De vraag is: wat is kwedelenquote:
quote:Op zondag 28 maart 2010 21:48 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Een schepijsje, chocolade en amarenedamn, lekker man! en Sergio Herman gespot
Nou, dat waren mijn highlights van vandaag.
Kijk dat bedoel ikquote:
whehquote:Op zondag 28 maart 2010 21:59 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Kijk dat bedoel ikstory of my life dit.
Ik ben gewoon goed in touch met mijn inner-tokkie.
quote:Op zondag 28 maart 2010 21:59 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Ja, kwedelen? Een soort van zingen?quote:
blijkbaarquote:Op zondag 28 maart 2010 22:18 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Ja, kwedelen? Een soort van zingen?
Ben ik de enige die k_i_m d'r dialect doorgrond?![]()
kwelen maar dan anders?quote:Op zondag 28 maart 2010 22:18 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Ja, kwedelen? Een soort van zingen?
Ben ik de enige die k_i_m d'r dialect doorgrond?![]()
Nou, als ik zo naar mezelf kijk ben ik morgen nog niet beter (en TARA ook niet) en mijn hormonen zijn zeker nog niet op zn plaats.quote:Op zondag 28 maart 2010 22:25 schreef miss_sly het volgende:
free, waarom wordt morgen geen goede dag?
oei, je zult morgen wel moeite hebben om normaal je bed uit te komenquote:Op zondag 28 maart 2010 22:22 schreef trui het volgende:
ik kwe(d)el wel even uit volle boezem (nou ja) mee hoor.mooi toch, een sjieke versie van kwelen. ik zeuder er niet over heur!
alleen denk ik niet dat morgen alles beter wordt. morgen zal ik waarschijnlijk vergaan van de spierpijn; vandaag konden we zomaar een paar duizend klinkertjes van buren van een paar huizen verderop krijgen. onze tuin is echt dramatisch lelijk met oude & verzakte grindtegels, en al jaren de sluitpost waar dus nooit iets aan gebeurt), dus ik vond het een offer we couldn't refuse. ik moest nog wel even praten als brugman om G-lief hiervan te overtuigen want die houdt niet zo van dit soort klusjes helaas. maar goed, we hebben dus zo'n beetje de hele middag stenen lopen sjouwen en stapelen. zelfs zoon & dochter hebben volop meegeholpen, heel lief.
verder alles ok hoor!
Das dom toeval zegquote:Op zondag 28 maart 2010 22:28 schreef Memmel het volgende:
Trui! Ik ook! 6500 steentjes om precies te zijn. Nadat we eerst vijf kuub zand hadden ingereden en 6 kuub split eruit hadden gehaald. Als iemand grijs ardenner split wil: bind je fietstas op en kom gratissss scheppen!
Ja, het gaat over, maar daar heb je nu niet zoveel aan.quote:Op zondag 28 maart 2010 22:27 schreef freecell het volgende:
[..]
Nou, als ik zo naar mezelf kijk ben ik morgen nog niet beter (en TARA ook niet) en mijn hormonen zijn zeker nog niet op zn plaats.
Ik sla de komende dagen liever ff gewoon over zeg maarEr zijn leukere dingen dan janken om werkelijk alles
(en dan niet: ooo, wat een zielig journaalkindjemaar meer 'wat doe ik het allemaal slecht
zegmaar/// het gáát weer over.... heus... ooit
)
Dat gaat virtueel nogal lastig.quote:Op maandag 29 maart 2010 00:05 schreef De_Taartjesfee het volgende:
[..]
Ik heb eerder zin om iemand te slaan momenteel
hmzz is denk lastig vrijwilligers te vinden daarvoorquote:Op maandag 29 maart 2010 00:05 schreef De_Taartjesfee het volgende:
[..]
Ik heb eerder zin om iemand te slaan momenteel
lekker dan, zowel dat ze foto's van jouw gezin post, als dat de hele familie zich ermee bemoeit... lekker slapen en morgen nog eens met ze praten?quote:Op maandag 29 maart 2010 00:03 schreef De_Taartjesfee het volgende:
dat ik een uiterst beleefd en vriendelijk mailtje naar m`n schoonzus stuur met het verzoek of ze wat foto`s offline wil halen, en dat ik nu zo`n beetje de halve familie op m`n dak heb omdat dat allemaal nergens op slaat en ik weer eens moeilijk aan het doen ben.
Bahhh ik ben er zo zat van!
heheh, herkenbaar.quote:Op zondag 28 maart 2010 22:22 schreef trui het volgende:
ik moest nog wel even praten als brugman om G-lief hiervan te overtuigen want die houdt niet zo van dit soort klusjes helaas. maar goed,
Eindelijk, iamand die 'mijn' kwedel kentquote:Op maandag 29 maart 2010 06:55 schreef Muks het volgende:
Mmm dat klinkt niet fijn KD
Hier ziek kind *grumbel* en zieke man *dubbel grumbel*
Beiden mooie gele plekken in hun keel. Heel gezellig dus *not*
(zieke mannen......)
Kwedel ken ik als Drents voor iemand die doorlopend kletst dus het klopt hier wel
er ligt ook iemand naast me die om 5 uur zn nest uit moet..dus jaquote:Op maandag 29 maart 2010 08:17 schreef freecell het volgende:
[..]
Eindelijk, iamand die 'mijn' kwedel kent
en beterschap daar. Hier goed geslapen met z'n allen, dat maakt al veel uit.
En KD, dan ga je er gewoon mar uit om 2?
ik zie een verschil tussen 5 en 2quote:Op maandag 29 maart 2010 08:54 schreef Kleurdoos het volgende:
[..]
er ligt ook iemand naast me die om 5 uur zn nest uit moet..dus ja
heuj zwartequote:
ja maar das dus het punt hè, als je met je kind lekker laat jodelen in bed (of over de babyfoon) en je vent moet er 3 uurtjes later alweer uit om te werken dan baal je wel stevig. Als zij eruit gaat met kind dan kan hij nog een uur of 3 slapen en is ie hopelijk fris en fruitig op t werk.quote:
Eerst boterhammetje en daarna in bedquote:Op maandag 29 maart 2010 09:34 schreef pinquit het volgende:
ehm even vergeten te vragen, hoe zit dat ook alweer met 2jarigen?tegen de middag naar bed? en doe je dan ervoor of erna een boterhammetje? of fruit ervoor ofzo?
Hier is het rond 10 uur fruit, ergens rond 12 uur boterham (wat eerder als hij moe is), en dan slapenquote:Op maandag 29 maart 2010 09:34 schreef pinquit het volgende:
ehm even vergeten te vragen, hoe zit dat ook alweer met 2jarigen?tegen de middag naar bed? en doe je dan ervoor of erna een boterhammetje? of fruit ervoor ofzo?
hangt ook van 't kind in kwestie af lijkt me. heb je dat niet besproken met de vader/moeder? ik zou denk ik kiezen voor een middagslaapje, dus nu gewoon wakker houden, halverwege de ochtend fruit, en na lunch naar bed. maar als je merkt dat 't kind veel eerder moe aan 't worden is kun je natuurlijk altijd je programma aanpassen.quote:Op maandag 29 maart 2010 09:34 schreef pinquit het volgende:
goed punt!quote:Op maandag 29 maart 2010 09:34 schreef huuphuup het volgende:
[..]
ja maar das dus het punt hè, als je met je kind lekker laat jodelen in bed (of over de babyfoon) en je vent moet er 3 uurtjes later alweer uit om te werken dan baal je wel stevig. Als zij eruit gaat met kind dan kan hij nog een uur of 3 slapen en is ie hopelijk fris en fruitig op t werk.
En ik hoop voor KD dat ze nu bij ligt te slapen
klinkt redelijk standaard inderdaadquote:Op maandag 29 maart 2010 09:36 schreef Deepfreeze het volgende:
[..]
Hier is het rond 10 uur fruit, ergens rond 12 uur boterham (wat eerder als hij moe is), en dan slapen
Neee, dat durf ik nietquote:
dat dusquote:Op maandag 29 maart 2010 09:34 schreef huuphuup het volgende:
[..]
ja maar das dus het punt hè, als je met je kind lekker laat jodelen in bed (of over de babyfoon) en je vent moet er 3 uurtjes later alweer uit om te werken dan baal je wel stevig. Als zij eruit gaat met kind dan kan hij nog een uur of 3 slapen en is ie hopelijk fris en fruitig op t werk.
En ik hoop voor KD dat ze nu bij ligt te slapen
Kan je straks ook samen gaan tukken met haar?quote:Op maandag 29 maart 2010 09:55 schreef Kleurdoos het volgende:
[..]
hebben wij ook + hoedjeen waterschoentjesen ze slaapt nog steeds niet
Wat knap!!!quote:Op maandag 29 maart 2010 10:00 schreef Deepfreeze het volgende:
[..]
Tnx, het zetten van de koffie is gelukt
Goed he.. En mijn banaantje pellen ging ook al zo lekker..quote:
checkquote:Op maandag 29 maart 2010 10:24 schreef livelink het volgende:
Jij hebt in ieder geval een excuus voor de rommel. Ik niet, behalve luiheid dan en dat is niet zo'n geweldig excuus
quote:Op maandag 29 maart 2010 10:16 schreef Deepfreeze het volgende:
[..]
Goed he.. En mijn banaantje pellen ging ook al zo lekker..
KD, hopelijk kun je straks nog ergens wat slapen met je meissie!
alweer check....toch nog iets gedaan vanmorgen.quote:Op maandag 29 maart 2010 10:38 schreef pessie het volgende:
[..]
![]()
Hier was nummer 1 al in de machine!
En freecell
lief van je, ik ga t onthouden, even afwachten of mn moeder slaagt bij hun Hema.quote:Op maandag 29 maart 2010 10:17 schreef miss_sly het volgende:
huup, als het nou niet lukt, wil ik hier ook wel even bij Hema kijken. Zit hier verderop in de straat, dus zo gepiept
ja het is in haar huis, die ze voor de gelegenheid ombouwt tot studioquote:Op maandag 29 maart 2010 10:57 schreef Suzanna het volgende:
Misschien ergens heen gaan, een buitenspeeltuin, een leuke omgeving waar ze samen kunnen spelen? Dan krijg je meestal wel spontane foto's! of moet het ergens in een studio?
Diaan, moet je ook nog werken, dat lijkt me helemaal vermoeiend! Hopelijk vannacht weer een normale rustige nacht...
Bed??quote:Op maandag 29 maart 2010 09:36 schreef De_Taartjesfee het volgende:
[..]
Eerst boterhammetje en daarna in bed
dikke billen, checkquote:Op maandag 29 maart 2010 10:59 schreef pinquit het volgende:
Huup, bij ons hangen er nog 2 in de kleinste maat. heeft je meisje erg dikke billen?max draagt nogsteeds een maatje 68 zwembroek trouwens
![]()
Oh jaquote:Op maandag 29 maart 2010 11:34 schreef De_Taartjesfee het volgende:
[..]
Boor nou niet meteen al haar hoop de grond in joh
Mogge!quote:Op maandag 29 maart 2010 11:08 schreef huuphuup het volgende:
[..]
dikke billen, check![]()
die kleinste maat is echt te klein, zelfs zonder luier
Mn moeder heeft het zwembroekje yay!
klopt.quote:Op maandag 29 maart 2010 11:38 schreef RockabeIIa het volgende:
[..]
Mogge!
Die billies heeft ze van der vader toch!
Hier dito nl.
Tokkies unite!quote:Op zondag 28 maart 2010 21:59 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Stapt er gezellig bij opquote:Op maandag 29 maart 2010 12:22 schreef moussy het volgende:
Ik kreeg vanmorgen te horen dat ik een antiliaanse kont heb, dus.. Wie wil er meerijden?!
Je mag wel gezellig op mijn kont meerijdenquote:Op maandag 29 maart 2010 12:58 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Ik heb geen kont. Al mijn spek hangt gezellig op m`n pens en rug *appel op stokjes is*
yayquote:Op maandag 29 maart 2010 12:59 schreef moussy het volgende:
[..]
Je mag wel gezellig op mijn kont meerijden
Is dat niet meer je buik?quote:Op maandag 29 maart 2010 12:51 schreef pessie het volgende:
Ik heb ook opeens een kontPas amper mn onderbroeken nog
ik was als baby niet mollig, maar nu welquote:Op maandag 29 maart 2010 12:50 schreef Diaan73 het volgende:
Lennon heeft ook een heel klein en smal kontje... heeft ie van Peaceman... ik was mollig als baby en nog steeds eigenlijk.
aiquote:Op maandag 29 maart 2010 13:04 schreef livelink het volgende:
En mijn ego heeft zaterdag weer een enorme deuk opgelopen. Katja en ik kwamen een vriendinnetje van de BSO tegen en die vroeg aan Katja of ik haar oma was![]()
![]()
![]()
![]()
Jaquote:Op maandag 29 maart 2010 13:13 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Erg jammer dat je dat altijd pas achteraf ziet he Lily?
Ik ook, van oil of olaz nota bene!quote:Op maandag 29 maart 2010 13:07 schreef RockabeIIa het volgende:
*breezer aan livelink geeft*
Heb zelfs mijn eerste anti-rimpel shitje gekocht
Nu voel ik me oud.quote:Op maandag 29 maart 2010 13:17 schreef Kleurdoos het volgende:
ik lijk nog steeds erg jong, soms best vervelend hoor..krijg je weer van die valse tienermoeder blikken enzo
ik vind mijzelf trouwens ook niey 26 lijkeneerder 23
JEZUS ZO OUD?quote:Op maandag 29 maart 2010 13:18 schreef lily het volgende:
[..]
Nu voel ik me oud.
Ik was op die vakantie in 98 nog een jaar ouder dan jij nu
Waar doel je op? mijn knokige lichaam? mijn bosje stro? mn doorschijnende weke huid? of mn bolle hoofd?quote:Op maandag 29 maart 2010 13:18 schreef livelink het volgende:
Valse tienermoeder blikken is gewoon jaloezie, Kleurdoos. En ik geloof dat ik ook wel enigszins jaloers naar jou zou kijken
Was je al bij de huisarts geweest?quote:Op maandag 29 maart 2010 13:22 schreef Oxymoron het volgende:
* Oxymoron is ziek![]()
Koorts op - en - af, al sinds vrijdag. En elke dag om 20 uur naar bed, en dan de hele ochtend slapen.![]()
t zou toch geen Qkoorts zijn he, gezien de drachtige en barende schapen hier
![]()
jouw zwager is ouder dan mijn moederquote:Op maandag 29 maart 2010 13:35 schreef freecell het volgende:
Mijn zwager hoort ook altijd of hij de opa isBest lollig voor ons
Ik heb de 7 in 1 én een touch of foundation, dacht het meteen maar goed aan te pakkenquote:Op maandag 29 maart 2010 13:38 schreef RockabeIIa het volgende:
[..]
Ik niet, eucerin. Ik kan niet tegen dat oil of olaz spul
ach, jouw kind zegt dat ik nog een baby in mn buik heb...quote:Op maandag 29 maart 2010 14:30 schreef pinquit het volgende:
zo vraagt hier standaard iedereen of mijn vader mijn broer is, en denken ze dat mijn broer de man van mijn moeder isook niet echt leuk.
en vandaag vroeg een meisje uit een andere kleuterklas aan me wiens moeder of vader is was![]()
doet mn moeder ook al jaren en kennelijk werkt het...quote:Op maandag 29 maart 2010 14:16 schreef miss_sly het volgende:
Ik vind dat ik doorgaans geen 41 lijk, maar ik smeer dan ook al jaaaaaren heule goede cremes enzo![]()
livelink, doen!
Mijn broer en ik lijken echt veel op elkaar en ook wij krijgen standaard die opmerking. Als we samen ergens heen gaan begint hij altijd met de zin "dit is mn zusje".quote:Op maandag 29 maart 2010 14:34 schreef huuphuup het volgende:
[..]
ach, jouw kind zegt dat ik nog een baby in mn buik heb...hihi
ik heb het met mijn broertje wel ns gehad in de stad, gingen we een nieuwe telefoon kopen voor hem, en die verkoper helemaal de popi-jopi uithangen "jaaaaa je kunt hier ook supermooie foto's mee maken, bijvoorbeeld van je vriendin!" Ehm mja... nee doe maar nietthat's all kinds of wrong...
quote:Op maandag 29 maart 2010 14:46 schreef lily het volgende:
haha, zo kwam mijn broer en zijn vriend, mij en Leah halen uit het ziekenhuis (na mijn keizersnede). Mijnheeft geen rijbewijs dus die zat thuis te wachten.
Bij het weggaan (mijn broer droeg de maxi-cosi) feliciteert een verpleegster mijn broer met zijn dochter. Zegt mijn broer dus; nee, het is mijn dochter niet.
Draait ze zich naar zijn vriend en feliciteert hem met zijn dochter, hahah.
Dus ik zeg; het is zijn dochter ook niet!
Verpleegster
En als toetje noemen ze je dan ook nog wel eens 'mevrouwtje'quote:Op maandag 29 maart 2010 15:02 schreef RockabeIIa het volgende:
lily, da's hilarisch
Een jaar of wat terug heb ik mijn keukenmeubels gekocht en contant afgerekend. Daags erop zou ik het komen halen. Ik erheen met een vriend die een busje heeft en de verkoper sprak alleen maar met hem, alsof hij de nieuwe eigenaar wasZo onbeschoft, en sexistisch ook
Trok ik niet.
*klik tuuttuut*quote:Op maandag 29 maart 2010 15:12 schreef k_i_m het volgende:
Goed he, livelink.
"ja, hallo, ik wil graag iemand van de helpdesk spreken"
Spreekt u mee.
"eh, ik heb een probleem met mijn computer"
Heel vervelend.
"aan wie kan ik dat voorleggen?"
Aan mij.
"oh"
Haha.quote:Op maandag 29 maart 2010 15:12 schreef k_i_m het volgende:
Goed he, livelink.
Spreekt u mee.
Heel vervelend.
Aan mij.
"oh"
En dan weet je het ook eens niet..quote:Op maandag 29 maart 2010 15:12 schreef k_i_m het volgende:
Goed he, livelink.
Spreekt u mee.
Heel vervelend.
Aan mij.
"oh"
Ik zou dat wel leuk vinden, maar heb die opmerking nog nooit gehad.quote:Op maandag 29 maart 2010 15:16 schreef pessie het volgende:
[..]
Haha.
Als ikzelf een ICT afdeling bel en ik krijg een vrouw maak ik wel es de opmerking, heej wat leuk, een vrouw bij de ICT... Of is dat ook not done?
haha, ik denk dat ik deze zwangerschap niet meer naar de kapper durf te gaan *lol*quote:Op maandag 29 maart 2010 15:16 schreef freecell het volgende:
[..]
*klik tuuttuut*
ik ga zo naar de kapper
Laatste keer was tijdens zwangerschap...
van Leander
quote:Op maandag 29 maart 2010 14:46 schreef lily het volgende:
haha, zo kwam mijn broer en zijn vriend, mij en Leah halen uit het ziekenhuis (na mijn keizersnede). Mijnheeft geen rijbewijs dus die zat thuis te wachten.
Bij het weggaan (mijn broer droeg de maxi-cosi) feliciteert een verpleegster mijn broer met zijn dochter. Zegt mijn broer dus; nee, het is mijn dochter niet.
Draait ze zich naar zijn vriend en feliciteert hem met zijn dochter, hahah.
Dus ik zeg; het is zijn dochter ook niet!
Verpleegster
Ik heb die thuiskapper van m@x laten komen. Aardige gozer en niet duur. M's haar geknipt, mijn haar geknipt en geverfd, 55 euro.quote:Op maandag 29 maart 2010 15:31 schreef Ticootje het volgende:
Kapper... De laatste keer was... Ik denk vorig jaar zomer ofzo? Geen idee eigenlijk.
Maar ik weet al wel wat ik wil... donkere plukken erin.
Oh, dat heb ik nooit, dat ik het niet weetquote:Op maandag 29 maart 2010 15:17 schreef Ticootje het volgende:
[..]
En dan weet je het ook eens niet..
"Ja zie je wel, wat heb ik nou aan jou".
(Ja echt!)
Wil ik ook wel wetenquote:
t kan ook anders, mijn vriend werkte ooit in een computerwinkel. Daar werkte opgegeven moment ook een meisje. Die dus echt niets wist van computers, kwamen er klanten die per se door haar geholpen wilden worden, want ze wist zoveelquote:Op maandag 29 maart 2010 15:54 schreef k_i_m het volgende:
[..]
Oh, dat heb ik nooit, dat ik het niet weet.
Het is af en toe ook wel echt op het genante af hoor, dat je de klant op mute zet, maar hem nog wel kan horen.
"Hee, ik heb nu een meisje aan de lijn, maar die heeft er wel echt verstand van hoor!"
Alsof dat raar is.
Geil!quote:Op maandag 29 maart 2010 16:41 schreef huuphuup het volgende:
hier ook geen ICT-er![]()
maar als ik zeg dat ik vanuit huis werk lijkt men massaal te denken dat k webcam-gedoetjes doe ofzoen bedankt hè...
Juffen zijn tegenwoordig toch ook halve ICT-ers?quote:
quote:
quote:Op maandag 29 maart 2010 16:48 schreef huuphuup het volgende:
[..]
ja nou lach maar...
moet je mn voornaam es intikken met .com
probeer dan nog maar es te roepen dat t heul nie waar is.
Oke ik kan inmiddels veel met de pc (en ja ik ga eerst alle snoertjes weer goed doen... 9 van de 10 keer heeft de vorige klas daar iets mee gemaakt, ben ik dol op powerpoint en blij met het electronische schoolbord !quote:Op maandag 29 maart 2010 16:47 schreef pessie het volgende:
[..]
Juffen zijn tegenwoordig toch ook halve ICT-ers?
En Diaan, Lennon niet te laat op bed, kun jij er ook op tijd inspringenrollen! (En dan hopen dat hij blijft slapen).
]pakt hand aan en schud terugquote:
Gezellig!quote:Op maandag 29 maart 2010 17:33 schreef Muks het volgende:
[..]
]pakt hand aan en schud terug
[ afbeelding ]
Lucht verplaatsen is ook belangrijk, memmel.quote:Op maandag 29 maart 2010 17:35 schreef Memmel het volgende:
ik lever mijn bijdrage aan de maatschappij door te kommunieseeren, over van alles met iedereen.
Wat een totaal overbodige informatie ook weer.
Hoe kan dat nou ?quote:Op maandag 29 maart 2010 17:37 schreef Memmel het volgende:
'k heb ineens trek in pannekoeken!
Dapper, hoo!quote:Op maandag 29 maart 2010 18:19 schreef oeke het volgende:
Basboussa, veel van mijn vrienden/collega's laten het ook doen, maar ik wil het zelf doen. Waarom ben ik echter allang weer vergeten.Volgend jaar maar eens een leuke accountant zoeken.
Haha, dat is wel makkelijk geld verdienen. En dan snel ophangen als het vies wordt!
Die belde mijn zusje en ik altijd en dan pakten we de epilady van onze moeder erbij om een mooi vibratorgeluid te imiterenquote:Op maandag 29 maart 2010 18:36 schreef moussy het volgende:
Vroeger had je die vrouwen-bellen-gratis-lijnen....
wij belde ook altijd die gratis-voor-vrouwenlijn met een stel vrienden, dan hadden we wel eens van die ubergeile gasten aan de telefoon en die lieten we dan naar een bepaalde plek komen. Wij keken van een afstandje toe hoe diegene stond te wachtenquote:Op maandag 29 maart 2010 18:38 schreef m@x het volgende:
[..]
Die belde mijn zusje en ik altijd en dan pakten we de epilady van onze moeder erbij om een mooi vibratorgeluid te imiteren
Hier zitten wij ook mee, en vooral mijn echtgenoot...quote:Op maandag 29 maart 2010 18:50 schreef miss_sly het volgende:
Het roer om, dat lijkt me ook wel wat. Wil ik al jaaaaren, maar het komt er nooit van. Lastig hoor, als je je inkomen toch nodig hebt. Je kunt dan niet zomaar iets anders (minder goed betaald) gaan doen of een studie volgen ofzo.
Heel vervelend.quote:Op maandag 29 maart 2010 18:52 schreef lily het volgende:
[..]
Hier zitten wij ook mee, en vooral mijn echtgenoot...
Hier een docent BO, een combinatie vanquote:Op maandag 29 maart 2010 18:14 schreef Muks het volgende:
docent VO is eigenlijk meer een combinatie van vanalles en nog wat :
-politieagent
-maatschappelijk werker
-psycholoog
-jongerenwerker
-dokter
-oja en ook nog af en toe lesgeven
Ja, dat collegegeld is voor deeltijdstudies vaak veel hoger. Eigenlijk gek. Mijn vorige opleiding was ook nog eens een particuliere opleiding, dus helemaal schreeuwend duur. En dan qua carrière van de financiële dienstverlening naar maatschappelijke dienstverlening.quote:Op maandag 29 maart 2010 19:06 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Heel vervelend.
En sommige dingen vind ik ook erg stom. Ik heb eens gekeken hoe het zit met een deeltijd studie aan de universiteit, maar (toen iig) was het collegegeld bijv veel hoger dan van een voltijd student. Tel daarbij je inkomstenverlies op wegens parttime werken en overige kosten, en het feit dat je geen tegemoetkoming krijgt in de studiekosten, en dan wordt het al erg lastig ophoesten.
quote:Op maandag 29 maart 2010 18:38 schreef m@x het volgende:
[..]
Die belde mijn zusje en ik altijd en dan pakten we de epilady van onze moeder erbij om een mooi vibratorgeluid te imiteren
En dan er een boek over schrijven, dan komt het met de financien ook wel goed...quote:Op maandag 29 maart 2010 19:39 schreef Kleurdoos het volgende:
nou dat is dan duidelijk, dumpen die mannen en allemaal emigreren
Haha K_Pquote:Op maandag 29 maart 2010 19:15 schreef kapiteinpannekoek het volgende:
[..]
Hier een docent BO, een combinatie van
- mama
- zuster
- psycholoog
- pedagoog
- kapper
- kunstenaar
- secretaresse
- concierge
-communicatie specialist
- politie agent/camera/observator
mag k meedoen?quote:Op maandag 29 maart 2010 17:33 schreef Muks het volgende:
[..]
]pakt hand aan en schud terug
[ afbeelding ]
maar ik vind em wel liefquote:Op maandag 29 maart 2010 19:39 schreef Kleurdoos het volgende:
nou dat is dan duidelijk, dumpen die mannen en allemaal emigreren
en .........drinkenquote:Op maandag 29 maart 2010 19:53 schreef kapiteinpannekoek het volgende:
Oh ja...eindeloos archiveren...dossiers bijhouden en koffie zetten.
sjeesus, wat een drukke toestand allemaal.quote:Op maandag 29 maart 2010 19:56 schreef mikoxx het volgende:
[..]
en .........drinkenEn natuurlijk coach op velerlei gebied
van voetbal tot handbal en van schaakbord tot fotografie
dat dus. De stages houden me tegen.quote:Op maandag 29 maart 2010 20:44 schreef freecell het volgende:
Ik zou zo graag nog medicijnen doenof HBO-verloskunde
MaargoedNiet echt geloofwaardig... Vrij frustrerend als je weet hoe makkelijk studies me afgaan (ik vind het leuk en onthoud makkelijk een boel)
Kapper geweest! 15 CM er af(en nog steeds haar tot over mijn beha bandje
) En laagjes
ik met laagjes!
En het staat je prachtig! Vooral dat rode komt weer heel mooi naar voren!quote:Op maandag 29 maart 2010 20:44 schreef freecell het volgende:
Ik zou zo graag nog medicijnen doenof HBO-verloskunde
MaargoedNiet echt geloofwaardig... Vrij frustrerend als je weet hoe makkelijk studies me afgaan (ik vind het leuk en onthoud makkelijk een boel)
Kapper geweest! 15 CM er af(en nog steeds haar tot over mijn beha bandje
) En laagjes
ik met laagjes!
Hier nog een juf voor het kringetjequote:
spw doen dan, kun je kdv-leidster wordenquote:Op maandag 29 maart 2010 21:07 schreef miss_sly het volgende:
Met baby's of kleine kindjes werken lijkt me ook heel leuk. Zou alleen echt niet weten wat dan precies en wat voro opleiding ik dan zou moeten doen. Maar iets buiten de cijfertjes en computer lijkt me sowieso wel wat
Ik ga hier maar niet vertellen wat ik daar allemaal mee uitgespookt heb, anders ben ik mn imago kwijtquote:Op maandag 29 maart 2010 18:38 schreef m@x het volgende:
[..]
Joh, bij studies als kunstgeschiedenis en filosofie zitten de collegezalen vol met veertigplussers.quote:Op maandag 29 maart 2010 20:37 schreef miss_sly het volgende:
Wij hebben een lafhartige poging gedaan, toen we in Zuid-Afrika waren geweest. De mensen van het guest house waar we zaten, vlakbij Kaapstad, waren bezig met een grote guest house en zouden die ze nu hadden wegdoen (verkopen of anderszins overdragen). Toen heeft schaap wel gekeken of er in Kaapstad bij Micrsosft misschien vacatures waren. Was wel een perfecte mogelijkheid dan: ik het guest house, hij daar werken. Maar helaas, geen vacatures. Daar hebben we het maar bij gelaten
Ik zou zo graag kunstgeschiedenis studeren, maar dat zal er neit meer van komen, vrees ik.
En een baan in een andere richting wordt ook lastig, want wat ik ook zou kiezen, ze zitten natuuriljk nergens te wachten op een onervaren kracht van 41, ongeacht de richting.
mij persoonlijk lijkt het ook niet zo, de hele spw/sph kant eigenlijk. Maar goed.quote:
quote:Op maandag 29 maart 2010 21:26 schreef huuphuup het volgende:
[..]
mij persoonlijk lijkt het ook niet zo, de hele spw/sph kant eigenlijk. Maar goed.
Groot gelijk, het ís ook niks
Wat een klote studie
Ach, ik heb filosofie gestudeerd en ik heb ook een baan.quote:Op maandag 29 maart 2010 21:29 schreef Sonnetje85 het volgende:
nederlands of engels studeren lijkt me dan wel weer geinig, mja wat je daar dan mee moet...
Ook eentje die iets met filosofie te maken heeft?quote:Op maandag 29 maart 2010 21:32 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Ach, ik heb filosofie gestudeerd en ik heb ook een baan.
Ja, ik mag betaald Plato en Wittgenstein lezen!quote:Op maandag 29 maart 2010 21:33 schreef innepin het volgende:
[..]
Ook eentje die iets met filosofie te maken heeft?
Wat!!! Jij schoor daar gewoon je benen mee? Niet eens iets ranzigs?quote:Op maandag 29 maart 2010 21:23 schreef moussy het volgende:
[..]
Ik ga hier maar niet vertellen wat ik daar allemaal mee uitgespookt heb, anders ben ik mn imago kwijt
Wat voor baan is dat?quote:Op maandag 29 maart 2010 21:34 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Ja, ik mag betaald Plato en Wittgenstein lezen!
Theoretische verdieping voor m'n promotie.quote:
Dan moet je je onderzoeksplan zo schrijven dat je niet naar China hoeft maar je alles vanachter je computer bij elkaar kunt seksen.quote:Op maandag 29 maart 2010 21:40 schreef huuphuup het volgende:
Promoveren is ook zoiets wat k wel heel erg graag zou willen
en mn scriptiebegeleider geeft me nog steeds the evil eye omdat ik geen poging wil wagenmaar promoveren betekent ook een jaar (minimaal) naar China om daar veldwerk te doen en dat zie ik met baby dan weer even niet zitten
pardon?!quote:Op maandag 29 maart 2010 21:46 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Dan moet je je onderzoeksplan zo schrijven dat je niet naar China hoeft maar je alles vanachter je computer bij elkaar kunt seksen.
Jeetje. Dat zou ik met kinderen en man die niet meewil eigenlijk nooit meer willen doen danquote:Op maandag 29 maart 2010 21:40 schreef huuphuup het volgende:
Promoveren is ook zoiets wat k wel heel erg graag zou willen
en mn scriptiebegeleider geeft me nog steeds the evil eye omdat ik geen poging wil wagenmaar promoveren betekent ook een jaar (minimaal) naar China om daar veldwerk te doen en dat zie ik met baby dan weer even niet zitten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |