Boondock Saintsquote:Op maandag 29 maart 2010 12:58 schreef Salatrel het volgende:
hou de rule of thumb aan.
deze regel houd in dat je een stok mag gebruiken die niet dikker is dan je duim....
eigelijk een rare regel.. zou de rule of wrist moeten zijn
Die NLse vrouwen beginnen vaak met slaan.quote:Op maandag 29 maart 2010 12:59 schreef Duimelot het volgende:
de buitenlandse vrouwtjes kan je ws best hard aanpakken, bij de nederlandse geef ik het advies om je eigen pijngrens aan te houden, die slaan terug!
blijft n leuke film-quotequote:Op maandag 29 maart 2010 12:58 schreef Salatrel het volgende:
hou de rule of thumb aan.
deze regel houd in dat je een stok mag gebruiken die niet dikker is dan je duim....
eigelijk een rare regel.. zou de rule of wrist moeten zijn
oh ja ik ben een halfbloedje dus mss dat ik dat dan daarom weer net niet doe, maar ik zou wel terugslaanquote:Op maandag 29 maart 2010 13:03 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Die NLse vrouwen beginnen vaak met slaan.
Dat soort dingen bedoel ik eigenlijk. Als zij begint te slaan mag je dan terug slaan?quote:Op maandag 29 maart 2010 13:03 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Die NLse vrouwen beginnen vaak met slaan.
Ja, vind ik wel. Als iemand je slaat mag je gewoon terugslaan.quote:Op maandag 29 maart 2010 13:04 schreef DRA het volgende:
[..]
Dat soort dingen bedoel ik eigenlijk. Als zij begint te slaan mag je dan terug slaan?
Ik vind van niet, je bent sowieso sterker, duw haar gewoon weg, of houdt haar op afstand dat ze in de lucht slaatquote:Op maandag 29 maart 2010 13:04 schreef DRA het volgende:
[..]
Dat soort dingen bedoel ik eigenlijk. Als zij begint te slaan mag je dan terug slaan?
En wat als zij nou zelf een stok gebruikt? Of gaat dreigen met het kapotgooien van dingen ofzo?quote:Op maandag 29 maart 2010 13:08 schreef Xs2Shanna het volgende:
[..]
Ik vind van niet, je bent sowieso sterker, duw haar gewoon weg, of houdt haar op afstand dat ze in de lucht slaat
Dat ligt er maar net aan. Als een vrouw-vrouw mij probeert te slaan, dan lach ik idd een keer en duw haar weg. Als een feekshoerbitch mij met een vuist ramt, dan gaat ze neer.quote:Op maandag 29 maart 2010 13:08 schreef Xs2Shanna het volgende:
Ik vind van niet, je bent sowieso sterker, duw haar gewoon weg, of houdt haar op afstand dat ze in de lucht slaat
Mooi. Maar wat als ze bijvoorbeeld te veel geld uitgeeft? Dan heb je feitelijk ook moeten intcasseren, financieel dat wel.quote:Op maandag 29 maart 2010 13:06 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Ja, vind ik wel. Als iemand je slaat mag je gewoon terugslaan.
Nu hangt het natuurlijk ook af van de situatie en wat er aan vooraf is gegaan, en of je die klap wellicht verdiend hebt of niet... maar als een vrouw mij zonder reden een mep verkoopt, dan krijgt ze die wel gewoon terug. Als je zo stoer bent om te meppen moet je ook stoer genoeg zijn om te incasseren (geldt niet alleen voor vrouwen natuurlijk, maar voor iedereen)
ga je nu 3 miljard voorbeelden bedenken? Een vrouw sla je niet, tenzij je net een vuist in je gezicht hebt gehad en inschat dat ze daarmee doorgaat als jij niets terugdoet.quote:Op maandag 29 maart 2010 13:09 schreef DRA het volgende:
Mooi. Maar wat als ze bijvoorbeeld te veel geld uitgeeft? Dan heb je feitelijk ook moeten intcasseren, financieel dat wel.
Dan moet ze dat 'terugverdienen'. Daar zijn meerdere manieren voor te bedenken.quote:Op maandag 29 maart 2010 13:09 schreef DRA het volgende:
[..]
Mooi. Maar wat als ze bijvoorbeeld te veel geld uitgeeft? Dan heb je feitelijk ook moeten intcasseren, financieel dat wel.
Tand door de lip _of_ vijf treden van een trap.quote:Op maandag 29 maart 2010 13:09 schreef DRA het volgende:
[..]
Tuurlijk joh! En als ze teveel naar die ene man van die ene televisieserie kijkt, verdient ze ook een knal voor d'r kop.quote:Op maandag 29 maart 2010 13:09 schreef DRA het volgende:
Maar jij mag natuurlijk wel de Playboy kopen. Kom nouquote:Op maandag 29 maart 2010 13:15 schreef Copycat het volgende:
[..]
Tuurlijk joh! En als ze teveel naar die ene man van die ene televisieserie kijkt, verdient ze ook een knal voor d'r kop.
Wat moet ik met de Playboy als ik een spiegel heb?quote:Op maandag 29 maart 2010 13:16 schreef Sander het volgende:
Maar jij mag natuurlijk wel de Playboy kopen. Kom nou
Mwah, dat zou in mijn geval te betwijfelen zijnquote:Op maandag 29 maart 2010 13:08 schreef Xs2Shanna het volgende:
[..]
Dan moet je haar aan haar haren door de huiskamer slingeren. Is ze nou helemaal?quote:Op maandag 29 maart 2010 13:09 schreef DRA het volgende:
[..]
Pfff, haar geld, haar keuzes. Als het me allemaal te gortig wordt en ik erger me er aan, kan ik de relatie ook gewoon beeindigen. Heel simpel. Daar ga je iemand natuurlijk geen klappen voor geven. Alleen bij fysieke bedreiging van jou of je koters of huisdieren ofzo, kan ik het me voorstellen dat je zo iemand een dreun geeft.quote:Op maandag 29 maart 2010 13:09 schreef DRA het volgende:
[..]
Onzin natuurlijk. Het enige wat dat betekent als je als man door een bitch teruggeslagen wordt is dat je niet hard genoeg hebt geslagen de eerste keer. Dus doe je het gewoon ff over, maar dan goed...quote:Op maandag 29 maart 2010 12:59 schreef Duimelot het volgende:
de buitenlandse vrouwtjes kan je ws best hard aanpakken, bij de nederlandse geef ik het advies om je eigen pijngrens aan te houden, die slaan terug!
Kom es hier... ff kijken of jij maar halfbloed.quote:Op maandag 29 maart 2010 13:04 schreef Duimelot het volgende:
[..]
oh ja ik ben een halfbloedje dus mss dat ik dat dan daarom weer net niet doe, maar ik zou wel terugslaan
Dat heb je aan jezelf te danken dan... Een afgepast bedrag voor de boodschappen meegeven, meer nietquote:Op maandag 29 maart 2010 13:09 schreef DRA het volgende:
[..]
En jij durft jezelf geemancipeerd te noemen?quote:Op maandag 29 maart 2010 13:08 schreef Xs2Shanna het volgende:
[..]
"Kijk * CopyCat , zo kan het ook!"quote:Op maandag 29 maart 2010 13:17 schreef Copycat het volgende:
[..]
Wat moet ik met de Playboy als ik een spiegel heb?
pfffffffffieuw dan ben ik veiligquote:Op maandag 29 maart 2010 13:17 schreef BrandX het volgende:
[..]
Mwah, dat zou in mijn geval te betwijfelen zijn![]()
Maar goed, ik sla dan ook geen (weerloze) mensen zodra ik buiten een boksring ben
Uiteraard, woensdag is immers gehaktdag.quote:Op maandag 29 maart 2010 13:21 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Ik zou zeggen "Niet harder dan modaal".
Uiteraard kan er op woensdagen een uitzondering worden gemaakt.
Dan dump je haar rond 1700 uur achter het centraal en haal je haar met volle knip om 0:00 weer op, om haar dan bij de heroinehoer afwerkplek te dumpen tot 05:00 uur. Dan kan ze nog net 3 uurtjes slapen voordat ze weer naar haar dayjob moet.quote:Op maandag 29 maart 2010 13:09 schreef DRA het volgende:
[..]
Als ze teveel geld uitgeven die vrouwen , dan verdienen ze het maar terug ! Hoeren zijn het allemaal !quote:Op maandag 29 maart 2010 13:09 schreef DRA het volgende:
[..]
Ik sla sowieso niet. Dus wat bedoel je nou?quote:Op maandag 29 maart 2010 13:20 schreef HetWasHandje het volgende:
[..]
En jij durft jezelf geemancipeerd te noemen?
* Duimelot kijkt even, nope ik ben niet ongesteldquote:Op maandag 29 maart 2010 13:19 schreef HetWasHandje het volgende:
[..]
Kom es hier... ff kijken of jij maar halfbloed.
Dat de ketting te kort isquote:Op maandag 29 maart 2010 13:24 schreef Xs2Shanna het volgende:
[..]
Ik sla sowieso niet. Dus wat bedoel je nou?
Dat bedoel ik niet.... Hier komen jij.quote:Op maandag 29 maart 2010 13:26 schreef Duimelot het volgende:
[..]
* Duimelot kijkt even, nope ik ben niet ongesteld
Idd. Zodra er fysiek geweld en bedreigingen aan te pas komen is de relatie over wat mij betreft. Dus dan is er ook geen sprake van vrouw/vriendin.quote:Op maandag 29 maart 2010 13:17 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Pfff, haar geld, haar keuzes. Als het me allemaal te gortig wordt en ik erger me er aan, kan ik de relatie ook gewoon beeindigen. Heel simpel. Daar ga je iemand natuurlijk geen klappen voor geven. Alleen bij fysieke bedreiging van jou of je koters of huisdieren ofzo, kan ik het me voorstellen dat je zo iemand een dreun geeft.
oeh ik wordt er nat van (maar tis niet roodquote:Op maandag 29 maart 2010 13:29 schreef HetWasHandje het volgende:
[..]
Dat bedoel ik niet.... Hier komen jij.![]()
Voor of na het eten?quote:Op maandag 29 maart 2010 13:32 schreef Duimelot het volgende:
oeh ik wordt er nat van (maar tis niet rood)
Als het goed is wordt je nat als je komt ja...quote:Op maandag 29 maart 2010 13:32 schreef Duimelot het volgende:
[..]
Zo jij bent makkelijk.quote:Op maandag 29 maart 2010 13:32 schreef Duimelot het volgende:
[..]
voorspel ervoor dan erotisch spaghetti naar binnen slurpen en elkaar ondertussen al met de ogen uit kleden, de laatste hap is nog niet verdwenen of we gaan ervoor en achteraf een heerlijk toetjequote:
Probleem is dat veel mannen dat dus niet doen. Veel mannen maken zelfs het leven van andere mannen zuurder dan nodig is (hoewel dat ook weer minder aan het worden is omdat ook de mannen leren omgaan met emancipatie) maar jaaaaaaaaaaaarenlang zijn vrouwen standaard als beste factor gezien voor de opvoeding. Nu weten we dat dat niet zo is, toch wordt nog te vaak de man door een andere man (de rechter) aan de kant geschoven omdat zo'n lummel vasthoud aan een oud en achterhaald idee.quote:Op maandag 29 maart 2010 13:36 schreef UIO_AMS het volgende:
Het is gewoon de taak van de man om de grenzen van het toelaatbare te stellen. Alle Germain Greer's en Dolle Mina's ten spijt heeft de man gewoon deze positie, die ook natuurlijk bepaald is. Als hij dat niet doet, zou het maar een dolle boel worden.
waarom moeilijk doen als het makkelijk kan!?!?quote:
Idd. Jij verdient gewoon klappenquote:Op maandag 29 maart 2010 13:41 schreef Duimelot het volgende:
[..]
waarom moeilijk doen als het makkelijk kan!?!?
ws daarom dat ik niet hard aangepakt wordt, ik ben gewoon niet zo'n moeilijke
Kijk, daar kan ik wat. mee.quote:Op maandag 29 maart 2010 13:39 schreef Duimelot het volgende:
voorspel ervoor dan erotisch spaghetti naar binnen slurpen en elkaar ondertussen al met de ogen uit kleden, de laatste hap is nog niet verdwenen of we gaan ervoor en achteraf een heerlijk toetje
met een nat washandje?quote:Op maandag 29 maart 2010 13:42 schreef HetWasHandje het volgende:
[..]
Idd. Jij verdient gewoon klappen
Wat was je nummer ook alweer?quote:Op maandag 29 maart 2010 13:44 schreef Duimelot het volgende:
en toch heb je me nog niet voor een etentje uitgenodigd
Tot hij erachter komt dat je gewoon een vent bent.quote:Op maandag 29 maart 2010 13:44 schreef Duimelot het volgende:
[..]
en toch heb je me nog niet voor een etentje uitgenodigd
kan je nu niet gewoon dingen niet verklappen!?!?quote:Op maandag 29 maart 2010 13:46 schreef DRA het volgende:
[..]
Tot hij erachter komt dat je gewoon een vent bent.
Maakt niet uit, dan stuur ik hem naar jou door.quote:Op maandag 29 maart 2010 13:46 schreef DRA het volgende:
Tot hij erachter komt dat je gewoon een vent bent.
Verklap je BMI eens?quote:Op maandag 29 maart 2010 13:48 schreef Duimelot het volgende:
[..]
kan je nu niet gewoon dingen niet verklappen!?!?
ik belde , je nam niet op , trut !quote:
*Wat* een H O E R hey... vind je niet?quote:
Je hebt helemaal gelijk. Het was bedoelt om serieus vast te stellen wat wel en niet mag en vervolgens wordt het een beetje puberaal.quote:Op maandag 29 maart 2010 13:34 schreef Fortitude het volgende:
Wat een kut topic. TT had potentie en dan gaat het over fysiek geweld.![]()
Ban waardig slecht dit.
quote:Op maandag 29 maart 2010 13:55 schreef Techno het volgende:
[..]
IRL is ze een grote, dikke en gerimpelde negerin.
joh ik ben zelfverzekerd genoeg om niet continue met mijn lijn bezig te zijn ik heb geen idee, voelt allemaal gezond aan!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Maar impliceer je daarmee niet dat enigszins gewelddadig wel okay is?quote:Op maandag 29 maart 2010 13:58 schreef DRA het volgende:
[..]
Je hebt helemaal gelijk. Het was bedoelt om serieus vast te stellen wat wel en niet mag en vervolgens wordt het een beetje puberaal.
Dat doe ik ook niet.quote:Op maandag 29 maart 2010 13:58 schreef Duimelot het volgende:
![]()
dat zei ik alleen om mannen af te wimpelen, neem nu niet alles zo serieus.
ah genoeg mannen die jou afentoe eens lekker op je kont willen meppen hoorquote:Op maandag 29 maart 2010 14:01 schreef Ripley het volgende:
[..]
Maar impliceer je daarmee niet dat enigszins gewelddadig wel okay is?
Als een man geweld naar mij gebruikt is het over. En als ik gedrag zou vertonen waar een man aggressief van wordt, dan maakt hij het waarschijnlijk gewoon uit.
Omdat je zo maar alles over je heen wil laten gaan. Blijkbaar ben je niet in de positie enige eisen te stellen.quote:Op maandag 29 maart 2010 13:41 schreef Duimelot het volgende:
[..]
waarom moeilijk doen als het makkelijk kan!?!?
ws daarom dat ik niet hard aangepakt wordt, ik ben gewoon niet zo'n moeilijke
Ik dacht dat je wel opgewonden werd van een beetje aggressiequote:Op maandag 29 maart 2010 14:01 schreef Ripley het volgende:
[..]
Als een man geweld naar mij gebruikt is het over. En als ik gedrag zou vertonen waar een man aggressief van wordt, dan maakt hij het waarschijnlijk gewoon uit.
Ah ja, met de uitzondering van gewenste tikjes uiteraardquote:Op maandag 29 maart 2010 14:01 schreef Duimelot het volgende:
[..]
ah genoeg mannen die jou afentoe eens lekker op je kont willen meppen hoor
Tot op zekere hoogte moet het juist mogelijk zijn. Maar er moet wel duidelijkheid bestaan en neerhoeken is natuurlijk zwaar overdreven.quote:Op maandag 29 maart 2010 14:01 schreef Ripley het volgende:
[..]
Wat wel en niet mag is allemaal terug te vinden in het Wetboek van Strafrecht. Wat jij, net als iedere Nederlander, geacht wordt te kennen. En dat had ons tevens een zinloos topic bespaard.quote:Op maandag 29 maart 2010 13:58 schreef DRA het volgende:
Je hebt helemaal gelijk. Het was bedoelt om serieus vast te stellen wat wel en niet mag en vervolgens wordt het een beetje puberaal.
Niks moet. En tot welke hoogte dan?quote:Op maandag 29 maart 2010 14:03 schreef DRA het volgende:
[..]
Tot op zekere hoogte moet het juist mogelijk zijn. Maar er moet wel duidelijkheid bestaan en neerhoeken is natuurlijk zwaar overdreven.
waar heb jij het idee vandaan gehaald dat ik alles over me heen wil laten gaan? ik wil echt niet ALLES over me heen laten gaan alleen maar fokkerquote:Op maandag 29 maart 2010 14:02 schreef Chai het volgende:
[..]
Omdat je zo maar alles over je heen wil laten gaan. Blijkbaar ben je niet in de positie enige eisen te stellen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ja baas! is goed baas!quote:Op maandag 29 maart 2010 14:05 schreef stbabylon het volgende:
Een vrouw moet ook gewoon luisteren zonder dat er fysiek aan te pas komt. Anders is het geen goede vrouw.
quote:Op maandag 29 maart 2010 14:08 schreef Duimelot het volgende:
[..]
waar heb jij het idee vandaan gehaald dat ik alles over me heen wil laten gaan? ik wil echt niet ALLES over me heen laten gaan alleen maar fokker
en zelfs daarin stel ik toch enige eisen heb je fobo bekeken en ookal ben ik niet vies van afentoe een meisje, jou sla ik toch echt even over!Ga jij nou zeuren over 'te jong'???SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
ja het moet toch echt wel legaal blijven, volgend jaar wil ik dr best ontmaagden met een van mijn voorbinddildo's!quote:Op maandag 29 maart 2010 14:09 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ga jij nou zeuren over 'te jong'???
quote:Op maandag 29 maart 2010 14:08 schreef Duimelot het volgende:
[..]
waar heb jij het idee vandaan gehaald dat ik alles over me heen wil laten gaan? ik wil echt niet ALLES over me heen laten gaan alleen maar fokker
en zelfs daarin stel ik toch enige eisen heb je fobo bekeken en ookal ben ik niet vies van afentoe een meisje, jou sla ik toch echt even over!Alleen maar fokkers? Nouja dat noem ik niet echt eisen. Verder kun je dat ook niet beoordelen van mijn fobo, want daar staan geen foto's.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |