Een heuse leermeesteres?quote:Op maandag 29 maart 2010 13:16 schreef Poostema het volgende:
[..]
Die gaan bij mij in de leer, schatje.
Ik zat in Arnhem (ROC en HAN) (ik woonde toen nog bij mijn ouders in Anhem).quote:Op maandag 29 maart 2010 13:13 schreef WhiteTiger1 het volgende:
[..]
maar jij komt toch ook uit nijmegen ik zat in neerbosch oost op school bij het kinderdorp of zoiets
en waar zat jij op school?
Gast volgens mijn is dat voor jou tijd? Toen was iedereen een beetje van de Air Max.quote:Op maandag 29 maart 2010 13:15 schreef NotYou het volgende:
[..]
En dan een topic openen waarin je je beklag doet over moslims. HARDCOOOOREEEE! KAANKUUUH BUITUUUHLAAANDUUUHS
ken ik ook wel ja (de ROC dan he )quote:Op maandag 29 maart 2010 13:16 schreef Mr.Cooper het volgende:
[..]
Ik zat in Arnhem (ROC en HAN) (ik woonde toen nog bij mijn ouders in Anhem).
jaquote:Op maandag 29 maart 2010 13:20 schreef Mr.Cooper het volgende:
[..]
Gast volgens mijn is dat voor jou tijd? Toen was iedereen een beetje van de Air Max.
Er schort wel meer aan de TT.quote:
Kut heh, vieze stinkho*r, dat er mensen zijn die rekening met de ouderen houden....quote:Op maandag 29 maart 2010 12:55 schreef WhiteTiger1 het volgende:
NIJMEGEN - De Nijmeegse moslima Tamara van Berkel is woedend omdat sportschool Fit for Free niet wil dat ze met een hoofddoekje sport. De sportschool zegt geen enkele vorm van hoofdbedekking toe te staan, omdat het andere sporters een onveilig gevoel zou geven. Met name ouderen zouden zich erdoor bedreigd voelen.
Van Berkel werd twee maanden geleden lid van de Nijmeegse sportschool. Tijdens een rondleiding werd niet gerept over het verbod op hoofdbedekking. Pas toen ze kwam sporten werd ze op het bijzondere voorschrift gewezen.
„Het slaat natuurlijk nergens op. Ik ben nog nooit ergens door mijn hoofddoek geweigerd. Zelfs niet bij de gemeente. Ik sportte hiervoor tien jaar ergens anders, daar zag ik ook gewoon dames met bedekte hoofden.”
De 26-jarige is van Nederlandse komaf en is pas sinds twee jaar moslima. „Het is te gek voor woorden dat mijn hoofddoek als bedreigend zou worden ervaren. Ik draag het al sportend als bandana.”
Regiomanager Sander Adriaanse van de sportschool zegt dat het weigeren van hoofddoekjes niks met discriminatie te maken heeft. „Wij verbieden bij al onze fitnesscentra elke vorm van hoofdbedekking: petjes, mutsen, bandana’s, noem maar op.”
wat zeik je dan je wil gelijk behandeld worden maar toch weer niet.
Hetzelfde op school toen petjes af maar hun mochten hun theedoek op houden![]()
ik zeg gelijke monniken gelijke kappen
aaaaw we hebben weer een bekrompe persoontje op Fokquote:
quote:Op maandag 29 maart 2010 13:33 schreef WhiteTiger1 het volgende:
[..]
aaaaw we hebben weer een bekrompe persoontje op Fok
Maar verder gaat het wel goed met je?quote:Op maandag 29 maart 2010 13:33 schreef HetWasHandje het volgende:
Kut heh, vieze stinkho*r, dat er mensen zijn die rekening met de ouderen houden....![]()
Zou die groep ook eens moeten doen: rekening met anderen houden ipv hun eigen zinnetje door te drukken.
Vandaag of morgen steek ik zo'n hoofddoek gewoon nog een keer in de fik terwijl ie op dat hoofd zit. Kan ze meteen een verbanddoos ombinden, dan heeft ze pas een doek om dr kop. En die hoeft echt niet af hoor. Ook niet tijdens het sporten
So?quote:Op maandag 29 maart 2010 13:25 schreef Zwansen het volgende:
TS heeft een komma vergeten in de TT.
Klopt.quote:Op maandag 29 maart 2010 13:07 schreef Opa.Bakkebaard het volgende:
[..]
Tamara van Berkel klinkt overigens behoorlijk Nederlands.
"bekeerde" Nederlanders zijn meestal de grootste zeurpieten. Net als ex-rokers.
En hersenspoelen...quote:Op maandag 29 maart 2010 13:35 schreef Agiath het volgende:
Moslimahet woord alleen al ruikt naar onderdrukking en snorren
quote:Op maandag 29 maart 2010 13:36 schreef Copycat het volgende:
[..]
Maar verder gaat het wel goed met je?
quote:
quote:Op maandag 29 maart 2010 13:38 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Klopt.
Net als mensen die pas sinds kort bij bv Schiphol zijn gaan wonen.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |