Je moet zeggen: Ik praat er wel over op fok.nlquote:Op zondag 28 maart 2010 20:53 schreef WcPot het volgende:
Ik zal de beelden ook niet terug willen zien. Gewoon uit protest. En dan zeggen ik kijk wel naar wegmisbruikers dan zie ik het wel
Uit protest nog welquote:Op zondag 28 maart 2010 20:53 schreef WcPot het volgende:
Ik zal de beelden ook niet terug willen zien. Gewoon uit protest. En dan zeggen ik kijk wel naar wegmisbruikers dan zie ik het wel
En dan elkaar benoemen bij de username.quote:Op zondag 28 maart 2010 20:53 schreef xxiessiexx het volgende:
[..]
FOK!kers die elkaar in t echt kennen
ik zit altijd in limburg, en het internet werkt hier altijd hoorquote:Op zondag 28 maart 2010 20:54 schreef Toempf het volgende:
En we zijn in Limburg op het moment, en het internet werkt hier maar sporadisch
quote:
quote:
Natuurlijk heb ik je gemistquote:
hoi lieverdquote:
quote:
Iddquote:Op zondag 28 maart 2010 20:54 schreef tho_Omas het volgende:
[..]
En dan elkaar benoemen bij de username.
Confronteren!quote:Op zondag 28 maart 2010 20:55 schreef Steengeyl het volgende:
Hee jongens, wat gaat Alberto vanavond doen? Iemand al een idee?
Zo is het maar net!quote:Op zondag 28 maart 2010 20:55 schreef Stephan1237 het volgende:
[..]
Je had een abo maar nu niet meer?
Mensen die alle liefdevolle posts die over hen gaan quoten en er een superlange post van maken om extra op te vallenquote:Op zondag 28 maart 2010 20:55 schreef Maraca het volgende:
[..]
![]()
[..]
![]()
[..]
Natuurlijk heb ik je gemist![]()
[..]
hoi lieverd![]()
[..]
In zijn schoen zitten schijten en vervolgens roepen: DAT DIT KAN IN MIJN SCHOEN!!quote:Op zondag 28 maart 2010 20:55 schreef Steengeyl het volgende:
Hee jongens, wat gaat Alberto vanavond doen? Iemand al een idee?
quote:Op zondag 28 maart 2010 20:56 schreef xxiessiexx het volgende:
[..]
Mensen die alle liefdevolle posts die over hen gaan quoten en er een superlange post van maken om extra op te vallen
[..]
Mensen die alle liefdevolle posts die over hen gaan quoten en er een superlange post van maken om extra op te vallen
[..]
[..]
Voel me geliefdquote:Op zondag 28 maart 2010 20:56 schreef xxiessiexx het volgende:
[..]
Maak ik nog kans op een date lieve Maraca?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |