Hij was dus toch 'onschuldig'... lekker dan...quote:Op maandag 29 maart 2010 21:24 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Hoewel ze het nu ook zien als schuldbekentenis.
Ja ook lekker.quote:
Temperance Brennanquote:
Voeder jezelf.quote:
Bestel watquote:
quote:Op maandag 29 maart 2010 21:53 schreef suikertaartje het volgende:
zeg..waarom is de verkeerde centraal?
Ook goeienavondquote:Op maandag 29 maart 2010 21:53 schreef suikertaartje het volgende:
STquote:Op maandag 29 maart 2010 21:53 schreef suikertaartje het volgende:
Dat kan ik begrijpen maar we zijn nog wat vergetenquote:Op maandag 29 maart 2010 21:53 schreef AskMe het volgende:
[..]
Jaa, alleen beetje moe en wordt gek van 't leren
quote:Op maandag 29 maart 2010 21:55 schreef Trevland het volgende:
[..]
Dat kan ik begrijpen maar we zijn nog wat vergeten
Hey Suikertjequote:Op maandag 29 maart 2010 21:53 schreef suikertaartje het volgende:
Nee.quote:
Ik wil dat jij me gaat voeren.quote:
Zucht.quote:Op maandag 29 maart 2010 21:56 schreef Gotrick het volgende:
[..]
Hey Suikertje![]()
![]()
![]()
Ik ben te ongeduldig, het duurde mij te lang..
Waarom, is deze niet goed genoeg?quote:Op maandag 29 maart 2010 21:57 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Zucht.
Zullen we dan maar naar die andere?
Jaa kloptquote:
Het ging ook meer om een datum te prikkenquote:Op maandag 29 maart 2010 21:58 schreef AskMe het volgende:
[..]
Jaa kloptik heb deze week Tentamen week vandaar dat ik niet heel veel er ben, na deze week is het weer rustig, zoals gezegd eind maart begin april
Dat kusje maakt het weer goedquote:
Ik heb net pizza gegetenquote:
Nohh, maak haar aan het huilen! oh.. wacht..quote:Op maandag 29 maart 2010 22:02 schreef Huppelmuts het volgende:
Mn zusje maakt me aan het huilen![]()
Nadat ik haar aan het huilen maakte maar dat geeft niet
Of allebei?quote:Op maandag 29 maart 2010 22:02 schreef Gotrick het volgende:
[..]
Dat kusje maakt het weer goed![]()
Die andere of deze?
quote:
Jaaaa?quote:
Wat let je?quote:Op maandag 29 maart 2010 22:04 schreef DevilsWhore het volgende:
Ik heb zin om tegen iemand aan te kruipen.
Kom maar hoorquote:Op maandag 29 maart 2010 22:04 schreef DevilsWhore het volgende:
ach ja sorry ik had niet gezien dat ik de lapo had want ik was met iets heel belangrijks bezigquote:Op maandag 29 maart 2010 21:44 schreef Gotrick het volgende:
Ik heb maar even een nieuwe gestart, duurde wel erg lang![]()
Ik heb een bed wat lekker ligt?quote:Op maandag 29 maart 2010 22:04 schreef DevilsWhore het volgende:
Welke heb je dan?quote:Op maandag 29 maart 2010 22:06 schreef 8108139dpths het volgende:
[..]
Je mag zelfs een hele van me hebben... er liggen er nog 2 in de vriezer...
Ah oke, ik ben ook veels te ongeduldig hoorquote:Op maandag 29 maart 2010 22:06 schreef Panda72 het volgende:
[..]
ach ja sorry ik had niet gezien dat ik de lapo had want ik was met iets heel belangrijks bezig
Niemand om tegenaan te kruipenquote:
Ver wegquote:
* Huppelmuts sleurt DW mee naar bedquote:Op maandag 29 maart 2010 22:04 schreef DevilsWhore het volgende:
Donderdagquote:
Nee, het is reclamequote:
Ja maar raphquote:Op maandag 29 maart 2010 22:07 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
* Huppelmuts sleurt DW mee naar bed
ja. Ik ga niet tegen m;n vader aankruipen. Ook niet tegen m;n broer aanquote:
quote:
geeft niet als iemand de lapo heeft en dan ben ik ook erg ongeduldig en druk de hele tijd op F5 totdat diegene een nieuw topic heeft geopendquote:Op maandag 29 maart 2010 22:07 schreef Gotrick het volgende:
[..]
Ah oke, ik ben ook veels te ongeduldig hoor
quote:Op maandag 29 maart 2010 22:08 schreef 8108139dpths het volgende:
oeh... Bones begint weer...![]()
* er weg van is...
quote:
Idd, ik vind die ook niet lekkerquote:Op maandag 29 maart 2010 22:14 schreef Neelix het volgende:
[..]
wtf, als chips is het prima, maar op pizza?
quote:Op maandag 29 maart 2010 22:14 schreef Neelix het volgende:
[..]
wtf, als chips is het prima, maar op pizza?
welquote:
dat kanquote:
Jawel.quote:
Jaaaaa, dat! Die is echt superlekkerquote:Op maandag 29 maart 2010 22:14 schreef Panda72 het volgende:
[..]
smaakt gewoon naar kaasuienbrood hoor
Nee ik ook niet hihiquote:Op maandag 29 maart 2010 22:16 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Jaaaaa, dat! Die is echt superlekker![]()
Maar ik krijg er niet echt een pizza-gevoel bij
nou zo echt is die kaas dus niet.quote:Op maandag 29 maart 2010 22:16 schreef naatje_1 het volgende:
Pizza is gezond en er zit kaas en paprika op
En wat is daar mis mee?quote:Op maandag 29 maart 2010 22:16 schreef naatje_1 het volgende:
Dan neem je een pizza zonder kaas en zonder paprikaquote:Op maandag 29 maart 2010 22:16 schreef naatje_1 het volgende:
Alleen een pizzabodemquote:Op maandag 29 maart 2010 22:18 schreef Panda72 het volgende:
[..]
Dan neem je een pizza zonder kaas en zonder paprika
lekker wat ga je erop doen?quote:Op maandag 29 maart 2010 22:18 schreef suikertaartje het volgende:
Zelf pizza maken![]()
DAT ga ik komend weekend doen!
quote:Op maandag 29 maart 2010 22:16 schreef naatje_1 het volgende:
Ga je wel als een bazin de pizza bodem in de lucht gooienquote:Op maandag 29 maart 2010 22:18 schreef suikertaartje het volgende:
Zelf pizza maken![]()
Lekkerquote:Op maandag 29 maart 2010 22:18 schreef suikertaartje het volgende:
Zelf pizza maken![]()
Maar een pizzabodem is groter dan een sneetje broodquote:
Mag ik bij jou komen eten?quote:Op maandag 29 maart 2010 22:18 schreef suikertaartje het volgende:
Zelf pizza maken![]()
jupsquote:Op maandag 29 maart 2010 22:20 schreef RikKer93 het volgende:
[..]
Maar een pizzabodem is groter dan een sneetje brood
Neequote:Op maandag 29 maart 2010 22:18 schreef RikKer93 het volgende:
Pizza di mamma quatro formaggi is super lekker
Wat is je lievelingseten dan?quote:Op maandag 29 maart 2010 22:20 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Mijn lievelingseten is gezond, daar faal ik dan weer
Gehaktschotel met rode kool, en dan vervolgens op je bord doorprakken met aardappelen en doorroeren met appelmoesquote:
quote:
Mij kun je 's nachts wakker maken voor een bak lasagne van de Albert Heijnquote:Op maandag 29 maart 2010 22:21 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Gehaktschotel met rode kool, en dan vervolgens op je bord doorprakken met aardappelen en doorroeren met appelmoes
quote:Op maandag 29 maart 2010 22:21 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Gehaktschotel met rode kool, en dan vervolgens op je bord doorprakken met aardappelen en doorroeren met appelmoes
Zelf gemaakt vind ik hem toch lekkerderquote:Op maandag 29 maart 2010 22:22 schreef RikKer93 het volgende:
[..]
Mij kun je 's nachts wakker maken voor een bak lasagne van de Albert Heijn
Die zijn het lekkerst van allemaal
quote:Op maandag 29 maart 2010 22:17 schreef Trollface. het volgende:
Dubbel Frisss + sinaasappelsap =![]()
![]()
Tevens hoi
Ik maak mijn lasagne liever zelf veel lekkerderderquote:Op maandag 29 maart 2010 22:22 schreef RikKer93 het volgende:
[..]
Mij kun je 's nachts wakker maken voor een bak lasagne van de Albert Heijn
Die zijn het lekkerst van allemaal
Oeh, goed plan! Ik heb nog een mooie hartjesvormpizzabodemblik!quote:Op maandag 29 maart 2010 22:18 schreef suikertaartje het volgende:
Zelf pizza maken![]()
Zelf gemaakte vind ik ook lekker (ik kan heel lekkere lasagne makenquote:Op maandag 29 maart 2010 22:23 schreef Trevland het volgende:
[..]
Zelf gemaakt vind ik hem toch lekkerder
Welterusten, droom over geile vrouwenquote:
Ik vind die kant en klare meestal lang niet zo lekkerquote:Op maandag 29 maart 2010 22:24 schreef RikKer93 het volgende:
[..]
Zelf gemaakte vind ik ook lekker (ik kan heel lekkere lasagne maken)
Maar het zal voor mij nooit tippen aan de kant en klare bakken
Leuk! Zaterdag doen dan maar?quote:Op maandag 29 maart 2010 22:24 schreef Neelix het volgende:
[..]
Oeh, goed plan! Ik heb nog een mooie hartjesvormpizzabodemblik!![]()
Slaap zequote:Op maandag 29 maart 2010 22:26 schreef naatje_1 het volgende:
Ik moet ook maar eens mijn bed opzoeken
Zeker omdat ze wat chemischer smaken?quote:Op maandag 29 maart 2010 22:25 schreef Trevland het volgende:
[..]
Ik vind die kant en klare meestal lang niet zo lekker
Ik maak 'm dan ook voor je verjaardag he, die hartjesvormige pizzaquote:Op maandag 29 maart 2010 22:28 schreef Neelix het volgende:
Gezelli, kan je meteen taart komen eten voor mijn verjaardag.
Salami is lekker!quote:Op maandag 29 maart 2010 22:28 schreef suikertaartje het volgende:
Oja, en ik doe tomatensaus (ja, echt!), mozzarella, semi zongedroogde tomaatjes en basilicum en dan eventueel nog iets met vlees..en dan een beetje kaas nog er overheen
quote:Op maandag 29 maart 2010 22:28 schreef RikKer93 het volgende:
[..]
Zeker omdat ze wat chemischer smaken?
Dat klinkt best wel prima.quote:Op maandag 29 maart 2010 22:28 schreef suikertaartje het volgende:
Oja, en ik doe tomatensaus (ja, echt!), mozzarella, semi zongedroogde tomaatjes en basilicum en dan eventueel nog iets met vlees..en dan een beetje kaas nog er overheen
Met doperwten en worteltjes zekerquote:Op maandag 29 maart 2010 22:29 schreef Trevland het volgende:
[..]
en ook omdat mijn ma het altijd zelf maakt
en een beetje olijfolie over het randje zodat dat lekker krokant wordtquote:
Nope dat is bij de mac of spag., lasagne is met ananasquote:Op maandag 29 maart 2010 22:31 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Met doperwten en worteltjes zeker
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |