Gaan ze ook groter dan E?quote:Op maandag 29 maart 2010 17:24 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ja maar dus niet meer nuIk was zo blij verrast!
(en met 95E val ik wel onder de categorie groot)
Mijn huidige mani niet, maar dat kunnen we regelen
Bedankt voor de tip, ik ga ook even kijken. Ik kan wel wat nieuwe bh's gebruiken.quote:Op maandag 29 maart 2010 17:15 schreef Stormqueen het volgende:
Voor de grootborstigen onder ons kan ik vertellen dat Hunkemoller eindelijk superleuke beha's heeft in de plusmaten, die betaalbaar zijn EN je tieten niet in tweeen delenEn ze zijn nu 3 halen twee betalen ook
Ja in een aantal modellen hebben ze ook F en G, en niet alleen huidskleurquote:
Whehehhequote:Op maandag 29 maart 2010 17:10 schreef Stormqueen het volgende:
Geen catrices bij KV, zoals verwacht. Gelukkig heb ik nu alleen maar gewoon 6 eyeliners, een, wenkbrauwpotlood, 2 goedkope doosjes eyeshadow, 2 dure eyeshadows van bourjois (duochrome oogschaduw!!), een cuticle peeling, handreiniger, 3 sexy beha's en een groot pak condooms gekocht
Een nagellakkoopstopquote:Op maandag 29 maart 2010 17:33 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Whehehhe
Ik dacht dat jij een koop-stop had??
Edit: oh, en interessant, die BH's!! Al is mijn kooplimiet voor de komende maand al een beetje aan zijn max.... hoewel... als ik het baantje krijg en centjes verdien, dan kan ik nog wel een paar BH's kopen![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Tevens excuses voor de offtopicheid
disclaimer
quote:Op maandag 29 maart 2010 17:38 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Een nagellakkoopstopBH's waren echt nodig hoor, ik draag ze altijd helemaal door en door dood
Pic:'leuke bra's!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Tevens excuses voor de offtopicheid
[..]
Een nagellakkoopstopBH's waren echt nodig hoor, ik draag ze altijd helemaal door en door dood
Pic:Mooie BH's inderdaad!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Tevens excuses voor de offtopicheid
Ik behoor helaas niet tot de 'grootborstigen', met mijn 80B kom ik niet ver.
![]()
80B, ik zou er voor tekenenquote:Op maandag 29 maart 2010 17:41 schreef Starstruck het volgende:
[..]
Mooie BH's inderdaad!Ik behoor helaas niet tot de 'grootborstigen', met mijn 80B kom ik niet ver.
Dat! En dat je van die fladderige katoenen snoopy beha's van de H&M kunt kopen.quote:Op maandag 29 maart 2010 17:43 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
80B, ik zou er voor tekenenPlus dat sowieso alle BH's in je maat te krijgen zijn
Die kan ik inderdaad kopen, maar ze zitten helemaal nergens naar.quote:Op maandag 29 maart 2010 17:48 schreef Burdie het volgende:
[..]
Dat! En dat je van die fladderige katoenen snoopy beha's van de H&M kunt kopen.
Ja maar mijn reet past ook weer niet in die broekiesquote:Op maandag 29 maart 2010 17:48 schreef Burdie het volgende:
[..]
Dat! En dat je van die fladderige katoenen snoopy beha's van de H&M kunt kopen.
ik durf te wedden dat het aanbod in 70B ongeveer twintig keer groter is dan in 95Equote:Op maandag 29 maart 2010 17:57 schreef PartyHardy het volgende:
Het lijkt alsof jullie allemaal grootborstig zijn nuIn mijn maat is ook nooit iets leuks te vinden al zou je zeggen dat 70B toch niet heel weinig voorkomt.. vooral niet met gel-cups (anders heb k helemaal niks) heb je weinig leuks..
Maargoed ik moet weer verder met leren
Weet je toevallig of ze ook zonder beugel hadden? Normaal draag ik altijd met maar blijkbaar heb ik zonder beugel nodig voor m'n tetten als ik bevallen ben,en die kan ik dus in m'n maat niet vindenquote:Op maandag 29 maart 2010 17:15 schreef Stormqueen het volgende:
Voor de grootborstigen onder ons kan ik vertellen dat Hunkemoller eindelijk superleuke beha's heeft in de plusmaten, die betaalbaar zijn EN je tieten niet in tweeen delenEn ze zijn nu 3 halen twee betalen ook
Tenksquote:Op maandag 29 maart 2010 17:59 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Oeh wat een mooie handen ook weer!
[..]
Pic:Nais!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Tevens excuses voor de offtopicheid
Lak en tieten.![]()
Mooi Chanty! Mooie nagels en vingers ook.
There is no love sincerer than the love of food.
waar woon je in de buurt in amsterdam? ik was net aan het fietsen maar nam een andere weg, en toen kwam ik een kruidvat tegen! daar stonden de catrice lakjes zo slecht opgesteld dat je ze niet zietquote:Op maandag 29 maart 2010 16:24 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Ja maar dat zit niet hier in de buurt. En op dit moment heb ik geen auto, dus dan wordt het met de bus.. Hm, ik wacht wel
nee ja sorry, daar let ik niet op, maar volgens mij hebben ze die sowieso welquote:Op maandag 29 maart 2010 18:11 schreef Guess. het volgende:
[..]
Weet je toevallig of ze ook zonder beugel hadden? Normaal draag ik altijd met maar blijkbaar heb ik zonder beugel nodig voor m'n tetten als ik bevallen ben,en die kan ik dus in m'n maat niet vinden![]()
Hier hadden ze vorige week donderdag de nieuwe catrice lakjes al bij het Kruidvat,gisteren was het rek dus zo goed als leeg,had ik nou maar meer gekocht,hopelijk word het van de week nog aangevuld.
Hebben jullie dat ook,ik kom echt heel vaak bij het KV en niet alleen voor nagelak(maar wel vaak) dat je je bijna schaamt om weer naar binnen te gaan Niet dat dat me tegenhoud hoor
Oeh waar waar waar, want ik moet morgen even in a'dam zijn.quote:Op maandag 29 maart 2010 18:17 schreef Mehehelzs het volgende:
[..]
waar woon je in de buurt in amsterdam? ik was net aan het fietsen maar nam een andere weg, en toen kwam ik een kruidvat tegen! daar stonden de catrice lakjes zo slecht opgesteld dat je ze niet zietalle rekjes waren dus nog helemaal vol!
gelijk weer ingeslagen!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |