ja doe niet zo gek, da's gewoon een hondquote:Op maandag 17 mei 2010 12:44 schreef Bla_Bla_Bla het volgende:
Dana begint nu ook met hele zinnen te praten en de meeste dingen zijn niet heel grappig ofzo, maar ik vind dat gepraat zo enorm schattig![]()
Alles is "samen met mama/papa/oma/opa" en dan een heel trots smoeltje erbij
En als we pizza eten staat ze al te springen in de kamer er roept ze Whoooooow pizza(inclusief armbeweging)
Ow en ze is nu bezig met het verschil van jongetje/ meisje
D: "Dana is een meisje"
Ik: Ja dana is een meisje, een mooi meisje
D: Dana mooooi! Mama ook een meisje?
Ik: Ja, mama is ook een meisje
D: Papa niet een meisje he, papa een jongen
Ik: ja papa is een jongen (ik zei de eerste keer voor de gein, papa ook een meisje, dat was niet handig)
D: Kyra? (onze hond)
Ik: Kyra is ook een meisje
D: Neeee mama![]()
, Kyra is hond
tjaniet heel grappig, maar vind het gewoon leuk dat ze zo babbelt
quote:Op dinsdag 18 mei 2010 11:18 schreef McLaura het volgende:
Ik hoorde laatst een leuk gesprekje tussen de buuf en haar zoon van 3
'mama, je vindt spinnen niet leuk he?'
'Nee M, die vind ik niet leuk'
'hele kleine spinnen dan?'
'die vind ik een klein beetje niet leuk'
'en deze dan, mama?'
* GILLLL*
Haha!quote:Op dinsdag 11 mei 2010 22:05 schreef Vivi het volgende:
" Papa, waalom hebben klokodillen ogen?"
"Nou, denk eens na, waarom heb jij ogen?"
" Omdat ik een mens ben"?.
Un heule echte ja!quote:Op dinsdag 18 mei 2010 14:21 schreef Estrys het volgende:
Wa?tis een echte he
voorzittig(die kwam pas laat aan
)
Idd tijdloos deze gebeurtenissenquote:Op dinsdag 18 mei 2010 11:18 schreef McLaura het volgende:
Ik hoorde laatst een leuk gesprekje tussen de buuf en haar zoon van 3
'mama, je vindt spinnen niet leuk he?'
'Nee M, die vind ik niet leuk'
'hele kleine spinnen dan?'
'die vind ik een klein beetje niet leuk'
'en deze dan, mama?'
* GILLLL*
quote:Op maandag 24 mei 2010 13:21 schreef She-Wolf het volgende:
"Weet je nog mam, toen we in het museum waren met al die dode mensen?"
Ahh wat liefquote:Op maandag 24 mei 2010 22:55 schreef Memmel het volgende:
Anna zei vandaag voor het eerst uit zichzelf tegen mij: mama ik hou zo van jou! En ook van Anna.... <3
en speciaal voor TF na de uitleg dat we lekkere cakejes gaan eten op haar verjaardag: "als ik later groot ben ga ik ook cakejes bakken hè mama?"
hehheh ja die vergeet ik ook niet gauw meer.quote:Op maandag 24 mei 2010 21:54 schreef Moonah het volgende:
Gheghe, nog heel vaak als ik mijn benen scheer moet ik aan hem denken.
lief! en goedzo Anna, ook van jezelf houden natuurlijk!quote:Op maandag 24 mei 2010 22:55 schreef Memmel het volgende:
Anna zei vandaag voor het eerst uit zichzelf tegen mij: mama ik hou zo van jou! En ook van Anna.... <3
In het Rijksmuseum voor oudheden in Leiden. Waar dus veel mummies en skeletten in vitrines opgesteld staan, wat nogal lugubere gesprekken oplevert. Bij een van de vitrines met sarcofagen: "Kijk daar zitten dode mensen in. Dat is de de dode papa, de dode mama en daar zit een dood babietje in"quote:
En dan zo'n koppie van zo'n kindje erbij. Doodnormaal. En als ouder sta jequote:Op dinsdag 25 mei 2010 08:22 schreef She-Wolf het volgende:
[..]
In het Rijksmuseum voor oudheden in Leiden. Waar dus veel mummies en skeletten in vitrines opgesteld staan, wat nogal lugubere gesprekken oplevert. Bij een van de vitrines met sarcofagen: "Kijk daar zitten dode mensen in. Dat is de de dode papa, de dode mama en daar zit een dood babietje in"
quote:Op dinsdag 25 mei 2010 01:01 schreef trui het volgende:
[..]
hehheh ja die vergeet ik ook niet gauw meer.
maar *kuch* Willem heeft dagelijks geweldige uitspraken (Cato ook overigens), alleen ben ik ze vaak veel te snel weer vergeten. in de categorie babies/houden van je moeder![]()
hadden we gisteren ook wel een leuke. bij wijze van geintje wordt hier regelmatig 'gestreden' om wie nou 't meest van mij houdt, of van wie ik 't meest ben. Cato begon gisteren met een "mama is van mij!". Willem ging daarop in: "nee, ze is van mij!" waarop G kwam met zijn aloude "ik zag haar 't eerst!". Willem zette een nieuwbedachte troef int: "ha, maar IK zat het eerst in haar buik!.
" ehm...
Dat hij daar al mee bezig is!quote:verder worstelt ie nogal met de vraag of hij later zelf wel kinderen wil. "je weet maar nooit wat voor kind je dan krijgt".![]()
![]()
Gheghe, wat zegt papa dan?quote:Op dinsdag 25 mei 2010 01:01 schreef trui het volgende:
Willem zette een nieuwbedachte troef int: "ha, maar IK zat het eerst in haar buik!." ehm...
Zwaardkracht!quote:Op donderdag 27 mei 2010 11:43 schreef trui het volgende:
Haha die Linde.groot gelijk, een beetje dimmen die veeleisende vaders.
Cato heeft ook vaak mooie overpeinzingen. zo was ze vanmorgen - net uit bed en nog wat moe - aan het staren dus ik vroeg "ben je nog een beetje in dromeland?" en zij zei toen dat ze dacht dat je in haar ogen nog kon zien wat ze aan het dromen was.
over dromen gesproken: gisterochtend vroeg was ze heel hard en boos haar broers naam aan 't gillen "STOMME WILLEM!" dus ik ging naar haar toe en vroeg wat er aan de hand was. "die stomme Willem is de hele maan aan 't opeten!"
laatst had diezelfde Willem het over de zwaartekracht en dat die niet bestaat in de ruimte. Cato hoorde het allemaal eens aan en vroeg zich toen af 'waarom er dan geen zwaarden in de ruimte kunnen zijn' o.i.d. Zij had dus al die tijd gedacht dat het over 'zwaard-kracht' ging.
hahaha, nee, maar zo gedraagt ze zich soms welquote:
quote:Op woensdag 2 juni 2010 21:40 schreef Stiemie het volgende:
Ik doe oogschaduw op en Linde kijkt aandachtig toe. Mama als ik later ook mama ben zoals jij, ga ik ook mijn ogen verven(ik hou de verf voorlopig maar buiten haar bereik denk ik
)
Lief he!quote:Op woensdag 2 juni 2010 22:24 schreef Freddeh het volgende:
Niet grappig, maar zooooo lief. Komt ze 's ochtends haar slaapkamer uit lopen, met haar knuffelbeertje in haar hand, terwijl ik op het punt sta naar mijn werk te gaan...
"Hey papa"
quote:Op vrijdag 4 juni 2010 22:44 schreef Memmel het volgende:
Anna las mij vanmiddag de les in een
kledingzaak. Op standje alarm: 'nee mama! Kijken alleen met je ogen! Leg terug!'
dat doet Lieke ook altijdquote:Op vrijdag 4 juni 2010 22:44 schreef Memmel het volgende:
Anna las mij vanmiddag de les in een
kledingzaak. Op standje alarm: 'nee mama! Kijken alleen met je ogen! Leg terug!'
quote:Op zaterdag 5 juni 2010 14:19 schreef Vicky het volgende:
Amber at vanmorgen een boterham met kaas. er zat een gaatje in de kaas en toen roep ze MAMAAAA mijn kaas is lek
quote:Op zondag 6 juni 2010 21:08 schreef Lois het volgende:
Ik laat Jeroen de bloemen zien die mijn vader zelf gekweekt heeft:
"kijk nou, hier staan de gele irissen, en hier geel/witte irissen, apart he?"
Horen we ineens een klein stemmetje naast me, van Eva:
"waar staan de Evasen?
quote:Op zondag 6 juni 2010 21:08 schreef Lois het volgende:
Ik laat Jeroen de bloemen zien die mijn vader zelf gekweekt heeft:
"kijk nou, hier staan de gele irissen, en hier geel/witte irissen, apart he?"
Horen we ineens een klein stemmetje naast me, van Eva:
"waar staan de Evasen?
Forum Opties | |
---|---|