abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_79714300
Leuk SQ!
pi_79714367
quote:
Op maandag 29 maart 2010 17:48 schreef Burdie het volgende:

[..]

Dat! En dat je van die fladderige katoenen snoopy beha's van de H&M kunt kopen.
Die kan ik inderdaad kopen, maar ze zitten helemaal nergens naar.
En 80B is op zich niks mis mee, maar bij mijn lichaam is het wel echt klein aangezien ik best 'vol' ben verder.
  maandag 29 maart 2010 @ 17:54:36 #163
149959 SQ
snelle trees
pi_79714444
quote:
Op maandag 29 maart 2010 17:48 schreef Burdie het volgende:

[..]

Dat! En dat je van die fladderige katoenen snoopy beha's van de H&M kunt kopen.
Ja maar mijn reet past ook weer niet in die broekies !
disclaimer
  maandag 29 maart 2010 @ 17:57:17 #164
215872 PartyHardy
Live life to the fullest
pi_79714525
Het lijkt alsof jullie allemaal grootborstig zijn nu In mijn maat is ook nooit iets leuks te vinden al zou je zeggen dat 70B toch niet heel weinig voorkomt.. vooral niet met gel-cups (anders heb k helemaal niks) heb je weinig leuks..
Maargoed ik moet weer verder met leren
What if the hokey-pokey is really what it's all about?
pi_79714565
MaaH

Edit: Fixed

[ Bericht 37% gewijzigd door Chanty87 op 29-03-2010 18:11:00 ]
  maandag 29 maart 2010 @ 17:59:11 #166
149959 SQ
snelle trees
pi_79714597
quote:
Op maandag 29 maart 2010 17:57 schreef PartyHardy het volgende:
Het lijkt alsof jullie allemaal grootborstig zijn nu In mijn maat is ook nooit iets leuks te vinden al zou je zeggen dat 70B toch niet heel weinig voorkomt.. vooral niet met gel-cups (anders heb k helemaal niks) heb je weinig leuks..
Maargoed ik moet weer verder met leren
ik durf te wedden dat het aanbod in 70B ongeveer twintig keer groter is dan in 95E
En hup, ga es leren ja!
disclaimer
  maandag 29 maart 2010 @ 17:59:30 #167
149959 SQ
snelle trees
pi_79714607
quote:
Op maandag 29 maart 2010 17:58 schreef Chanty87 het volgende:
MaaH

[ afbeelding ]
Oeh wat een mooie handen ook weer!
disclaimer
  maandag 29 maart 2010 @ 18:11:31 #168
246495 Guess.
Gijs,Joost&Teun!!!
pi_79715031
quote:
Op maandag 29 maart 2010 17:15 schreef Stormqueen het volgende:
Voor de grootborstigen onder ons kan ik vertellen dat Hunkemoller eindelijk superleuke beha's heeft in de plusmaten, die betaalbaar zijn EN je tieten niet in tweeen delen En ze zijn nu 3 halen twee betalen ook
Weet je toevallig of ze ook zonder beugel hadden? Normaal draag ik altijd met maar blijkbaar heb ik zonder beugel nodig voor m'n tetten als ik bevallen ben,en die kan ik dus in m'n maat niet vinden

Hier hadden ze vorige week donderdag de nieuwe catrice lakjes al bij het Kruidvat,gisteren was het rek dus zo goed als leeg,had ik nou maar meer gekocht,hopelijk word het van de week nog aangevuld.

Hebben jullie dat ook,ik kom echt heel vaak bij het KV en niet alleen voor nagelak(maar wel vaak ) dat je je bijna schaamt om weer naar binnen te gaan Niet dat dat me tegenhoud hoor
28-06-2010 Is ons mooie ventje geboren :-)
pi_79715044
quote:
Op maandag 29 maart 2010 17:59 schreef Stormqueen het volgende:

[..]

Oeh wat een mooie handen ook weer!
Tenks
pi_79715158
quote:
Op maandag 29 maart 2010 17:38 schreef Stormqueen het volgende:

[..]

Een nagellakkoopstop BH's waren echt nodig hoor, ik draag ze altijd helemaal door en door dood
Pic:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Tevens excuses voor de offtopicheid
Nais!
Lak en tieten.

Mooi Chanty! Mooie nagels en vingers ook.
There is no love sincerer than the love of food.
pi_79715222
quote:
Op maandag 29 maart 2010 16:24 schreef Daph_ het volgende:

[..]

Ja maar dat zit niet hier in de buurt. En op dit moment heb ik geen auto, dus dan wordt het met de bus.. Hm, ik wacht wel
waar woon je in de buurt in amsterdam? ik was net aan het fietsen maar nam een andere weg, en toen kwam ik een kruidvat tegen! daar stonden de catrice lakjes zo slecht opgesteld dat je ze niet ziet alle rekjes waren dus nog helemaal vol! gelijk weer ingeslagen!
  maandag 29 maart 2010 @ 18:18:13 #172
149959 SQ
snelle trees
pi_79715255
quote:
Op maandag 29 maart 2010 18:11 schreef Guess. het volgende:

[..]

Weet je toevallig of ze ook zonder beugel hadden? Normaal draag ik altijd met maar blijkbaar heb ik zonder beugel nodig voor m'n tetten als ik bevallen ben,en die kan ik dus in m'n maat niet vinden

Hier hadden ze vorige week donderdag de nieuwe catrice lakjes al bij het Kruidvat,gisteren was het rek dus zo goed als leeg,had ik nou maar meer gekocht,hopelijk word het van de week nog aangevuld.

Hebben jullie dat ook,ik kom echt heel vaak bij het KV en niet alleen voor nagelak(maar wel vaak ) dat je je bijna schaamt om weer naar binnen te gaan Niet dat dat me tegenhoud hoor
nee ja sorry, daar let ik niet op, maar volgens mij hebben ze die sowieso wel
En schamen? nee, daar is de KV te groot voor, die herke nnen me toch niet
disclaimer
pi_79715503
Show hier je nagels en je bh's?
Ja en dus?
pi_79715536
quote:
Op maandag 29 maart 2010 18:17 schreef Mehehelzs het volgende:

[..]

waar woon je in de buurt in amsterdam? ik was net aan het fietsen maar nam een andere weg, en toen kwam ik een kruidvat tegen! daar stonden de catrice lakjes zo slecht opgesteld dat je ze niet ziet alle rekjes waren dus nog helemaal vol! gelijk weer ingeslagen!
Oeh waar waar waar, want ik moet morgen even in a'dam zijn.
The way that you flip your hair gets me overwhelmed.
pi_79715584
teujveujpeuj.
I had a signature once. It was awful.
pi_79715598
Hier staat de nicht van achter de kassa bij de KV dus ik kan niks anoniem doen.
pi_79715937
In Arnhem hebben ze nog nergens de nieuwe lakjes
All good things are wild and free.
pi_79715968
Ik eerder van mijn werk weg gegaan, kom ik bij de Trekpleister, ik gelijk naar het Catrice schap en toen was ik gelijk van
Nog geen nieuwe collectie
Ik aan een verkoper vragen wanneer ze die dus krijgen, die gozert van die staat nog achter, we gaan de nieuwe nagellak van de week in de schappen plaatsen.
Ik had gelijk zoiets van
Maar goed, heb ik van de week iig een reden om weer even naar de Trekpleister te gaan
The best thing that you can do in life is follow your heart. Take risks.
Don't just take the safe and easy choices because you're afraid of what might happen.
Don't have any regrets and know that everything happens for a reason.
  † In Memoriam † maandag 29 maart 2010 @ 18:44:39 #179
43556 miss_dynastie
pi_79716109
Hier nergens nieuwe lakjes, Douglas had Koh (terwijl ze niet op de website staan), maar weer net niet wat ik hebben wilde en het mensch dat er werkt reageerde zo onbeschoft op mijn 'nee, dank u wel, wij kijken zelf even' toen ze vroeg of we hulp nodig hadden dat ik alles wat ik had willen kopen weer weg heb gelegd en lekker naar de Subway ben gelopen voor een broodje. Waar ik vervolgens drie kwartier moest wachten omdat die gozer er zolang over deed de broodjes van de 2 ( ) klanten die voor me waren te maken. I hate mondays
  maandag 29 maart 2010 @ 18:50:04 #180
101884 PeRi
Allons-y!
pi_79716331
quote:
Op maandag 29 maart 2010 18:11 schreef Guess. het volgende:

[..]

Guess, je kan de beugels er toch uit halen als je ze niet zonder kan vinden?

En ik schaam me nergens voor. Al zouden ze me herkennen omdat ik er 3x per dag binnen zou lopen, niemand moet er wat van zeggen want ik betaal zo (indirect) hun salaris .
Whatever I want.
  maandag 29 maart 2010 @ 18:50:52 #181
203250 Diconnected
Zeg maar Dico.
pi_79716367
Ik hoop dat de grote kruidvat hier in de stad nu wel eindelijk de nieuwe lakjes heeft dan, kleintje hier in de buurt heeft niet eens wat van Catrice
it's the map in my mind that sends me on my way.
pi_79716845
quote:
Op maandag 29 maart 2010 14:04 schreef Loqi het volgende:
Meest scheve konad tot nu toe, maar ik vind hem leuk zat om te laten zitten. Ideetje gejat van Romikas blog, maar met andere kleurtjes

P2 Summer rain, met gewoon weer steentjes. Misschien hou ik er wel polka nagels aan over, hoef ik ook niet meer te konadden
[ afbeelding ]
Met hele subtiele gouden shimmer
[ afbeelding ]
Hahahah....mooi gedaan hoor Loqi!!!
Ziet er prachtig uit
  maandag 29 maart 2010 @ 19:28:43 #183
161748 Loqi
Hoezo sarcastisch?
pi_79717988
quote:
Op maandag 29 maart 2010 19:03 schreef romika het volgende:

[..]

Hahahah....mooi gedaan hoor Loqi!!!
Ziet er prachtig uit
Schaamteloos he scheef gestempeld tho
Knoei
pi_79718443
quote:
Op maandag 29 maart 2010 19:28 schreef Loqi het volgende:

[..]

Schaamteloos he scheef gestempeld tho
Ben je mal......ik vind het er mooi uit zien hoor!
En btw Je mag het best namaken hoor.....je zegt het tenminste
Ik kan ook niet altijd recht stempelen helaas....oefening baart kunst......
pi_79719156
quote:
Voor de grootborstigen onder ons kan ik vertellen dat Hunkemoller eindelijk superleuke beha's heeft in de plusmaten, die betaalbaar zijn EN je tieten niet in tweeen delen En ze zijn nu 3 halen twee betalen ook
na 2 kinderen gebaard te hebben, ben ik 2 maten geslonken en pas nu alle C- cups. ik was reuze blij kan ik je vertellen ( iets minder)
  maandag 29 maart 2010 @ 19:56:21 #186
1592 Puckzzz
Bitch please!
pi_79719272
quote:
Geldt dat ook voor smalle borstkas grote borst? en met bijpassende string/hipster?
Hey! Het is OK om alleen je eerste twee teennagels te lakken als je van plan bent peeptoes te gaan dragen!
pi_79720320
KV in Groningen had de nieuwe catrice lakjes ook nog niet. Ik heb al 5, but I want moooaaarrr
Als troost maar even een de-yellowing serum en een french manicure duo gehaald bij Sephora.. van 32, voor 10 euro
Life isn't about waiting for the storm to pass.. It's about learning to dance in the rain
pi_79720748
quote:
Op maandag 29 maart 2010 20:16 schreef princess-a het volgende:
KV in Groningen had de nieuwe catrice lakjes ook nog niet. Ik heb al 5, but I want moooaaarrr
Als troost maar even een de-yellowing serum en een french manicure duo gehaald bij Sephora.. van 32, voor 10 euro
waar is die de-yellowing serum eigenlijk voor?
Heb 'm ook in mijn handen gehad, maar wist niet waar ie voor is
Don't just take the safe and easy choices because you're afraid of what might happen.
  maandag 29 maart 2010 @ 20:29:19 #189
215872 PartyHardy
Live life to the fullest
pi_79721042
quote:
Op maandag 29 maart 2010 20:24 schreef MissJ het volgende:

[..]

waar is die de-yellowing serum eigenlijk voor?
Heb 'm ook in mijn handen gehad, maar wist niet waar ie voor is
Gokje: voor het 'bleken' van je nagels door de gele aanslag van nagellak en dingen? (herkenbaar voor velen;) )
pi_79721057
quote:
Op maandag 29 maart 2010 18:27 schreef Joysa het volgende:

[..]

Oeh waar waar waar, want ik moet morgen even in a'dam zijn.
De kruidvat in de rijnstraat, je moet helemaal onderaan het essence vak kijken want als je staat zie je de lakjes niet eens ergens wel goed dat ze daar staan, want nu was er nog geen 1 verkocht omdat niemand het ziet ;p

Ik ben zondag in Amsterdam centrum geweest en daar heeft alleen de kruidvat die in de kalverstraat zit nog maar 3 verschillende kleurtjes, de rest is al op
pi_79721145
quote:
Op maandag 29 maart 2010 20:29 schreef PartyHardy het volgende:

[..]

Gokje: voor het 'bleken' van je nagels door de gele aanslag van nagellak en dingen? (herkenbaar voor velen;) )
Oh ja, duhh, logisch eigenlijk en ik ben niet eens blond
pi_79721316
quote:
Op maandag 29 maart 2010 20:29 schreef Mehehelzs het volgende:

[..]

De kruidvat in de rijnstraat, je moet helemaal onderaan het essence vak kijken want als je staat zie je de lakjes niet eens ergens wel goed dat ze daar staan, want nu was er nog geen 1 verkocht omdat niemand het ziet ;p

Ik ben zondag in Amsterdam centrum geweest en daar heeft alleen de kruidvat die in de kalverstraat zit nog maar 3 verschillende kleurtjes, de rest is al op
Hm, dan moet ik speciaal uit de metro stappen kijk morgen wel, maar thanks in elk geval!!
The way that you flip your hair gets me overwhelmed.
  maandag 29 maart 2010 @ 20:35:18 #193
112156 Debsterr
Dino inventor
pi_79721345
Wat een dikke tieten allemaal in dit topic ! Ik heb van de Hunkemöller simpel 75B, en van de H&M 75C. Lekker makkelijk, maar ik wil wel altijd push up vulling oppeppende BH's .. anders ben ik net de prinses met 2 erwten.
Once in a while, I just wanna dance and feel good
pi_79721739
quote:
Op maandag 29 maart 2010 20:29 schreef PartyHardy het volgende:

[..]

Dat dus.. niet zozeer het bleken, maar het haalt het gele eruit
(hoop ik, heb het net op mn nagels gedaan)
Life isn't about waiting for the storm to pass.. It's about learning to dance in the rain
  maandag 29 maart 2010 @ 20:44:49 #195
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_79721774
Woah, ik heb het gedaan! Alles besteld om zelf gelnagels te zetten!
Ik ben erg benieuwd of het me een beetje gaat lukken (en of het snel binnen is ).
KuikenGuppy
  maandag 29 maart 2010 @ 20:45:35 #196
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_79721810
quote:
Op maandag 29 maart 2010 18:29 schreef MinderMutsig het volgende:
Hier staat de nicht van achter de kassa bij de KV dus ik kan niks anoniem doen.
Je kunt altijd nog naar een andere stad reizen .
Of via dit topic je bestellingen doorgeven .
KuikenGuppy
pi_79721891
KV hier in het dorp krijgt trouwens altijd op dinsdag vracht
  maandag 29 maart 2010 @ 20:47:42 #198
215872 PartyHardy
Live life to the fullest
pi_79721911
quote:
Op maandag 29 maart 2010 20:44 schreef Burdie het volgende:
Woah, ik heb het gedaan! Alles besteld om zelf gelnagels te zetten!
Ik ben erg benieuwd of het me een beetje gaat lukken (en of het snel binnen is ).
Hahah dat wordt nog een hele plakzooi.. ik heb dat ook gedaan een tijd terug, gebruik het alleen als er 1 nagel is afgebroken, het kost me teveel tijd om alles te doen(bij een ander bijv.)
quote:
Op maandag 29 maart 2010 20:35 schreef Debsterr het volgende:
Wat een dikke tieten allemaal in dit topic ! Lekker makkelijk, maar ik wil wel altijd push up vulling oppeppende BH's .. anders ben ik net de prinses met 2 erwten.
Hier ook zo een, haha
  maandag 29 maart 2010 @ 20:49:50 #199
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_79722018
quote:
Op maandag 29 maart 2010 20:47 schreef PartyHardy het volgende:
Hahah dat wordt nog een hele plakzooi.. ik heb dat ook gedaan een tijd terug, gebruik het alleen als er 1 nagel is afgebroken, het kost me teveel tijd om alles te doen(bij een ander bijv.
We zullen het zien... deze set was ongeveer net zo duur als het geld wat ik anders naar de nagelstyliste had gebracht als zij niet met zwangerschapsverlof zou gaan, dus eigenlijk kan ik het nu gratis proberen .
KuikenGuppy
pi_79722234
Zooo bijgelezen!

Ik weet niet meer van wie allemaal, maar ik zag weer veel mooie nageltjes voorbij komen

Hier hadden ze bij KV ook de nieuwe Catricelakjes en ik heb er 2 gekocht.. from dusk till dawn (bruinig) en clayton my hero (mja, wat is dat voor kleur..klei-kleurig). Even een plaatje van internet gepikt, geen zin om een foto te maken ( )

de 2e en de 3e En ik kwam erachter dat het flesje precies even groot en dik enzo is als de topcoat van Sephora die ik uit de swapdoos (zie swapdoostopic) heb gevist. Dus..dat vond ik leuk om ff te melden haha
pi_79722638
quote:
Op maandag 29 maart 2010 20:35 schreef Debsterr het volgende:
Wat een dikke tieten allemaal in dit topic ! Ik heb van de Hunkemöller simpel 75B, en van de H&M 75C. Lekker makkelijk, maar ik wil wel altijd push up vulling oppeppende BH's .. anders ben ik net de prinses met 2 erwten.
ik behoor ook niet tot de dikke tetters hier hoor
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  maandag 29 maart 2010 @ 21:04:09 #202
67379 Mirjam
ermahgerd
pi_79722720
quote:
Op maandag 29 maart 2010 20:54 schreef Juud- het volgende:
Zooo bijgelezen!

Ik weet niet meer van wie allemaal, maar ik zag weer veel mooie nageltjes voorbij komen

Hier hadden ze bij KV ook de nieuwe Catricelakjes en ik heb er 2 gekocht.. from dusk till dawn (bruinig) en clayton my hero (mja, wat is dat voor kleur..klei-kleurig). Even een plaatje van internet gepikt, geen zin om een foto te maken ( )

[ afbeelding ]
de 2e en de 3e En ik kwam erachter dat het flesje precies even groot en dik enzo is als de topcoat van Sephora die ik uit de swapdoos (zie swapdoostopic) heb gevist. Dus..dat vond ik leuk om ff te melden haha
die derde, zit daar nou zo'n subtiele shimmer in?
'Met een banaan door het water, later'
Franky boy | fanmail, hatemail, lovemail, sexmail | Tom
  maandag 29 maart 2010 @ 21:07:21 #203
215872 PartyHardy
Live life to the fullest
pi_79722873
quote:
Op maandag 29 maart 2010 21:02 schreef MissJ het volgende:

[..]

SPOILER
Nouu dat vind ik nog redelijk groot.. of gemiddeld misschien?

haha dadelijk gaan we elkaar op de meet herkennen aan de cupmaat
pi_79722886
quote:
Op maandag 29 maart 2010 21:04 schreef Mirjam het volgende:

[..]

die derde, zit daar nou zo'n subtiele shimmer in?
Daar zit helaas inderdaad een shimmer in
  maandag 29 maart 2010 @ 21:07:56 #205
178980 Lindytje
Schimmelschaduw.jpg
pi_79722912
Zoooo, hele mani met Catrice gedaan, geen probleem! Smeert lekker hier, SV erover gegooid en is nu aan het drogen. Zal morgen even een foto maken. Ik ben er blij mee, en ben nog steeds fan!
Don't come closer, I might hurt you
  maandag 29 maart 2010 @ 21:16:32 #206
242690 IJsdraakje
Womansplainer
pi_79723326
Zo, net even technisch wezen doen, dus nu is het hoog tijd voor tuttijd.

Sparkling Cherry gaat 't worden denk ik
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
pi_79723448
Sommige lakjes waren wat dikkig (hier heb ik ook mijn verdunner voor gebruikt) , andere precies goed
pi_79723626
Net gelakt met OPI - Venus di violet, mooi kleurtje! En nu proberen een tijdje stil te blijven zitten zodat mn lak niet beschadigd
  maandag 29 maart 2010 @ 21:27:17 #209
246495 Guess.
Gijs,Joost&Teun!!!
pi_79723907
quote:
Op maandag 29 maart 2010 21:07 schreef Lindytje het volgende:
Zoooo, hele mani met Catrice gedaan, geen probleem! Smeert lekker hier, SV erover gegooid en is nu aan het drogen. Zal morgen even een foto maken. Ik ben er blij mee, en ben nog steeds fan!
Ik heb d'r hier ook 4 maar geen problemen mee,lakken prima mischien als ze wat langer staan.

Wel net voor het 1st voor OPI -Suede gelakt,nou over rotlak gesproken,gadverdamme da's niks hoor,enige voordeel dat ie snel droog is.
28-06-2010 Is ons mooie ventje geboren :-)
pi_79723971
Mooie mani's weer gezien hier

Ik was al nagellakgek, droeg al bijna iedere dag een andere kleur, maar ben wel door dit topic aan de Opi en China glaze geraakt
pi_79724006
quote:
Op maandag 29 maart 2010 21:07 schreef PartyHardy het volgende:
Nouu dat vind ik nog redelijk groot.. of gemiddeld misschien?

haha dadelijk gaan we elkaar op de meet herkennen aan de cupmaat
geloof me, het valt echt mee, ik denk dat ik gemiddelde tieten heb
ik zie het al voor me ja
quote:
maandag 29 maart 2010 21:07 schreef tliciouz het volgende:[/b]
oef, ik hou van shimmers! Nu wil ik nog grager die Catrice lakken!
Ik ga morgen een andere Trekpleister checken, in de plaats waar ik werk
  maandag 29 maart 2010 @ 21:30:30 #212
1592 Puckzzz
Bitch please!
pi_79724058
quote:
Op maandag 29 maart 2010 20:47 schreef PartyHardy het volgende:

[..]

Hahah dat wordt nog een hele plakzooi.. ik heb dat ook gedaan een tijd terug, gebruik het alleen als er 1 nagel is afgebroken, het kost me teveel tijd om alles te doen(bij een ander bijv.)
[..]

Hier ook zo een, haha
waarom een plekzooi? ik vind van niet hoor...
Hey! Het is OK om alleen je eerste twee teennagels te lakken als je van plan bent peeptoes te gaan dragen!
pi_79724069
quote:
Op maandag 29 maart 2010 21:29 schreef MissJ het volgende:

maandag 29 maart 2010 21:07 schreef tliciouz het volgende:

oef, ik hou van shimmers! Nu wil ik nog grager die Catrice lakken!
Ik ga morgen een andere Trekpleister checken, in de plaats waar ik werk
Ik hou er dus helemaal niet van ook niet van glitters. Ik hou echt alleen maar van creme's!
pi_79724166
quote:
Op maandag 29 maart 2010 21:02 schreef MissJ het volgende:

[..]

SPOILER
ik heb 75c of 70d dus ook wel gemiddeld
SPOILER
  maandag 29 maart 2010 @ 21:33:57 #215
149959 SQ
snelle trees
pi_79724210
quote:
Op maandag 29 maart 2010 21:27 schreef Guess. het volgende:

[..]

Ik heb d'r hier ook 4 maar geen problemen mee,lakken prima mischien als ze wat langer staan.

Wel net voor het 1st voor OPI -Suede gelakt,nou over rotlak gesproken,gadverdamme da's niks hoor,enige voordeel dat ie snel droog is.
Kwestie van persoonlijke voorkeur denk ik, ik moest er ook aan wennen maar vind ze nu fantastisch
disclaimer
pi_79724221
quote:
Op maandag 29 maart 2010 21:33 schreef Mehehelzs het volgende:

[..]

ik heb 75c of 70d dus ook wel gemiddeld
SPOILER
Wat had je eerst dan als ik vragen mag?
  maandag 29 maart 2010 @ 21:36:30 #217
178980 Lindytje
Schimmelschaduw.jpg
pi_79724345
Hahaha, dat tietengeneuzel hier!!
Ik hoor bij de 'grote' club
Don't come closer, I might hurt you
pi_79724548
En ik dacht dat mijn boobies groot waren, maar zoals ik het lees, zijn ze dus gemiddeld, haha.
pi_79724688
Volgensmij zijn de grote tieten hier aardig in de meerderheid
Ik heb ook grote btw!
  † In Memoriam † maandag 29 maart 2010 @ 21:45:23 #220
43556 miss_dynastie
pi_79724802
Ik heb gemiddelde tieten, maar wel een hele dikke kont om dat te compenseren
pi_79724836
Oke kan dat tieten gedoe stoppen nu?
  maandag 29 maart 2010 @ 21:48:37 #222
215872 PartyHardy
Live life to the fullest
pi_79724985
quote:
Op maandag 29 maart 2010 21:30 schreef Puckzzz het volgende:

[..]

waarom een plekzooi? ik vind van niet hoor...
Bij mijn potje met gel zit er zo'n plat dekseltje extra op die altijd aan de onderkant vol met gel zit, heel plakkerig, ook de buitenkant van het potje plakt daardoor wel eens, de eerste keer was het even kijken hoe je er 'schoon' het beste mee kan werken. Daar had ik van te voren een andere verwachting van al gaat het nu wel gewoon goed.
  maandag 29 maart 2010 @ 21:54:51 #223
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_79725276
quote:
Op maandag 29 maart 2010 21:48 schreef PartyHardy het volgende:

[..]

Bij mijn potje met gel zit er zo'n plat dekseltje extra op die altijd aan de onderkant vol met gel zit, heel plakkerig, ook de buitenkant van het potje plakt daardoor wel eens, de eerste keer was het even kijken hoe je er 'schoon' het beste mee kan werken. Daar had ik van te voren een andere verwachting van al gaat het nu wel gewoon goed.
Ik heb het vaak genoeg gezien bij de nagelsalon, dus ik bereid me op het ergste voor .
Hoe kan je die penselen het beste schoon maken?
KuikenGuppy
pi_79725621
Mijne zijn ook perfect gemiddeld. Meestal dan ook uitverkocht. Maar die meiden van de dure lingeriezaken die mij steeds in 70D proberen te proppen, auch. Geef mij maar lekker ademruimte.

En china glaze entourage: . Thanks liiszle

Catrice lakjes had ik met de eerste mani ook geen problemen mee, maar toen ik vanmorgen even een vinger opnieuw deed, ging het toch een stuk minder lekker. En snapte ook ik de klaagzang. Gelukkig al verdunner in huis.
pi_79725676
Heb net You don´t know Jacques suede gelakt, iemand misschien een leuk ideetje welke kleur ik eroverheen zou kunnen konad´en?? Ben zelf een beetje inspiratieloos vandaag...
pi_79726167
Wat wil je contrasterend? Of juist zelfde stijl. Of, of...
Bestel voor 3,50 euro nagelwielen, en je kunt lekker eindeloos matchen en uitproberen.
  maandag 29 maart 2010 @ 22:13:52 #227
1592 Puckzzz
Bitch please!
pi_79726258
quote:
Op maandag 29 maart 2010 21:54 schreef Burdie het volgende:

[..]

Ik heb het vaak genoeg gezien bij de nagelsalon, dus ik bereid me op het ergste voor .
gewoon met remover
pi_79726325
quote:
Op maandag 29 maart 2010 22:12 schreef Lizzedier het volgende:
Wat wil je contrasterend? Of juist zelfde stijl. Of, of...
Bestel voor 3,50 euro nagelwielen, en je kunt lekker eindeloos matchen en uitproberen.
Ik heb hier alleen volle nagelwielen, maar aangezien het nogal door elkaar zit, heb ik dus inderdaad al nieuwe besteld, 10 voor 3,50

En liever iets wat een beetje contrasterend is, een ideetje voor iets leuks???
pi_79726470
Ik vind bruin met zilver erg mooi, maar daar moet je wel van houden
  maandag 29 maart 2010 @ 22:19:53 #230
215872 PartyHardy
Live life to the fullest
pi_79726585
quote:
Op maandag 29 maart 2010 21:54 schreef Burdie het volgende:

[..]

Bij mijn pakketje zat er een speciale brush cleaner, en je kan het volgens mij ook doen met het spul wat je gebruikt om het 'zweetlaagje' van je nagels te halen.
Maar Puckzzz heeft er meer ervaring mee dan ik en inderdaad remover kan ook
  maandag 29 maart 2010 @ 22:23:51 #231
164755 Mss
kutHOEr
pi_79726765
quote:
Op maandag 29 maart 2010 22:02 schreef mirannie het volgende:
Heb net You don´t know Jacques suede gelakt, iemand misschien een leuk ideetje welke kleur ik eroverheen zou kunnen konad´en?? Ben zelf een beetje inspiratieloos vandaag...
Iets paarsachtigs is misschien wel mooi!

En ik ben eindelijk bijna klaar met uitpakken! En ik ben een riem kwijt, ik had hem in mijn handen en ik heb hem ergens neergelegd, maar ik kan gewoon echt niet meer vinden waar
Aids.
pi_79726810
quote:
Op maandag 29 maart 2010 22:17 schreef Daph_ het volgende:
Ik vind bruin met zilver erg mooi, maar daar moet je wel van houden
Ja, wel lekker contrasterend inderdaad Denk dat ik het Konadje er morgen pas overheen ga gooien, bedankt voor het ideetje!
pi_79726861
Ik vind paars, en inderdaad zilver, plus heel onverwachts sommige tinten roze (of misschien ook niet, mijn gordijnen zijn ook al bruin met een streepje roze) en donkere tinten groen ook wel mooi, als ik zo even mijn nagelwieltjes tegen elkaar houd.
pi_79726902
quote:
Op maandag 29 maart 2010 22:23 schreef Mss het volgende:

[..]

Iets paarsachtigs is misschien wel mooi!

En ik ben eindelijk bijna klaar met uitpakken! En ik ben een riem kwijt, ik had hem in mijn handen en ik heb hem ergens neergelegd, maar ik kan gewoon echt niet meer vinden waar
Oh ja, ook wel een leuk idee inderdaad... even over nadenken
pi_79726951
quote:
Op maandag 29 maart 2010 22:25 schreef Lizzedier het volgende:
Ik vind paars, en inderdaad zilver, plus heel onverwachts sommige tinten roze (of misschien ook niet, mijn gordijnen zijn ook al bruin met een streepje roze) en donkere tinten groen ook wel mooi, als ik zo even mijn nagelwieltjes tegen elkaar houd.
Thanks, maar heb dus 0,0 roze lakjes in mijn verzameling alhoewel ik dus nu inderdaad het idee krijg dat zacht roze er wel mooi bij zou zijn.
pi_79727130
Oeh, ik weet het! Het wordt Robotica denk ik.

edit: toch maar niet, zie net op mijn nagelwiel dat dat toch echt te weinig contrast geeft.
  maandag 29 maart 2010 @ 22:34:42 #237
287877 AmNaBa
heeft het nagellakvirus
pi_79727318
Goed, even bijlezen,
vroeg me even af of ik wel in het goede topic zat , maar gelukkig
vandaag voor het eerst zonder nagellak de deur uit, had me verslapen
dus net even een kleurtje erop gekwakt, morgen foto's
de nieuwe kleuren van essence (in duitsland gescoord bij de schlecker)
heb nu hypnotic poisson up met glister up (een leuk blauw ieniemienie flakie met een wat blauwgloedig sheer lakje (hoop dat het te snappen is) foto's volgen dus nog
trusten
pi_79727454
Net china glaze QT op gedaan.. Wauw wat een kleur! i love it! Blijf maar naar mijn nagels kijken! <3
Tsubasa o hirake..
pi_79727702
quote:
Op maandag 29 maart 2010 21:34 schreef tliciouz het volgende:

[..]

Wat had je eerst dan als ik vragen mag?
SPOILER
on topic: ik heb net French manicure gedaan maar vind het nu saai omdat ik de mooie gekleurde lakjes gewend ben, terwijl ik vroeger altijd FM deed morgen maar wat glitters er overheen!!

[ Bericht 29% gewijzigd door #ANONIEM op 29-03-2010 22:44:07 ]
pi_79727712
Waar kan ik het beste terecht voor Ciaté, Nails Inc. NARS en andere UK merken?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')