beter te veel dan te weinigquote:Op zondag 28 maart 2010 20:52 schreef Fosfolipide het volgende:
ow niels jij bent al aan het cappen? dan doe ik het niet :-)
Hehe ja ik maak af en toe een capquote:Op zondag 28 maart 2010 20:52 schreef Fosfolipide het volgende:
ow niels jij bent al aan het cappen? dan doe ik het niet :-)
FOK!kers die elkaar in t echt kennenquote:Op zondag 28 maart 2010 20:52 schreef Toempf het volgende:
Toempf en dubidub zijn er vanavond niet bij, we zijn hard bier aan het drinken. We gaan wel heel de avond Sbs6 kijken, though
Je moet zeggen: Ik praat er wel over op fok.nlquote:Op zondag 28 maart 2010 20:53 schreef WcPot het volgende:
Ik zal de beelden ook niet terug willen zien. Gewoon uit protest. En dan zeggen ik kijk wel naar wegmisbruikers dan zie ik het wel
Uit protest nog welquote:Op zondag 28 maart 2010 20:53 schreef WcPot het volgende:
Ik zal de beelden ook niet terug willen zien. Gewoon uit protest. En dan zeggen ik kijk wel naar wegmisbruikers dan zie ik het wel
En dan elkaar benoemen bij de username.quote:Op zondag 28 maart 2010 20:53 schreef xxiessiexx het volgende:
[..]
FOK!kers die elkaar in t echt kennen
ik zit altijd in limburg, en het internet werkt hier altijd hoorquote:Op zondag 28 maart 2010 20:54 schreef Toempf het volgende:
En we zijn in Limburg op het moment, en het internet werkt hier maar sporadisch
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |