Boondock Saintsquote:Op maandag 29 maart 2010 12:58 schreef Salatrel het volgende:
hou de rule of thumb aan.
deze regel houd in dat je een stok mag gebruiken die niet dikker is dan je duim....
eigelijk een rare regel.. zou de rule of wrist moeten zijn
Die NLse vrouwen beginnen vaak met slaan.quote:Op maandag 29 maart 2010 12:59 schreef Duimelot het volgende:
de buitenlandse vrouwtjes kan je ws best hard aanpakken, bij de nederlandse geef ik het advies om je eigen pijngrens aan te houden, die slaan terug!
blijft n leuke film-quotequote:Op maandag 29 maart 2010 12:58 schreef Salatrel het volgende:
hou de rule of thumb aan.
deze regel houd in dat je een stok mag gebruiken die niet dikker is dan je duim....
eigelijk een rare regel.. zou de rule of wrist moeten zijn
oh ja ik ben een halfbloedje dus mss dat ik dat dan daarom weer net niet doe, maar ik zou wel terugslaanquote:Op maandag 29 maart 2010 13:03 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Die NLse vrouwen beginnen vaak met slaan.
Dat soort dingen bedoel ik eigenlijk. Als zij begint te slaan mag je dan terug slaan?quote:Op maandag 29 maart 2010 13:03 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Die NLse vrouwen beginnen vaak met slaan.
Ja, vind ik wel. Als iemand je slaat mag je gewoon terugslaan.quote:Op maandag 29 maart 2010 13:04 schreef DRA het volgende:
[..]
Dat soort dingen bedoel ik eigenlijk. Als zij begint te slaan mag je dan terug slaan?
Ik vind van niet, je bent sowieso sterker, duw haar gewoon weg, of houdt haar op afstand dat ze in de lucht slaatquote:Op maandag 29 maart 2010 13:04 schreef DRA het volgende:
[..]
Dat soort dingen bedoel ik eigenlijk. Als zij begint te slaan mag je dan terug slaan?
En wat als zij nou zelf een stok gebruikt? Of gaat dreigen met het kapotgooien van dingen ofzo?quote:Op maandag 29 maart 2010 13:08 schreef Xs2Shanna het volgende:
[..]
Ik vind van niet, je bent sowieso sterker, duw haar gewoon weg, of houdt haar op afstand dat ze in de lucht slaat
Dat ligt er maar net aan. Als een vrouw-vrouw mij probeert te slaan, dan lach ik idd een keer en duw haar weg. Als een feekshoerbitch mij met een vuist ramt, dan gaat ze neer.quote:Op maandag 29 maart 2010 13:08 schreef Xs2Shanna het volgende:
Ik vind van niet, je bent sowieso sterker, duw haar gewoon weg, of houdt haar op afstand dat ze in de lucht slaat
Mooi. Maar wat als ze bijvoorbeeld te veel geld uitgeeft? Dan heb je feitelijk ook moeten intcasseren, financieel dat wel.quote:Op maandag 29 maart 2010 13:06 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Ja, vind ik wel. Als iemand je slaat mag je gewoon terugslaan.
Nu hangt het natuurlijk ook af van de situatie en wat er aan vooraf is gegaan, en of je die klap wellicht verdiend hebt of niet... maar als een vrouw mij zonder reden een mep verkoopt, dan krijgt ze die wel gewoon terug. Als je zo stoer bent om te meppen moet je ook stoer genoeg zijn om te incasseren (geldt niet alleen voor vrouwen natuurlijk, maar voor iedereen)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |