Denkt Johan eindelijk alle ellende meegemaakt te hebben vandaag, komt Twiki ook nog eens op bezoek.quote:Op maandag 29 maart 2010 19:39 schreef Disana het volgende:
Het zonnetje in huis Twiki komt binnen. Nu is de vrolijkheid compleet.
Ze hebben ook geen product aan te bieden. Het is helemaal niks waarvoor je adverteert.quote:Op maandag 29 maart 2010 19:48 schreef Disana het volgende:
Johan verschuilt zich ook helemaal achter Dementor als die zegt dat 'lukraak adverteren' geen zin heeft. Natuurlijk heeft niemand het over 'lukraak adverteren' gehad. Het hele probleem is juist dat ze daarvoor geen plan hebben opgesteld.
Klopt.quote:Op maandag 29 maart 2010 19:51 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ze hebben ook geen product aan te bieden. Het is helemaal niks waarvoor je adverteert.
Naamsbekendheid en duidelijkheid over programma's als In the Picture. Hij krijgt daar geen mensen voor als niemand SV kent. Adverteren, anders zit je in een vicieuze cirkel: geen mensen, geen kijkers, geen geld.quote:Op maandag 29 maart 2010 19:51 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ze hebben ook geen product aan te bieden. Het is helemaal niks waarvoor je adverteert.
En dan maar blijven zeggen dat hij geen geld heeft. Hij heeft minimaal twee apparaten kapot gemaakt.quote:Op maandag 29 maart 2010 19:54 schreef Scrutinizer het volgende:
Johan heeft één probleempje met de kleine laptop op de chat en zegt dat die ook wel in de vuilnisbak kan.
En deze had hij pas geleden aangeschaft speciaal voor de mislukte uitzendingen op locatie.quote:Op maandag 29 maart 2010 19:54 schreef Disana het volgende:
[..]
En dan maar blijven zeggen dat hij geen geld heeft. Hij heeft minimaal twee apparaten kapot gemaakt.
Els is ook aan het twitteren geslagen:quote:Op maandag 29 maart 2010 20:08 schreef Scrutinizer het volgende:
Nadat Knoetske vorige week al opdracht gekregen had van Alsido zich te buigen over een commercieel plan gaat nu ook Els daarmee bezig. Liesbeth gaat nog een hoop tijd overhouden om thee te drinken.
En Alsido heeft twee dagen zitten denken over z'n laatste boodschap. Dat is 2 letters en één spatie per dag. Goed bezig, die alsido boomquote:Op maandag 29 maart 2010 20:09 schreef Disana het volgende:
[..]
Els is ook aan het twitteren geslagen:
http://search.twitter.com/search?q=studiovlemmix
Volgens mij vertrok ze omdat mootie haar een kritische vraag stelde over Liesbeth.quote:Op maandag 29 maart 2010 20:12 schreef beequeen het volgende:
Eik zijn het allemaal maar vreemde gasten die in SV rondbaggeren. Els is plotseling ook van de sponsoring en vertrekt als de chatters kritiek op haar hebben.
Elsepels moet gewoon koken, soppen en af en toe de funcky chicken doen.
En dan plaatst hij vervolgens zijn eigen promo in zijn Twitter.quote:Op maandag 29 maart 2010 20:12 schreef Scrutinizer het volgende:
En Alsido heeft twee dagen zitten denken over z'n laatste boodschap. Dat is 2 letters en één spatie per dag. Goed bezig, die alsido boom
Ook! Maar vooral over haar werving van sponsoren voor SV. Ach, what the heck, het zijn allemaal debielen daar op Waterkokert na.quote:Op maandag 29 maart 2010 20:14 schreef Scrutinizer het volgende:
Volgens mij vertrok ze omdat mootie haar een kritische vraag stelde over Liesbeth.
Wie heeft er eigenlijk boven of in het mengpaneel zitten boren? Ik geloof dat ik daar gisteren iets over las en dat het over het audiopaneel ging. Dat doe je toch niet?quote:Op maandag 29 maart 2010 20:23 schreef Scrutinizer het volgende:
Wel fijn dat Twiki er is, dan kan die mooie beelden maken voor ons. Of zou die vanavond in het mengpaneel moeten boren?
quote:Op maandag 29 maart 2010 20:24 schreef Disana het volgende:
[..]
Wie heeft er eigenlijk boven of in het mengpaneel zitten boren? Ik geloof dat ik daar gisteren iets over las en dat het over het audiopaneel ging. Dat doe je toch niet?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |