Ik ga van de week voor iedereen nagellakverdunner halen johquote:Op maandag 29 maart 2010 14:55 schreef SpaceInvaders het volgende:
*Heeft net nagellakverdunner op Ebay besteld omdat het hier in de winkels nergens te verkrijgen is, en gaat morgen bij kruidvat het catrice rek leegtrekken*
wat spannend zeg die aankomende bevallingquote:Op maandag 29 maart 2010 14:44 schreef MinderMutsig het volgende:
Leuk Loqi!
Ik wil hier niks verklappen om de mensen zonder blog de kans op een extra entry niet te ontnemen maar misschien moeten degenen zonder blog even op mijn blog gaan kijken....
En een moederhond heeft maar plek voor 10 en dan moet je waarschijnlijk al bijvoeden. We hopen heel hard dat een van de andere honden gaat meezwangeren als het er echt zoveel worden want anders worden het flesjes en nachtelijke voedingen.quote:
Ja dat las ik nadat ik op betalen had gekliktquote:Op maandag 29 maart 2010 14:58 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ik ga van de week voor iedereen nagellakverdunner halen joh
net echtquote:Op maandag 29 maart 2010 15:03 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
En een moederhond heeft maar plek voor 10 en dan moet je waarschijnlijk al bijvoeden. We hopen heel hard dat een van de andere honden gaat meezwangeren als het er echt zoveel worden want anders worden het flesjes en nachtelijke voedingen.
argh do not tempt me woman!quote:Op maandag 29 maart 2010 15:03 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Ja dat las ik nadat ik op betalen had geklikt![]()
Het is zo verleidelijk om nú op mn fiets te springen en de kruidvat leeg te halen, ik heb ze al in mn handen gehad zonder iets te kopen zaterdag!
Ik heb net gekeken en afgelopen weekend bij 2 kruidvat filialen maar niets gezien. Nu ga ik zo vriendjelief van zijn werk ophalen en even snel langs de trekpleister.quote:Op maandag 29 maart 2010 15:06 schreef MissJ het volgende:
wie heeft er al een Kruidvat gezien MET de nieuwe Catrice lakjes?
ik ga, als ik het red met mijn werk, straks naar een Trekpleister, maar ga liever naar een Kruidvat ivm makkelijkere bereikbaarheid
Aah ok, nou dan ga ik toch maar naar Trekpleister (de Kruidvat waar ik altijd Essence en Catrice lakjes scoor is heel erg ver uit de buurt van de Trekpleister waar ik heen wil gaan, dus red het helaas niet om beiden te checkenquote:Op maandag 29 maart 2010 15:07 schreef tliciouz het volgende:
Ik heb net gekeken en afgelopen weekend bij 2 kruidvat filialen maar niets gezien. Nu ga ik zo vriendjelief van zijn werk ophalen en even snel langs de trekpleister.
Veel plezier met falenquote:Op maandag 29 maart 2010 15:07 schreef SpaceInvaders het volgende:
*springt op fiets en gaat hard falen bij kruidvat*![]()
tot straks
Nee maar maandagavond toch welquote:Op maandag 29 maart 2010 14:28 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ja sgoe!
Maar wel lastig met je ft baan enzo... ding is niet op zaterdag open
De mijne komen van de kruidvat maar deze heeft wel een veel kleiner assortiment dan de trekpleister.quote:Op maandag 29 maart 2010 15:06 schreef MissJ het volgende:
wie heeft er al een Kruidvat gezien MET de nieuwe Catrice lakjes?
ik ga, als ik het red met mijn werk, straks naar een Trekpleister, maar ga liever naar een Kruidvat ivm makkelijkere bereikbaarheid
Moooi!!quote:Op maandag 29 maart 2010 14:04 schreef Loqi het volgende:
Meest scheve konad tot nu toe, maar ik vind hem leuk zat om te laten zitten. Ideetje gejat van Romikas blog, maar met andere kleurtjes
P2 Summer rain, met gewoon weer steentjes. Misschien hou ik er wel polka nagels aan over, hoef ik ook niet meer te konadden![]()
[ afbeelding ]
Met hele subtiele gouden shimmer
[ afbeelding ]
Ik ben zelf al naar de Trekpleister geweest, dus de lakjes heb ik al voor een deel.... MAAR!! Ik wil best een puppy!!quote:Op maandag 29 maart 2010 14:44 schreef MinderMutsig het volgende:
Leuk Loqi!
Ik wil hier niks verklappen om de mensen zonder blog de kans op een extra entry niet te ontnemen maar misschien moeten degenen zonder blog even op mijn blog gaan kijken....
Voor ¤650 is er een van jou.quote:Op maandag 29 maart 2010 15:25 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Moooi!!
[..]
Ik ben zelf al naar de Trekpleister geweest, dus de lakjes heb ik al voor een deel.... MAAR!! Ik wil best een puppy!!![]()
![]()
Ik dacht even: 'zo, da's een duur lakje!'quote:
Mooie kleurenquote:Op maandag 29 maart 2010 15:27 schreef Lindytje het volgende:
[ afbeelding ]
Hurray!!![]()
Vlnr: London's weather forecast, Blue's brother, Lucky in Lilac, From dusk to dawn, Sols out for ever
quote:Op maandag 29 maart 2010 15:27 schreef Lindytje het volgende:
[ afbeelding ]
Hurray!!![]()
Vlnr: London's weather forecast, Blue's brother, Lucky in Lilac, From dusk to dawn, Sols out for ever
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The best thing that you can do in life is follow your heart. Take risks.
Don't just take the safe and easy choices because you're afraid of what might happen.
Don't have any regrets and know that everything happens for a reason.
quote:
Mijn kruidvat had ze zaterdag al!quote:Op maandag 29 maart 2010 15:12 schreef MissJ het volgende:
[..]
Veel plezier met falen![]()
en laat even weten of jouw Kruidvat Catrice al heeft
quote:Op maandag 29 maart 2010 15:50 schreef Lindytje het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
Uhm, uhm, uhm...... damn!!
Nu laat je me kiezen tussen de twee leukste dingen des levens: lakjes en honden!!
Wacht maar tot je een full mani doet. Na nagel drie begint de ellende ongeveer.quote:Op maandag 29 maart 2010 16:04 schreef Lindytje het volgende:
[ afbeelding ]
Megasnelleslordige swatches van de lakjes die ik net postte. Om te testen wat nou het probleem was met de formule. Wat blijkt nou: ik heb er echt geen énkel probleem mee... niks te dik... smeert lekker, droogt redelijk snel, dit is allemaal 2 laagjes over de groene mani van gisteren heen, dus ze dekken ook nog eens heerlijk!
Ik ben fan
Wat een leuke kleurtjes!quote:Op maandag 29 maart 2010 16:04 schreef Lindytje het volgende:
[ afbeelding ]
Megasnelleslordige swatches van de lakjes die ik net postte. Om te testen wat nou het probleem was met de formule. Wat blijkt nou: ik heb er echt geen énkel probleem mee... niks te dik... smeert lekker, droogt redelijk snel, dit is allemaal 2 laagjes over de groene mani van gisteren heen, dus ze dekken ook nog eens heerlijk!
Ik ben fan
Oh.... kak.quote:Op maandag 29 maart 2010 16:14 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
Wacht maar tot je een full mani doet. Na nagel drie begint de ellende ongeveer.
Ik kan er niks aan doen dat jij de lakjes al hebt die ik weggeef.quote:Op maandag 29 maart 2010 16:15 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Oh.... kak.
Jij stelt me eigenlijk alleen maar teleur vandaag...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 29 maart 2010 15:46 schreef MissJ het volgende:
[..]Ja maar dat zit niet hier in de buurt. En op dit moment heb ik geen auto, dus dan wordt het met de bus.. Hm, ik wacht welSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Hmmm.... oke dan...quote:Op maandag 29 maart 2010 16:20 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
Ik kan er niks aan doen dat jij de lakjes al hebt die ik weggeef.
Hmmmm chocolatequote:Op maandag 29 maart 2010 16:31 schreef Starstruck het volgende:
Ik ben vandaag hier naar de Kruidvat én Trekpleister geweest, maar nog steeds geen nieuwe Catrice lakjes. Wilde morgen dus even in Eindhoven gaan kijken, maar als ik jullie zo hoor zijn die nieuwe lakjes niet echt een groot succes? Achja, kan er altijd ook meteen verdunner bij kopen toch.
Enfin, hier mijn NOTD:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Misschien dat ik deze ook ga doen voor die glamour wedstrijd, maar ik had eigenlijk een ander idee waarvoor ik mintgroen nodig had en die hebben ze hier natuurlijk ook niet.
Mooie maniquote:Op maandag 29 maart 2010 16:31 schreef Starstruck het volgende:
Ik ben vandaag hier naar de Kruidvat én Trekpleister geweest, maar nog steeds geen nieuwe Catrice lakjes. Wilde morgen dus even in Eindhoven gaan kijken, maar als ik jullie zo hoor zijn die nieuwe lakjes niet echt een groot succes? Achja, kan er altijd ook meteen verdunner bij kopen toch.
Enfin, hier mijn NOTD:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Misschien dat ik deze ook ga doen voor die glamour wedstrijd, maar ik had eigenlijk een ander idee waarvoor ik mintgroen nodig had en die hebben ze hier natuurlijk ook niet.
Ik kreeg inderdaad meteen zin in chocola. Dus nu is mijn zak chocolade-fudge bijna leeg.quote:
Edit: ik begreep m niet meteenquote:Op maandag 29 maart 2010 16:36 schreef Starstruck het volgende:
[..]
Ik kreeg inderdaad meteen zin in chocola. Dus nu is mijn zak chocolade-fudge bijna leeg.![]()
Bedankt Lindytje!
Vrijdagavond was er nog niets in Eindhoven bij de grote Kruidvat.quote:Op maandag 29 maart 2010 16:31 schreef Starstruck het volgende:
Enfin, hier mijn NOTD:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik ben zaterdag ook al geweest, en toen was er inderdaad ook nog niks. De hele rijen nagellak waren wel helemaal leeg, zelfs die rekjes zeg maar waren weg. Dus ik heb hoop dat ze er vandaag of morgen wel zijn.quote:Op maandag 29 maart 2010 16:52 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Vrijdagavond was er nog niets in Eindhoven bij de grote Kruidvat.
Leuke NOTD!
* niet kijken gaat...quote:Op maandag 29 maart 2010 13:22 schreef Stormqueen het volgende:
http://www.beautycompany.(...)dunner-15ml/g7/p862/
Zeg het maar, ik wil best een groepsaankoop opzetten en e.e.a. doorsturen
quote:Op maandag 29 maart 2010 15:27 schreef Lindytje het volgende:
[ afbeelding ]
Hurray!!![]()
Wil je al die briesende dames een week laten wachten?quote:Op maandag 29 maart 2010 15:15 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Nee maar maandagavond toch wel? Gaan we dan
.
ik herhaal: GEEN catrice lakkies in eindhovenquote:Op maandag 29 maart 2010 16:31 schreef Starstruck het volgende:
Enfin, hier mijn NOTD:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
ik ben meer van de boerencamembert enzoquote:Op maandag 29 maart 2010 17:11 schreef Holyme het volgende:
En je hebt de schappen met noms links laten liggen? Hoe doe je dat![]()
![]()
Hm, helaas. Bedankt voor de tip! Dan toch maar naar de groothandel.quote:Op maandag 29 maart 2010 17:12 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ik herhaal: GEEN catrice lakkies in eindhoven
Superleuke nagels overigens
Alles groter dan Cup C valt bij Hunkemoller onder grootborstigheid, vreselijkquote:Op maandag 29 maart 2010 17:15 schreef Stormqueen het volgende:
Voor de grootborstigen onder ons kan ik vertellen dat Hunkemoller eindelijk superleuke beha's heeft in de plusmaten, die betaalbaar zijn EN je tieten niet in tweeen delenEn ze zijn nu 3 halen twee betalen ook
Oh tof!quote:Op maandag 29 maart 2010 17:15 schreef Stormqueen het volgende:
Voor de grootborstigen onder ons kan ik vertellen dat Hunkemoller eindelijk superleuke beha's heeft in de plusmaten, die betaalbaar zijn EN je tieten niet in tweeen delenEn ze zijn nu 3 halen twee betalen ook
Ja maar dus niet meer nuquote:Op maandag 29 maart 2010 17:23 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Alles groter dan Cup C valt bij Hunkemoller onder grootborstigheid, vreselijkWeinig beha's in die maten en dan vaak ook lelijk of idd een tweedeling maken
![]()
Matcht je mani met je nieuwe beha('s)?
Ik ga van de week ook wel even kijkenquote:Op maandag 29 maart 2010 17:24 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ja maar dus niet meer nuIk was zo blij verrast!
(en met 95E val ik wel onder de categorie groot)
Mijn huidige mani niet, maar dat kunnen we regelen
Gaan ze ook groter dan E?quote:Op maandag 29 maart 2010 17:24 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ja maar dus niet meer nuIk was zo blij verrast!
(en met 95E val ik wel onder de categorie groot)
Mijn huidige mani niet, maar dat kunnen we regelen
Bedankt voor de tip, ik ga ook even kijken. Ik kan wel wat nieuwe bh's gebruiken.quote:Op maandag 29 maart 2010 17:15 schreef Stormqueen het volgende:
Ja in een aantal modellen hebben ze ook F en G, en niet alleen huidskleurquote:
Whehehhequote:Op maandag 29 maart 2010 17:10 schreef Stormqueen het volgende:
Geen catrices bij KV, zoals verwacht. Gelukkig heb ik nu alleen maar gewoon 6 eyeliners, een, wenkbrauwpotlood, 2 goedkope doosjes eyeshadow, 2 dure eyeshadows van bourjois (duochrome oogschaduw!!), een cuticle peeling, handreiniger, 3 sexy beha's en een groot pak condooms gekocht
Een nagellakkoopstopquote:Op maandag 29 maart 2010 17:33 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Whehehhe
Ik dacht dat jij een koop-stop had??
Edit: oh, en interessant, die BH's!! Al is mijn kooplimiet voor de komende maand al een beetje aan zijn max.... hoewel... als ik het baantje krijg en centjes verdien, dan kan ik nog wel een paar BH's kopen![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Tevens excuses voor de offtopicheid
disclaimer
quote:Op maandag 29 maart 2010 17:38 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Een nagellakkoopstopBH's waren echt nodig hoor, ik draag ze altijd helemaal door en door dood
Pic:'leuke bra's!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Tevens excuses voor de offtopicheid
quote:Op maandag 29 maart 2010 17:38 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Een nagellakkoopstopBH's waren echt nodig hoor, ik draag ze altijd helemaal door en door dood
Pic:Mooie BH's inderdaad!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Tevens excuses voor de offtopicheid
Ik behoor helaas niet tot de 'grootborstigen', met mijn 80B kom ik niet ver.
![]()
80B, ik zou er voor tekenenquote:Op maandag 29 maart 2010 17:41 schreef Starstruck het volgende:
[..]
Mooie BH's inderdaad!Ik behoor helaas niet tot de 'grootborstigen', met mijn 80B kom ik niet ver.
Dat! En dat je van die fladderige katoenen snoopy beha's van de H&M kunt kopen.quote:Op maandag 29 maart 2010 17:43 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
80B, ik zou er voor tekenenPlus dat sowieso alle BH's in je maat te krijgen zijn
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |