abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_79993987
quote:
Op maandag 5 april 2010 23:25 schreef Sheriam het volgende:

[..]
En ik heb ook geen enkel verstand van handbal, krijg je daar stevige kuitspieren van?
Mjah, dat denk ik wel. Veel sprint (klein veld) en springen, echt lang lopen is er niet bij, dus het zou best kunnen liggen aan mijn kuiten. Ik ga die oefeningen wel doen. Kan ik wel gewoon de training doorzetten, of zou ik eerst twee weken die oefeningen moeten doen?
  dinsdag 6 april 2010 @ 09:22:20 #252
137929 beertenderrr
Wup Holland Wup
pi_79994211
thnx fietsen zou best geholpen kunnen hebben, ga ik volgende winter zeker weer doen. Ben iets van 6 kilo ook kwijt geraakt, dat zal ook wel meespelen, maar lang niet 10 minuten. Nu net wakker en mijn hamstrings laten even weten dat er vandaag niet hardgelopen gaat worden. Zondag de laatste race van het seizoen, een lokale 10km, kijken of ik dan eindelijk een keer een snelheid boven de 14km/h gemiddeld kan noteren, zou toch moeten lukken

@Ymke, leuk dat je foto's hebt mocht je 21686 nog tegenkomen, dan zie ik ze graag. Ik liep redelijk vooraan bij de halve marathon. Ben benieuwd
A "Nederlands restaurant" is a 'contradictio in terminus'.
If it don't matter to you, it don't matter to me
pi_79994668
Wauw beertenderrr wat een tijd Gefeliciteerd!

Tja, het was een buurtloopje waar ik aan mee ging doen, was niet echt bijzonder interessant, meer even kijken waar ik stond maargoed. Nu drie weken trainen en dan een 5k, dan weer drie weken trainen. Komt goed!
pi_79995709
Wat een goede tijden gelopen allemaal en iedereen onder z'n streeftijd!
Oei die Beertender komt wel erg dichtbij nu! Moet toch m'n ouwe racefiets ook maar uit de kast trekken.
Je liep al goed in je trainingen maar je moet het maar even doen in een wedstrijd, dat is knap!
Respect
En zoals gezegd ook voor de anderen die hebben gelopen. Nu lekker doorgaan en kijken of je jezelf nog weer wat kunt verbeteren.

Zelf heb ik helemaal niks gedaan! Al twee dagen niks!
Vandaag nog een klein stukje lopen, 10 km of minder heel rustig. Ondertussen winegums ingeslagen voor zondag. Ben best wel gespannen onderhand.
pi_79995900
Pfew, op 2 seconden m'n PR niet verbeterd door beertender op de halve...

Ik moet echt weer meer regelmaat vinden, dat scheelt echt een hoop, momenteel is het weinig (ziek, druk, blegh).Merkte ook wel vorig jaar als je regelmatig traint en basis weet te leggen dat het zoveel scheelt op die langere afstanden, toen liep ik er ook ineens 6 minuten af op de halve. Die splits zijn impressive trouwens, 1:01 op 15 km, stukken sneller dan tijdens 7H.
Jack does it in real time...
  dinsdag 6 april 2010 @ 11:05:31 #256
137929 beertenderrr
Wup Holland Wup
pi_79996768
@e-runner, thnx maar ik doe het je nog niet na om die hele marathon te lopen. Overigens heeft het enorm geholpen dat er alleen maar kleine groepjes waren. Als je het niet meer volhield, liep je gewoon een stuk alleen en dat is ronduit hopeloos. Dan probeer je toch maar zo lang mogelijk te plakken. Overigens voelde het ook gewoon als een echte wedstrijd, het ontbrak alleen aan een motor met een camera en een bordje met de voorsprong op het peloton
Zijn die winegums trouwens voor onderweg? En werkt dat een beetje als energie leverancier? Het klinkt namelijk vrij ideaal om mee te nemen tijdens een langere wedstrijd, had ze gister ook wel kunnen gebruiken aan het eind. Wat voor tijd ga je proberen te lopen btw? Onder de 3:30 is vast mogelijk

@deebee, haha dat scheelt niets. En nu je het zegt, die splittijd van die 15km is ik ga de 7 heuvels dan maar onder het uur proberen te lopen, zou goed moeten kunnen lijkt me. Heb jij trouwens nog wedstrijden waar je aan gaat meedoen? Zie je niet op de OP kalender staan namelijk (al is die ook niet zo heel groot).

Overigens, is het een leuk idee om de PR's in de OP bij te houden van iedereen?
pi_79997594
Ik vind PR's interessanter dan laatst gelopen tijden (10k PR: 43'57" laatst: ergens hoog in de 49' )
pi_79997815
Het wordt wel veel informatie dan...Misschien de tijden van 2009 in het archief stoppen en alleen tijden van 2010 + PR's in de OP?

Looptijden.nl kan als archief gebruikt worden als iedereen zich aanmeldt bij de fok running groep en zelf zijn tijden bijhoudt
pi_79998475
quote:
Op dinsdag 6 april 2010 11:05 schreef beertenderrr het volgende:
@e-runner, thnx maar ik doe het je nog niet na om die hele marathon te lopen. Overigens heeft het enorm geholpen dat er alleen maar kleine groepjes waren. Als je het niet meer volhield, liep je gewoon een stuk alleen en dat is ronduit hopeloos. Dan probeer je toch maar zo lang mogelijk te plakken. Overigens voelde het ook gewoon als een echte wedstrijd, het ontbrak alleen aan een motor met een camera en een bordje met de voorsprong op het peloton
Zijn die winegums trouwens voor onderweg? En werkt dat een beetje als energie leverancier? Het klinkt namelijk vrij ideaal om mee te nemen tijdens een langere wedstrijd, had ze gister ook wel kunnen gebruiken aan het eind. Wat voor tijd ga je proberen te lopen btw? Onder de 3:30 is vast mogelijk

@deebee, haha dat scheelt niets. En nu je het zegt, die splittijd van die 15km is ik ga de 7 heuvels dan maar onder het uur proberen te lopen, zou goed moeten kunnen lijkt me. Heb jij trouwens nog wedstrijden waar je aan gaat meedoen? Zie je niet op de OP kalender staan namelijk (al is die ook niet zo heel groot).

Overigens, is het een leuk idee om de PR's in de OP bij te houden van iedereen?
In een wedstrijd heb ik ze nog niet gebruikt, maar wel in de training. Er zitten veel suikers in, wel tot
77% koolhydraten. Meer lopers gebruiken winegums en ze zijn een stuk goedkoper dan gels.
Wel iets lastiger om op te eten omdat je een beetje moet kauwen. Ik heb een gordel met flesjes en daar zit ook een tasje bij dus daar gooi ik er een aantal in. Neem overigens ook wel een paar gels mee.
Ik ga proberen 3.20 of iets sneller te lopen. Dat zou ik moeten kunnen, maar goed het blijft een marathon en voor mij nog onbekend gebied. Langste training is 34.5 km geweest en dat ging veel trager.
Groepjes zijn inderdaad lekker om even aan te hangen, zeker als er veel wind staat. In Rotterdam loop ik ook niet alleen vermoed ik zo
PR's zijn wel leuk om te zien, zeker al ze ook verbeterd worden. Maar inderdaad een beetje recent want ik heb ergens ook nog een stokoud pr op de 10 km staan ( van een vorig loopleven).
  dinsdag 6 april 2010 @ 11:48:46 #260
137929 beertenderrr
Wup Holland Wup
pi_79998553
Ik vind het altijd wel leuk om de evenementen nog wel terug te zien. Nu staan er wedstrijden in die maximaal een jaar geleden zijn gehouden, daarna gaan ze eruit (en worden als het goed is vervangen door de nieuwe tijden op dit evenement ).

Ik denk overigens dat het lijstje met PR's net zo groot zal worden als het plaatje van Haile onderaan de OP. Wordt gewoon een excel sheetje

@e-runner, klinkt goed, zal het onthouden voor de volgende lange race (mits ik van jou te horen krijg dat je erin gestikt bent, wat niet de bedoeling is ) Overigens is een PR een PR he, je kan die altijd nog verbeteren en zo niet, staat er toch gewoon een mooie tijd?
pi_79998746
quote:
Op dinsdag 6 april 2010 10:29 schreef e-runner het volgende:
Wat een goede tijden gelopen allemaal en iedereen onder z'n streeftijd!
Oei die Beertender komt wel erg dichtbij nu! Moet toch m'n ouwe racefiets ook maar uit de kast trekken.
Je liep al goed in je trainingen maar je moet het maar even doen in een wedstrijd, dat is knap!
Respect
En zoals gezegd ook voor de anderen die hebben gelopen. Nu lekker doorgaan en kijken of je jezelf nog weer wat kunt verbeteren.

Zelf heb ik helemaal niks gedaan! Al twee dagen niks!
Vandaag nog een klein stukje lopen, 10 km of minder heel rustig. Ondertussen winegums ingeslagen voor zondag. Ben best wel gespannen onderhand.
Wat zijn die winegums dan? Ik merkte bij de langere duurlopen dat ik aardig misselijk werd door te weinig voedsel/energie. Ik heb nu zo'n soort gel gekocht maar erg handig om mee te nemen is het niet. Winegums klinken een stuk praktischer
pi_79999345
quote:
Op dinsdag 6 april 2010 00:00 schreef beertenderrr het volgende:
Nou, ik ben ook weer terug uit Utrecht, en ik heb maar twee emoticons die het kunnen beschrijven, namelijk:
en

Mijn streeftijd was 1:42:00 en mijn resultaat was het volgende:
[..]

Mijn PR stond op 01:41:27 en daar heb ik dus gewoon vrijwel 10 minuten vanaf weten te rennen Ik wist wel dat ik het pr kon verbreken, maar met zulke hoeveelheden had ik niet durven dromen! Dit zijn geen beertenderrr maar e-runner tijden Ik heb in geen enkele kortere wedstrijd zelfs zo'n hoog gemiddelde gehad.

In het najaar (mits de zomertraining helemaal goed gaat komen) ga ik zeker weten onder de 1:30:00 finishen. Ik heb tot iets van 17km onder het schema van 1:30:00 gelopen en aan het eind pas echt ingestort. Toen naar 12km/h teruggevallen, terwijl daarvoor ik eigenlijk constant 14,4 ongeveer heb gelopen. Verder heb ik het idee dat ik ook vrijwel alleen maar ben ingehaald door atleten van een vereniging, op een paar na.

Alle problemen over het parcours neem ik bij deze terug, het was echt . Geen last van mensen voor me en heb zo heerlijk gelopen. Veel in kleine groepjes en waaiervormen gelopen. Zelf ook veel kopwerk gedaan om weer ergens aan te sluiten bij een voorgaand groepje. De wind was best flink aanwezig op de open stukken, wat het best lastig maakte.

Wat ik zelf best leuk vond, was het stuk door die nieuwbouwwijk waarbij je aan twee kanten liep (halverwege volgens mij). Op dat stuk de toppers nog zien lopen, waarbij je beseft dat je er helemaal niet zo ver vanaf zit Helaas moet je dan nog een heel stuk door naar achter, wat dus zeker 10 minuten kost om op hetzelfde punt te komen waar je ze tegen kwam Verder natuurlijk wel leuk dat als je op de terugweg bent, je weet wat er nog allemaal achter je aan komt. Verder werkt het ook motiverend als je achterom kijkt en niemand ziet, om toch maar even proberen aan te haken bij de voorganger.
Wel dodelijk was die laatste klim op 3km voor de finish waar je met wind tegen opeens de brug op moest als ik het goed herinner. Was net na de laatste drankpost, gevolgd door een weg langs een kanaal ofzo. Flinke wind tegen omhoog en deels door de modder. Ik voelde me net Tom Boonen die Cancellara weg zag springen (voor de mensen die de ronde van Vlaanderen gezien hebben ).

Maar goed, tot dusver mijn verhaal. Op zich geen spannend parcours, maar heb me er prima op vermaakt met het springen van groepje naar groepje Verder goed geregeld, enkel 1 klacht: geen medaille ! Die had ik nu maar wat graag willen hebben dus ik ga nog even mailen.

Goed om te zien dat jullie ook allemaal een mooie tijd hebben gelopen Het is enkel afwachten op de succesverhalen van Annoh En knnth, wtf? te laat? Welke wedstrijd ging je lopen? Ook goed om te horen dat Shadylane nog heel is
Klasse hoor!

De opbouw van je halve komt me bekend voor. Vaak zit ik ook tot 14 kilometer goed, waarna het verval komt. Die 10 minuten eronder waar je over praat herken ik ook, bij mij gingen er ook van zulke happen af.

Gisteren trouwens zelf 15 km in Boxtel gelopen als trainingsloop. 1:06:11 waar ik 1:07:30 wilde lopen. Heb een half jaar lang veel te weinig getraind, dus de snelheid moet weer ff terugkomen.
PSV; West Ham United; Real Madrid; Borussia Dortmund;Tampa Bay Buccaneers; Tampa Bay Rays; Tampa Bay Lightning; Olympische Spelen
Fok! NFL MVP 2020
  dinsdag 6 april 2010 @ 12:15:09 #263
56179 caspervc
Hamster, a dentist
pi_79999708
quote:
Op dinsdag 6 april 2010 08:36 schreef Ymke het volgende:
Ik ben nog bezig met ze te bewerken , ik heb foto's van alle afstanden. Heb jij een startnummer?
11374 hier. Zwarte lange broek, zwart met blauw shirt. Halflang haar in middenscheiding
Een stukje achter de paarse ballon haas op de 10km

@ Beertender, WAT EEN TIJD! NETJES ZEG!!!!

Ook de rest heeft mooi gelopen zo te zien. Shadylane, ook een mooie tijd, 3 minuten sneller dan ik

[ Bericht 11% gewijzigd door caspervc op 06-04-2010 13:01:22 ]
*Soms denk ik dat ik over dingen nadenk
  dinsdag 6 april 2010 @ 12:33:55 #264
52187 Woodpecker
One happy bunny
pi_80000509
@Beertenderrr... kolere, wat een tijd! Dat ga ik van mijn levensdagen nooit halen

Dat ga ik overigens ook doen voor de Amsterdam (halve) marathon op zondag 17 oktober. Streeftijd nu: Iets sneller dan mijn 1.59.36

@Ymke: mijn nummer was 23559, ik liep ergens in de buurt van de gele ballon-hazen
pi_80001827
quote:
Op dinsdag 6 april 2010 11:48 schreef beertenderrr het volgende:
Ik vind het altijd wel leuk om de evenementen nog wel terug te zien. Nu staan er wedstrijden in die maximaal een jaar geleden zijn gehouden, daarna gaan ze eruit (en worden als het goed is vervangen door de nieuwe tijden op dit evenement ).
Ja, inderdaad het blijven natuurlijk dezelfde evenementen elk jaar.
Dus PR's doorsturen naar jou ofzo?
En voor welke afstanden? 5//10//15//halve//marathon neem ik aan?

Zoiets als dit bijv...
pi_80003394
quote:
Op dinsdag 6 april 2010 09:08 schreef Freudie het volgende:

[..]

Mjah, dat denk ik wel. Veel sprint (klein veld) en springen, echt lang lopen is er niet bij, dus het zou best kunnen liggen aan mijn kuiten. Ik ga die oefeningen wel doen. Kan ik wel gewoon de training doorzetten, of zou ik eerst twee weken die oefeningen moeten doen?
Oei, zoveel weet ik er ook niet van, heb alleen dat beetje ervaring van mezelf. Ik ben er wel mee doorgelopen & deed de oefeningen op m'n rustdag (trek die spieren nog wel eens even een paar keer aan, als ik zo achter de computer zit ) maar ik had 't dus minder sterk! In 't stukje stond wel dat je moest wachten tot het geen pijn meer deed -doen jouw schenen de volgende dag nog zeer? Probeer anders om de dag een stukje en loop door met 't hele lesje als de pijn wegblijft/duidelijk minder heftig is? Het gaat als ik het goed begrepen heb nog om heel korte loop-stukjes, ik denk dat als dit inderdaad het probleem is, die spieren best snel zullen aansterken tot een punt waar ze met de rest mee kunnen komen.
  dinsdag 6 april 2010 @ 14:01:38 #267
137929 beertenderrr
Wup Holland Wup
pi_80003411
thnx allemaal maar zoals Woodpecker zegt dat het niet haalbaar is, geloof ik niet . Ik dacht immers een half jaar geleden ook dat ik de 1:30 de eerst komende 5 jaar niet ging verbreken, maar nu zit ik er nog maar 1,5 minuut vanaf. Het kan dus heel snel gaan. Het moeilijke is denk ik de tijd vrijmaken voor de trainingen, de winterstop en blessures. Als deze punten geen flinke problemen hebben opgeleverd, kan je zo doortrainen tot flinke verbeteringen en daar is deze tijd denk ik ook wel het bewijs van

@bananablues, ja zoiets. Ik heb even een voorbeeldje gemaakt, eens kijken of je dat wat vind. Ik wil het best beheren verder, geen probleem Ik ben helaas niet zo'n goede ict'er die ergens een online document aan kan maken waar iedereen ze zelf in kan voeren zodat het meteen wordt aangepast en in de OP terug kan komen.

Ik heb uit de namen uitgekozen die het meest voorkwamen en die nog gaan lopen. Mocht je er niet in willen staan, laat het me weten, dan haal ik je eruit. Wil je er wel in, ook dan hoor ik het graag Nog als afspraak instellen dat de mensen hier wel enigszins actief meeposten?
pi_80003785
quote:
Op dinsdag 6 april 2010 00:00 schreef beertenderrr het volgende:
Mijn PR stond op 01:41:27 en daar heb ik dus gewoon vrijwel 10 minuten vanaf weten te rennen Ik wist wel dat ik het pr kon verbreken, maar met zulke hoeveelheden had ik niet durven dromen! Dit zijn geen beertenderrr maar e-runner tijden Ik heb in geen enkele kortere wedstrijd zelfs zo'n hoog gemiddelde gehad.
Wow zeg, wat een goede tijd!

Leuk trouwens van iedereen om de ervaringen te lezen, en de rest ook gefeliciteerd met jullie prestaties! Enne, blijkbaar valt de drukte enorm mee? Als ik zo'n foto zie van een hele grote groep denk ik, niks voor mij, veel te massaal, maar blijkbaar valt 't al veld al vrij snel uit elkaar? Of blijft de 5KM wel één groot groeps-gebeuren?
  dinsdag 6 april 2010 @ 14:21:01 #269
137929 beertenderrr
Wup Holland Wup
pi_80004156
quote:
Op dinsdag 6 april 2010 14:10 schreef Sheriam het volgende:

[..]

Wow zeg, wat een goede tijd!

Leuk trouwens van iedereen om de ervaringen te lezen, en de rest ook gefeliciteerd met jullie prestaties! Enne, blijkbaar valt de drukte enorm mee? Als ik zo'n foto zie van een hele grote groep denk ik, niks voor mij, veel te massaal, maar blijkbaar valt 't al veld al vrij snel uit elkaar? Of blijft de 5KM wel één groot groeps-gebeuren?
thnx

Het massale verschilt enorm per wedstrijd en je eigen snelheid. De grote wedstrijden zoals de dam tot damloop of de zevenheuvelenloop zijn behoorlijk massaal. Daar zal je vrijwel altijd in de grote horde lopen, tenzij je echt stukken sneller of langzamer dan het gemiddelde bent. Tijdens een lokale loop zal je sneller in kleine groepjes lopen, aangezien er gewoon veel minder mensen meedoen. Ik heb zelf nooit eerder een 5km gelopen, maar denk dat ook daar deze verschijnselen opgaan en je gewoon in een groep mee loopt. Overigens is het niet heel erg om in een grote groep te lopen, als het maar net zo hard gaat als jij wilt. Anders is het gewoon naar voren slalommen tot je vanzelf bij een groep die jouw tempo loopt. Om dit te minimaliseren wordt altijd om een streeftijd gevraagd, en daar ben je zelf dan ook bij gebaat
  dinsdag 6 april 2010 @ 14:21:52 #270
56179 caspervc
Hamster, a dentist
pi_80004185
quote:
Op dinsdag 6 april 2010 14:01 schreef beertenderrr het volgende:
thnx allemaal maar zoals Woodpecker zegt dat het niet haalbaar is, geloof ik niet . Ik dacht immers een half jaar geleden ook dat ik de 1:30 de eerst komende 5 jaar niet ging verbreken, maar nu zit ik er nog maar 1,5 minuut vanaf. Het kan dus heel snel gaan. Het moeilijke is denk ik de tijd vrijmaken voor de trainingen, de winterstop en blessures. Als deze punten geen flinke problemen hebben opgeleverd, kan je zo doortrainen tot flinke verbeteringen en daar is deze tijd denk ik ook wel het bewijs van

@bananablues, ja zoiets. Ik heb even een voorbeeldje gemaakt, eens kijken of je dat wat vind. Ik wil het best beheren verder, geen probleem Ik ben helaas niet zo'n goede ict'er die ergens een online document aan kan maken waar iedereen ze zelf in kan voeren zodat het meteen wordt aangepast en in de OP terug kan komen.

[ afbeelding ]

Ik heb uit de namen uitgekozen die het meest voorkwamen en die nog gaan lopen. Mocht je er niet in willen staan, laat het me weten, dan haal ik je eruit. Wil je er wel in, ook dan hoor ik het graag Nog als afspraak instellen dat de mensen hier wel enigszins actief meeposten?
Ik weet niet of je een google doc sheet kan maken (google excel variant) die je kan linken aan de OP?
Hier kan namelijk iedereen zijn eigen tijden in verwerken en aanpassen. Dit scheelt je een heel gedoe.

Bij elk nieuw topic kan je dan uit die lijst in de OP updaten op de manier waarop je dit schematje hebt gemaakt
pi_80004442
Misschien is google docs iets, ik heb een begin gemaakt:

--weg--

Ik kan ook de link geven zodat iedereen het zelf kan veranderen. Ik heb nog geen manier gevonden om het als plaatje te laten zien, zodat het als image in de OP kan.

[ Bericht 31% gewijzigd door bananablues op 06-04-2010 14:36:59 ]
  dinsdag 6 april 2010 @ 14:32:41 #272
137929 beertenderrr
Wup Holland Wup
pi_80004589
haha ik had er net ook eentje gemaakt op aanraden van Caspervc
http://spreadsheets.google.com/ccc?key=0Avu1q3KTjCiGdE51eHc0UkhmVnExUlUxWjJkSW0tUGc&hl=en

je hebt me een mooie tijd op de hele marathon gegeven banana Haile zou jaloers zijn de 12km ontbreekt

Verder maakt het me niet echt uit welke gebruikt wordt. Denk dat het alleen mogelijk is om het als plaatje te doen door er een screenshot van te maken. Mocht iemand een nieuw pr gelopen hebben, dient deze dit aan te passen in het documentje, er een screenshot van te maken, te uploaden en veranderen in de wiki klinkt als een hoop werk, maar volgens mij is het wel te doen. Anders kan er natuurlijk ook gevraagd worden of iemand het wilt aanpassen
pi_80004725
haha, foutje

Vanaf nu de jouwe maar gebruiken. Ik zal nog even uitzoeken of ik het nog als plaatje kan laten renderen.pdf en csv werken wel. Misschien moet ik even een PHP scriptje schrijven die het rendert als plaatje.
  dinsdag 6 april 2010 @ 14:40:17 #274
56179 caspervc
Hamster, a dentist
pi_80004843
Of dat het standaard wordt aangepast door degene die het nieuwe topic opent.
Tussendoor wijzigen is wel veel werk namelijk (of je moet een host hebben die telkens de afbeelding overschrijft met dezelfde naam, zodat er in de forumcode weinig verandert)

In photoshop kan ik renderen van pdf->jpg, maar dat moet handmatig
pi_80005038
Het is wel de bedoeling dat het script automatisch een plaatje rendert van de laatste gegevens in het document, zonder dat de locatie verandert...

Bedenk me alleen dat ik niet eens een plek heb om het script dan te hosten.
Helaas mag een iframe ook in een topic
pi_80006904
Nou hier is het dan:

Hij laat alleen dat teken voor 1/2 niet goed zien.
Fine tunen zal ik later nog wel doen
  dinsdag 6 april 2010 @ 15:46:05 #277
137929 beertenderrr
Wup Holland Wup
pi_80007078
ziet er goed uit banaan moeten we bij jou de pr's doorgeven, of is dat ergens aan te passen?
pi_80007151
Dat google-docs bestand aanpassen en alle wijzigingen komen direct in het plaatje

Edit: deze dus: http://spreadsheets.google.com/ccc?key=0Avu1q3KTjCiGdE51eHc0UkhmVnExUlUxWjJkSW0tUGc&hl=en
  dinsdag 6 april 2010 @ 15:51:31 #279
137929 beertenderrr
Wup Holland Wup
pi_80007309
oew het werkt idd gaaf gemaakt zeg beetje jammer dat hij "test" niet weghaalt, had ik opgeschreven
pi_80007439
Thanks Sja, IT nerd he

@ test -> kwestie van spreadsheet aanpassen toch?
  dinsdag 6 april 2010 @ 15:58:14 #281
279894 winka
There is no place like home..
pi_80007570
Sorry ik zit er nu zelf in te klooien Ik zal mijn naam weer weghalen want ik heb nog geen pr
-edit- opgelost

Vind het er trouwens erg gaaf uitzien! Goed voor de moitvatie
  dinsdag 6 april 2010 @ 16:02:14 #282
56179 caspervc
Hamster, a dentist
pi_80007725
quote:
Op dinsdag 6 april 2010 15:41 schreef bananablues het volgende:
Nou hier is het dan:

[ afbeelding ]

Hij laat alleen dat teken voor 1/2 niet goed zien.
Fine tunen zal ik later nog wel doen
Hier werkt ie nog niet....
  dinsdag 6 april 2010 @ 16:02:55 #283
137929 beertenderrr
Wup Holland Wup
pi_80007751
ja had ik gedaan, maar het veranderde niet. Overigens is nu het hele overzichtje weg

voor de lopers van de marathon, bij deze jullie belangrijkste concurrenten:

Die moeten jullie wel kunnen hebben denk ik
pi_80007918
STaat mn 32:19 op de 5k er niet in
A command line lets you get intimate with your computer, data and protocols. GUIs are like wearing full body condoms.
pi_80008329
quote:
Op dinsdag 6 april 2010 16:02 schreef caspervc het volgende:

[..]

Hier werkt ie nog niet....
Wat zie je dan ipv het overzicht?
quote:
Op dinsdag 6 april 2010 16:06 schreef Joene het volgende:
STaat mn 32:19 op de 5k er niet in
Moet je zelf het document even aanpassen

Bij mij werkt ie nu nog steeds. Ik heb net een beetje een normaal font neergezet (arial), dat is wat leesbaarder. Misschien duurt het even voordat wijzigingen zichtbaar zijn. Bij de HTML output van Google staat eronder: wijzingen worden elke 5 minuten doorgevoerd...
  dinsdag 6 april 2010 @ 16:19:45 #286
56179 caspervc
Hamster, a dentist
pi_80008444
quote:
Op dinsdag 6 april 2010 16:16 schreef bananablues het volgende:

[..]

Wat zie je dan ipv het overzicht?
[..]

Een broken link tekentje
En als ik die open krijg ik deze link...
http://www.000webhost.com/admin-review
pi_80008570
quote:
Op dinsdag 6 april 2010 16:19 schreef caspervc het volgende:

[..]

Een broken link tekentje
En als ik die open krijg ik deze link...
http://www.000webhost.com/admin-review
Apart...maar dat zou dus binnenkort opgelost moeten zijn volgens hun.
  dinsdag 6 april 2010 @ 16:34:12 #288
137929 beertenderrr
Wup Holland Wup
pi_80009019
ik heb hetzelfde als caspervc, is het linkadres misschien gewijzigd?
pi_80009297
quote:
Op dinsdag 6 april 2010 16:02 schreef beertenderrr het volgende:
ja had ik gedaan, maar het veranderde niet. Overigens is nu het hele overzichtje weg

voor de lopers van de marathon, bij deze jullie belangrijkste concurrenten:
[ afbeelding ]

Die moeten jullie wel kunnen hebben denk ik
Ondanks het vrijwel perfecte weer zondag (iets te veel wind) zie ik geen WR gebeuren ... terwijl in Rotterdam vorig jaar de op een na snelste marathon is gelopen. Hadden ze Gebrselassie niet kunnen strikken?
  dinsdag 6 april 2010 @ 16:51:07 #290
4177 Jojogirl
Curves in all the right places
pi_80009658
Mooie tijden en verhalen weer!

Mijn PR's:
5k 30:09
10k 1:03:36

De rest mag op xxx (voorlopig )
pi_80009839
quote:
Op dinsdag 6 april 2010 16:34 schreef beertenderrr het volgende:
ik heb hetzelfde als caspervc, is het linkadres misschien gewijzigd?
Ik heb het nu ook. Ik had die site net aangemaakt (het was even zoeken naar een free web host die PHP met de juiste functies aanbood). Als ze het nu aan het reviewen zijn zal ie het binnenkort wel weer doen,want er staat maar 1 script op
  dinsdag 6 april 2010 @ 17:02:32 #292
137929 beertenderrr
Wup Holland Wup
pi_80010104
oke, hij doet het weer

@jojogirl, je kan ze zelf hier toevoegen

Ik zal het even in de wiki verwerken, het topic is immers bijna vol

edit: iemand was me voor

heb verder overal even xxx gezet als er nog geen tijden stonden, vond het zelf wat mooier/overzichtelijker staan verder enig idee om wat meer ruimte te krijgen tussen de 1/2 marathon en de hele? In het docje staat alles gecentreerd uitgelijnd, maar blijkbaar vervalt dat

[ Bericht 10% gewijzigd door beertenderrr op 06-04-2010 17:10:11 ]
pi_80010582
quote:
Op dinsdag 6 april 2010 17:02 schreef beertenderrr het volgende:
oke, hij doet het weer

@jojogirl, je kan ze zelf hier toevoegen

Ik zal het even in de wiki verwerken, het topic is immers bijna vol

edit: iemand was me voor

heb verder overal even xxx gezet als er nog geen tijden stonden, vond het zelf wat mooier/overzichtelijker staan verder enig idee om wat meer ruimte te krijgen tussen de 1/2 marathon en de hele? In het docje staat alles gecentreerd uitgelijnd, maar blijkbaar vervalt dat
Het scriptje dat het omzet naar een plaatje is heel eenvoudig: t pakt de tekstwaarden en zet ze neer op een vaste plek in het plaatje. Centreren is wat lastiger want er zijn niet echt "cells" in dat plaatje. Het kan wel, maar dan ben ik aardig wat tijd kwijt (kortom, geen zin in). Verder zou ik de 1/2 marathon kolom handmatig ietsje groter kunnen maken... dat ga ik wel even doen.

Als er iemand geïnteresseerd is in het maken van een uitgebreid script om het helemaal mooi te maken, kan je me PMmen.

Edit: 1/2 marathon kolom breder gemaakt
pi_80012738
Mooi gemaakt dat bestand om je tijden toe te voegen!
Ik heb mijn tijden intussen ook toegevoegd, al heb ik dit jaar voor het eerst in een evenement meegelopen en de toegevoegde tijden gelopen zijn buiten wedstrijden (lang leve afstandmeten.nl)

Vandaag weer een stukje proberen te lopen, kan niet stil blijven zitten met dit weer!

Alle lopers van Utrecht nog een beetje spierpijn?
  dinsdag 6 april 2010 @ 18:22:52 #295
137929 beertenderrr
Wup Holland Wup
pi_80013088
quote:
Op dinsdag 6 april 2010 18:13 schreef Quito1 het volgende:
Mooi gemaakt dat bestand om je tijden toe te voegen!
Ik heb mijn tijden intussen ook toegevoegd, al heb ik dit jaar voor het eerst in een evenement meegelopen en de toegevoegde tijden gelopen zijn buiten wedstrijden (lang leve afstandmeten.nl)

Vandaag weer een stukje proberen te lopen, kan niet stil blijven zitten met dit weer!

Alle lopers van Utrecht nog een beetje spierpijn?
wow wat een tijden ! Hoelang loop je al? Ben benieuwd of je ook deze tijden haalt bij evenementen, daarvan weet je zeker dat de afstand en de tijd klopt (of iig als goed aan mag nemen ). Ik neem deze in ieder geval alleen op als PR, ondanks ik misschien buiten de wedstrijden ooit wel eens harder heb gelopen.

Hoe is het verder met de blessure, ga je toch weer wel lopen zondag? Hier is de spierpijn iig goed te voelen

overigens heb ik een hilarisch filmpje van de dam tot dam gevonden:

[ Bericht 14% gewijzigd door beertenderrr op 06-04-2010 18:32:01 ]
pi_80013710
Hier valt de spierpijn mee, misschien is dat te danken aan het vlakke parcours op de 10km.
beertenderrr, wat een prachtige tijd op de halve! Het zijn echt alleen de goeien die rond de anderhalf uur kunnen lopen. Top!

Leuk dat PR-schemaatje. Mijn pr's zijn van 5 a 6 jaar geleden en ik ben nu een stuk langzamer. Maar ik heb ergens nog de hoop dat ik er weer in de buurt kan komen ooit en dit schemaatje stimuleert.
  dinsdag 6 april 2010 @ 18:59:39 #297
279894 winka
There is no place like home..
pi_80014466
Wat ik me zo even afvraag, hoe oud zijn jullie? Ik ben vanaf morgen 32 jaar en vraag me af in hoeverre mijn leeftijd invloed heeft op de tijden die ik ooit zal kunnen lopen
pi_80014492
quote:
Op dinsdag 6 april 2010 18:40 schreef ShadyLane het volgende:
Hier valt de spierpijn mee, misschien is dat te danken aan het vlakke parcours op de 10km.
beertenderrr, wat een prachtige tijd op de halve! Het zijn echt alleen de goeien die rond de anderhalf uur kunnen lopen. Top!

Leuk dat PR-schemaatje. Mijn pr's zijn van 5 a 6 jaar geleden en ik ben nu een stuk langzamer. Maar ik heb ergens nog de hoop dat ik er weer in de buurt kan komen ooit en dit schemaatje stimuleert.
Dat is mooi (dat het stimuleert dan ). Bij mij stimuleert het vooral om het hele rijtje vol te krijgen, maar dat zou betekenen dat ik volgend jaar Zandvoort circuitrun moet doen (enige loop met 12 km die ik ken ). En een marathon, die ik nog niet echt zie zitten
pi_80014535
Vanwege weinig training en wedstrijden hier dus ook weinig gepost. Zet mij maar in dat lijstje erbij!

5 km: 18.45
10 km: 38.33
15 km: 1.04.25
10 EM: 1.08.47
1/2 marathon: 1.30.09
Hele marathon: -
PSV; West Ham United; Real Madrid; Borussia Dortmund;Tampa Bay Buccaneers; Tampa Bay Rays; Tampa Bay Lightning; Olympische Spelen
Fok! NFL MVP 2020
pi_80014777
Haha, nou, mij stimuleert dat lijstje absoluut NIET om het hele rijtje vol te krijgen. Marathons zijn niks voor mij en ook halve niet. Wel grappig als het voor mensen zo werkt.

winka, ik ben 35 en ja, vijf jaar geleden was ik sneller, maar ik trainde toen ook meer dus dat ligt niet alleen aan de leeftijd. Ik ken een paar vrouwen die (veel) ouder zijn dan ik en tevens (veel) sneller, dus ik vind dat leeftijd geen excuus mag zijn voor traagheid. Ik geloof dat ene Haile en een zekere Lance daar net zo over denken .
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')