Dien je maar niet zulke lange TT's willen gebruiken.quote:
Boeiend, het blijft stom.quote:Op zondag 28 maart 2010 11:22 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Dien je maar niet zulke lange TT's willen gebruiken.
Je zei Dienquote:Op zondag 28 maart 2010 11:22 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Dien je maar niet zulke lange TT's willen gebruiken.
Dat is beleefdheidsvorm. Ik vind het werkwoord 'moeten' zo dwingend.quote:
quote:Op zondag 28 maart 2010 11:29 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Dat lijkt me toch wel duidelijk.![]()
Stage dient met hoofdletter te beginnen. SC doen we eigenlijk ook altijd met hoofdletters. En dan nog 'zome' wat is dat?quote:
Lees eens de eerste zin helemaal bovenaan de OPquote:Op zondag 28 maart 2010 11:35 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Stage dient met hoofdletter te beginnen. SC doen we eigenlijk ook altijd met hoofdletters. En dan nog 'zome' wat is dat?
...rtijd? bedoel je die 'zin'?quote:Op zondag 28 maart 2010 11:36 schreef L.no het volgende:
[..]
Lees eens de eerste zin helemaal bovenaan de OP
Zeur eens niet zo.quote:Op zondag 28 maart 2010 11:46 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
...rtijd? bedoel je die 'zin'?rtijd is ook niets hoor.
Nou Luc, je moet het maar doorstaan met deze vreselijke faalTT.. hoe erg je het ook vindt.quote:Op zondag 28 maart 2010 11:46 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
...rtijd? bedoel je die 'zin'?rtijd is ook niets hoor.
quote:Op zondag 28 maart 2010 11:50 schreef Bravebart het volgende:
Oja, dat zusje van die huisgenoot van mij. Kwam dus een glazen tafel brengen... Onderaan het trappenhuis, kenkert dat tafeltje tegen de deurpost, 3 van de 4 pootjes afgebrokenTafeltje kon gelijk bij het grofvuil
Glasplaat is nog heel
Ik ga wel iets anders doen in de tussentijd.quote:Op zondag 28 maart 2010 11:49 schreef L.no het volgende:
[..]
Nou Luc, je moet het maar doorstaan met deze vreselijke faalTT.. hoe erg je het ook vindt.
Whehe.quote:Op zondag 28 maart 2010 11:50 schreef Bravebart het volgende:
Oja, dat zusje van die huisgenoot van mij. Kwam dus een glazen tafel brengen... Onderaan het trappenhuis, kenkert dat tafeltje tegen de deurpost, 3 van de 4 pootjes afgebrokenTafeltje kon gelijk bij het grofvuil
Glasplaat is nog heel
Bye.quote:Op zondag 28 maart 2010 11:52 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ik ga wel iets anders doen in de tussentijd.
Ja hallo, ik ben geen timmermanquote:Op zondag 28 maart 2010 11:52 schreef L.no het volgende:
[..]
Whehe.
Gewoon een nieuw tafeltje timmeren.
Mijn vader wel.. doet het altijd makkelijk. Ik ben daar aan gewend.quote:
Held!quote:
Mja, ik kan ook wel timmeren, maar een heel tafeltje opnieuw maken vind ik wat te veel van het goeiequote:Op zondag 28 maart 2010 11:58 schreef L.no het volgende:
[..]
Mijn vader wel.. doet het altijd makkelijk. Ik ben daar aan gewend.![]()
Misschien is de Ikea open.
quote:Op zondag 28 maart 2010 12:00 schreef L.no het volgende:
[..]
Held!![]()
Sorry voor de ninjakick in de patat/friet-discussie.
Doen.quote:Op zondag 28 maart 2010 12:00 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Mja, ik kan ook wel timmeren, maar een heel tafeltje opnieuw maken vind ik wat te veel van het goeiePlus, we hadden al een tafel (die anders naar mij zou gaan
) maar ik zag dat Lackjes bij de Ikea maar 17 euro kosten, dus
Zekerquote:
Nee. Zo begrijpen mensen de eerste paar posts.quote:Op zondag 28 maart 2010 12:20 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
L. kan je die eerste zin uit de OP halen.
Waar is hij heen dan?quote:Op zondag 28 maart 2010 12:41 schreef L.no het volgende:
Tis lente..........
Nu mis ik isdatzo nog meer.
Maar waar is hij dan?quote:Op zondag 28 maart 2010 12:41 schreef L.no het volgende:
Tis lente..........
Nu mis ik isdatzo nog meer.
Is dat leuk?quote:Op zondag 28 maart 2010 12:44 schreef jna het volgende:
Op zondag naar de Ikea in Delft. Blijkbaar heb je dat nog nooit gedaan he L.no
quote:
Dat is het probleem.. ik weet ook neit waar hij is.quote:
Kloptquote:Op zondag 28 maart 2010 12:44 schreef jna het volgende:
Op zondag naar de Ikea in Delft. Blijkbaar heb je dat nog nooit gedaan he L.no
quote:Op zondag 28 maart 2010 12:47 schreef L.no het volgende:
[..]
[..]
Dat is het probleem.. ik weet ook neit waar hij is.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |