quote:
Rickquote:
Duiveltjequote:
Nee.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[b]Op maandag 20 augustus 2012 10:56 schreef robdriessen het volgende:[/b]
Kom niet aan DW, want ze heeft een heel leger achter zich. Letterlijk. ;)
[b]Op maandag 8 mei 2017 22:33 schreef KaBuf het volgende:[/b]
Bek houden tegen DW hè :(
Moet je verplicht van Duits houden als je dicht bij de grens woont danquote:Op maandag 29 maart 2010 20:14 schreef Gotrick het volgende:
[..]
Waarom woon je dan zo dicht bij de grens?
Ook hallo overigens![]()
quote:Op maandag 29 maart 2010 20:17 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Moet je verplicht van Duits houden als je dicht bij de grens woont dan![]()
En ik ben ook maar import hoor. Randstadse
Wat moest je daar nou weer?quote:Op maandag 29 maart 2010 20:17 schreef Gotrick het volgende:
Ik kwam zaterdag gewoon langs Zwolle en Ommen![]()
Wist niet dat mijn bestemming (Hardenberg) daar vlakbij lag..
En dan kom je niet even buurtenquote:Op maandag 29 maart 2010 20:17 schreef Gotrick het volgende:
Ik kwam zaterdag gewoon langs Zwolle en Ommen![]()
Wist niet dat mijn bestemming (Hardenberg) daar vlakbij lag..
Dat vroeg ik me ook af na een half uurtje rondlopen daar.quote:
Moest nog langs een vriend in Amersfoort om een kolomboormachine te kopen en mijn broertje ophalen in Egmond aan zee.. sorryquote:
Drukke dagquote:Op maandag 29 maart 2010 20:21 schreef Gotrick het volgende:
[..]
Moest nog langs een vriend in Amersfoort om een kolomboormachine te kopen en mijn broertje ophalen in Egmond aan zee.. sorry
Ja, jammer genoeg wel, heb nog een berg (hobby) werk liggen wat gedaan moet worden.. en nu is het alweer bijna dinsdagquote:
Nice.. en dat zonder of met spieken?quote:Op maandag 29 maart 2010 20:24 schreef DevilsWhore het volgende:
Ik ben goed, 2 fout in 23 vragen.Hopen dat het morgen ook zo gaat.
Haha, nou mijn weekenden plan ik altijd volquote:Op maandag 29 maart 2010 20:26 schreef Gotrick het volgende:
[..]
Ja, jammer genoeg wel, heb nog een berg (hobby) werk liggen wat gedaan moet worden.. en nu is het alweer bijna dinsdag![]()
Gelukkig heb ik volgens mijn agenda volgend weekend (nog) niks
Zo goed als zonder. Alleen of ik mocht schuiven met de karakteristieke groepen.quote:Op maandag 29 maart 2010 20:26 schreef Gotrick het volgende:
[..]
Nice.. en dat zonder of met spieken?
Ja ik dus ook, weekends erna zijn volquote:Op maandag 29 maart 2010 20:27 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Haha, nou mijn weekenden plan ik altijd vol![]()
Ik ben komend weekend niet eens thuis.quote:Op maandag 29 maart 2010 20:26 schreef Gotrick het volgende:
[..]
Ja, jammer genoeg wel, heb nog een berg (hobby) werk liggen wat gedaan moet worden.. en nu is het alweer bijna dinsdag![]()
Gelukkig heb ik volgens mijn agenda volgend weekend (nog) niks
Nohhh......quote:Op maandag 29 maart 2010 20:28 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Zo goed als zonder. Alleen of ik mocht schuiven met de karakteristieke groepen.
Hoewel ze het nu ook zien als schuldbekentenis.quote:Op maandag 29 maart 2010 21:15 schreef 8108139dpths het volgende:
[..]
Meneer de agent heeft zelfmoord gepleegd...
Veel geld is handigquote:Op maandag 29 maart 2010 21:28 schreef DeLuna het volgende:
Geld maakt niet gelukkig zeggen ze altijd. Maar als ik het wel had was ik een stuk gelukkiger
Maantje! Hoe is het zwemmen gegaan?quote:Op maandag 29 maart 2010 21:28 schreef DeLuna het volgende:
Geld maakt niet gelukkig zeggen ze altijd. Maar als ik het wel had was ik een stuk gelukkiger
Kloptquote:
Mjah. Nu Bonesquote:Op maandag 29 maart 2010 21:32 schreef Gotrick het volgende:
Het zou een stuk makkelijker zijn ja![]()
Jammer dat die agent zichzelf kapot schoot..
En die vraag op het laatst...
quote:Op maandag 29 maart 2010 21:32 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Mjah. Nu Bones![]()
Gekookt en verdronken in vet. Of andersom.
Ik zit er recht voorquote:Op maandag 29 maart 2010 21:34 schreef Gotrick het volgende:
[..]
joah!
Volg het alleen niet helemaal goed eerlijk gezegd.. zit ff te ver van de tv nu
Ik hoop dat het grolsch was.quote:
Toevallig, ik zit ook al voor de tv. Met mamma;s laptop.quote:
Hopelijk Bavariaquote:
Schulten brauquote:
Volgens mij zag ik een paar kratten HJ staan op de achtergrondquote:
Ook bones aan het kijken?quote:Op maandag 29 maart 2010 21:39 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Toevallig, ik zit ook al voor de tv. Met mamma;s laptop.
Ook goed. Of niet goed, als je denkt dat ik met goed bavaria bedoel.quote:
Dat verkopen ze niet in de Joe Es of Eequote:Op maandag 29 maart 2010 21:40 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Volgens mij zag ik een paar kratten HJ staan op de achtergrond
Hihi ik dacht al wat voel ik nuquote:Op maandag 29 maart 2010 20:30 schreef DevilsWhore het volgende:
En nu ga ik bij Chantal op de bank kruipen voor Grey;s anatomy![]()
Je bent wel Duivels vandaag zegquote:
Nee, Project catwalkquote:Op maandag 29 maart 2010 21:40 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Ook bones aan het kijken?
[..]
Ook goed. Of niet goed, als je denkt dat ik met goed bavaria bedoel.
Mijn aura.quote:
Niet alleen vandaagquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |