Dien je maar niet zulke lange TT's willen gebruiken.quote:
Boeiend, het blijft stom.quote:Op zondag 28 maart 2010 11:22 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Dien je maar niet zulke lange TT's willen gebruiken.
Je zei Dienquote:Op zondag 28 maart 2010 11:22 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Dien je maar niet zulke lange TT's willen gebruiken.
Dat is beleefdheidsvorm. Ik vind het werkwoord 'moeten' zo dwingend.quote:
quote:Op zondag 28 maart 2010 11:29 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Dat lijkt me toch wel duidelijk.![]()
Stage dient met hoofdletter te beginnen. SC doen we eigenlijk ook altijd met hoofdletters. En dan nog 'zome' wat is dat?quote:
Lees eens de eerste zin helemaal bovenaan de OPquote:Op zondag 28 maart 2010 11:35 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Stage dient met hoofdletter te beginnen. SC doen we eigenlijk ook altijd met hoofdletters. En dan nog 'zome' wat is dat?
...rtijd? bedoel je die 'zin'?quote:Op zondag 28 maart 2010 11:36 schreef L.no het volgende:
[..]
Lees eens de eerste zin helemaal bovenaan de OP
Zeur eens niet zo.quote:Op zondag 28 maart 2010 11:46 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
...rtijd? bedoel je die 'zin'?rtijd is ook niets hoor.
Nou Luc, je moet het maar doorstaan met deze vreselijke faalTT.. hoe erg je het ook vindt.quote:Op zondag 28 maart 2010 11:46 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
...rtijd? bedoel je die 'zin'?rtijd is ook niets hoor.
quote:Op zondag 28 maart 2010 11:50 schreef Bravebart het volgende:
Oja, dat zusje van die huisgenoot van mij. Kwam dus een glazen tafel brengen... Onderaan het trappenhuis, kenkert dat tafeltje tegen de deurpost, 3 van de 4 pootjes afgebrokenTafeltje kon gelijk bij het grofvuil
Glasplaat is nog heel
Ik ga wel iets anders doen in de tussentijd.quote:Op zondag 28 maart 2010 11:49 schreef L.no het volgende:
[..]
Nou Luc, je moet het maar doorstaan met deze vreselijke faalTT.. hoe erg je het ook vindt.
Whehe.quote:Op zondag 28 maart 2010 11:50 schreef Bravebart het volgende:
Oja, dat zusje van die huisgenoot van mij. Kwam dus een glazen tafel brengen... Onderaan het trappenhuis, kenkert dat tafeltje tegen de deurpost, 3 van de 4 pootjes afgebrokenTafeltje kon gelijk bij het grofvuil
Glasplaat is nog heel
Bye.quote:Op zondag 28 maart 2010 11:52 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ik ga wel iets anders doen in de tussentijd.
Ja hallo, ik ben geen timmermanquote:Op zondag 28 maart 2010 11:52 schreef L.no het volgende:
[..]
Whehe.
Gewoon een nieuw tafeltje timmeren.
Mijn vader wel.. doet het altijd makkelijk. Ik ben daar aan gewend.quote:
Held!quote:
Mja, ik kan ook wel timmeren, maar een heel tafeltje opnieuw maken vind ik wat te veel van het goeiequote:Op zondag 28 maart 2010 11:58 schreef L.no het volgende:
[..]
Mijn vader wel.. doet het altijd makkelijk. Ik ben daar aan gewend.![]()
Misschien is de Ikea open.
quote:Op zondag 28 maart 2010 12:00 schreef L.no het volgende:
[..]
Held!![]()
Sorry voor de ninjakick in de patat/friet-discussie.
Doen.quote:Op zondag 28 maart 2010 12:00 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Mja, ik kan ook wel timmeren, maar een heel tafeltje opnieuw maken vind ik wat te veel van het goeiePlus, we hadden al een tafel (die anders naar mij zou gaan
) maar ik zag dat Lackjes bij de Ikea maar 17 euro kosten, dus
Zekerquote:
Nee. Zo begrijpen mensen de eerste paar posts.quote:Op zondag 28 maart 2010 12:20 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
L. kan je die eerste zin uit de OP halen.
Waar is hij heen dan?quote:Op zondag 28 maart 2010 12:41 schreef L.no het volgende:
Tis lente..........
Nu mis ik isdatzo nog meer.
Maar waar is hij dan?quote:Op zondag 28 maart 2010 12:41 schreef L.no het volgende:
Tis lente..........
Nu mis ik isdatzo nog meer.
Is dat leuk?quote:Op zondag 28 maart 2010 12:44 schreef jna het volgende:
Op zondag naar de Ikea in Delft. Blijkbaar heb je dat nog nooit gedaan he L.no
quote:
Dat is het probleem.. ik weet ook neit waar hij is.quote:
Kloptquote:Op zondag 28 maart 2010 12:44 schreef jna het volgende:
Op zondag naar de Ikea in Delft. Blijkbaar heb je dat nog nooit gedaan he L.no
quote:Op zondag 28 maart 2010 12:47 schreef L.no het volgende:
[..]
[..]
Dat is het probleem.. ik weet ook neit waar hij is.
Ik ben in Delft nu...quote:
Wacht! Ik ga nu omkleden en kom bij je langs. Ik wil het ook meemakenquote:
Nee, ik zit hard te lerenquote:
Je kan met Jan gaanquote:
Volgens mij wilt hij toch niet.. aan zijn reacties te zien.quote:
quote:Op zondag 28 maart 2010 13:19 schreef Isdatzo het volgende:
Boe.
* Isdatzo druk is, en zo. Maar ik houd nog wel van jullie hoor!
De lutserquote:Op zondag 28 maart 2010 13:19 schreef L.no het volgende:
[..]
Volgens mij wilt hij toch niet.. aan zijn reacties te zien.
quote:Op zondag 28 maart 2010 13:19 schreef Isdatzo het volgende:
Boe.
* Isdatzo druk is, en zo. Maar ik houd nog wel van jullie hoor!
Zolang je af en toe maar een teken van leven geeft.quote:
Neequote:
* L.no maakt touw los..quote:
Renesite is een beetje anders dan de restquote:Op zondag 28 maart 2010 13:35 schreef Isdatzo het volgende:
Zeg renesite, wat heb jij allemaal met die TT uitgespookt.
quote:Op zondag 28 maart 2010 13:38 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Renesite is een beetje anders dan de rest
You just hates him because he iz bluequote:Op zondag 28 maart 2010 13:38 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Renesite is een beetje anders dan de rest
Ja alleen ben ik niet in den haag nuquote:Op zondag 28 maart 2010 13:19 schreef L.no het volgende:
[..]
Volgens mij wilt hij toch niet.. aan zijn reacties te zien.
Oh god, waar hang je nú weer uitquote:
quote:Op zondag 28 maart 2010 13:38 schreef L.no het volgende:
[..]
* L.no maakt touw los..
Hmmm, oke, maar wel af en toe terugkomen zoals Luc zegt.
Mja I know.. heeft die Engelse dude gedaanquote:
quote:Op zondag 28 maart 2010 13:59 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Mja I know.. heeft die Engelse dude gedaan. Komen binnenkort toch nieuwe bandjes (uit spanje
) op, probleem opgelost
.
quote:
Vanmorgen gemist... maar had liever Dukes en Cobra gehad inderdaadquote:Op zondag 28 maart 2010 14:59 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]Vanmorgen al gezien. Nu dus geen Cobra 11.
Dukes vind ik nooit zo veel aan.quote:Op zondag 28 maart 2010 15:01 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Vanmorgen gemist... maar had liever Dukes en Cobra gehad inderdaad
Gelukkig maar want PSV staat ook al voorquote:
Maar VVV komt nog terug.quote:Op zondag 28 maart 2010 15:18 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Gelukkig maar want PSV staat ook al voor
Dukesquote:Op zondag 28 maart 2010 15:05 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Dukes vind ik nooit zo veel aan.![]()
Dit was wel een leuke wedstrijd.
uhm..bestaat dat nog.. net als Goudaquote:
Wat moet je dáár?quote:
Ja er staat 1 huis en daar zit ik nu binnen...quote:Op zondag 28 maart 2010 15:25 schreef PieterBas het volgende:
[..]
uhm..bestaat dat nog.. net als Gouda
quote:
quote:
Doeiquote:Op zondag 28 maart 2010 15:44 schreef DjRex89 het volgende:
Ik ben hier trouwens weer weg voordat er voetbaluitslagen voorbij komen...
quote:Op zondag 28 maart 2010 15:44 schreef DjRex89 het volgende:
Ik ben hier trouwens weer weg voordat er voetbaluitslagen voorbij komen...
Dit was echt te moeite waard om te kijken.. Bahrein wasquote:
Dit was echt een race zoals Formule 1 bedoelt is.quote:Op zondag 28 maart 2010 16:04 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Dit was echt te moeite waard om te kijken.. Bahrein was![]()
![]()
Is dat een jetta?quote:
Subaru Imprezaquote:
Vette bakquote:
Ja man...quote:
Hier gaan we frites eten.quote:Op zondag 28 maart 2010 18:18 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Ja man...
Zo wat eten maken, maar geen zin in en geen idee wat.
Een echte neger.quote:Op zondag 28 maart 2010 18:52 schreef The_Dean het volgende:
Ik over een 20 minuten lekker witte rijst met kipsaté
En goedkoopquote:
Haha, zo is ook onze denkwijze.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 28 maart 2010 19:04 schreef Piles het volgende:
3 gangen menu hierSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Sometimes the journey is the goal
I don't care about my soul
Sometimes life is just pure rock 'n roll!!
kipquote:Op zondag 28 maart 2010 18:52 schreef The_Dean het volgende:
Ik over een 20 minuten lekker witte rijst met kipsaté
jij ook eet smakelijk.quote:Op zondag 28 maart 2010 18:45 schreef L.no het volgende:
Eetse Luc.
Ik zit te genieten van mijn spagettie.
quote:Op zondag 28 maart 2010 19:04 schreef Piles het volgende:
3 gangen menu hierSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"Give me some chocolate or I will cut you" -Becky
Hoe moet ik nou weer weten dat hij nog thuis woont.quote:Op zondag 28 maart 2010 20:52 schreef Piles het volgende:
[..]
Dat heb je meestal hè, als je nog thuis woont
Nou ja, anders zou het wel heel erg zijn als z'n moeder nog kooktequote:Op zondag 28 maart 2010 20:58 schreef Dzjenn. het volgende:
[..]
Hoe moet ik nou weer weten dat hij nog thuis woont.
Jep, bij mij in huis zit er ook één.quote:Op zondag 28 maart 2010 21:00 schreef Piles het volgende:
[..]
Nou ja, anders zou het wel heel erg zijn als z'n moeder nog kookte![]()
Al zijn er vast studenten die 'zelfstandig' wonen, maar toch elk weekend vertrekken met een tas vol tupperware-bakjes
Ja, dat sowiesoquote:Op zondag 28 maart 2010 21:01 schreef Dzjenn. het volgende:
[..]
Jep, bij mij in huis zit er ook één.![]()
ach, het is altijd nog minder erg dan eeuwig thuis blijven wonen![]()
Lekker slapenquote:
Minder zuipenquote:
Ik heb nog geen druppel op vandaagquote:
Nah, meer niet meer gewend zijn te lerenquote:
Waarom doe je dat dan.quote:Op zondag 28 maart 2010 21:26 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Nah, meer niet meer gewend zijn te leren
Ik ga nog niet hoorquote:
Mja, ik wil toch nog enigszins naast de goot eindigen in plaats van er in eigenlijkquote:
quote:
Zwaai dan ook nietquote:Op zondag 28 maart 2010 21:36 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Dat dacht ik, want ik ga nu ook nog niet.
Luctor!quote:
Dat aantal had je na de kwalificatie toch al.quote:Op zondag 28 maart 2010 21:38 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
Luctor!Heeeel weinig... Ik geloof iets van 44
Jij dan?
Okquote:Op zondag 28 maart 2010 21:55 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ik zwaaide, omdat hier binnenkwam.
Oh in totaal zit ik dan op 85 ofzo, niet echt al te bestquote:Op zondag 28 maart 2010 21:55 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Dat aantal had je na de kwalificatie toch al.![]()
Ik denk dat ik iets van op 105 uit kom.
Ik moet echt Trulli inwisselen voor de volgende race.quote:Op zondag 28 maart 2010 22:00 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
Oh in totaal zit ik dan op 85 ofzo, niet echt al te best
En ik moet van mn Virgin chassis afquote:Op zondag 28 maart 2010 22:06 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ik moet echt Trulli inwisselen voor de volgende race.
Virgin is wel het lachertje natuurlijk.quote:Op zondag 28 maart 2010 22:08 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
En ik moet van mn Virgin chassis afForce India doet het wel goed
Alleen deze ronde denk ik wel strafpunten maar ook flink wat punten door Liuzzi
M'n docent zat daar in de gemeenteraad, heb er genoeg over gehoordquote:
Ooh, ik las laatst iets over BoZ en een homo-ontmoetings-parkeerplek en nu dit weerquote:Op zondag 28 maart 2010 22:28 schreef Piles het volgende:
[..]
M'n docent zat daar in de gemeenteraad, heb er genoeg over gehoord![]()
Maar wat vind jij daar zo schokkend aan?
Terneuzen is ook weer regelmatig in het nieuws
Helaas nietquote:
Daar zijn ze nu klaar toch.quote:Op zondag 28 maart 2010 22:28 schreef Piles het volgende:
[..]
M'n docent zat daar in de gemeenteraad, heb er genoeg over gehoord![]()
Maar wat vind jij daar zo schokkend aan?
Terneuzen is ook weer regelmatig in het nieuws
Inderdaad.quote:
Dat weet ik toch niet.quote:Op zondag 28 maart 2010 22:35 schreef jna het volgende:
[..]
Nee tuurlijk niet, de tuin van Dean zit vol katten!
Inderdaadquote:Op zondag 28 maart 2010 22:35 schreef jna het volgende:
[..]
Nee tuurlijk niet, de tuin van Dean zit vol katten!
Het was al na elven.quote:Op zondag 28 maart 2010 23:19 schreef Isdatzo het volgende:
Ja hoor.. je mag het ook zeggen als ik je wegjaag.
Hoi!quote:Op maandag 29 maart 2010 07:57 schreef Vincentkemper het volgende:
Shalom, nog meer orthodoxe joden uit Israel hier
Uurtje minder doet au.quote:
Jup. Ik slaap natuurlijk al als een roos met om de minuut mn adem in te houden. Dan kan dat uurtje minder er ook wel bijquote:
Gewoon eerder naar bed gaan.quote:Op maandag 29 maart 2010 08:11 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Jup. Ik slaap natuurlijk al als een roos met om de minuut mn adem in te houden. Dan kan dat uurtje minder er ook wel bij
Werkte dat maarquote:
Hoe komt dat?quote:Op maandag 29 maart 2010 08:23 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Werkte dat maar
Op zondag val ik altijd slecht in slaap...
Weekendritme natuurlijkquote:
Mwah, beetje wat Piles zegt, alleen dan vooral het uitslapen op zondag.. Normaal ben ik om 6.30 uur uit bed. Op zondag is dat vaak 10.00 - 10.30 uur.. Tja, dan verplaatst de dag zich anders qua slaap etc.quote:
Zaterdags slaapt hij heul niet uit, dan moet hij werken.quote:Op maandag 29 maart 2010 08:26 schreef Piles het volgende:
[..]
Weekendritme natuurlijkVrijdag- en zaterdagavond laat, zaterdag- en zondagochtend uitslapen. Dus ook zondagavond laat
Jeetje. Ik slaap de hele dag door.. echt niet herkenbaar dit.quote:Op maandag 29 maart 2010 08:28 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Mwah, beetje wat Piles zegt, alleen dan vooral het uitslapen op zondag.. Normaal ben ik om 6.30 uur uit bed. Op zondag is dat vaak 10.00 - 10.30 uur.. Tja, dan verplaatst de dag zich anders qua slaap etc.
Ach, ik heb voor vandaag troostvoedsel bij me..quote:Op maandag 29 maart 2010 08:29 schreef L.no het volgende:
[..]
Jeetje. Ik slaap de hele dag door.. echt niet herkenbaar dit.
Wel jammer voor je though.
..quote:Op maandag 29 maart 2010 08:43 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Ach, ik heb voor vandaag troostvoedsel bij me..
Cinnastix
Bij mij is het geen ontbijtquote:Op maandag 29 maart 2010 08:45 schreef L.no het volgende:
[..]
..
en dan negatieve commentaar geven op mijn lasagne.
Ach, zondag kan je iig wel uitslapen.quote:Op maandag 29 maart 2010 08:44 schreef PieterBas het volgende:
Nergens last van, alleen als ik de avond ervoor flink heb gezopen, wil dat mijn nachtrust verstoren. Overigens staat ik maandags altijd een stuk frisser op dan op een vrijdag.
Zaterdag ga ik tegenwoordig ook vroeg mijn bed uit, omdat ik 's-morgensvroeg kan trainen en omdat ik dan tenminste nog iets aan mijn dag heb.
Je bent gewoon hypocriet.quote:Op maandag 29 maart 2010 08:47 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Bij mij is het geen ontbijt
Ik heb al ontbeten, dus dan mag het
Oja, en die cinnastix is gewoon verkapt broodquote:
Maar zoet als de tering.quote:Op maandag 29 maart 2010 08:51 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Oja, en die cinnastix is gewoon verkapt brood
Ja, maar dat lukt ook niet al te vaak.. gewoon rond 9 uur mijn bed uit.. en dan de herhaling van MOTD kijken op de BBCquote:
Ah, je lichaam is gewend aan het vroeg wakker worden eh. Daarom heb je er niet zoveel last van.quote:Op maandag 29 maart 2010 08:53 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Ja, maar dat lukt ook niet al te vaak.. gewoon rond 9 uur mijn bed uit.. en dan de herhaling van MOTD kijken op de BBC
Ach, als wij dikke centen gaan verdienen, zit zij nog in de schoolbankenquote:
Zal je net zien dat ze de loterij wint.quote:Op maandag 29 maart 2010 08:58 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Ach, als wij dikke centen gaan verdienen, zit zij nog in de schoolbanken
En een paar jaar later zit ik gewoon in het zelfde schuitje.quote:Op maandag 29 maart 2010 08:58 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Ach, als wij dikke centen gaan verdienen, zit zij nog in de schoolbanken
quote:Op maandag 29 maart 2010 08:59 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Zal je net zien dat ze de loterij wint.
Ik heb liever vakantie. Ieder zo zijn eigen ding hmm?quote:Op maandag 29 maart 2010 09:37 schreef Isdatzo het volgende:
Heb ik nu iets aan ja. Ik had liever een uurtje langer slaap.
Ja, op die manier heb ik liever een porsche..quote:Op maandag 29 maart 2010 09:39 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Ik heb liever vakantie. Ieder zo zijn eigen ding hmm?
Och, waar zou je zijn zonder dromen? Ook hier waarschijnlijk...daar niet van.quote:Op maandag 29 maart 2010 09:40 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Je moet wel realistisch blijven helaas.
Met dromen lag ik nog in bed. Was het maar zo'n feest.quote:Op maandag 29 maart 2010 09:41 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Och, waar zou je zijn zonder dromen? Ook hier waarschijnlijk...daar niet van.
Doe mij maar een Mercedes SLSquote:Op maandag 29 maart 2010 09:40 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Ja, op die manier heb ik liever een porsche..
Je moet wel realistisch blijven helaas.
Jaloers?quote:
Ik heb em wel gezienquote:Op maandag 29 maart 2010 10:03 schreef Isdatzo het volgende:
Op een auto die jij niet hebt?
Far from.
Originele Gullwing FTWquote:
ik ook.. Top Gear Live Eventquote:
Attack of the rain-worms!quote:Op maandag 29 maart 2010 10:35 schreef L.no het volgende:
RUN FOR YOUR LIVES!!
Een invasie van regenwormen!!
Auto's denk ik, maar het topic stierf, dus het gaat nu over wormen.quote:
Worms? Bananenbom?quote:Op maandag 29 maart 2010 10:42 schreef L.no het volgende:
[..]
Auto's denk ik, maar het topic stierf, dus het gaat nu over wormen.
De betonnen ezel FTWquote:
GMTA.quote:
quote:Op maandag 29 maart 2010 10:53 schreef jna het volgende:
Ruslandgewoon een modeshow uitzenden op het moment dat er net 2 aanslagen zijn gepleegd. Onder het motto: er is niks aan de hand, we hebben alles onder controle
Zouden ze dat van Irak geleerd hebben, of andersom?quote:Op maandag 29 maart 2010 10:53 schreef jna het volgende:
Ruslandgewoon een modeshow uitzenden op het moment dat er net 2 aanslagen zijn gepleegd. Onder het motto: er is niks aan de hand, we hebben alles onder controle
Je hebt de hele dag sinds je wakker bent nog geen tv/internetnieuwssite gezien?quote:
quote:Op maandag 29 maart 2010 11:05 schreef jna het volgende:
[..]
Je hebt de hele dag sinds je wakker bent nog geen tv/internetnieuwssite gezien?geen enkele nieuwsbron?
Ja, hele weekend zitten leren voor tentamen, blijk ik niet aangemeld te zijn, dus alle moeite voor niksquote:
quote:Op maandag 29 maart 2010 11:12 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Ja, hele weekend zitten leren voor tentamen, blijk ik niet aangemeld te zijn, dus alle moeite voor niks
Het aanmeldsysteem lijkt mequote:
Dat is echt kut.quote:Op maandag 29 maart 2010 11:12 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Ja, hele weekend zitten leren voor tentamen, blijk ik niet aangemeld te zijn, dus alle moeite voor niks
Mjaquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |