Wil niet zeggen dat het niet kan. PS2 is niet het enige vastgoed dat hij bezit, zeg maarquote:Op dinsdag 30 maart 2010 10:07 schreef pullup het volgende:
Ik hoorde hem wel beweren dat het aanhouden van de streams hem 10.000 per maand kostte aan energiekosten en dat leek me al overdreven.
Waar die overige 70.000 dan vandaan zouden moeten komen is me een raadsel
Je hebt het niet helemaal goed gehoord.quote:Op dinsdag 30 maart 2010 09:52 schreef Toverheks het volgende:
Johan vertelde gisteren hoeveel het hem kost per maand, als ik eens goed geluisterd had 80.ooo euro
Dat klinkt al veel logischerquote:Op dinsdag 30 maart 2010 10:11 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Je hebt het niet helemaal goed gehoord.
Johan vertelde dat als hij zijn studio volledig zou bemannen met betaalde krachten, dat hem dat dan per maand zo'n ¤ 80.000 zou kosten.
Dat zei hij ook niet letterlijk. Hij zei dat streams en energiekosten hem per maand zo'n ¤8.000 euro kosten. Of dat een reële schatting is weet ik niet, maar dat is wat hij zei.quote:Op dinsdag 30 maart 2010 10:07 schreef pullup het volgende:
Ik hoorde hem wel beweren dat het aanhouden van de streams hem 10.000 per maand kostte aan
Dan denk ik dat we het over verschillende fragmenten hebben. Ik heb het bedrag van 8.000 euro niet gehoordquote:Op dinsdag 30 maart 2010 10:14 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Dat zei hij ook niet letterlijk. Hij zei dat streams en energiekosten hem per maand zo'n ¤8.000 euro kosten. Of dat een reële schatting is weet ik niet, maar dat is wat hij zei.
ik hoorde echt het bedrag 80.000 dus wat PB zegt kan, maar ik vraag het wel aan Dementor als die voorbij komt schuiven, want hij gaf Dementor daar antwoord op.quote:Op dinsdag 30 maart 2010 10:16 schreef pullup het volgende:
[..]
Dan denk ik dat we het over verschillende fragmenten hebben. Ik heb het bedrag van 8.000 euro niet gehoord
nee heb ik ook niet gehoord over 8000 euro, nee was echt een flink bedrag dat ik zoiets had van zozo das geen kattepis schrok er eerder van.quote:Op dinsdag 30 maart 2010 10:16 schreef pullup het volgende:
[..]
Dan denk ik dat we het over verschillende fragmenten hebben. Ik heb het bedrag van 8.000 euro niet gehoord
Om precies te zijn: hij zei dat dat hem 50.000 tot 80.000 per maand zou kosten. De energiekosten zijn eerder langsgekomen als zijnde 8000 per maand voor alle panden samen.quote:Op dinsdag 30 maart 2010 10:11 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Je hebt het niet helemaal goed gehoord.
Johan vertelde dat als hij zijn studio volledig zou bemannen met betaalde krachten, dat hem dat dan per maand zo'n ¤ 80.000 zou kosten.
quote:Op dinsdag 30 maart 2010 10:24 schreef Pearlbitch het volgende:
De ratten staan op het punt het zinkend schip te verlaten.
[ afbeelding ]
[RLS] Filmpjeshoekje.quote:Op dinsdag 30 maart 2010 10:19 schreef Toverheks het volgende:
[..]
ik hoorde echt het bedrag 80.000 dus wat PB zegt kan, maar ik vraag het wel aan Dementor als die voorbij komt schuiven, want hij gaf Dementor daar antwoord op.
Dat valt nog heel erg mee, zeker als daar de kosten van de stream bij zitten.quote:Op dinsdag 30 maart 2010 10:22 schreef Disana het volgende:
[..]
De energiekosten zijn eerder langsgekomen als zijnde 8000 per maand voor alle panden samen.
Het is wel veel natuurlijk, al weet ik niet hoe groot Johans kapitaal is. Hij zei gisteren dat hij Weert en Huissen wil verkopen. Dat zal echter wel te laat zijn.quote:Op dinsdag 30 maart 2010 10:31 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Dat valt nog heel erg mee, zeker als daar de kosten van de stream bij zitten.
Is de BananenBar niet iets voor Liesbethquote:Op dinsdag 30 maart 2010 10:24 schreef Pearlbitch het volgende:
De ratten staan op het punt het zinkend schip te verlaten.
[ afbeelding ]
geloof dat er wel mensen zijn die weert wilde kopen, ook een kennis van marian had intresse.quote:Op dinsdag 30 maart 2010 10:34 schreef Disana het volgende:
[..]
Het is wel veel natuurlijk, al weet ik niet hoe groot Johans kapitaal is. Hij zei gisteren dat hij Weert en Huissen wil verkopen. Dat zal echter wel te laat zijn.
Was er maar een Zuurpruimenbar. Of een Citroenbar. Daar zat ze op haar plek.quote:Op dinsdag 30 maart 2010 10:38 schreef Toverheks het volgende:
Is de BananenBar niet iets voor Liesbeth
Als ik Liesbeth zie of hoor, moet ik altijd aan die mop over die twee gynaecologen denkenquote:Op dinsdag 30 maart 2010 10:40 schreef Copycat het volgende:
[..]
Was er maar een Zuurpruimenbar. Of een Citroenbar. Daar zat ze op haar plek.
Oh ja ... die!quote:Op dinsdag 30 maart 2010 10:42 schreef Pearlbitch het volgende:
Als ik Liesbeth zie of hoor, moet ik altijd aan die mop over die twee gynaecologen denken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |