Was dat niet neef Harrie met het ophangen van de mics of bazel ik nou?quote:Op maandag 29 maart 2010 20:24 schreef Disana het volgende:
Wie heeft er eigenlijk boven of in het mengpaneel zitten boren? Ik geloof dat ik daar gisteren iets over las en dat het over het audiopaneel ging. Dat doe je toch niet?
Ik weet niet wie, ik heb het net als jij ook maar gelezen. Maar handig is het niet.quote:Op maandag 29 maart 2010 20:24 schreef Disana het volgende:
[..]
Wie heeft er eigenlijk boven of in het mengpaneel zitten boren? Ik geloof dat ik daar gisteren iets over las en dat het over het audiopaneel ging. Dat doe je toch niet?
quote:Op maandag 29 maart 2010 20:12 schreef beequeen het volgende:
Eik zijn het allemaal maar vreemde gasten die in SV rondbaggeren. Els is plotseling ook van de sponsoring en vertrekt als de chatters kritiek op haar hebben.
Elsepels moet gewoon koken, soppen en af en toe de funcky chicken doen.
Ah. Ik had het zonder meer aannemelijk gevonden als het Alsido was geweest.quote:Op maandag 29 maart 2010 20:29 schreef beequeen het volgende:
[..]
Was dat niet neef Harrie met het ophangen van de mics of bazel ik nou?
Daar zijn nog caps van.
Een studiovlemmix twitter is er wel, die is namelijk van Dementorquote:Op maandag 29 maart 2010 20:39 schreef Disana het volgende:
[..]
Ah. Ik had het zonder meer aannemelijk gevonden als het Alsido was geweest.
Zou Liesbeth de afwas gedaan hebben? Zijn ze nu druk aan het promoten en sponsorwerven? Hou de studiovlemmix twitter in de gaten! Oh nee, die is er niet...
Nou moe, hoe kan dat: ik deed er een search op en kreeg alleen berichten van anderen over SV. Zijn ze daar trouwens blij mee, dat Dementor die al heeft ingenomen?quote:Op maandag 29 maart 2010 20:46 schreef Juud79 het volgende:
[..]
Een studiovlemmix twitter is er wel, die is namelijk van Dementor![]()
http://twitter.com/Studiovlemmix
Geen idee, hij heeft het een half jaar geleden al geregistreerd. Hij weet wel hoe t werkt namelijk wat betreft publiciteit.quote:Op maandag 29 maart 2010 20:48 schreef Disana het volgende:
[..]
Nou moe, hoe kan dat: ik deed er een search op en kreeg alleen berichten van anderen over SV. Zijn ze daar trouwens blij mee, dat Dementor die al heeft ingenomen?
Liesbeth, die volgens mij bijna geen donder doet om erachter te komen hoe ze SV voor het voetlicht kan brengen.quote:Op maandag 29 maart 2010 20:51 schreef Juud79 het volgende:
[..]
Geen idee, hij heeft het een half jaar geleden al geregistreerd. Hij weet wel hoe t werkt namelijk wat betreft publiciteit.
In tegenstelling tot Liesbeth en Alsido, die nu pas het fenomeen Twitter ontdekken.
Lies heeft het inmiddels helemaal begrepen hoor. Net Als Alsido keurig in het Engels.quote:Op maandag 29 maart 2010 20:51 schreef Juud79 het volgende:
Geen idee, hij heeft het een half jaar geleden al geregistreerd. Hij weet wel hoe t werkt namelijk wat betreft publiciteit.
In tegenstelling tot Liesbeth en Alsido, die nu pas het fenomeen Twitter ontdekken.
weet je wat ik denk Disana, dat die 2 FOK en vooral dit Topic in de gaten houden, om ideen op te doen van jou BQ Scrut o.a.enzo.quote:Op maandag 29 maart 2010 20:56 schreef Disana het volgende:
[..]
Liesbeth, die volgens mij bijna geen donder doet om erachter te komen hoe ze SV voor het voetlicht kan brengen.
Maar ik denk dan dat ze vanmiddag ook geprobeerd hebben studiovlemmix te registeren. En Dementor doet er niets meer mee. Ik denk echter dat ze er zelf ook niets fatsoenlijks van hadden kunnen maken.
Volgens mij deed jij een search in English Language. Geen idee hoe dat werkt, Twitter niet, volg alleen sommige twitteraars.quote:Op maandag 29 maart 2010 20:48 schreef Disana het volgende:
Nou moe, hoe kan dat: ik deed er een search op en kreeg alleen berichten van anderen over SV.
Nope, zelfde resultaat. Maar ik zal inderdaad iets niet goed doen.quote:Op maandag 29 maart 2010 21:06 schreef beequeen het volgende:
[..]
Volgens mij deed jij een search in English Language. Geen idee hoe dat werkt, Twitter niet, volg alleen sommige twitteraars.
nee en is toch triest disana, je doet moeite om te *helpen* maar deze dame denkt echt dat ze boven iedereen staat, en ik bedoel ze zal de chat wel in de gaten houden maar ook dit topic, omdat hier de beste ideen vandaan komen.quote:Op maandag 29 maart 2010 21:09 schreef Disana het volgende:
[..]
Nope, zelfde resultaat. Maar ik zal inderdaad iets niet goed doen.
Toverheks, ik denk ook dat met name Liesbeth veel op de chat zit te speuren. Maar als er dan eens iemand iets heeft, dan komt dat weer niet goed over, zoals van die gratis billboard reclame in ruil voor reclame. En ze doet er volgens mij geen fuck mee.
De Twitter van Studio Vlemmix zelf moet jou toch wel bekend zijn.quote:Op maandag 29 maart 2010 20:51 schreef Juud79 het volgende:
[..]
http://twitter.com/JVlemmixquote:Op maandag 29 maart 2010 20:39 schreef Disana het volgende:
[..]
Ah. Ik had het zonder meer aannemelijk gevonden als het Alsido was geweest.
Zou Liesbeth de afwas gedaan hebben? Zijn ze nu druk aan het promoten en sponsorwerven? Hou de studiovlemmix twitter in de gaten! Oh nee, die is er niet...
Harrie, want die heeft het later nog schoongemaakt.quote:Op maandag 29 maart 2010 20:24 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik heb ze maar even allemaal in een update gezet.quote:
ja jammer he Disana, terwijl we er toch allemaal een steentje bij willen dragen echt, kan me er gewoon kwaad over maken maar ach dat is het niet waard. ( wat je me aanradenquote:Op maandag 29 maart 2010 21:37 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik heb ze maar even allemaal in een update gezet.
Toverheks, ik denk dat je gelijk hebt hoor, alleen zien we totaal geen resultaat van het gluren van Liesbeth op chat en in COS.
Een paar dagen later is er ook nog behoorlijk geboord binnen, om de camera's voor de keuken en buiten te installeren. Wie daarbij betrokken zijn geweest weet ik niet.quote:Op maandag 29 maart 2010 21:34 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Harrie, want die heeft het later nog schoongemaakt.
http://twitter.com/MarijkeBoer/status/11029530762quote:verwarrend hè? Marijke Live op www.marijkeboer.nl en Marijke's real life op http://www.studiovlemmix.tv (vanaf 5 april iedere werkdag)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |