heb het uitgezet, maar waarschuw me als we het hek weer te zien krijgen, en vooral het kruispunt dat vind ik zo *gezellig en knus* om naar te kijkenquote:Op maandag 29 maart 2010 17:21 schreef Scrutinizer het volgende:
En in Tokio is het al donker, dus wij treffen het met deze beelden
Het hek is weer in beeld en Jolanda kwam aangewaggeld.quote:Op maandag 29 maart 2010 17:22 schreef Toverheks het volgende:
[..]
heb het uitgezet, maar waarschuw me als we het hek weer te zien krijgen, en vooral het kruispunt dat vind ik zo *gezellig en knus* om naar te kijken
Zoals het eruit ziet, heb ik binnenkort meer tijd ...quote:Op maandag 29 maart 2010 17:26 schreef Scrutinizer het volgende:
Ik zat me net te bedenken of we een Fok!ker (lees: Copycat) zo ver zouden kunnen krijgen een fijne boodschap voor het echtpaar Ceausescu op de stoep te kalken? Lekker groot met witte verf. Een hart onder de riem voor de workaholics.
Ik las het. Ik kijk zelf een beetje raar aan tegen die hele deeltijd-WW toestanden maar ik heb dan ook nog nooit een contract langer dan 10,5 maand gehad.quote:Op maandag 29 maart 2010 17:27 schreef Copycat het volgende:
[..]
Zoals het eruit ziet, heb ik binnenkort meer tijd ...
Geregeldquote:En laat schrijven maar aan mij over.
wat me ook leuk lijkt, dat Cc op der fiets stapt en steeds langs gaat rijden met haar middelvinger opgestoken richting buitencamquote:Op maandag 29 maart 2010 17:26 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Het hek is weer in beeld en Jolanda kwam aangewaggeld.
Ik zat me net te bedenken of we een Fok!ker (lees: Copycat) zo ver zouden kunnen krijgen een fijne boodschap voor het echtpaar Ceausescu op de stoep te kalken? Lekker groot met witte verf. Een hart onder de riem voor de workaholics.
zo zo doet ie goed, echt brillant ideequote:Op maandag 29 maart 2010 17:46 schreef Scrutinizer het volgende:
Alsido maakt nu reclame op zijn eigen Twitter-pagina voor SV. Hij heeft 6 followers
http://twitter.com/alsido_
Die alsido boom, zeg.
Ook nog eens in het engels, dat scheeltquote:Op maandag 29 maart 2010 17:46 schreef Scrutinizer het volgende:
Alsido maakt nu reclame op zijn eigen Twitter-pagina voor SV. Hij heeft 6 followers
http://twitter.com/alsido_
Die alsido boom, zeg.
En Alsido had het idee om ook de namen van de mensen die iets op de veiling gekocht hebben, op de site te zetten. Niemand vindt het een goed idee maar het zou zo maar eens kunnen dat hij in zijn idee volhardt.quote:Op maandag 29 maart 2010 18:33 schreef beequeen het volgende:
Jolanda komt met het idee de artikelen op de nieuwe veilingssite te nummeren. Lies is blij dat ze weer iets te doen heeft.
What about het zoeken naar sponsoren?
Inkoppertje, I know.
Ik fietste er gisteren langs. Heen én terug.Met beide handjes aan het stuur, want zo hoort het!quote:Op maandag 29 maart 2010 17:36 schreef Toverheks het volgende:
wat me ook leuk lijkt, dat Cc op der fiets stapt en steeds langs gaat rijden met haar middelvinger opgestoken richting buitencam
Ja, ik zag het filmpje op YouTube.quote:Op maandag 29 maart 2010 18:40 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ik fietste er gisteren langs. Heen én terug.Met beide handjes aan het stuur, want zo hoort het!
Volgens mij ging het er Alsido met name om de wanbetalers te vermelden. Wel bieden, niet dokken.quote:Op maandag 29 maart 2010 18:39 schreef Scrutinizer het volgende:
En Alsido had het idee om ook de namen van de mensen die iets op de veiling gekocht hebben, op de site te zetten. Niemand vindt het een goed idee maar het zou zo maar eens kunnen dat hij in zijn idee volhardt.
De ventweg of op het kruispunt? Op de ventweg zou ik je wrs wel herkennen.quote:Op maandag 29 maart 2010 18:40 schreef Copycat het volgende:
Ik fietste er gisteren langs. Heen én terug.Met beide handjes aan het stuur, want zo hoort het!
Neuh, dan had Johan er misschien nog wel iets in gezien.quote:Op maandag 29 maart 2010 18:45 schreef beequeen het volgende:
[..]
Volgens mij ging het er Alsido met name om de wanbetalers te vermelden. Wel bieden, niet dokken.
Ik kan het verkeerd hebben hoor, dat begreep ik toen ik binnenviel tijdens het gesprek.
Ik wil niet eigenwijs zijn maar volgens mij ging het daar toch echt over. Johan zat er niet bij.quote:Op maandag 29 maart 2010 18:47 schreef Scrutinizer het volgende:
]Neuh, dan had Johan er misschien nog wel iets in gezien.
quote:Suzzy heeft bij een vorige veiling flink zitten bieden op o.a. handboeien maar heeft daaromtrent nog niets weer van zich laten horen
Dan hebben we het over twee verschillende dingen. Bij het verhaal wat ik hoorde zei Johan dat ze dat beter niet konden doen, dat de mensen daar niet op zaten te wachten.quote:Op maandag 29 maart 2010 18:52 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ik wil niet eigenwijs zijn maar volgens mij ging het daar toch echt op. Johan zat er niet bij.![]()
Vergis je niet, die fles kan boekdelen spreken over SV , ware het mogelijk.quote:
Ruim maar Op?quote:Op maandag 29 maart 2010 19:02 schreef Scrutinizer het volgende:
De uitzending van RmO, of is het VmD, is begonnen
Rot maar Op of Val maar Dood.quote:
Het is wel duidelijk dat ze vinden dat ze na zaterdag voorlopig genoeg gedaan hebben.quote:Op maandag 29 maart 2010 19:04 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Rot maar Op of Val maar Dood.
We horen Liesbeth giebelen op de achtergrond en zien de fles sinas die z'n tweede dag op de bar in gaat.
Liesbeth heeft meegelezen op de chat, ze heeft nu de paraplu opgezet. Eerst gaat Jolanda nog naar huis en een verhaal vertellen. Alles op z'n tijd.quote:Op maandag 29 maart 2010 19:07 schreef Disana het volgende:
[..]
Het is wel duidelijk dat ze vinden dat ze na zaterdag voorlopig genoeg gedaan hebben.
En ze moeten adverteren, niet twitteren. Al die flauwekul die Liesbeth en Alsido verzinnen zet geen zoden aan de dijk, dat is gewoon tijdvulling voor zichzelf.
Ik ga vragen waarom ze niet adverteren.quote:Op maandag 29 maart 2010 19:11 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Liesbeth heeft meegelezen op de chat, ze heeft nu de paraplu opgezet. Eerst gaat Jolanda nog naar huis en een verhaal vertellen. Alles op z'n tijd.
Ik kan er niet meer tegen.quote:Op maandag 29 maart 2010 19:14 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik ga vragen waarom ze niet adverteren.
Kaartjes ophangen bij de supermarkten.... dat lijkt me ook wel iets voor hun.quote:Op maandag 29 maart 2010 19:25 schreef Disana het volgende:
Jezus mina. De snuffelkrant, gratis advertenties, ja we zullen er eens naar kijken.
Huh? Dus Peter hoeft woensdag niet te komen?quote:Op maandag 29 maart 2010 19:31 schreef Scrutinizer het volgende:
Peter hoeft niet meer te komen van Johan.
Van Johan hoeft het niet meer zo. Hij is nu ook wel klaar met dit project en sommige mensen. Hij noemt geen namen maar het gaat over Peter.quote:Op maandag 29 maart 2010 19:33 schreef beequeen het volgende:
[..]
Huh? Dus Peter hoeft woensdag niet te komen?
Hij kijkt zelden in de spiegel, volgens mij.quote:Op maandag 29 maart 2010 19:34 schreef Dementor het volgende:
De hele wereld heeft het weer gedaan hoor.
Denkt Johan eindelijk alle ellende meegemaakt te hebben vandaag, komt Twiki ook nog eens op bezoek.quote:Op maandag 29 maart 2010 19:39 schreef Disana het volgende:
Het zonnetje in huis Twiki komt binnen. Nu is de vrolijkheid compleet.
Ze hebben ook geen product aan te bieden. Het is helemaal niks waarvoor je adverteert.quote:Op maandag 29 maart 2010 19:48 schreef Disana het volgende:
Johan verschuilt zich ook helemaal achter Dementor als die zegt dat 'lukraak adverteren' geen zin heeft. Natuurlijk heeft niemand het over 'lukraak adverteren' gehad. Het hele probleem is juist dat ze daarvoor geen plan hebben opgesteld.
Klopt.quote:Op maandag 29 maart 2010 19:51 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ze hebben ook geen product aan te bieden. Het is helemaal niks waarvoor je adverteert.
Naamsbekendheid en duidelijkheid over programma's als In the Picture. Hij krijgt daar geen mensen voor als niemand SV kent. Adverteren, anders zit je in een vicieuze cirkel: geen mensen, geen kijkers, geen geld.quote:Op maandag 29 maart 2010 19:51 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ze hebben ook geen product aan te bieden. Het is helemaal niks waarvoor je adverteert.
En dan maar blijven zeggen dat hij geen geld heeft. Hij heeft minimaal twee apparaten kapot gemaakt.quote:Op maandag 29 maart 2010 19:54 schreef Scrutinizer het volgende:
Johan heeft één probleempje met de kleine laptop op de chat en zegt dat die ook wel in de vuilnisbak kan.
En deze had hij pas geleden aangeschaft speciaal voor de mislukte uitzendingen op locatie.quote:Op maandag 29 maart 2010 19:54 schreef Disana het volgende:
[..]
En dan maar blijven zeggen dat hij geen geld heeft. Hij heeft minimaal twee apparaten kapot gemaakt.
Els is ook aan het twitteren geslagen:quote:Op maandag 29 maart 2010 20:08 schreef Scrutinizer het volgende:
Nadat Knoetske vorige week al opdracht gekregen had van Alsido zich te buigen over een commercieel plan gaat nu ook Els daarmee bezig. Liesbeth gaat nog een hoop tijd overhouden om thee te drinken.
En Alsido heeft twee dagen zitten denken over z'n laatste boodschap. Dat is 2 letters en één spatie per dag. Goed bezig, die alsido boomquote:Op maandag 29 maart 2010 20:09 schreef Disana het volgende:
[..]
Els is ook aan het twitteren geslagen:
http://search.twitter.com/search?q=studiovlemmix
Volgens mij vertrok ze omdat mootie haar een kritische vraag stelde over Liesbeth.quote:Op maandag 29 maart 2010 20:12 schreef beequeen het volgende:
Eik zijn het allemaal maar vreemde gasten die in SV rondbaggeren. Els is plotseling ook van de sponsoring en vertrekt als de chatters kritiek op haar hebben.
Elsepels moet gewoon koken, soppen en af en toe de funcky chicken doen.
En dan plaatst hij vervolgens zijn eigen promo in zijn Twitter.quote:Op maandag 29 maart 2010 20:12 schreef Scrutinizer het volgende:
En Alsido heeft twee dagen zitten denken over z'n laatste boodschap. Dat is 2 letters en één spatie per dag. Goed bezig, die alsido boom
Ook! Maar vooral over haar werving van sponsoren voor SV. Ach, what the heck, het zijn allemaal debielen daar op Waterkokert na.quote:Op maandag 29 maart 2010 20:14 schreef Scrutinizer het volgende:
Volgens mij vertrok ze omdat mootie haar een kritische vraag stelde over Liesbeth.
Wie heeft er eigenlijk boven of in het mengpaneel zitten boren? Ik geloof dat ik daar gisteren iets over las en dat het over het audiopaneel ging. Dat doe je toch niet?quote:Op maandag 29 maart 2010 20:23 schreef Scrutinizer het volgende:
Wel fijn dat Twiki er is, dan kan die mooie beelden maken voor ons. Of zou die vanavond in het mengpaneel moeten boren?
quote:Op maandag 29 maart 2010 20:24 schreef Disana het volgende:
[..]
Wie heeft er eigenlijk boven of in het mengpaneel zitten boren? Ik geloof dat ik daar gisteren iets over las en dat het over het audiopaneel ging. Dat doe je toch niet?
Was dat niet neef Harrie met het ophangen van de mics of bazel ik nou?quote:Op maandag 29 maart 2010 20:24 schreef Disana het volgende:
Wie heeft er eigenlijk boven of in het mengpaneel zitten boren? Ik geloof dat ik daar gisteren iets over las en dat het over het audiopaneel ging. Dat doe je toch niet?
Ik weet niet wie, ik heb het net als jij ook maar gelezen. Maar handig is het niet.quote:Op maandag 29 maart 2010 20:24 schreef Disana het volgende:
[..]
quote:Op maandag 29 maart 2010 20:12 schreef beequeen het volgende:
Eik zijn het allemaal maar vreemde gasten die in SV rondbaggeren. Els is plotseling ook van de sponsoring en vertrekt als de chatters kritiek op haar hebben.
Elsepels moet gewoon koken, soppen en af en toe de funcky chicken doen.
Ah. Ik had het zonder meer aannemelijk gevonden als het Alsido was geweest.quote:Op maandag 29 maart 2010 20:29 schreef beequeen het volgende:
[..]
Was dat niet neef Harrie met het ophangen van de mics of bazel ik nou?
Daar zijn nog caps van.
Een studiovlemmix twitter is er wel, die is namelijk van Dementorquote:Op maandag 29 maart 2010 20:39 schreef Disana het volgende:
[..]
Ah. Ik had het zonder meer aannemelijk gevonden als het Alsido was geweest.
Zou Liesbeth de afwas gedaan hebben? Zijn ze nu druk aan het promoten en sponsorwerven? Hou de studiovlemmix twitter in de gaten! Oh nee, die is er niet...
Nou moe, hoe kan dat: ik deed er een search op en kreeg alleen berichten van anderen over SV. Zijn ze daar trouwens blij mee, dat Dementor die al heeft ingenomen?quote:Op maandag 29 maart 2010 20:46 schreef Juud79 het volgende:
[..]
Een studiovlemmix twitter is er wel, die is namelijk van Dementor![]()
http://twitter.com/Studiovlemmix
Geen idee, hij heeft het een half jaar geleden al geregistreerd. Hij weet wel hoe t werkt namelijk wat betreft publiciteit.quote:Op maandag 29 maart 2010 20:48 schreef Disana het volgende:
[..]
Nou moe, hoe kan dat: ik deed er een search op en kreeg alleen berichten van anderen over SV. Zijn ze daar trouwens blij mee, dat Dementor die al heeft ingenomen?
Liesbeth, die volgens mij bijna geen donder doet om erachter te komen hoe ze SV voor het voetlicht kan brengen.quote:Op maandag 29 maart 2010 20:51 schreef Juud79 het volgende:
[..]
Geen idee, hij heeft het een half jaar geleden al geregistreerd. Hij weet wel hoe t werkt namelijk wat betreft publiciteit.
In tegenstelling tot Liesbeth en Alsido, die nu pas het fenomeen Twitter ontdekken.
Lies heeft het inmiddels helemaal begrepen hoor. Net Als Alsido keurig in het Engels.quote:Op maandag 29 maart 2010 20:51 schreef Juud79 het volgende:
Geen idee, hij heeft het een half jaar geleden al geregistreerd. Hij weet wel hoe t werkt namelijk wat betreft publiciteit.
In tegenstelling tot Liesbeth en Alsido, die nu pas het fenomeen Twitter ontdekken.
weet je wat ik denk Disana, dat die 2 FOK en vooral dit Topic in de gaten houden, om ideen op te doen van jou BQ Scrut o.a.enzo.quote:Op maandag 29 maart 2010 20:56 schreef Disana het volgende:
[..]
Liesbeth, die volgens mij bijna geen donder doet om erachter te komen hoe ze SV voor het voetlicht kan brengen.
Maar ik denk dan dat ze vanmiddag ook geprobeerd hebben studiovlemmix te registeren. En Dementor doet er niets meer mee. Ik denk echter dat ze er zelf ook niets fatsoenlijks van hadden kunnen maken.
Volgens mij deed jij een search in English Language. Geen idee hoe dat werkt, Twitter niet, volg alleen sommige twitteraars.quote:Op maandag 29 maart 2010 20:48 schreef Disana het volgende:
Nou moe, hoe kan dat: ik deed er een search op en kreeg alleen berichten van anderen over SV.
Nope, zelfde resultaat. Maar ik zal inderdaad iets niet goed doen.quote:Op maandag 29 maart 2010 21:06 schreef beequeen het volgende:
[..]
Volgens mij deed jij een search in English Language. Geen idee hoe dat werkt, Twitter niet, volg alleen sommige twitteraars.
nee en is toch triest disana, je doet moeite om te *helpen* maar deze dame denkt echt dat ze boven iedereen staat, en ik bedoel ze zal de chat wel in de gaten houden maar ook dit topic, omdat hier de beste ideen vandaan komen.quote:Op maandag 29 maart 2010 21:09 schreef Disana het volgende:
[..]
Nope, zelfde resultaat. Maar ik zal inderdaad iets niet goed doen.
Toverheks, ik denk ook dat met name Liesbeth veel op de chat zit te speuren. Maar als er dan eens iemand iets heeft, dan komt dat weer niet goed over, zoals van die gratis billboard reclame in ruil voor reclame. En ze doet er volgens mij geen fuck mee.
De Twitter van Studio Vlemmix zelf moet jou toch wel bekend zijn.quote:Op maandag 29 maart 2010 20:51 schreef Juud79 het volgende:
[..]
http://twitter.com/JVlemmixquote:Op maandag 29 maart 2010 20:39 schreef Disana het volgende:
[..]
Ah. Ik had het zonder meer aannemelijk gevonden als het Alsido was geweest.
Zou Liesbeth de afwas gedaan hebben? Zijn ze nu druk aan het promoten en sponsorwerven? Hou de studiovlemmix twitter in de gaten! Oh nee, die is er niet...
Harrie, want die heeft het later nog schoongemaakt.quote:Op maandag 29 maart 2010 20:24 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik heb ze maar even allemaal in een update gezet.quote:
ja jammer he Disana, terwijl we er toch allemaal een steentje bij willen dragen echt, kan me er gewoon kwaad over maken maar ach dat is het niet waard. ( wat je me aanradenquote:Op maandag 29 maart 2010 21:37 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik heb ze maar even allemaal in een update gezet.
Toverheks, ik denk dat je gelijk hebt hoor, alleen zien we totaal geen resultaat van het gluren van Liesbeth op chat en in COS.
Een paar dagen later is er ook nog behoorlijk geboord binnen, om de camera's voor de keuken en buiten te installeren. Wie daarbij betrokken zijn geweest weet ik niet.quote:Op maandag 29 maart 2010 21:34 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Harrie, want die heeft het later nog schoongemaakt.
http://twitter.com/MarijkeBoer/status/11029530762quote:verwarrend hè? Marijke Live op www.marijkeboer.nl en Marijke's real life op http://www.studiovlemmix.tv (vanaf 5 april iedere werkdag)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |