ben ik nou zo cultureel achtergesteld dat zo'n beetje elke naam die hier genoemd word ik die niet ken?quote:Op zondag 28 maart 2010 16:12 schreef TheVulture het volgende:
Homo's
Gisteren naar Caro Emerald geweest... damn wat was het goed
Caro![]()
![]()
quote:Op zondag 28 maart 2010 16:20 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
ben ik nou zo cultureel achtergesteld dat zo'n beetje elke naam die hier genoemd word ik die niet ken?
ik zwaai meestal alleen en dan ben ik weer wegquote:Op zondag 28 maart 2010 16:25 schreef Tha_Erik het volgende:
Caro Emerald is best bekend ja, sowieso heeft TheVulture het er de afgelopen weken bijna altijd over.
ba even youtube te hebben bezochtm ik ken dr dus wel wist alleen niet dat ze zo heettequote:Op zondag 28 maart 2010 16:25 schreef Tha_Erik het volgende:
Caro Emerald is best bekend ja, sowieso heeft TheVulture het er de afgelopen weken bijna altijd over.
Over kwaliteit mag gesproken worden Erikquote:Op zondag 28 maart 2010 16:25 schreef Tha_Erik het volgende:
Zeker!quote:Op zondag 28 maart 2010 16:33 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Over kwaliteit mag gesproken worden Erik
Veel beter.quote:Op zondag 28 maart 2010 16:52 schreef TheaterMaMa het volgende:
zelfs goden verliezen hun wilde haren.
Teun heeft zijn haar afgeschoren...
HUUUUUUUUUUUUU
Wie gaat er nu tot zondagnacht 4 uur op stap... de werklozen van deze samenlevingquote:Op zondag 28 maart 2010 18:36 schreef Ang3l het volgende:
Euy, de Danssalon is op de gayzondag voortaan vanaf 20:00 opentot 04:00.
Inderdaad.quote:Op zondag 28 maart 2010 18:55 schreef TheVulture het volgende:
Wie gaat er nu tot zondagnacht 4 uur op stap... de werklozen van deze samenleving
Ik. En ik heb een baanquote:Op zondag 28 maart 2010 18:55 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Wie gaat er nu tot zondagnacht 4 uur op stap... de werklozen van deze samenleving
Als je weinig of geen alcohol drinkt dan kan het wel jaquote:Op zondag 28 maart 2010 19:06 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik. En ik heb een baan
Vroeger... ja vroeger ja... was het iedere zondag in de Danssalon, tot 4:00.
Maar goed, dan hoefde ik bv niet naar colleges op maandag. Of ging ik gewoon brak.
Ja jij zou 't niet kunnenquote:Op zondag 28 maart 2010 19:08 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Als je weinig of geen alcohol drinkt dan kan het wel ja
Maar jij gaat dus iedere week tot zondag 4 uur?quote:
Vroeger. Nu is het nog maar 1x per maandquote:Op zondag 28 maart 2010 19:14 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Maar jij gaat dus iedere week tot zondag 4 uur?
Heb je zoveel vrije dagen over dan? Ik werk 36 uur en heb per kwartaal 6,5 dag extra te besteden maar zelfs die gaan op zonder al te gekke dingen te doenquote:Op zondag 28 maart 2010 19:17 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Vroeger. Nu is het nog maar 1x per maand
(en ik pak de ochtend vrij dan)
smaken verschillen, jij zou ook niet staan te juichen als David zijn haar platina blond verfdequote:Op zondag 28 maart 2010 17:54 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Veel beter.
Had nog net iets korter gemogen
Maakt hem volwassener
Bij mij onder m'n steentje hebben we 50 vrije dagen, bij een werkweek van 40 uur.quote:Op zondag 28 maart 2010 19:23 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Heb je zoveel vrije dagen over dan? Ik werk 36 uur en heb per kwartaal 6,5 dag extra te besteden maar zelfs die gaan op zonder al te gekke dingen te doen
Omdat dàt belachelijk staat bij een getinte jongenquote:Op zondag 28 maart 2010 19:33 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
smaken verschillen, jij zou ook niet staan te juichen als David zijn haar platina blond verfde
Philips. Heel veel vrije dagen.quote:Op zondag 28 maart 2010 19:23 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Heb je zoveel vrije dagen over dan? Ik werk 36 uur en heb per kwartaal 6,5 dag extra te besteden maar zelfs die gaan op zonder al te gekke dingen te doen
Welke kater?quote:
Ja vroeger, duf in de bus naar school, of (later) was ik gewoon vrij op maandag.quote:Op zondag 28 maart 2010 19:06 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik. En ik heb een baan
Vroeger... ja vroeger ja... was het iedere zondag in de Danssalon, tot 4:00.
Maar goed, dan hoefde ik bv niet naar colleges op maandag. Of ging ik gewoon brak.
tis gaysunday dus iedereen is bezigquote:Op zondag 28 maart 2010 23:13 schreef TheaterMaMa het volgende:
wat is het stil hier
dus ik geef je de rillingen, goh...quote:Op zondag 28 maart 2010 22:14 schreef Cahir het volgende:
Bij het zien van elton john krijg ik altijd de rillingen, doet me namelijk aan TMM denken
Laat hem nou maar, hij is het niet waardquote:Op zondag 28 maart 2010 23:16 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
dus ik geef je de rillingen, goh...
gebeurt hier meestal niet veel boeiendsquote:Op zondag 28 maart 2010 23:44 schreef Xiance het volgende:
ik mis weinig merk ik wel
Ik mis een uur. Nee, sterker nog, ik mis TWEE uur, want twee weken geleden ging de zomertijd in Amerika in. Het is niet eerlijkquote:
Slaapsequote:Op zondag 28 maart 2010 23:47 schreef Xiance het volgende:
oh treurign
nou.. slaap lekker allemaal!! wellicht tot later
Bel de politiequote:Op zondag 28 maart 2010 23:45 schreef wonderer het volgende:
[..]
Ik mis een uur. Nee, sterker nog, ik mis TWEE uur, want twee weken geleden ging de zomertijd in Amerika in. Het is niet eerlijk
Aangifte doenquote:
niet eens mij ?quote:Op zondag 28 maart 2010 23:44 schreef Xiance het volgende:
ik mis weinig merk ik wel
Dus jij hebt je umbrella not at home gelaten ?quote:Op maandag 29 maart 2010 09:03 schreef TheVulture het volgende:
Goeiemorgen... it's (not) raining (men)
Umbrellaquote:Op maandag 29 maart 2010 09:41 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Dus jij hebt je umbrella not at home gelaten ?
Ik zeg: Doen!quote:Op maandag 29 maart 2010 10:14 schreef wonderer het volgende:
ook hoi. *overweegt nog even de ogen te sluiten*
Dat nummer van Umbrella is volgens mij sinds de originele release in 2 jaar tijd al 3 keer "serieus" gecoverd... dat is wel erg veel 'eer' voor een middelmatige jankplaatquote:
Die snoeiharde Reaggaton versie die ik op Cuba gehoord heb vond ik niet leukquote:Op maandag 29 maart 2010 10:23 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Dat nummer van Umbrella is volgens mij sinds de originele release in 2 jaar tijd al 3 keer "serieus" gecoverd... dat is wel erg veel 'eer' voor een middelmatige jankplaat
en waar hebben we de eer aan te danken dat u bent terug gekeerd, dan wel neder gedaald in het H topic ?quote:
quote:Op maandag 29 maart 2010 08:07 schreef Vlarp het volgende:
Kwartier verslapen, maar toch nog m'n normale trein gehaald
quote:
Wat snap je niet aan Vlarp die zich verslaapt en ik die nu pas wakker word?quote:
zag H langskomen bij new topics en zo kweekte het mijn nieuwsgierigheidquote:Op maandag 29 maart 2010 11:03 schreef Stroekie het volgende:
[..]
en waar hebben we de eer aan te danken dat u bent terug gekeerd, dan wel neder gedaald in het H topic ?
Dat een username blauw was en de andere niet ontging je?quote:
Kijken naar usernames is zooo 2009.quote:Op maandag 29 maart 2010 11:21 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Dat een username blauw was en de andere niet ontging je?
Nee, momenteel even niet.quote:Op maandag 29 maart 2010 11:34 schreef Cahir het volgende:
[..]
Niet veel, dagje vrij genomenMoet jij niet werken?
Ik wist helemaal niet dat studeren FOK!en wasquote:Op maandag 29 maart 2010 11:35 schreef Baltar het volgende:
[..]
Nee, momenteel even niet.
Moet studeren vandaag
quote:Op maandag 29 maart 2010 11:36 schreef Cahir het volgende:
[..]
Ik wist helemaal niet dat studeren FOK!en was
MBAquote:Op maandag 29 maart 2010 11:37 schreef Baltar het volgende:
[..]
![]()
Nee MBA, maar daar moet je ook de laptop bij gebruiken
Nee, het is maar Moderne BedrijfsAdministratiequote:Op maandag 29 maart 2010 11:47 schreef Cahir het volgende:
[..]
MBA
Welke bachelor/master heb je gedaan @ welke uni?
Hoe was het in de DansSalon?quote:
en wij zijn jouw studie ontwijkend gedrag ?quote:Op maandag 29 maart 2010 11:35 schreef Baltar het volgende:
[..]
Nee, momenteel even niet.
Moet studeren vandaag
quote:Op maandag 29 maart 2010 11:48 schreef Baltar het volgende:
[..]
Nee, het is maar Moderne BedrijfsAdministratie
Ben vandaag pas begonnen, maar ja. 'T is te doen.quote:Op maandag 29 maart 2010 12:12 schreef Yoppie het volgende:
[..]
![]()
Dat ga ik in september doen!
Is t een beetje te doen?
Nja..t zal vast wel goedkomen ga ik ook maar van uitquote:Op maandag 29 maart 2010 12:13 schreef Baltar het volgende:
[..]
Ben vandaag pas begonnen, maar ja. 'T is te doen.
maar dan mis je wel alle gossip rondom de koffie machine en/of asbak buiten, want daar pik je het snelst de bedrijfsroddels opquote:Op maandag 29 maart 2010 12:31 schreef oinaru_isan het volgende:
Dat Nieuwe Werken is wel fijn, wanneer je op een grauwe maandagochtend in loungekleren op je eigen bank kunt beginnen, in plaats van het weekend-geneuzel van collega's aan te moeten horen.
en Lounge kleren??????quote:Op maandag 29 maart 2010 12:31 schreef oinaru_isan het volgende:
Dat Nieuwe Werken is wel fijn, wanneer je op een grauwe maandagochtend in loungekleren op je eigen bank kunt beginnen, in plaats van het weekend-geneuzel van collega's aan te moeten horen.
Joggingsbroek ja, want het was koud vannacht in de slaapkamerquote:Op maandag 29 maart 2010 12:34 schreef Stroekie het volgende:
[..]
en Lounge kleren??????
je gaat me toch niet vetellen dat jij nu in een trainingsbroek/joggingbroek loopt ?
als je gewoon stil bijlft liggen onder het dekbed is het vast wel vol te houdenquote:Op maandag 29 maart 2010 12:59 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
Joggingsbroek ja, want het was koud vannacht in de slaapkamer![]()
Hoedenmorgen allemaal
I never kiss and tellquote:Op maandag 29 maart 2010 11:56 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Hoe was het in de DansSalon?
Nog wat gesnaveld?
Of nog fijner... een "huispak"quote:Op maandag 29 maart 2010 12:34 schreef Stroekie het volgende:
[..]
en Lounge kleren??????
je gaat me toch niet vetellen dat jij nu in een trainingsbroek/joggingbroek loopt ?
ik slaap ogal onrustigquote:Op maandag 29 maart 2010 13:10 schreef Stroekie het volgende:
[..]
als je gewoon stil bijlft liggen onder het dekbed is het vast wel vol te houden
Berenvelletje dan?quote:Op maandag 29 maart 2010 13:28 schreef oinaru_isan het volgende:
[..]
Dat kennen we niet, bij mij onder mijn steen.
Damnquote:
Dat bedoel, met espresso & laptop is dat een fijnere maandagochtend dan op een doorsnee kantoor.quote:Op maandag 29 maart 2010 13:53 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Damn![]()
En ik heb af en toe een sweater en een joggingbroek aan als ik thuis op de bank zit en nergens naartoe moet.. sue me
Ja ok, een sweater lijkt er een beetje opquote:
da's een hoody voor een mutsie ?quote:Op maandag 29 maart 2010 14:12 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ja ok, een sweater lijkt er een beetje op
quote:Op maandag 29 maart 2010 14:12 schreef Stroekie het volgende:
[..]
je bedoelt vast dat je onrustige bewegingen maakt VOORDAT je gaat slapen
Damn ik word oudquote:
In de zomermaanden loop ik in een shortquote:
Ik wel, zo'n gemeleerde grijze die dan heel laag op de heupen hangt en waarbij er dan een mooie strakke buik boven komtquote:Op maandag 29 maart 2010 14:34 schreef Stroekie het volgende:
[..]
een man naar mijn hart![]()
ik vind die joggingbroeken zo niet sexy
quote:
Er zijn best jongens die het kunnen hebben.quote:Op maandag 29 maart 2010 14:34 schreef Stroekie het volgende:
Het is maar de vraag of dat 'quote:
Je hoort het Steve, als het met Vlarp niet meer lukt, dan kan je bij Stroekie terecht.quote:Op maandag 29 maart 2010 14:34 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Idem, maar dan met streepjequote:Op maandag 29 maart 2010 14:40 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik wel, zo'n gemeleerde grijze die dan heel laag op de heupen hangt en waarbij er dan een mooie strakke buik boven komt
het was zondagquote:
Mental image.quote:Op maandag 29 maart 2010 14:41 schreef Tha_Erik het volgende:
Je hoort het Steve, als het met Vlarp niet meer lukt, dan kan je bij Stroekie terecht.
Ja je moet er geen dikke bierpens bovenuit laten bollenquote:Op maandag 29 maart 2010 14:41 schreef Steve het volgende:
[..]
Er zijn best jongens die het kunnen hebben.
Let us be the judge of thatquote:Het is maar de vraag of dat '' is...
Snow in een joggingbroekquote:Op maandag 29 maart 2010 15:03 schreef TheVulture het volgende:
Ik heb geen bierbuik en geen six-pack... mag ik dan nog wel een joggingbroek aan?
Als ik er nou toch zo uit zag zou ik de hele dag naar mezelf gaan zitten kijkenquote:Op maandag 29 maart 2010 15:10 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Snow in een joggingbroek
[ afbeelding ]
Ik vind een gewoon (strak) buikje vaak sexier dan een six-pack.quote:Op maandag 29 maart 2010 15:03 schreef TheVulture het volgende:
Ik heb geen bierbuik en geen six-pack... mag ik dan nog wel een joggingbroek aan?
Ik was daar nog niet... zit in Chapter 7quote:Op maandag 29 maart 2010 15:15 schreef Ang3l het volgende:
Je hebt zeker ook de hele tijd het spel op pauze gezet toen die scene kwam?
Of ben je daar nog niet?
Ow sowwyquote:Op maandag 29 maart 2010 15:16 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ik was daar nog niet... zit in Chapter 7
quote:Bedankt voor de spoiler
Nou het is niet dat ik met een stijve jodokus voor de tv zit maar het is niet verkeerd om naar te kijken....quote:Op maandag 29 maart 2010 15:18 schreef Ang3l het volgende:Ik zat echt ff voor de tv van: Oooeeeeeehhhhh baby! Take of that shirt!
Erg. Bij een CGI figuurtje.
Ik ben mijn buik weer aan het trainen... hoef geen sixpack maar het moet wel in model blijvenquote:Op maandag 29 maart 2010 15:15 schreef Steve het volgende:
[..]
Ik vind een gewoon (strak) buikje vaak sexier dan een six-pack.
*LOL* Jawel, je kan je controller er aan ophangen denk ik zo!quote:Op maandag 29 maart 2010 15:33 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Nou het is niet dat ik met een stijve jodokus voor de tv zit maar het is niet verkeerd om naar te kijken....
quote:Op maandag 29 maart 2010 15:37 schreef Ang3l het volgende:
[..]
*LOL* Jawel, je kan je controller er aan ophangen denk ik zo!
Jij begint te zwaaien en gelijk valt het topic stilquote:
quote:Op maandag 29 maart 2010 16:03 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Jij begint te zwaaien en gelijk valt het topic stil
Daniel Digesquote:
+ 10 graden zou beter zijnquote:
das toch spanje, met dat liedje over een klein piemeltje.quote:
dan doe je wat foutquote:Op maandag 29 maart 2010 18:43 schreef wonderer het volgende:
Twee uur in de sportschool en alleen mijn stembanden getraind.
was dat voor debiel danquote:Op maandag 29 maart 2010 18:47 schreef Ang3l het volgende:
verhaal over poes
Dan kun je toch niet MAKEN?!
Hij is terug.quote:Op maandag 29 maart 2010 18:51 schreef Steve het volgende:
Dat is gewoon diefstal joh.. Meteen terugeisen dat beest.
Gaat dat over een piemeltje?quote:Op maandag 29 maart 2010 18:31 schreef creno het volgende:
[..]
das toch spanje, met dat liedje over een klein piemeltje.
Ik heb nog niet echt een favoriet.
Inderdaad.... ik had ook aangifte gedaanquote:Op maandag 29 maart 2010 18:55 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Hij is terug.
Maar ik had hem serieus aangegeven voor diefstal.
Daar was ie bij mij niet mee weggekomen.
Ik bedoel: vergelijkbaar.... Wat een leuke tv heb je. Die neem ik mee als ik verhuis.
Plukkie was gewoon gecatnapped!quote:Op maandag 29 maart 2010 18:55 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Hij is terug.
Maar ik had hem serieus aangegeven voor diefstal.
Daar was ie bij mij niet mee weggekomen.
Ik bedoel: vergelijkbaar.... Wat een leuke tv heb je. Die neem ik mee als ik verhuis.
Hij komt wel heel relaxt over... volgens mij is ie permanent stonedquote:Op maandag 29 maart 2010 20:12 schreef oinaru_isan het volgende:
[..]
Gecatnipped
http://en.wikipedia.org/wiki/Nepeta_cataria
Als je van die Russische hoeren blijft posten wel jaquote:Op maandag 29 maart 2010 22:36 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
Morning
[ afbeelding ]
Wordt het al vervelend?
Leuk koppie.... maar het mag ietsje stoerderquote:Op maandag 29 maart 2010 22:36 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
Morning
[ afbeelding ]
Wordt het al vervelend?
Vraag me af of het een Rus is met die tattoo van de Amerikaanse vlagquote:Op maandag 29 maart 2010 22:39 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Als je van die Russische hoeren blijft posten wel ja
Nou krijg je een jongen met een buikjequote:Op maandag 29 maart 2010 22:39 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Als je van die Russische hoeren blijft posten wel ja
dan mat je maar andere dingen met hem doenquote:Op maandag 29 maart 2010 22:41 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Vraag me af of het een Rus is met die tattoo van de Amerikaanse vlag. Maar hij ziet er niet uit alsof je er een interessant gesprek mee kan hebben.
Hmm... best leukquote:Op maandag 29 maart 2010 22:42 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Nou krijg je een jongen met een buikje
[ afbeelding ]
Trustenquote:
bien bien;-) , y tu?quote:
hehe das altijd mooiquote:
volg het nog wel maar we krijgen een nieuwe leraresquote:Op maandag 29 maart 2010 23:09 schreef El_Mismo_Loco het volgende:
[..]
hehe das altijd mooi
volg je nog spaans of ben je dr mee gestopt :-)
Wat een leukerd.quote:Op maandag 29 maart 2010 22:42 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Nou krijg je een jongen met een buikje
[ afbeelding ]
jeje okí is die andere overspannen naar huis of was ze zo slechtquote:Op maandag 29 maart 2010 23:10 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
volg het nog wel maar we krijgen een nieuwe lerares
beidequote:Op maandag 29 maart 2010 23:13 schreef El_Mismo_Loco het volgende:
[..]
jeje okí is die andere overspannen naar huis of was ze zo slecht
ay SPANNEND... nu gaan jullie door de mand vallen enzoquote:Op maandag 29 maart 2010 23:17 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
beidenee ze is ziek, iets met haar nek ofzo
Nu krijgen we als het goed is les van een spaanse mevrouw
ben al mn spaans alweer kwijtquote:Op maandag 29 maart 2010 23:17 schreef El_Mismo_Loco het volgende:
[..]
ay SPANNEND... nu gaan jullie door de mand vallen enzo
3 week ofzoquote:Op maandag 29 maart 2010 23:21 schreef El_Mismo_Loco het volgende:
gaaaaaaar heb je al lange tijd geen les gehad dan
slaapsequote:Op maandag 29 maart 2010 23:27 schreef wonderer het volgende:
Aangezien ik morgen de trein van 9:18 moet hebben, taai ik af
hehe mwah okay..dat valt dan nog te overzien jaquote:Op maandag 29 maart 2010 23:24 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
3 week ofzo![]()
maar na 1 les komt het wel weer terug, her werkwoord vervoegen ging me nog redelijk goed af
hoop het ook.quote:Op maandag 29 maart 2010 23:41 schreef El_Mismo_Loco het volgende:
[..]
hehe mwah okay..dat valt dan nog te overzien ja
hoop dat et beetje leuk mens gaat zijn
'T lijkt wel bijna alsof ie ondergoed aanheeftquote:
quote:Op maandag 29 maart 2010 23:44 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
hoop het ook.
maar waar was jij de afgelopen tijd?![]()
plukkie was gecatnappedquote:Op maandag 29 maart 2010 18:47 schreef Ang3l het volgende:
Nah.... hoorde net het verhaal van de verdwijning van Plukkie (kat van 1 van de bewoonsters hier) die dus ruim 2 maanden weg is geweest. Posters en alles opgehangen etc. Dat beest is echt de lieveling van velen hier
Mijn buurman is verhuist. Eind 2009 heeft ie z'n spullen al weggehaald en nu staat het huis te koop. Zijn kids, net als die van hier onder, speelden altijd met Plukkie. Dat beest is ook gewoon goddamn lief en mooi en aanhankelijk. Wat bleek nou? Had die buurman de kat gewoon meegenomen naar zijn nieuwe huis, voor de kids! WTF?!
"Ja, ik zag hem lopen over straat en wist niet van wie is was en dacht dat ie verwaarloosd werd". Wist niet van wie ie was, My ass! Je kinderen noemen hem zelfs bij naam. Iedereen hier weet van wie die is! Verwaarloosd my ass! dat beest is hardstikke flink en mooi!
Wat een naaistreek zeg! Ze was er achtergekomen omdat de kids van hem tegen de kids van haar gezegd hadden een keer Äls w egaan verhuizen nemen we'm mee!" Zij dacht dat dat een grapje was maar is het uiteindelijk, toen de buurman nog een x wat laatste spullen kwam halen, toch eens gaan vragen. Bleek dus echt zo te zijn.
Dan kun je toch niet MAKEN?!
toemaar bezig bijtje dusquote:Op maandag 29 maart 2010 23:58 schreef El_Mismo_Loco het volgende:
[..]
ben druk geweest met werk heb andere functie, moest daarvoor paar maanden 1000 kilometer en nog iets verderop zijn voor inwerken enzo, m'n huis een beetje verbouwd en badkamer opgeknapt,en verder gewoon alles hetzelfde, alleen wat minder internet daarbij dus... maar de rust is wedergekeerd nu
ja, die grap maakte ik ook alquote:
Zwanger?quote:Op dinsdag 30 maart 2010 08:44 schreef TheaterMaMa het volgende:
wakker worden om over te geven is geen favoriete manier om wakker te worden
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |