hehe mwah okay..dat valt dan nog te overzien jaquote:Op maandag 29 maart 2010 23:24 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
3 week ofzo![]()
maar na 1 les komt het wel weer terug, her werkwoord vervoegen ging me nog redelijk goed af
hoop het ook.quote:Op maandag 29 maart 2010 23:41 schreef El_Mismo_Loco het volgende:
[..]
hehe mwah okay..dat valt dan nog te overzien ja
hoop dat et beetje leuk mens gaat zijn
'T lijkt wel bijna alsof ie ondergoed aanheeftquote:
quote:Op maandag 29 maart 2010 23:44 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
hoop het ook.
maar waar was jij de afgelopen tijd?![]()
plukkie was gecatnappedquote:Op maandag 29 maart 2010 18:47 schreef Ang3l het volgende:
Nah.... hoorde net het verhaal van de verdwijning van Plukkie (kat van 1 van de bewoonsters hier) die dus ruim 2 maanden weg is geweest. Posters en alles opgehangen etc. Dat beest is echt de lieveling van velen hier
Mijn buurman is verhuist. Eind 2009 heeft ie z'n spullen al weggehaald en nu staat het huis te koop. Zijn kids, net als die van hier onder, speelden altijd met Plukkie. Dat beest is ook gewoon goddamn lief en mooi en aanhankelijk. Wat bleek nou? Had die buurman de kat gewoon meegenomen naar zijn nieuwe huis, voor de kids! WTF?!
"Ja, ik zag hem lopen over straat en wist niet van wie is was en dacht dat ie verwaarloosd werd". Wist niet van wie ie was, My ass! Je kinderen noemen hem zelfs bij naam. Iedereen hier weet van wie die is! Verwaarloosd my ass! dat beest is hardstikke flink en mooi!
Wat een naaistreek zeg! Ze was er achtergekomen omdat de kids van hem tegen de kids van haar gezegd hadden een keer Äls w egaan verhuizen nemen we'm mee!" Zij dacht dat dat een grapje was maar is het uiteindelijk, toen de buurman nog een x wat laatste spullen kwam halen, toch eens gaan vragen. Bleek dus echt zo te zijn.
Dan kun je toch niet MAKEN?!
toemaar bezig bijtje dusquote:Op maandag 29 maart 2010 23:58 schreef El_Mismo_Loco het volgende:
[..]
ben druk geweest met werk heb andere functie, moest daarvoor paar maanden 1000 kilometer en nog iets verderop zijn voor inwerken enzo, m'n huis een beetje verbouwd en badkamer opgeknapt,en verder gewoon alles hetzelfde, alleen wat minder internet daarbij dus... maar de rust is wedergekeerd nu
ja, die grap maakte ik ook alquote:
Zwanger?quote:Op dinsdag 30 maart 2010 08:44 schreef TheaterMaMa het volgende:
wakker worden om over te geven is geen favoriete manier om wakker te worden
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |