Door wie en met wie?quote:Op zondag 28 maart 2010 20:13 schreef o.us het volgende:
Hoogtepunt; mijn hoogtepunt.
Dieptepunt; werd betrapt.
quote:
Welke film is dit?quote:Op zondag 28 maart 2010 20:10 schreef candygirl het volgende:
Ben een film aan het kijken, gaat over een koppel met problemen.
Maar bespreken iedere dag met ,wat is je hoogtepunt en dieptepunt vandaag!
Oke, ik gniffelde.quote:Op zondag 28 maart 2010 20:13 schreef o.us het volgende:
Goeie film zeker, als je ondertussen de tijd neemt op een topic te openen...?quote:Op zondag 28 maart 2010 20:10 schreef candygirl het volgende:
Ben een film aan het kijken, gaat over een koppel met problemen.
ik heb hem al 3 keer gezienquote:Op zondag 28 maart 2010 20:23 schreef Lundegaard het volgende:
[..]
Goeie film zeker, als je ondertussen de tijd neemt op een topic te openen...?
The horrorquote:
Het was gewoon een goede dag gister.quote:
BUUUUUUUUTTSEKSquote:Op maandag 29 maart 2010 23:05 schreef Exentric90 het volgende:
Hoogtepunt: Vriendin die mij voor zaterdag iets heeft belooft
Ff tussendoor, waarom bel je hem niet? Maak er een hoogtepunt van.quote:Op dinsdag 30 maart 2010 12:22 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
hoogtepunt: geplande dinnertdate met beste vriendin
Dieptepunt: bijna op mn handen moeten zitten om die leuke jongen niet te bellen.
Herkenbaar. Ik leef met je mee.quote:Op maandag 29 maart 2010 19:18 schreef eleusis het volgende:
Dieptepunt: onderzoeksbegeleider heeft een haast onhaalbare deadline gegeven, dat wordt weer een helse week
Kortom: Je bent een aandachtshoerquote:Op dinsdag 30 maart 2010 23:44 schreef Andromache het volgende:
Hoogtepunt: compliment van een meerdere
Dieptepunt: leuke collega heeft meer oog voor andere collega dan voor mij
quote:Op maandag 29 maart 2010 22:32 schreef Waaghals het volgende:
hoogtepunt: orgasme
dieptepunt: moest het zelf doen
Thanks for stating the obviousquote:
Circus!!quote:Op woensdag 31 maart 2010 16:45 schreef Laydina het volgende:
Hoogtepunt: De toch wel beetje leuke buschauffeur herkende me
Dieptepunt: Te weten gekomen dat we morgen een groot bedrijfsuitje/feest/achtig iets hebben in het thema CIRCUS!!!![]()
Nou met 300/350 man gaan wij dus in 32 groepjes 3,5 uur oefenen om vervolgens een uitvoering van een uur te doen! Dus we mogen het zelf doenquote:Op woensdag 31 maart 2010 17:14 schreef Gill-T-Azhell het volgende:
[..]
Circus!!![]()
Leuk met van die clowns die je het liefst tussen hun eenwielertjes propt
![]()
![]()
Namens mij heeel veel succes![]()
Ok, nou wens je iig veel suc6 en toch veel plezier, maak er wat vanquote:Op woensdag 31 maart 2010 17:15 schreef Laydina het volgende:
[..]
Nou met 300/350 man gaan wij dus in 32 groepjes 3,5 uur oefenen om vervolgens een uitvoering van een uur te doen! Dus we mogen het zelf doen![]()
ach het wordt wss wel lachen![]()
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 31 maart 2010 17:58 schreef Xa1pt het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.What is my problem with man, you ask? No. I ask you, what was man's problem with me?
quote:Op woensdag 31 maart 2010 18:00 schreef FireFox1 het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 31 maart 2010 18:20 schreef Xa1pt het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.What is my problem with man, you ask? No. I ask you, what was man's problem with me?
Dat wilde ik ook posten!quote:Op zondag 28 maart 2010 20:13 schreef o.us het volgende:
nou dat werd bijna een nieuw dieptepunt vandaag zeg, wel gebeld maar hij was druk en had nog 1000 andere excuses, naja jammer voor hem dan!!quote:Op dinsdag 30 maart 2010 17:22 schreef vencodark het volgende:
[..]
Ff tussendoor, waarom bel je hem niet? Maak er een hoogtepunt van.
Indd. Hij maakt maar tijd!quote:Op woensdag 31 maart 2010 20:58 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
[..]
nou dat werd bijna een nieuw dieptepunt vandaag zeg, wel gebeld maar hij was druk en had nog 1000 andere excuses, naja jammer voor hem dan!!
OT hoogtepunt: alles schoongemaakt en opgeruimd!
Dieptepunt: nu benauwd door de hoeveelheid stof die ik tegen kwam.
ja ik weet wat je bedoelt, en wat die gozer betreft, het is jammer, maar ik ga er niet achter aan lopen, nu belt ie maar gewoon terug als hij nog wil datenquote:Op woensdag 31 maart 2010 20:59 schreef vencodark het volgende:
[..]
Indd. Hij maakt maar tijd!![]()
Leuke van dit topic trouwens, je leest wel geinige dingen waar je eigenlijk meer over wilt weten. Ik iig.
Ik wil mijn hoogte en diepte punt wijzigenquote:Op woensdag 31 maart 2010 18:29 schreef djayzz het volgende:
Hoogtepunt: uitstel voor een project waar ik in tijdnood zat
Dieptepunt: auto die ik wilde kopen blijkt toch niet zo heel erg goed
ga je gang! wat is er beter geworden? of slechter?quote:Op woensdag 31 maart 2010 21:35 schreef djayzz het volgende:
[..]
Ik wil mijn hoogte en diepte punt wijzigen
Hoogtepunt: garage gaat de dingen die niet zo goed bleken aan de auto repareren, kan hem volgende week ophalenquote:Op woensdag 31 maart 2010 21:53 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
[..]
ga je gang! wat is er beter geworden? of slechter?
Puntje voor mij: nooit reclame'squote:Op woensdag 31 maart 2010 23:52 schreef Kalebatz het volgende:
Hoogtepunt: Lekker gewokt met een paar vrienden.
Dieptepunt: géén, tot net die reclame van Eneco met die kut-frans-bauer langskwam op tv.
Domino's Pizza is op zichzelf al een dieptepunt.quote:Op donderdag 1 april 2010 17:13 schreef marco-h het volgende:
Hoogtepunt: Domino's Pizza gegeten
Dieptepunt: het is alweer op!!
Gelukkig ben je weer op Fok!quote:Op donderdag 1 april 2010 17:59 schreef heavenstar het volgende:
hoogtepunt: knuffel van mijn zoon![]()
dieptepunt: paniekaanval
GEFELICITEERD!!!quote:Op donderdag 1 april 2010 08:33 schreef Leigh het volgende:
Hoogtepunt: eerste een april grap uitgehaald met ventje (hé, er groeit haar op je rug)
Dieptepunt: pas erg laat in slaap door rommelende darmpjes.
Even aanpassen!
Hoogtepunt: Ik heb een baaaaaaaaaaaaan!!!
Dieptepunt: Dieptepunt? Welk dieptepunt?
quote:Op donderdag 1 april 2010 08:33 schreef Leigh het volgende:
Hoogtepunt: eerste een april grap uitgehaald met ventje (hé, er groeit haar op je rug)
Even aanpassen!
Congratz!quote:Op donderdag 1 april 2010 08:33 schreef Leigh het volgende:
Even aanpassen!
Mag ik vragen naar uitleg bij je hoogtepunt??quote:Op donderdag 1 april 2010 19:43 schreef scrub_nurse het volgende:
hoogtepunt: het cijfer op de weegschaal vanochtend en de baby leeft!
dieptepunt: pijn in mn rug en ik heb n puinhoop thuis...
Ik denk dat ze zwanger is ?quote:Op donderdag 1 april 2010 21:56 schreef Paarse_Kiwi het volgende:
[..]
Mag ik vragen naar uitleg bij je hoogtepunt??
nee ik ben niet zwanger, n spoedsituatie op mn werk en ik was erg blij dat de baby levend geboren werdquote:Op donderdag 1 april 2010 21:56 schreef Paarse_Kiwi het volgende:
[..]
Mag ik vragen naar uitleg bij je hoogtepunt??
quote:Op vrijdag 2 april 2010 06:18 schreef scrub_nurse het volgende:
[..]
nee ik ben niet zwanger, n spoedsituatie op mn werk en ik was erg blij dat de baby levend geboren werd
Ah, mooiquote:Op vrijdag 2 april 2010 06:18 schreef scrub_nurse het volgende:
[..]
nee ik ben niet zwanger, n spoedsituatie op mn werk en ik was erg blij dat de baby levend geboren werd
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |