:
[ afbeelding ]
[..]
pssst ik heb via google pics van hem gevonden
Tatoeagequote:
tatoeage gok ik. Ik wil anders wel ff een ontwerpje makenquote:Op dinsdag 30 maart 2010 15:22 schreef Psalms het volgende:
lalala hier is huppel ff![]()
Psalms is aan het tekenen voor zn nieuwe tatt
Goed bezigquote:Op dinsdag 30 maart 2010 15:28 schreef DevilsWhore het volgende:
Ik heb mijn scheikunde best goed gemaakt volgens mij
quote:Op dinsdag 30 maart 2010 15:26 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
tatoeage gok ik. Ik wil anders wel ff een ontwerpje maken![]()
* eNGine10 stoepkrijt pakt..
quote:Op dinsdag 30 maart 2010 15:28 schreef DevilsWhore het volgende:
Ik heb mijn scheikunde best goed gemaakt volgens mij
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |