quote:
quote:
Natuurlijk heb ik je gemistquote:
hoi lieverdquote:
quote:
Iddquote:Op zondag 28 maart 2010 20:54 schreef tho_Omas het volgende:
[..]
En dan elkaar benoemen bij de username.
Confronteren!quote:Op zondag 28 maart 2010 20:55 schreef Steengeyl het volgende:
Hee jongens, wat gaat Alberto vanavond doen? Iemand al een idee?
Zo is het maar net!quote:Op zondag 28 maart 2010 20:55 schreef Stephan1237 het volgende:
[..]
Je had een abo maar nu niet meer?
Mensen die alle liefdevolle posts die over hen gaan quoten en er een superlange post van maken om extra op te vallenquote:Op zondag 28 maart 2010 20:55 schreef Maraca het volgende:
[..]
![]()
[..]
![]()
[..]
Natuurlijk heb ik je gemist![]()
[..]
hoi lieverd![]()
[..]
In zijn schoen zitten schijten en vervolgens roepen: DAT DIT KAN IN MIJN SCHOEN!!quote:Op zondag 28 maart 2010 20:55 schreef Steengeyl het volgende:
Hee jongens, wat gaat Alberto vanavond doen? Iemand al een idee?
quote:Op zondag 28 maart 2010 20:56 schreef xxiessiexx het volgende:
[..]
Mensen die alle liefdevolle posts die over hen gaan quoten en er een superlange post van maken om extra op te vallen
[..]
Mensen die alle liefdevolle posts die over hen gaan quoten en er een superlange post van maken om extra op te vallen
[..]
[..]
Voel me geliefdquote:Op zondag 28 maart 2010 20:56 schreef xxiessiexx het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |