Nee, momenteel even niet.quote:Op maandag 29 maart 2010 11:34 schreef Cahir het volgende:
[..]
Niet veel, dagje vrij genomenMoet jij niet werken?
Ik wist helemaal niet dat studeren FOK!en wasquote:Op maandag 29 maart 2010 11:35 schreef Baltar het volgende:
[..]
Nee, momenteel even niet.
Moet studeren vandaag
quote:Op maandag 29 maart 2010 11:36 schreef Cahir het volgende:
[..]
Ik wist helemaal niet dat studeren FOK!en was
MBAquote:Op maandag 29 maart 2010 11:37 schreef Baltar het volgende:
[..]
![]()
Nee MBA, maar daar moet je ook de laptop bij gebruiken
Nee, het is maar Moderne BedrijfsAdministratiequote:Op maandag 29 maart 2010 11:47 schreef Cahir het volgende:
[..]
MBA
Welke bachelor/master heb je gedaan @ welke uni?
Hoe was het in de DansSalon?quote:
en wij zijn jouw studie ontwijkend gedrag ?quote:Op maandag 29 maart 2010 11:35 schreef Baltar het volgende:
[..]
Nee, momenteel even niet.
Moet studeren vandaag
quote:Op maandag 29 maart 2010 11:48 schreef Baltar het volgende:
[..]
Nee, het is maar Moderne BedrijfsAdministratie
Ben vandaag pas begonnen, maar ja. 'T is te doen.quote:Op maandag 29 maart 2010 12:12 schreef Yoppie het volgende:
[..]
![]()
Dat ga ik in september doen!
Is t een beetje te doen?
Nja..t zal vast wel goedkomen ga ik ook maar van uitquote:Op maandag 29 maart 2010 12:13 schreef Baltar het volgende:
[..]
Ben vandaag pas begonnen, maar ja. 'T is te doen.
maar dan mis je wel alle gossip rondom de koffie machine en/of asbak buiten, want daar pik je het snelst de bedrijfsroddels opquote:Op maandag 29 maart 2010 12:31 schreef oinaru_isan het volgende:
Dat Nieuwe Werken is wel fijn, wanneer je op een grauwe maandagochtend in loungekleren op je eigen bank kunt beginnen, in plaats van het weekend-geneuzel van collega's aan te moeten horen.
en Lounge kleren??????quote:Op maandag 29 maart 2010 12:31 schreef oinaru_isan het volgende:
Dat Nieuwe Werken is wel fijn, wanneer je op een grauwe maandagochtend in loungekleren op je eigen bank kunt beginnen, in plaats van het weekend-geneuzel van collega's aan te moeten horen.
Joggingsbroek ja, want het was koud vannacht in de slaapkamerquote:Op maandag 29 maart 2010 12:34 schreef Stroekie het volgende:
[..]
en Lounge kleren??????
je gaat me toch niet vetellen dat jij nu in een trainingsbroek/joggingbroek loopt ?
als je gewoon stil bijlft liggen onder het dekbed is het vast wel vol te houdenquote:Op maandag 29 maart 2010 12:59 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
Joggingsbroek ja, want het was koud vannacht in de slaapkamer![]()
Hoedenmorgen allemaal
I never kiss and tellquote:Op maandag 29 maart 2010 11:56 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Hoe was het in de DansSalon?
Nog wat gesnaveld?
Of nog fijner... een "huispak"quote:Op maandag 29 maart 2010 12:34 schreef Stroekie het volgende:
[..]
en Lounge kleren??????
je gaat me toch niet vetellen dat jij nu in een trainingsbroek/joggingbroek loopt ?
ik slaap ogal onrustigquote:Op maandag 29 maart 2010 13:10 schreef Stroekie het volgende:
[..]
als je gewoon stil bijlft liggen onder het dekbed is het vast wel vol te houden
Berenvelletje dan?quote:Op maandag 29 maart 2010 13:28 schreef oinaru_isan het volgende:
[..]
Dat kennen we niet, bij mij onder mijn steen.
Damnquote:
Dat bedoel, met espresso & laptop is dat een fijnere maandagochtend dan op een doorsnee kantoor.quote:Op maandag 29 maart 2010 13:53 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Damn![]()
En ik heb af en toe een sweater en een joggingbroek aan als ik thuis op de bank zit en nergens naartoe moet.. sue me
Ja ok, een sweater lijkt er een beetje opquote:
da's een hoody voor een mutsie ?quote:Op maandag 29 maart 2010 14:12 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ja ok, een sweater lijkt er een beetje op
quote:Op maandag 29 maart 2010 14:12 schreef Stroekie het volgende:
[..]
je bedoelt vast dat je onrustige bewegingen maakt VOORDAT je gaat slapen
Damn ik word oudquote:
In de zomermaanden loop ik in een shortquote:
Ik wel, zo'n gemeleerde grijze die dan heel laag op de heupen hangt en waarbij er dan een mooie strakke buik boven komtquote:Op maandag 29 maart 2010 14:34 schreef Stroekie het volgende:
[..]
een man naar mijn hart![]()
ik vind die joggingbroeken zo niet sexy
quote:
Er zijn best jongens die het kunnen hebben.quote:Op maandag 29 maart 2010 14:34 schreef Stroekie het volgende:
Het is maar de vraag of dat 'quote:
Je hoort het Steve, als het met Vlarp niet meer lukt, dan kan je bij Stroekie terecht.quote:Op maandag 29 maart 2010 14:34 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |