ben ik nou zo cultureel achtergesteld dat zo'n beetje elke naam die hier genoemd word ik die niet ken?quote:Op zondag 28 maart 2010 16:12 schreef TheVulture het volgende:
Homo's
Gisteren naar Caro Emerald geweest... damn wat was het goed
Caro![]()
![]()
quote:Op zondag 28 maart 2010 16:20 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
ben ik nou zo cultureel achtergesteld dat zo'n beetje elke naam die hier genoemd word ik die niet ken?
ik zwaai meestal alleen en dan ben ik weer wegquote:Op zondag 28 maart 2010 16:25 schreef Tha_Erik het volgende:
Caro Emerald is best bekend ja, sowieso heeft TheVulture het er de afgelopen weken bijna altijd over.
ba even youtube te hebben bezochtm ik ken dr dus wel wist alleen niet dat ze zo heettequote:Op zondag 28 maart 2010 16:25 schreef Tha_Erik het volgende:
Caro Emerald is best bekend ja, sowieso heeft TheVulture het er de afgelopen weken bijna altijd over.
Over kwaliteit mag gesproken worden Erikquote:Op zondag 28 maart 2010 16:25 schreef Tha_Erik het volgende:
Zeker!quote:Op zondag 28 maart 2010 16:33 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Over kwaliteit mag gesproken worden Erik
Veel beter.quote:Op zondag 28 maart 2010 16:52 schreef TheaterMaMa het volgende:
zelfs goden verliezen hun wilde haren.
Teun heeft zijn haar afgeschoren...
HUUUUUUUUUUUUU
Wie gaat er nu tot zondagnacht 4 uur op stap... de werklozen van deze samenlevingquote:Op zondag 28 maart 2010 18:36 schreef Ang3l het volgende:
Euy, de Danssalon is op de gayzondag voortaan vanaf 20:00 opentot 04:00.
Inderdaad.quote:Op zondag 28 maart 2010 18:55 schreef TheVulture het volgende:
Wie gaat er nu tot zondagnacht 4 uur op stap... de werklozen van deze samenleving
Ik. En ik heb een baanquote:Op zondag 28 maart 2010 18:55 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Wie gaat er nu tot zondagnacht 4 uur op stap... de werklozen van deze samenleving
Als je weinig of geen alcohol drinkt dan kan het wel jaquote:Op zondag 28 maart 2010 19:06 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik. En ik heb een baan
Vroeger... ja vroeger ja... was het iedere zondag in de Danssalon, tot 4:00.
Maar goed, dan hoefde ik bv niet naar colleges op maandag. Of ging ik gewoon brak.
Ja jij zou 't niet kunnenquote:Op zondag 28 maart 2010 19:08 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Als je weinig of geen alcohol drinkt dan kan het wel ja
Maar jij gaat dus iedere week tot zondag 4 uur?quote:
Vroeger. Nu is het nog maar 1x per maandquote:Op zondag 28 maart 2010 19:14 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Maar jij gaat dus iedere week tot zondag 4 uur?
Heb je zoveel vrije dagen over dan? Ik werk 36 uur en heb per kwartaal 6,5 dag extra te besteden maar zelfs die gaan op zonder al te gekke dingen te doenquote:Op zondag 28 maart 2010 19:17 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Vroeger. Nu is het nog maar 1x per maand
(en ik pak de ochtend vrij dan)
smaken verschillen, jij zou ook niet staan te juichen als David zijn haar platina blond verfdequote:Op zondag 28 maart 2010 17:54 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Veel beter.
Had nog net iets korter gemogen
Maakt hem volwassener
Bij mij onder m'n steentje hebben we 50 vrije dagen, bij een werkweek van 40 uur.quote:Op zondag 28 maart 2010 19:23 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Heb je zoveel vrije dagen over dan? Ik werk 36 uur en heb per kwartaal 6,5 dag extra te besteden maar zelfs die gaan op zonder al te gekke dingen te doen
Omdat dàt belachelijk staat bij een getinte jongenquote:Op zondag 28 maart 2010 19:33 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
smaken verschillen, jij zou ook niet staan te juichen als David zijn haar platina blond verfde
Philips. Heel veel vrije dagen.quote:Op zondag 28 maart 2010 19:23 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Heb je zoveel vrije dagen over dan? Ik werk 36 uur en heb per kwartaal 6,5 dag extra te besteden maar zelfs die gaan op zonder al te gekke dingen te doen
Welke kater?quote:
Ja vroeger, duf in de bus naar school, of (later) was ik gewoon vrij op maandag.quote:Op zondag 28 maart 2010 19:06 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik. En ik heb een baan
Vroeger... ja vroeger ja... was het iedere zondag in de Danssalon, tot 4:00.
Maar goed, dan hoefde ik bv niet naar colleges op maandag. Of ging ik gewoon brak.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |