Mij niet.quote:Op maandag 29 maart 2010 17:44 schreef 8108139dpths het volgende:
[..]
Het lijkt mij best wel lekker...
quote:Op maandag 29 maart 2010 17:45 schreef Trevland het volgende:
Mij lijkt het me wel grappig op chips met frikandel smaak te proeven
Dat lijkt me dan weer niks...quote:Op maandag 29 maart 2010 17:45 schreef Trevland het volgende:
Mij lijkt het me wel grappig op chips met frikandel smaak te proeven
quote:Op maandag 29 maart 2010 18:23 schreef Huppelmuts het volgende:
sorry Erwin.
Wij zijn Max aan het pestenBrokkies onder de tafel neerleggen en daar kan ze dus net niet bij
We hebben het gefilmdquote:Op maandag 29 maart 2010 18:30 schreef 8108139dpths het volgende:
[..]
![]()
![]()
en dan wanhopig van alles proberen om er toch bij te komen?
Knoflookchipsquote:Op maandag 29 maart 2010 17:50 schreef Trevland het volgende:
[..]
Wat lijkt jou dan een lekkere smaak?
Nu heb ik trek in chips met knoflookdipquote:
Zal hem van de week ff van mn foon afplukken, heb ik nu even heel weinig zin anquote:
Ik heb deze voor vanavond gehaald:quote:Op maandag 29 maart 2010 18:41 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Nu heb ik trek in chips met knoflookdip
kquote:Op maandag 29 maart 2010 18:42 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Zal hem van de week ff van mn foon afplukken, heb ik nu even heel weinig zin an
Zien!quote:
Die is lekkerquote:Op maandag 29 maart 2010 18:41 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Nu heb ik trek in chips met knoflookdip
jaaaaaaaaaaaaahquote:
Zal i khet insturen?quote:
Dat kan maar denk je niet dat er meer mensen op dit idee zijn gekomen?quote:
Het gaat ook om de tekst die je erbij zet... een pakkende 'slogan'...quote:Op maandag 29 maart 2010 18:57 schreef Panda72 het volgende:
[..]
Dat kan maar denk je niet dat er meer mensen op dit idee zijn gekomen?
doe me eens een linkje?quote:Op maandag 29 maart 2010 18:57 schreef 8108139dpths het volgende:
[..]
Het gaat ook om de tekst die je erbij zet... een pakkende 'slogan'...
Oh oke dus zoiets als: chips met knoflooksmaak dat is te gek. Alleen het nadeel is je gaat enorm meuren uit je bekquote:Op maandag 29 maart 2010 18:57 schreef 8108139dpths het volgende:
[..]
Het gaat ook om de tekst die je erbij zet... een pakkende 'slogan'...
zoiets jaquote:Op maandag 29 maart 2010 19:04 schreef Panda72 het volgende:
[..]
Oh oke dus zoiets als: chips met knoflooksmaak dat is te gek. Alleen het nadeel is je gaat enorm meuren uit je bek
En dan een reclame erbij met iemand die de slogan raptquote:
Done.quote:
Met een leuke pakkende slogan erbij?quote:
Denk niet dat je dan erdoor komtquote:Op maandag 29 maart 2010 19:04 schreef Panda72 het volgende:
[..]
Oh oke dus zoiets als: chips met knoflooksmaak dat is te gek. Alleen het nadeel is je gaat enorm meuren uit je bek
Motivatie hequote:Op maandag 29 maart 2010 19:19 schreef Panda72 het volgende:
[..]
Met een leuke pakkende slogan erbij?
Nietquote:Op maandag 29 maart 2010 19:20 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Denk niet dat je dan erdoor komt
Ik vind het een goede keusquote:Op maandag 29 maart 2010 19:22 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Motivatie hekwam erop neer dat het een typische smaak heeft wat heel goed aan zal sluiten op de rest van het assortiment
Vraag ik me ook af.quote:
Wat voor spelletje?quote:Op maandag 29 maart 2010 19:35 schreef Panda72 het volgende:
mmmm dankzij mijn collega ben ik nu verslaafd aan een spelletje wat volgens mij alleen door jonge meiden word gespeeld
wardrobe challengequote:
Waarom kan ik dat niet?quote:
Ken het niet.quote:Op maandag 29 maart 2010 19:45 schreef Panda72 het volgende:
[..]
wardrobe challenge![]()
En ik ben er niet goed inen dat kan ik niet uitstaan
ik eerst ook niet maar nu dus wel en kan ik er niet mee stoppen hihiquote:
Hoiquote:
Ik wil nu weten wat het is, maar dat is een slecht plan want ik ben even een proeftoets aan het doen voor scheikunde.quote:Op maandag 29 maart 2010 19:50 schreef Panda72 het volgende:
[..]
ik eerst ook niet maar nu dus wel en kan ik er niet mee stoppen hihi
Is er een linkje vanquote:Op maandag 29 maart 2010 19:50 schreef Panda72 het volgende:
[..]
ik eerst ook niet maar nu dus wel en kan ik er niet mee stoppen hihi
duitsquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |