Zwaardkracht!quote:Op donderdag 27 mei 2010 11:43 schreef trui het volgende:
Haha die Linde.groot gelijk, een beetje dimmen die veeleisende vaders.
Cato heeft ook vaak mooie overpeinzingen. zo was ze vanmorgen - net uit bed en nog wat moe - aan het staren dus ik vroeg "ben je nog een beetje in dromeland?" en zij zei toen dat ze dacht dat je in haar ogen nog kon zien wat ze aan het dromen was.
over dromen gesproken: gisterochtend vroeg was ze heel hard en boos haar broers naam aan 't gillen "STOMME WILLEM!" dus ik ging naar haar toe en vroeg wat er aan de hand was. "die stomme Willem is de hele maan aan 't opeten!"
laatst had diezelfde Willem het over de zwaartekracht en dat die niet bestaat in de ruimte. Cato hoorde het allemaal eens aan en vroeg zich toen af 'waarom er dan geen zwaarden in de ruimte kunnen zijn' o.i.d. Zij had dus al die tijd gedacht dat het over 'zwaard-kracht' ging.
quote:Op woensdag 2 juni 2010 21:40 schreef Stiemie het volgende:
Ik doe oogschaduw op en Linde kijkt aandachtig toe. Mama als ik later ook mama ben zoals jij, ga ik ook mijn ogen verven(ik hou de verf voorlopig maar buiten haar bereik denk ik
)
Lief he!quote:Op woensdag 2 juni 2010 22:24 schreef Freddeh het volgende:
Niet grappig, maar zooooo lief. Komt ze 's ochtends haar slaapkamer uit lopen, met haar knuffelbeertje in haar hand, terwijl ik op het punt sta naar mijn werk te gaan...
"Hey papa"
quote:Op vrijdag 4 juni 2010 22:44 schreef Memmel het volgende:
Anna las mij vanmiddag de les in een
kledingzaak. Op standje alarm: 'nee mama! Kijken alleen met je ogen! Leg terug!'
dat doet Lieke ook altijdquote:Op vrijdag 4 juni 2010 22:44 schreef Memmel het volgende:
Anna las mij vanmiddag de les in een
kledingzaak. Op standje alarm: 'nee mama! Kijken alleen met je ogen! Leg terug!'
quote:Op zaterdag 5 juni 2010 14:19 schreef Vicky het volgende:
Amber at vanmorgen een boterham met kaas. er zat een gaatje in de kaas en toen roep ze MAMAAAA mijn kaas is lek
quote:Op zondag 6 juni 2010 21:08 schreef Lois het volgende:
Ik laat Jeroen de bloemen zien die mijn vader zelf gekweekt heeft:
"kijk nou, hier staan de gele irissen, en hier geel/witte irissen, apart he?"
Horen we ineens een klein stemmetje naast me, van Eva:
"waar staan de Evasen?
quote:Op zondag 6 juni 2010 21:08 schreef Lois het volgende:
"waar staan de Evasen?
Doet me denken aan mijn broertje vroeger die heel aandachtig een lieveheersbeestje aan het bekijken was: "Eens even kijken of hij pootjes heeft...............Nee, ik geloof dat hij rijdt"quote:Op maandag 7 juni 2010 09:31 schreef Stiemie het volgende:
[..]
Ja waarom je zus wel haar eigen bloemen en jij niet?
![]()
Leander zag je door de bomen het bos niet meer?![]()
Linde keek gisteren minutenlang in opperste concentratie naar een slak. En toen kwam ineens de vraag: "Hij loopt wel, maar waar zijn zijn voetjes nou?"
Dat beloof ik !quote:Op maandag 7 juni 2010 19:18 schreef mikoxx het volgende:
Leandergoed gevonden zeg!
Floor en Pienhihi...
Oh en KP, het wordt echt makkelijker he?![]()
Wauw! Wat een gouden vraag!quote:Op zondag 6 juni 2010 21:08 schreef Lois het volgende:
"waar staan de Evasen?
Je zal je toch echt moeten verantwoordenquote:Op maandag 7 juni 2010 21:13 schreef Stiemie het volgende:
Floor en PienStation!
Wij hebben vorige week tuinkerszaadjes geplant en dus konden we vanmiddag tuinkers op de smeerkaas doen. "Wij hebben vanmiddag gras gegeten papa!" Ben benieuwd wat ze straks bij de opvang van ons denken
quote:Op donderdag 10 juni 2010 12:21 schreef krijtlijk het volgende:
Vanochtend zagen we in de supermarkt een man met dwerggroei, en ik zie mijn zoontje al kijken.
Zijn vingertje begint met wijzen en ik denk ojee nu komt het!
BRIL! BRIL! HE MAMA? BRIL!
Euh, ja dat klopt, die meneer draagt een bril.
Pfff, opluchting.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |