bedoel ik had jij dat ook op school? cooperquote:Op maandag 29 maart 2010 12:56 schreef Mr.Cooper het volgende:
Geloven.De kanker van de samenleving (als het nog samenleving te noemen is).
Huh wat?quote:Op maandag 29 maart 2010 12:58 schreef WhiteTiger1 het volgende:
[..]
bedoel ik had jij dat ook op school? cooper
bij mij niet ik had zo tennis petje maar hij moest wel af en hetzelfde met topjes (was in de gabbertijd met die korte topjes en auzzies enzoquote:Op maandag 29 maart 2010 13:02 schreef Mr.Cooper het volgende:
[..]
Huh wat?
Maar bij ons op school kon je gewoon alles ophouden.
Dit.quote:Op maandag 29 maart 2010 13:03 schreef __Saviour__ het volgende:
Typisch weer. Een sportschool kan prima kledingvoorschriften hebben, die gelden gewoon voor iedereen. Maar een moslim moet er weer kabaal over maken hoor.
Tamara van Berkel klinkt overigens behoorlijk Nederlands.quote:Op maandag 29 maart 2010 13:03 schreef __Saviour__ het volgende:
Typisch weer. Een sportschool kan prima kledingvoorschriften hebben, die gelden gewoon voor iedereen. Maar een moslim moet er weer kabaal over maken hoor.
Bekeerden zijn de gelovigen die de aanslagen plegen.quote:Op maandag 29 maart 2010 13:07 schreef Opa.Bakkebaard het volgende:
[..]
Tamara van Berkel klinkt overigens behoorlijk Nederlands.
"bekeerde" Nederlanders zijn meestal de grootste zeurpieten. Net als ex-rokers.
Whehehe.quote:Op maandag 29 maart 2010 13:04 schreef WhiteTiger1 het volgende:
[..]
bij mij niet ik had zo tennis petje maar hij moest wel af en hetzelfde met topjes (was in de gabbertijd met die korte topjes en auzzies enzomocht niet
maar jij komt toch ook uit nijmegen ik zat in neerbosch oost op school bij het kinderdorp of zoietsquote:Op maandag 29 maart 2010 13:10 schreef Mr.Cooper het volgende:
[..]
Whehehe.Ik hield gewoon altijd mijn pet op als ik die op had, maar ik denk dat het anders was aangezien ik techniek heb gedaan en het daar niet uitmaakt hoe of wat.
(MBO) Daarna deed ik een geheel andere opleiding voor erbij en toen waren de regels heel anders (HBO).
Ja ik heb MBO en HBO gedaan.![]()
Topjes moesten af (/uit) bij jou op school?quote:Op maandag 29 maart 2010 13:04 schreef WhiteTiger1 het volgende:
[..]
bij mij niet ik had zo tennis petje maar hij moest wel af en hetzelfde met topjes (was in de gabbertijd met die korte topjes en auzzies enzomocht niet
Eigenlijk zou hier een gevangenisstraf op moeten staanquote:Op maandag 29 maart 2010 12:55 schreef WhiteTiger1 het volgende:
De 26-jarige is van Nederlandse komaf en is pas sinds twee jaar moslima.
quote:Op maandag 29 maart 2010 13:13 schreef NotYou het volgende:
[..]
Topjes moesten af (/uit) bij jou op school?Nooit geweten dat er een opleiding tot prostituee bestaat.
En dan een topic openen waarin je je beklag doet over moslims. HARDCOOOOREEEE! KAANKUUUH BUITUUUHLAAANDUUUHSquote:Op maandag 29 maart 2010 13:14 schreef WhiteTiger1 het volgende:
[..]
nee moest een jasje/trainingjack overheen
Beiden gehaald hoor.quote:Op maandag 29 maart 2010 13:12 schreef Opa.Bakkebaard het volgende:
[..]
Doen of daadwerkelijk je diploma halen is een groot verschil Cooper.
Die gaan bij mij in de leer, schatje.quote:Op maandag 29 maart 2010 13:13 schreef NotYou het volgende:
[..]
Topjes moesten af (/uit) bij jou op school?Nooit geweten dat er een opleiding tot prostituee bestaat.
Houd je dekselse hoofd!quote:Op maandag 29 maart 2010 13:15 schreef NotYou het volgende:
En dan een topic openen waarin je je beklag doet over moslims. HARDCOOOOREEEE! KAANKUUUH BUITUUUHLAAANDUUUHS
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |