Laat maar danquote:Uw order::
Hoeveelheid/Aantal Product Productnummer Prijs (netto)
1 Kunstnagels: Nail Art Nagellakverdunner | Nailart - Nail Design - Nails 4034 3,78¤
Totaalbedrag netto 3,78¤
Verzendkosten(tot 1 kg), plus 19% Omzetbelasting: 9,35¤
plus19%omzetbelasting 2,50¤
Totaalbedrag 15,63¤
Jaquote:Op maandag 29 maart 2010 13:11 schreef samsuus het volgende:
[..]
Mooi!!
Grape pop of niet? Die is onderweg naar mij
ja want daar betaal je incl. verzenden 5 euro voor 15 mlquote:Op maandag 29 maart 2010 13:19 schreef MissJ het volgende:
WTF![]()
1 flesje nagellakverdunner van 100 ml bestellen op http://www.naildesigneurodiscount.com kost:
[..]
Laat maar dan![]()
ik ga wel op TD bestellen
ja maar dan bestel ik natuurlijk gelijk 8 lakjes meequote:Op maandag 29 maart 2010 13:20 schreef Stormqueen het volgende:
ja want daar betaal je incl. verzenden 5 euro voor 15 ml
(sorry)
ja allemaal sheer pink, jottemquote:Op maandag 29 maart 2010 13:22 schreef DeltaCephei het volgende:
Onze themesong?![]()
![]()
![]()
look at all that china glazeeee
[ afbeelding ]
Daar zeg ik ja tegen! Heb je alweer een excuus om er heen te gaanquote:Op maandag 29 maart 2010 13:22 schreef Stormqueen het volgende:
http://www.beautycompany.(...)dunner-15ml/g7/p862/
Zeg het maar, ik wil best een groepsaankoop opzetten en e.e.a. doorsturen
Wel grappig clipje, muziek is te zaad voor woorden, maar die clip is wel ultiemquote:Op maandag 29 maart 2010 13:22 schreef DeltaCephei het volgende:
Onze themesong?![]()
![]()
![]()
look at all that china glazeeee
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 29 maart 2010 13:22 schreef Stormqueen het volgende:
Oeh, daar zeg ik ook ja tegenquote:Op maandag 29 maart 2010 13:22 schreef Stormqueen het volgende:
Niet voor het internationale gedeelte, maar mijn postbezorgers die willen de zaterdag en/of maandag nog weleens eh... vroeg thuis zijn en dat wil nog weleens gevolgen hebben voor de bezorgingquote:Op maandag 29 maart 2010 00:09 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
28e, da's vandaag
Dan komt ie wss zaterdagWeekend maakt geen biet uit met internationaal shippen helaas.
Loik!
Ikquote:Op maandag 29 maart 2010 11:24 schreef Stormqueen het volgende:
het valt me op dat vrijwel alle meiden die hier meeposten pas sinds ze met dit topic in aanraking zijn gekomen, belachelijk veel nagellak zijn gaan kopen. Ik had het er gister met Nune nog even over. Wie is nou de Fok! oerlakker? Wie had er al veel nagellak voordat dit topic er was?
(en dan niet aankomen met Obli want die had in 1973 al een nagelstudio dus dat telt niet)
Dat kan ik niet vermelden i.v.m. eventueel meelezende bekende.quote:Op maandag 29 maart 2010 13:02 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Zie je, toch goed gegokt!![]()
Krijg je een jongen of een meisje?
ik kan in de tussentijd een klein flesje opsturenquote:Op maandag 29 maart 2010 13:54 schreef PeRi het volgende:
Ja maar de meet is zo ver weg! Moeten we allemaal tot die tijd geen catrice op?
quote:Op maandag 29 maart 2010 13:55 schreef Guess. het volgende:
[..]
Dat kan ik niet vermelden i.v.m. eventueel meelezende bekende.
Maar het maakt tegenwoording niet meer uit een meisje krijgt mooie roze glanzende nageltjes en een jongen blauwe matte,heb ze beide in huis
ow wat mooi en sjiek!quote:Op maandag 29 maart 2010 14:04 schreef Loqi het volgende:
Meest scheve konad tot nu toe, maar ik vind hem leuk zat om te laten zitten. Ideetje gejat van Romikas blog, maar met andere kleurtjes
P2 Summer rain, met gewoon weer steentjes. Misschien hou ik er wel polka nagels aan over, hoef ik ook niet meer te konadden![]()
[ afbeelding ]
Met hele subtiele gouden shimmer
[ afbeelding ]
Euj, dan gaan we samen halen ja?quote:Op maandag 29 maart 2010 13:31 schreef Stormqueen het volgende:
Dames die een potje willen mogen mij een PM sturen!
Kosten zijn dan incl. verzenden
(2,25*1,19) + 1,32 = 4 euro
Ja je geeft puppy's weg!quote:Op maandag 29 maart 2010 14:44 schreef MinderMutsig het volgende:
Leuk Loqi!
Ik wil hier niks verklappen om de mensen zonder blog de kans op een extra entry niet te ontnemen maar misschien moeten degenen zonder blog even op mijn blog gaan kijken....
Ik ga van de week voor iedereen nagellakverdunner halen johquote:Op maandag 29 maart 2010 14:55 schreef SpaceInvaders het volgende:
*Heeft net nagellakverdunner op Ebay besteld omdat het hier in de winkels nergens te verkrijgen is, en gaat morgen bij kruidvat het catrice rek leegtrekken*
wat spannend zeg die aankomende bevallingquote:Op maandag 29 maart 2010 14:44 schreef MinderMutsig het volgende:
Leuk Loqi!
Ik wil hier niks verklappen om de mensen zonder blog de kans op een extra entry niet te ontnemen maar misschien moeten degenen zonder blog even op mijn blog gaan kijken....
En een moederhond heeft maar plek voor 10 en dan moet je waarschijnlijk al bijvoeden. We hopen heel hard dat een van de andere honden gaat meezwangeren als het er echt zoveel worden want anders worden het flesjes en nachtelijke voedingen.quote:
Ja dat las ik nadat ik op betalen had gekliktquote:Op maandag 29 maart 2010 14:58 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ik ga van de week voor iedereen nagellakverdunner halen joh
net echtquote:Op maandag 29 maart 2010 15:03 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
En een moederhond heeft maar plek voor 10 en dan moet je waarschijnlijk al bijvoeden. We hopen heel hard dat een van de andere honden gaat meezwangeren als het er echt zoveel worden want anders worden het flesjes en nachtelijke voedingen.
argh do not tempt me woman!quote:Op maandag 29 maart 2010 15:03 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Ja dat las ik nadat ik op betalen had geklikt![]()
Het is zo verleidelijk om nú op mn fiets te springen en de kruidvat leeg te halen, ik heb ze al in mn handen gehad zonder iets te kopen zaterdag!
Ik heb net gekeken en afgelopen weekend bij 2 kruidvat filialen maar niets gezien. Nu ga ik zo vriendjelief van zijn werk ophalen en even snel langs de trekpleister.quote:Op maandag 29 maart 2010 15:06 schreef MissJ het volgende:
wie heeft er al een Kruidvat gezien MET de nieuwe Catrice lakjes?
ik ga, als ik het red met mijn werk, straks naar een Trekpleister, maar ga liever naar een Kruidvat ivm makkelijkere bereikbaarheid
Aah ok, nou dan ga ik toch maar naar Trekpleister (de Kruidvat waar ik altijd Essence en Catrice lakjes scoor is heel erg ver uit de buurt van de Trekpleister waar ik heen wil gaan, dus red het helaas niet om beiden te checkenquote:Op maandag 29 maart 2010 15:07 schreef tliciouz het volgende:
Ik heb net gekeken en afgelopen weekend bij 2 kruidvat filialen maar niets gezien. Nu ga ik zo vriendjelief van zijn werk ophalen en even snel langs de trekpleister.
Veel plezier met falenquote:Op maandag 29 maart 2010 15:07 schreef SpaceInvaders het volgende:
*springt op fiets en gaat hard falen bij kruidvat*![]()
tot straks
Nee maar maandagavond toch welquote:Op maandag 29 maart 2010 14:28 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ja sgoe!
Maar wel lastig met je ft baan enzo... ding is niet op zaterdag open
De mijne komen van de kruidvat maar deze heeft wel een veel kleiner assortiment dan de trekpleister.quote:Op maandag 29 maart 2010 15:06 schreef MissJ het volgende:
wie heeft er al een Kruidvat gezien MET de nieuwe Catrice lakjes?
ik ga, als ik het red met mijn werk, straks naar een Trekpleister, maar ga liever naar een Kruidvat ivm makkelijkere bereikbaarheid
Moooi!!quote:Op maandag 29 maart 2010 14:04 schreef Loqi het volgende:
Meest scheve konad tot nu toe, maar ik vind hem leuk zat om te laten zitten. Ideetje gejat van Romikas blog, maar met andere kleurtjes
P2 Summer rain, met gewoon weer steentjes. Misschien hou ik er wel polka nagels aan over, hoef ik ook niet meer te konadden![]()
[ afbeelding ]
Met hele subtiele gouden shimmer
[ afbeelding ]
Ik ben zelf al naar de Trekpleister geweest, dus de lakjes heb ik al voor een deel.... MAAR!! Ik wil best een puppy!!quote:Op maandag 29 maart 2010 14:44 schreef MinderMutsig het volgende:
Leuk Loqi!
Voor ¤650 is er een van jou.quote:Op maandag 29 maart 2010 15:25 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Moooi!!
[..]
Ik ben zelf al naar de Trekpleister geweest, dus de lakjes heb ik al voor een deel.... MAAR!! Ik wil best een puppy!!![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |