De vraag is: wat is kwedelenquote:
quote:Op zondag 28 maart 2010 21:48 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Een schepijsje, chocolade en amarenedamn, lekker man! en Sergio Herman gespot
Nou, dat waren mijn highlights van vandaag.
Kijk dat bedoel ikquote:
whehquote:Op zondag 28 maart 2010 21:59 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Kijk dat bedoel ikstory of my life dit.
Ik ben gewoon goed in touch met mijn inner-tokkie.
quote:Op zondag 28 maart 2010 21:59 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Ja, kwedelen? Een soort van zingen?quote:
blijkbaarquote:Op zondag 28 maart 2010 22:18 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Ja, kwedelen? Een soort van zingen?
Ben ik de enige die k_i_m d'r dialect doorgrond?![]()
kwelen maar dan anders?quote:Op zondag 28 maart 2010 22:18 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Ja, kwedelen? Een soort van zingen?
Ben ik de enige die k_i_m d'r dialect doorgrond?![]()
Nou, als ik zo naar mezelf kijk ben ik morgen nog niet beter (en TARA ook niet) en mijn hormonen zijn zeker nog niet op zn plaats.quote:Op zondag 28 maart 2010 22:25 schreef miss_sly het volgende:
free, waarom wordt morgen geen goede dag?
oei, je zult morgen wel moeite hebben om normaal je bed uit te komenquote:Op zondag 28 maart 2010 22:22 schreef trui het volgende:
ik kwe(d)el wel even uit volle boezem (nou ja) mee hoor.mooi toch, een sjieke versie van kwelen. ik zeuder er niet over heur!
alleen denk ik niet dat morgen alles beter wordt. morgen zal ik waarschijnlijk vergaan van de spierpijn; vandaag konden we zomaar een paar duizend klinkertjes van buren van een paar huizen verderop krijgen. onze tuin is echt dramatisch lelijk met oude & verzakte grindtegels, en al jaren de sluitpost waar dus nooit iets aan gebeurt), dus ik vond het een offer we couldn't refuse. ik moest nog wel even praten als brugman om G-lief hiervan te overtuigen want die houdt niet zo van dit soort klusjes helaas. maar goed, we hebben dus zo'n beetje de hele middag stenen lopen sjouwen en stapelen. zelfs zoon & dochter hebben volop meegeholpen, heel lief.
verder alles ok hoor!
Das dom toeval zegquote:Op zondag 28 maart 2010 22:28 schreef Memmel het volgende:
Trui! Ik ook! 6500 steentjes om precies te zijn. Nadat we eerst vijf kuub zand hadden ingereden en 6 kuub split eruit hadden gehaald. Als iemand grijs ardenner split wil: bind je fietstas op en kom gratissss scheppen!
Ja, het gaat over, maar daar heb je nu niet zoveel aan.quote:Op zondag 28 maart 2010 22:27 schreef freecell het volgende:
[..]
Nou, als ik zo naar mezelf kijk ben ik morgen nog niet beter (en TARA ook niet) en mijn hormonen zijn zeker nog niet op zn plaats.
Ik sla de komende dagen liever ff gewoon over zeg maarEr zijn leukere dingen dan janken om werkelijk alles
(en dan niet: ooo, wat een zielig journaalkindjemaar meer 'wat doe ik het allemaal slecht
zegmaar/// het gáát weer over.... heus... ooit
)
Dat gaat virtueel nogal lastig.quote:Op maandag 29 maart 2010 00:05 schreef De_Taartjesfee het volgende:
[..]
Ik heb eerder zin om iemand te slaan momenteel
hmzz is denk lastig vrijwilligers te vinden daarvoorquote:Op maandag 29 maart 2010 00:05 schreef De_Taartjesfee het volgende:
[..]
Ik heb eerder zin om iemand te slaan momenteel
lekker dan, zowel dat ze foto's van jouw gezin post, als dat de hele familie zich ermee bemoeit... lekker slapen en morgen nog eens met ze praten?quote:Op maandag 29 maart 2010 00:03 schreef De_Taartjesfee het volgende:
dat ik een uiterst beleefd en vriendelijk mailtje naar m`n schoonzus stuur met het verzoek of ze wat foto`s offline wil halen, en dat ik nu zo`n beetje de halve familie op m`n dak heb omdat dat allemaal nergens op slaat en ik weer eens moeilijk aan het doen ben.
Bahhh ik ben er zo zat van!
heheh, herkenbaar.quote:Op zondag 28 maart 2010 22:22 schreef trui het volgende:
ik moest nog wel even praten als brugman om G-lief hiervan te overtuigen want die houdt niet zo van dit soort klusjes helaas. maar goed,
Eindelijk, iamand die 'mijn' kwedel kentquote:Op maandag 29 maart 2010 06:55 schreef Muks het volgende:
Mmm dat klinkt niet fijn KD
Hier ziek kind *grumbel* en zieke man *dubbel grumbel*
Beiden mooie gele plekken in hun keel. Heel gezellig dus *not*
(zieke mannen......)
Kwedel ken ik als Drents voor iemand die doorlopend kletst dus het klopt hier wel
er ligt ook iemand naast me die om 5 uur zn nest uit moet..dus jaquote:Op maandag 29 maart 2010 08:17 schreef freecell het volgende:
[..]
Eindelijk, iamand die 'mijn' kwedel kent
en beterschap daar. Hier goed geslapen met z'n allen, dat maakt al veel uit.
En KD, dan ga je er gewoon mar uit om 2?
ik zie een verschil tussen 5 en 2quote:Op maandag 29 maart 2010 08:54 schreef Kleurdoos het volgende:
[..]
er ligt ook iemand naast me die om 5 uur zn nest uit moet..dus ja
heuj zwartequote:
ja maar das dus het punt hè, als je met je kind lekker laat jodelen in bed (of over de babyfoon) en je vent moet er 3 uurtjes later alweer uit om te werken dan baal je wel stevig. Als zij eruit gaat met kind dan kan hij nog een uur of 3 slapen en is ie hopelijk fris en fruitig op t werk.quote:
Eerst boterhammetje en daarna in bedquote:Op maandag 29 maart 2010 09:34 schreef pinquit het volgende:
ehm even vergeten te vragen, hoe zit dat ook alweer met 2jarigen?tegen de middag naar bed? en doe je dan ervoor of erna een boterhammetje? of fruit ervoor ofzo?
Hier is het rond 10 uur fruit, ergens rond 12 uur boterham (wat eerder als hij moe is), en dan slapenquote:Op maandag 29 maart 2010 09:34 schreef pinquit het volgende:
ehm even vergeten te vragen, hoe zit dat ook alweer met 2jarigen?tegen de middag naar bed? en doe je dan ervoor of erna een boterhammetje? of fruit ervoor ofzo?
hangt ook van 't kind in kwestie af lijkt me. heb je dat niet besproken met de vader/moeder? ik zou denk ik kiezen voor een middagslaapje, dus nu gewoon wakker houden, halverwege de ochtend fruit, en na lunch naar bed. maar als je merkt dat 't kind veel eerder moe aan 't worden is kun je natuurlijk altijd je programma aanpassen.quote:Op maandag 29 maart 2010 09:34 schreef pinquit het volgende:
goed punt!quote:Op maandag 29 maart 2010 09:34 schreef huuphuup het volgende:
[..]
ja maar das dus het punt hè, als je met je kind lekker laat jodelen in bed (of over de babyfoon) en je vent moet er 3 uurtjes later alweer uit om te werken dan baal je wel stevig. Als zij eruit gaat met kind dan kan hij nog een uur of 3 slapen en is ie hopelijk fris en fruitig op t werk.
En ik hoop voor KD dat ze nu bij ligt te slapen
klinkt redelijk standaard inderdaadquote:Op maandag 29 maart 2010 09:36 schreef Deepfreeze het volgende:
[..]
Hier is het rond 10 uur fruit, ergens rond 12 uur boterham (wat eerder als hij moe is), en dan slapen
Neee, dat durf ik nietquote:
dat dusquote:Op maandag 29 maart 2010 09:34 schreef huuphuup het volgende:
[..]
ja maar das dus het punt hè, als je met je kind lekker laat jodelen in bed (of over de babyfoon) en je vent moet er 3 uurtjes later alweer uit om te werken dan baal je wel stevig. Als zij eruit gaat met kind dan kan hij nog een uur of 3 slapen en is ie hopelijk fris en fruitig op t werk.
En ik hoop voor KD dat ze nu bij ligt te slapen
Kan je straks ook samen gaan tukken met haar?quote:Op maandag 29 maart 2010 09:55 schreef Kleurdoos het volgende:
[..]
hebben wij ook + hoedjeen waterschoentjesen ze slaapt nog steeds niet
Wat knap!!!quote:Op maandag 29 maart 2010 10:00 schreef Deepfreeze het volgende:
[..]
Tnx, het zetten van de koffie is gelukt
Goed he.. En mijn banaantje pellen ging ook al zo lekker..quote:
checkquote:Op maandag 29 maart 2010 10:24 schreef livelink het volgende:
Jij hebt in ieder geval een excuus voor de rommel. Ik niet, behalve luiheid dan en dat is niet zo'n geweldig excuus
quote:Op maandag 29 maart 2010 10:16 schreef Deepfreeze het volgende:
[..]
Goed he.. En mijn banaantje pellen ging ook al zo lekker..
KD, hopelijk kun je straks nog ergens wat slapen met je meissie!
alweer check....toch nog iets gedaan vanmorgen.quote:Op maandag 29 maart 2010 10:38 schreef pessie het volgende:
[..]
![]()
Hier was nummer 1 al in de machine!
En freecell
lief van je, ik ga t onthouden, even afwachten of mn moeder slaagt bij hun Hema.quote:Op maandag 29 maart 2010 10:17 schreef miss_sly het volgende:
huup, als het nou niet lukt, wil ik hier ook wel even bij Hema kijken. Zit hier verderop in de straat, dus zo gepiept
ja het is in haar huis, die ze voor de gelegenheid ombouwt tot studioquote:Op maandag 29 maart 2010 10:57 schreef Suzanna het volgende:
Misschien ergens heen gaan, een buitenspeeltuin, een leuke omgeving waar ze samen kunnen spelen? Dan krijg je meestal wel spontane foto's! of moet het ergens in een studio?
Diaan, moet je ook nog werken, dat lijkt me helemaal vermoeiend! Hopelijk vannacht weer een normale rustige nacht...
Bed??quote:Op maandag 29 maart 2010 09:36 schreef De_Taartjesfee het volgende:
[..]
Eerst boterhammetje en daarna in bed
dikke billen, checkquote:Op maandag 29 maart 2010 10:59 schreef pinquit het volgende:
Huup, bij ons hangen er nog 2 in de kleinste maat. heeft je meisje erg dikke billen?max draagt nogsteeds een maatje 68 zwembroek trouwens
![]()
Oh jaquote:Op maandag 29 maart 2010 11:34 schreef De_Taartjesfee het volgende:
[..]
Boor nou niet meteen al haar hoop de grond in joh
Mogge!quote:Op maandag 29 maart 2010 11:08 schreef huuphuup het volgende:
[..]
dikke billen, check![]()
die kleinste maat is echt te klein, zelfs zonder luier
Mn moeder heeft het zwembroekje yay!
klopt.quote:Op maandag 29 maart 2010 11:38 schreef RockabeIIa het volgende:
[..]
Mogge!
Die billies heeft ze van der vader toch!
Hier dito nl.
Tokkies unite!quote:Op zondag 28 maart 2010 21:59 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Stapt er gezellig bij opquote:Op maandag 29 maart 2010 12:22 schreef moussy het volgende:
Ik kreeg vanmorgen te horen dat ik een antiliaanse kont heb, dus.. Wie wil er meerijden?!
Je mag wel gezellig op mijn kont meerijdenquote:Op maandag 29 maart 2010 12:58 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Ik heb geen kont. Al mijn spek hangt gezellig op m`n pens en rug *appel op stokjes is*
yayquote:Op maandag 29 maart 2010 12:59 schreef moussy het volgende:
[..]
Je mag wel gezellig op mijn kont meerijden
Is dat niet meer je buik?quote:Op maandag 29 maart 2010 12:51 schreef pessie het volgende:
Ik heb ook opeens een kontPas amper mn onderbroeken nog
ik was als baby niet mollig, maar nu welquote:Op maandag 29 maart 2010 12:50 schreef Diaan73 het volgende:
Lennon heeft ook een heel klein en smal kontje... heeft ie van Peaceman... ik was mollig als baby en nog steeds eigenlijk.
aiquote:Op maandag 29 maart 2010 13:04 schreef livelink het volgende:
En mijn ego heeft zaterdag weer een enorme deuk opgelopen. Katja en ik kwamen een vriendinnetje van de BSO tegen en die vroeg aan Katja of ik haar oma was![]()
![]()
![]()
![]()
Jaquote:Op maandag 29 maart 2010 13:13 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Erg jammer dat je dat altijd pas achteraf ziet he Lily?
Ik ook, van oil of olaz nota bene!quote:Op maandag 29 maart 2010 13:07 schreef RockabeIIa het volgende:
*breezer aan livelink geeft*
Heb zelfs mijn eerste anti-rimpel shitje gekocht
Nu voel ik me oud.quote:Op maandag 29 maart 2010 13:17 schreef Kleurdoos het volgende:
ik lijk nog steeds erg jong, soms best vervelend hoor..krijg je weer van die valse tienermoeder blikken enzo
ik vind mijzelf trouwens ook niey 26 lijkeneerder 23
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |