Dus als hij nu stopt is hij een opgever?quote:Op maandag 29 maart 2010 21:42 schreef tonja het volgende:
Ik denk dat één dezer dagen de stekker eruit getrokken wordt. Toen ik dat vroeg las Johan de vraag half voor en zei daar geen antwoord op te willen geven, terwijl hij eerder altijd riep dat hij geen opgever is.
Mijn 'probleem' is meer dat ze nooit van start zijn gegaan, en ook geen enkele zichtbare moeite deden om het draaiende te krijgen. Maar dan weer wel piepen dat het allemaal niet loopt.quote:Op dinsdag 30 maart 2010 00:27 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Dus als hij nu stopt is hij een opgever?![]()
Ten eerste had een ander al maanden geleden opgegeven, en ten tweede heeft hij nog niet opgegeven.
Ik heb nog steeds respect voor de ruggengraat die hij toont te hebben, doorgaan terwijl je continu overal wordt afgezeken, en het met je gezondheid ook nog eens serieus slecht gaat.
Ik heb respect voor het initiatief, maar ik vind het ook ontiegelijk dom van Johan dat ie SV op deze manier probeert te maken. Je ziet het gewoon fout gaan aan alle kanten en er zijn een aantal mensen die het proberen het te corrigeren door kritiek te leveren en oplossingen aan te dragen. Dat wordt gewoon aan de kant geveegd. Want hij betaalt, dus hij bepaalt. En zo gaat weer een geweldig initiatief de grond in.quote:Op dinsdag 30 maart 2010 00:27 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Ten eerste had een ander al maanden geleden opgegeven, en ten tweede heeft hij nog niet opgegeven.
Ik heb nog steeds respect voor de ruggengraat die hij toont te hebben, doorgaan terwijl je continu overal wordt afgezeken, en het met je gezondheid ook nog eens serieus slecht gaat.
En daarmee het rellen IN huis halen? Lijkt me sterk dat Johan "dat soort" onderdak gaat bieden.. En ik begrijp dat die 6 Slappe Thee-chatters het nu dagelijks reuze naar hun zin hebben...quote:Op maandag 29 maart 2010 23:54 schreef Pearlbitch het volgende:
Er wordt nu hard gezocht naar mogelijkheden om de tanende kijkcijfers wat op te krikken. Op de chat is zelfs al het idee geopperd om het gelegenheidsduo Kees Knalpiemel en Boelkloedig op te laten treden op het Open Podium.
quote:Nederlander componeert voor Kelly Clarkson
door Wilma Nanninga
AMSTERDAM - De Nederlandse zanger en componist Harry Loco heeft samen met de Amerikaanse Nashville diva Essra Mohawk een nummer voor Kelly Clarkson gecomponeerd. De potentiële hit Isn’t love enough komt wellicht al op haar volgende album. Harry had de million dollar deal bijna gemist. Hij vluchtte uit het huis van zijn medecomponiste…
„We hadden de eerste versie van het nummer opgenomen en ik logeerde in haar villa in een buitenwijk van Nashville. Maar de beroemde 61-jarige Essra, met wie het muzikaal zo klikte, lag de hele dag hasj te roken en naar Startrek te kijken. Na veertien dagen kreeg ik er genoeg van omdat ik ook nog in ruzies tussen haar en haar inwonende broer kwam te staan. Ik ben op dat moment de villa uitgelopen en de 80 jarige buurman heeft me naar het vliegveld gebracht.”
Harry besefte dat hij daarmee mogelijk de aanspraak op een miljoenendeal zou verliezen. „Er was al contact geweest met de manager van Kelly Clarkson en ze waren zeer geïnteresseerd. Maar wij moesten een ingezongen produkt afleveren. Ik had het echter helemaal gehad. Esra heeft eerder Change of a Heart voor Cyndi Lauper gemaakt en voor Tina Turner Stronger than the wind. Ik dacht dat de kans nu verkeken was dat ons gezamenlijke nummer Isn’t Love Enough er zou komen. Maar er is toch weer contact met Essra’s manager. Zij gaat de studio en daarna wordt de boel gepresenteerd.”
Al die tijd brengt Harry door met zijn ’fingers crossed’. „Het zou werelds zijn als het er echt van zou komen. Dan heeft mijn ontmoeting met Essra op het festival Woodfest zin gehad. Haar manager zei dat hij ervan heeft geleerd dat niemand ooit bij haar thuis moet gaan logeren. Van het sublieme muzikale podiumbeest blijft buiten de studio alleen de verveelde diva over.”
leuk dit stukje over Harry, ja wist dat ie in Nashvile zat en van dat nummer had hij ook vertelt, nou hopen maar dat het een wereldhit wordt.quote:
Million dollar deal is wel heel erg voorbarig en way out there, met een track die misschien op het album komt. En dan nog.quote:De potentiële hit Isn’t love enough komt wellicht al op haar volgende album. Harry had de million dollar deal bijna gemist.
En dan komt Harry L er 24/7 bij Johan over vertellen en redt zo SV... een Happy End!quote:Op dinsdag 30 maart 2010 08:58 schreef Toverheks het volgende:
[..]
leuk dit stukje over Harry, ja wist dat ie in Nashvile zat en van dat nummer had hij ook vertelt, nou hopen maar dat het een wereldhit wordt.
kijk, je kan natuurlijk ook te ver gaan, hij mag een kwartiertje er over opscheppen maar daarna weer kkssttt rixhting huisquote:Op dinsdag 30 maart 2010 09:22 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
En dan komt Harry L er 24/7 bij Johan over vertellen en redt zo SV... een Happy End!
Als ik Johan goed begrepen heb, komt HL binnenkort weer naar SV voor een meerdaagse "bed-in".quote:Op dinsdag 30 maart 2010 09:33 schreef Toverheks het volgende:
[..]
kijk, je kan natuurlijk ook te ver gaan, hij mag een kwartiertje er over opscheppen maar daarna weer kkssttt rixhting huis
Johan opperde dat al toen Harry afscheid nam de 1e keer, Harry vertelde het erg leuk te hebben gehad die 3 dagen.quote:Op dinsdag 30 maart 2010 09:35 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Als ik Johan goed begrepen heb, komt HL binnenkort weer naar SV voor een meerdaagse "bed-in".
Ze hebben er het grote bed weer speciaal voor opgetuigd vorige week..
Eén en ander was slechts een constatering. Ik herhaal wat hij zelf eerder zei. En nee, ik vind hem geen opgever. Hij is meer een kip zonder kop, maar een opgever, nee.quote:Op dinsdag 30 maart 2010 00:27 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Yeah right. 80.000 euro per maandquote:Op dinsdag 30 maart 2010 09:52 schreef Toverheks het volgende:
Johan vertelde gisteren hoeveel het hem kost per maand, als ik eens goed geluisterd had 80.ooo euro ( Dementor weet dat nog wel denk ik want die gaf er antwoord op) maar daar schrok ik wel van, zoveel geld, ik had de toko allang gesloten want op deze manier is het ook niet leuk meer voor johan.
Nou dat vind ik wel heel veel! Geloof het dan ook niet.quote:Op dinsdag 30 maart 2010 09:52 schreef Toverheks het volgende:
Johan vertelde gisteren hoeveel het hem kost per maand, als ik eens goed geluisterd had 80.ooo euro ( Dementor weet dat nog wel denk ik want die gaf er antwoord op) maar daar schrok ik wel van, zoveel geld, ik had de toko allang gesloten want op deze manier is het ook niet leuk meer voor johan.
Ik weet niet of hij erbij zei of dat een totaaltje was voor zijn vaste lasten, zo ja dan geloof ik dat wel.quote:Op dinsdag 30 maart 2010 09:52 schreef Toverheks het volgende:
Wil niet zeggen dat het niet kan. PS2 is niet het enige vastgoed dat hij bezit, zeg maarquote:Op dinsdag 30 maart 2010 10:07 schreef pullup het volgende:
Ik hoorde hem wel beweren dat het aanhouden van de streams hem 10.000 per maand kostte aan energiekosten en dat leek me al overdreven.
Waar die overige 70.000 dan vandaan zouden moeten komen is me een raadsel
Je hebt het niet helemaal goed gehoord.quote:Op dinsdag 30 maart 2010 09:52 schreef Toverheks het volgende:
Johan vertelde gisteren hoeveel het hem kost per maand, als ik eens goed geluisterd had 80.ooo euro
Dat klinkt al veel logischerquote:Op dinsdag 30 maart 2010 10:11 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Je hebt het niet helemaal goed gehoord.
Johan vertelde dat als hij zijn studio volledig zou bemannen met betaalde krachten, dat hem dat dan per maand zo'n ¤ 80.000 zou kosten.
Dat zei hij ook niet letterlijk. Hij zei dat streams en energiekosten hem per maand zo'n ¤8.000 euro kosten. Of dat een reële schatting is weet ik niet, maar dat is wat hij zei.quote:Op dinsdag 30 maart 2010 10:07 schreef pullup het volgende:
Ik hoorde hem wel beweren dat het aanhouden van de streams hem 10.000 per maand kostte aan
Dan denk ik dat we het over verschillende fragmenten hebben. Ik heb het bedrag van 8.000 euro niet gehoordquote:Op dinsdag 30 maart 2010 10:14 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Dat zei hij ook niet letterlijk. Hij zei dat streams en energiekosten hem per maand zo'n ¤8.000 euro kosten. Of dat een reële schatting is weet ik niet, maar dat is wat hij zei.
ik hoorde echt het bedrag 80.000 dus wat PB zegt kan, maar ik vraag het wel aan Dementor als die voorbij komt schuiven, want hij gaf Dementor daar antwoord op.quote:Op dinsdag 30 maart 2010 10:16 schreef pullup het volgende:
[..]
Dan denk ik dat we het over verschillende fragmenten hebben. Ik heb het bedrag van 8.000 euro niet gehoord
nee heb ik ook niet gehoord over 8000 euro, nee was echt een flink bedrag dat ik zoiets had van zozo das geen kattepis schrok er eerder van.quote:Op dinsdag 30 maart 2010 10:16 schreef pullup het volgende:
[..]
Dan denk ik dat we het over verschillende fragmenten hebben. Ik heb het bedrag van 8.000 euro niet gehoord
Om precies te zijn: hij zei dat dat hem 50.000 tot 80.000 per maand zou kosten. De energiekosten zijn eerder langsgekomen als zijnde 8000 per maand voor alle panden samen.quote:Op dinsdag 30 maart 2010 10:11 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Je hebt het niet helemaal goed gehoord.
Johan vertelde dat als hij zijn studio volledig zou bemannen met betaalde krachten, dat hem dat dan per maand zo'n ¤ 80.000 zou kosten.
quote:Op dinsdag 30 maart 2010 10:24 schreef Pearlbitch het volgende:
De ratten staan op het punt het zinkend schip te verlaten.
[ afbeelding ]
[RLS] Filmpjeshoekje.quote:Op dinsdag 30 maart 2010 10:19 schreef Toverheks het volgende:
[..]
ik hoorde echt het bedrag 80.000 dus wat PB zegt kan, maar ik vraag het wel aan Dementor als die voorbij komt schuiven, want hij gaf Dementor daar antwoord op.
Dat valt nog heel erg mee, zeker als daar de kosten van de stream bij zitten.quote:Op dinsdag 30 maart 2010 10:22 schreef Disana het volgende:
[..]
De energiekosten zijn eerder langsgekomen als zijnde 8000 per maand voor alle panden samen.
Het is wel veel natuurlijk, al weet ik niet hoe groot Johans kapitaal is. Hij zei gisteren dat hij Weert en Huissen wil verkopen. Dat zal echter wel te laat zijn.quote:Op dinsdag 30 maart 2010 10:31 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Dat valt nog heel erg mee, zeker als daar de kosten van de stream bij zitten.
Is de BananenBar niet iets voor Liesbethquote:Op dinsdag 30 maart 2010 10:24 schreef Pearlbitch het volgende:
[ afbeelding ]
geloof dat er wel mensen zijn die weert wilde kopen, ook een kennis van marian had intresse.quote:Op dinsdag 30 maart 2010 10:34 schreef Disana het volgende:
[..]
Het is wel veel natuurlijk, al weet ik niet hoe groot Johans kapitaal is. Hij zei gisteren dat hij Weert en Huissen wil verkopen. Dat zal echter wel te laat zijn.
Was er maar een Zuurpruimenbar. Of een Citroenbar. Daar zat ze op haar plek.quote:Op dinsdag 30 maart 2010 10:38 schreef Toverheks het volgende:
Is de BananenBar niet iets voor Liesbeth
Als ik Liesbeth zie of hoor, moet ik altijd aan die mop over die twee gynaecologen denkenquote:Op dinsdag 30 maart 2010 10:40 schreef Copycat het volgende:
[..]
Was er maar een Zuurpruimenbar. Of een Citroenbar. Daar zat ze op haar plek.
Oh ja ... die!quote:Op dinsdag 30 maart 2010 10:42 schreef Pearlbitch het volgende:
Als ik Liesbeth zie of hoor, moet ik altijd aan die mop over die twee gynaecologen denken
G1: "Ik had vandaag een vrouw op de praktijk, die had een clitoris als een zure bom."quote:
Ow, dan gaat het helemaal goed komenquote:Op maandag 29 maart 2010 23:54 schreef Pearlbitch het volgende:
Er wordt nu hard gezocht naar mogelijkheden om de tanende kijkcijfers wat op te krikken. Op de chat is zelfs al het idee geopperd om het gelegenheidsduo Kees Knalpiemel en Boelkloedig op te laten treden op het Open Podium.
Dus Alsido vertrekt zonder Johan gedag te zeggen?quote:Op dinsdag 30 maart 2010 10:40 schreef Pearlbitch het volgende:
Volgens Liesbeth is Alsido een dagje naar Hoorn. Johan weet helemaal van niets en is erg verbaasd. Volgens Liesbeth was het bekend, maar Johan, die normaal alles opvangt, heeft niets gehoord.
Kan nog wel effe duren met die ambities ben ik bangquote:Op dinsdag 30 maart 2010 10:24 schreef Pearlbitch het volgende:
[ afbeelding ]
Vreemder is het dat er nu meteen iemand naar binnenloopt die wegwijs gemaakt diende te worden in de regiekamer. Johan ging er vanuit dat Alsido hem daar bij zou kunnen helpen en moet het nu zelf gaan doen.quote:Op dinsdag 30 maart 2010 10:54 schreef beequeen het volgende:
[..]
Dus Alsido vertrekt zonder Johan gedag te zeggen?![]()
Johan dacht dat hij buiten een sigaretje ging roken.
Kan het geluid alleen maar ten goede komen, ervan uitgaande dat hij niet op tijd terug is om het alsnog te verpesten uiteraard.quote:Op dinsdag 30 maart 2010 10:40 schreef Pearlbitch het volgende:
Volgens Liesbeth is Alsido een dagje naar Hoorn. Johan weet helemaal van niets en is erg verbaasd. Volgens Liesbeth was het bekend, maar Johan, die normaal alles opvangt, heeft niets gehoord.
Johan doet er verder heel laconiek over (zoals altijd als zijn favoriete pleegzoon een faux pas maakt) en zegt dat hij het helemaal zelf moet weten.
Wat een communicatie zeg. DJ Provox zit nu nutteloos aan de bar. Die gast komt n.b. uit Rotterdam.quote:Op dinsdag 30 maart 2010 11:02 schreef pullup het volgende:
Vreemder is het dat er nu meteen iemand naar binnenloopt die wegwijs gemaakt diende te worden in de regiekamer. Johan ging er vanuit dat Alsido hem daar bij zou kunnen helpen en moet het nu zelf gaan doen.
Komt provox de regie doen?quote:Op dinsdag 30 maart 2010 11:11 schreef beequeen het volgende:
[..]
Wat een communicatie zeg. DJ Provox zit nu nutteloos aan de bar. Die gast komt n.b. uit Rotterdam.
Die zien we dus ook niet meer terug en terecht.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |