Oeh, goed plan! Ik heb nog een mooie hartjesvormpizzabodemblik!quote:Op maandag 29 maart 2010 22:18 schreef suikertaartje het volgende:
Zelf pizza maken![]()
DAT ga ik komend weekend doen!
Zelf gemaakte vind ik ook lekker (ik kan heel lekkere lasagne makenquote:Op maandag 29 maart 2010 22:23 schreef Trevland het volgende:
[..]
Zelf gemaakt vind ik hem toch lekkerder
Welterusten, droom over geile vrouwenquote:
Ik vind die kant en klare meestal lang niet zo lekkerquote:Op maandag 29 maart 2010 22:24 schreef RikKer93 het volgende:
[..]
Zelf gemaakte vind ik ook lekker (ik kan heel lekkere lasagne maken)
Maar het zal voor mij nooit tippen aan de kant en klare bakken
Leuk! Zaterdag doen dan maar?quote:Op maandag 29 maart 2010 22:24 schreef Neelix het volgende:
[..]
Oeh, goed plan! Ik heb nog een mooie hartjesvormpizzabodemblik!![]()
Slaap zequote:Op maandag 29 maart 2010 22:26 schreef naatje_1 het volgende:
Ik moet ook maar eens mijn bed opzoeken
Zeker omdat ze wat chemischer smaken?quote:Op maandag 29 maart 2010 22:25 schreef Trevland het volgende:
[..]
Ik vind die kant en klare meestal lang niet zo lekker
Ik maak 'm dan ook voor je verjaardag he, die hartjesvormige pizzaquote:Op maandag 29 maart 2010 22:28 schreef Neelix het volgende:
Gezelli, kan je meteen taart komen eten voor mijn verjaardag.
Salami is lekker!quote:Op maandag 29 maart 2010 22:28 schreef suikertaartje het volgende:
Oja, en ik doe tomatensaus (ja, echt!), mozzarella, semi zongedroogde tomaatjes en basilicum en dan eventueel nog iets met vlees..en dan een beetje kaas nog er overheen
quote:Op maandag 29 maart 2010 22:28 schreef RikKer93 het volgende:
[..]
Zeker omdat ze wat chemischer smaken?
Dat klinkt best wel prima.quote:Op maandag 29 maart 2010 22:28 schreef suikertaartje het volgende:
Oja, en ik doe tomatensaus (ja, echt!), mozzarella, semi zongedroogde tomaatjes en basilicum en dan eventueel nog iets met vlees..en dan een beetje kaas nog er overheen
Met doperwten en worteltjes zekerquote:Op maandag 29 maart 2010 22:29 schreef Trevland het volgende:
[..]
en ook omdat mijn ma het altijd zelf maakt
en een beetje olijfolie over het randje zodat dat lekker krokant wordtquote:
Nope dat is bij de mac of spag., lasagne is met ananasquote:Op maandag 29 maart 2010 22:31 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Met doperwten en worteltjes zeker
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |