abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_79715598
Hier staat de nicht van achter de kassa bij de KV dus ik kan niks anoniem doen.
There is no love sincerer than the love of food.
pi_79715937
In Arnhem hebben ze nog nergens de nieuwe lakjes
All good things are wild and free.
pi_79715968
Ik eerder van mijn werk weg gegaan, kom ik bij de Trekpleister, ik gelijk naar het Catrice schap en toen was ik gelijk van
Nog geen nieuwe collectie
Ik aan een verkoper vragen wanneer ze die dus krijgen, die gozert van die staat nog achter, we gaan de nieuwe nagellak van de week in de schappen plaatsen.
Ik had gelijk zoiets van
Maar goed, heb ik van de week iig een reden om weer even naar de Trekpleister te gaan
The best thing that you can do in life is follow your heart. Take risks.
Don't just take the safe and easy choices because you're afraid of what might happen.
Don't have any regrets and know that everything happens for a reason.
  † In Memoriam † maandag 29 maart 2010 @ 18:44:39 #179
43556 miss_dynastie
pi_79716109
Hier nergens nieuwe lakjes, Douglas had Koh (terwijl ze niet op de website staan), maar weer net niet wat ik hebben wilde en het mensch dat er werkt reageerde zo onbeschoft op mijn 'nee, dank u wel, wij kijken zelf even' toen ze vroeg of we hulp nodig hadden dat ik alles wat ik had willen kopen weer weg heb gelegd en lekker naar de Subway ben gelopen voor een broodje. Waar ik vervolgens drie kwartier moest wachten omdat die gozer er zolang over deed de broodjes van de 2 ( ) klanten die voor me waren te maken. I hate mondays
  maandag 29 maart 2010 @ 18:50:04 #180
101884 PeRi
Allons-y!
pi_79716331
quote:
Op maandag 29 maart 2010 18:11 schreef Guess. het volgende:

[..]

Weet je toevallig of ze ook zonder beugel hadden? Normaal draag ik altijd met maar blijkbaar heb ik zonder beugel nodig voor m'n tetten als ik bevallen ben,en die kan ik dus in m'n maat niet vinden

Hier hadden ze vorige week donderdag de nieuwe catrice lakjes al bij het Kruidvat,gisteren was het rek dus zo goed als leeg,had ik nou maar meer gekocht,hopelijk word het van de week nog aangevuld.

Hebben jullie dat ook,ik kom echt heel vaak bij het KV en niet alleen voor nagelak(maar wel vaak ) dat je je bijna schaamt om weer naar binnen te gaan Niet dat dat me tegenhoud hoor
Guess, je kan de beugels er toch uit halen als je ze niet zonder kan vinden?

En ik schaam me nergens voor. Al zouden ze me herkennen omdat ik er 3x per dag binnen zou lopen, niemand moet er wat van zeggen want ik betaal zo (indirect) hun salaris .
Whatever I want.
  maandag 29 maart 2010 @ 18:50:52 #181
203250 Diconnected
Zeg maar Dico.
pi_79716367
Ik hoop dat de grote kruidvat hier in de stad nu wel eindelijk de nieuwe lakjes heeft dan, kleintje hier in de buurt heeft niet eens wat van Catrice
it's the map in my mind that sends me on my way.
pi_79716845
quote:
Op maandag 29 maart 2010 14:04 schreef Loqi het volgende:
Meest scheve konad tot nu toe, maar ik vind hem leuk zat om te laten zitten. Ideetje gejat van Romikas blog, maar met andere kleurtjes

P2 Summer rain, met gewoon weer steentjes. Misschien hou ik er wel polka nagels aan over, hoef ik ook niet meer te konadden
[ afbeelding ]
Met hele subtiele gouden shimmer
[ afbeelding ]
Hahahah....mooi gedaan hoor Loqi!!!
Ziet er prachtig uit
  maandag 29 maart 2010 @ 19:28:43 #183
161748 Loqi
Hoezo sarcastisch?
pi_79717988
quote:
Op maandag 29 maart 2010 19:03 schreef romika het volgende:

[..]

Hahahah....mooi gedaan hoor Loqi!!!
Ziet er prachtig uit
Schaamteloos he scheef gestempeld tho
Knoei
pi_79718443
quote:
Op maandag 29 maart 2010 19:28 schreef Loqi het volgende:

[..]

Schaamteloos he scheef gestempeld tho
Ben je mal......ik vind het er mooi uit zien hoor!
En btw Je mag het best namaken hoor.....je zegt het tenminste
Ik kan ook niet altijd recht stempelen helaas....oefening baart kunst......
pi_79719156
quote:
Op maandag 29 maart 2010 17:15 schreef Stormqueen het volgende:
Voor de grootborstigen onder ons kan ik vertellen dat Hunkemoller eindelijk superleuke beha's heeft in de plusmaten, die betaalbaar zijn EN je tieten niet in tweeen delen En ze zijn nu 3 halen twee betalen ook
na 2 kinderen gebaard te hebben, ben ik 2 maten geslonken en pas nu alle C- cups. ik was reuze blij kan ik je vertellen ( iets minder)
  maandag 29 maart 2010 @ 19:56:21 #186
1592 Puckzzz
Bitch please!
pi_79719272
quote:
Op maandag 29 maart 2010 17:15 schreef Stormqueen het volgende:
Voor de grootborstigen onder ons kan ik vertellen dat Hunkemoller eindelijk superleuke beha's heeft in de plusmaten, die betaalbaar zijn EN je tieten niet in tweeen delen En ze zijn nu 3 halen twee betalen ook
Geldt dat ook voor smalle borstkas grote borst? en met bijpassende string/hipster?
Hey! Het is OK om alleen je eerste twee teennagels te lakken als je van plan bent peeptoes te gaan dragen!
pi_79720320
KV in Groningen had de nieuwe catrice lakjes ook nog niet. Ik heb al 5, but I want moooaaarrr
Als troost maar even een de-yellowing serum en een french manicure duo gehaald bij Sephora.. van 32, voor 10 euro
Life isn't about waiting for the storm to pass.. It's about learning to dance in the rain
pi_79720748
quote:
Op maandag 29 maart 2010 20:16 schreef princess-a het volgende:
KV in Groningen had de nieuwe catrice lakjes ook nog niet. Ik heb al 5, but I want moooaaarrr
Als troost maar even een de-yellowing serum en een french manicure duo gehaald bij Sephora.. van 32, voor 10 euro
waar is die de-yellowing serum eigenlijk voor?
Heb 'm ook in mijn handen gehad, maar wist niet waar ie voor is
Don't just take the safe and easy choices because you're afraid of what might happen.
  maandag 29 maart 2010 @ 20:29:19 #189
215872 PartyHardy
Live life to the fullest
pi_79721042
quote:
Op maandag 29 maart 2010 20:24 schreef MissJ het volgende:

[..]

waar is die de-yellowing serum eigenlijk voor?
Heb 'm ook in mijn handen gehad, maar wist niet waar ie voor is
Gokje: voor het 'bleken' van je nagels door de gele aanslag van nagellak en dingen? (herkenbaar voor velen;) )
What if the hokey-pokey is really what it's all about?
pi_79721057
quote:
Op maandag 29 maart 2010 18:27 schreef Joysa het volgende:

[..]

Oeh waar waar waar, want ik moet morgen even in a'dam zijn.
De kruidvat in de rijnstraat, je moet helemaal onderaan het essence vak kijken want als je staat zie je de lakjes niet eens ergens wel goed dat ze daar staan, want nu was er nog geen 1 verkocht omdat niemand het ziet ;p

Ik ben zondag in Amsterdam centrum geweest en daar heeft alleen de kruidvat die in de kalverstraat zit nog maar 3 verschillende kleurtjes, de rest is al op
pi_79721145
quote:
Op maandag 29 maart 2010 20:29 schreef PartyHardy het volgende:

[..]

Gokje: voor het 'bleken' van je nagels door de gele aanslag van nagellak en dingen? (herkenbaar voor velen;) )
Oh ja, duhh, logisch eigenlijk en ik ben niet eens blond
pi_79721316
quote:
Op maandag 29 maart 2010 20:29 schreef Mehehelzs het volgende:

[..]

De kruidvat in de rijnstraat, je moet helemaal onderaan het essence vak kijken want als je staat zie je de lakjes niet eens ergens wel goed dat ze daar staan, want nu was er nog geen 1 verkocht omdat niemand het ziet ;p

Ik ben zondag in Amsterdam centrum geweest en daar heeft alleen de kruidvat die in de kalverstraat zit nog maar 3 verschillende kleurtjes, de rest is al op
Hm, dan moet ik speciaal uit de metro stappen kijk morgen wel, maar thanks in elk geval!!
The way that you flip your hair gets me overwhelmed.
  maandag 29 maart 2010 @ 20:35:18 #193
112156 Debsterr
Dino inventor
pi_79721345
Wat een dikke tieten allemaal in dit topic ! Ik heb van de Hunkemöller simpel 75B, en van de H&M 75C. Lekker makkelijk, maar ik wil wel altijd push up vulling oppeppende BH's .. anders ben ik net de prinses met 2 erwten.
Once in a while, I just wanna dance and feel good
pi_79721739
quote:
Op maandag 29 maart 2010 20:29 schreef PartyHardy het volgende:

[..]

Dat dus.. niet zozeer het bleken, maar het haalt het gele eruit
(hoop ik, heb het net op mn nagels gedaan)
Life isn't about waiting for the storm to pass.. It's about learning to dance in the rain
  maandag 29 maart 2010 @ 20:44:49 #195
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_79721774
Woah, ik heb het gedaan! Alles besteld om zelf gelnagels te zetten!
Ik ben erg benieuwd of het me een beetje gaat lukken (en of het snel binnen is ).
KuikenGuppy
  maandag 29 maart 2010 @ 20:45:35 #196
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_79721810
quote:
Op maandag 29 maart 2010 18:29 schreef MinderMutsig het volgende:
Hier staat de nicht van achter de kassa bij de KV dus ik kan niks anoniem doen.
Je kunt altijd nog naar een andere stad reizen .
Of via dit topic je bestellingen doorgeven .
KuikenGuppy
pi_79721891
KV hier in het dorp krijgt trouwens altijd op dinsdag vracht
  maandag 29 maart 2010 @ 20:47:42 #198
215872 PartyHardy
Live life to the fullest
pi_79721911
quote:
Op maandag 29 maart 2010 20:44 schreef Burdie het volgende:
Woah, ik heb het gedaan! Alles besteld om zelf gelnagels te zetten!
Ik ben erg benieuwd of het me een beetje gaat lukken (en of het snel binnen is ).
Hahah dat wordt nog een hele plakzooi.. ik heb dat ook gedaan een tijd terug, gebruik het alleen als er 1 nagel is afgebroken, het kost me teveel tijd om alles te doen(bij een ander bijv.)
quote:
Op maandag 29 maart 2010 20:35 schreef Debsterr het volgende:
Wat een dikke tieten allemaal in dit topic ! Lekker makkelijk, maar ik wil wel altijd push up vulling oppeppende BH's .. anders ben ik net de prinses met 2 erwten.
Hier ook zo een, haha
What if the hokey-pokey is really what it's all about?
  maandag 29 maart 2010 @ 20:49:50 #199
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_79722018
quote:
Op maandag 29 maart 2010 20:47 schreef PartyHardy het volgende:
Hahah dat wordt nog een hele plakzooi.. ik heb dat ook gedaan een tijd terug, gebruik het alleen als er 1 nagel is afgebroken, het kost me teveel tijd om alles te doen(bij een ander bijv.
We zullen het zien... deze set was ongeveer net zo duur als het geld wat ik anders naar de nagelstyliste had gebracht als zij niet met zwangerschapsverlof zou gaan, dus eigenlijk kan ik het nu gratis proberen .
KuikenGuppy
pi_79722234
Zooo bijgelezen!

Ik weet niet meer van wie allemaal, maar ik zag weer veel mooie nageltjes voorbij komen

Hier hadden ze bij KV ook de nieuwe Catricelakjes en ik heb er 2 gekocht.. from dusk till dawn (bruinig) en clayton my hero (mja, wat is dat voor kleur..klei-kleurig). Even een plaatje van internet gepikt, geen zin om een foto te maken ( )

de 2e en de 3e En ik kwam erachter dat het flesje precies even groot en dik enzo is als de topcoat van Sephora die ik uit de swapdoos (zie swapdoostopic) heb gevist. Dus..dat vond ik leuk om ff te melden haha
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')